pitäskö erota tyttöystävästä?

hei.

oon 14 vuotias kehonrakentaja jolla on todella hyvät mahdollisuudet menestyä jote älkää ruvekko sivistää pls tai muutakaan. asiaan elikkä pitäskö mun erota tyttöystävästä koska ainaku vietän aikaa hänen kanssaan mulla menee dieetti päin persettä ja en voi käyä salilla koko päivänä ja se rupiaa vaikuttaa pikku hiljaa mun "kehoon" ja tiiän et kuullostan itsekeskeiseltä mutta ne voi mitään sille että kehonrakennus on tärkein asia mitä löytyy ja sitä en lopeta vaikka aseella uhattas jote mitä pitäs tehä ja jos eroan niin miten voi sanoa sen niin ettei loukkaa sen tunteita?

58

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti trolli...

      "kehonrakennus on tärkein asia mitä löytyy ja sitä en lopeta vaikka aseella uhattas jote mitä pitäs tehä ja jos"

      Ensinnäkin sinä et ole koskaan ollut kehonrakentaja.

      Toisena pidä nyt taukoa salilla käymisestä. Kun sali on ainut ja tärkein asia elämässä, voi pää olla kovilla.

      Mieti jos tulee vaikka vamma ja et voi käydä salilla.

      • hei.

        ensinnäkin olen kehonrakentaja mutta ei ole vielä ikää kilpailla koska pitää olla 16 vuotias ja en aio pitää ylimäärärästä taukoa salilta


      • overall
        hei. kirjoitti:

        ensinnäkin olen kehonrakentaja mutta ei ole vielä ikää kilpailla koska pitää olla 16 vuotias ja en aio pitää ylimäärärästä taukoa salilta

        Jos aijot menestyä ja päästä mahdollisimman pitkälle kehonrakennuksessa. Ala totutteleen ajatukseen, että olet noin puolessa välissä elämääsi. Jos väität muuta, et tiedä mistä puhut, etkä tule koskaan menestymään. "train hard, die young"


      • Mieti trolli...
        hei. kirjoitti:

        ensinnäkin olen kehonrakentaja mutta ei ole vielä ikää kilpailla koska pitää olla 16 vuotias ja en aio pitää ylimäärärästä taukoa salilta

        "ensinnäkin olen kehonrakentaja mutta ei ole vielä ikää kilpailla koska pitää olla 16 vuotias ja en aio pitää ylimäärärästä taukoa salilta"

        Et ole. Sillä sinä olet vain 14 kesäinen kynäniska.

        Ymmärrän että sinulla on tuommoinen salilla käymisen alkuhuuma ja luulet tietäväsi kaiken 14 kesäisenä, mutta sinä olet vasta lapsi.

        Eli nyt mene peilin eteen ja katso sitä mikä sieltä katsoo takaisin. Ja tajua se, että sinä et ole etkä tule olemaan mitään vielä hyvin pitkään aikaan. Ihmisillä on ranteet paksummat kun sinun reitesi, niin sinulla on pitkä ja kivinen tie edessä.

        Viimeistään kun sinulle tulee vamma ja joudut olemaan poissa salilta, palaudut maan pinnalle. Ja se todellisuus tulee olemaan karu. Vielä kun huomaat ja tajuat että tuloksesi ei nouse ja lihat ei kasva, tulee sinulle motivaatio ongelmia.

        Mieti 10 vuotta asiaa ja tule sitten raportoimaan uudelleen.

        Sinun ikäisenä lapsena luulee tietävänsä kaiken. Ymmärrän sen.


      • hei.
        Mieti trolli... kirjoitti:

        "ensinnäkin olen kehonrakentaja mutta ei ole vielä ikää kilpailla koska pitää olla 16 vuotias ja en aio pitää ylimäärärästä taukoa salilta"

        Et ole. Sillä sinä olet vain 14 kesäinen kynäniska.

        Ymmärrän että sinulla on tuommoinen salilla käymisen alkuhuuma ja luulet tietäväsi kaiken 14 kesäisenä, mutta sinä olet vasta lapsi.

        Eli nyt mene peilin eteen ja katso sitä mikä sieltä katsoo takaisin. Ja tajua se, että sinä et ole etkä tule olemaan mitään vielä hyvin pitkään aikaan. Ihmisillä on ranteet paksummat kun sinun reitesi, niin sinulla on pitkä ja kivinen tie edessä.

        Viimeistään kun sinulle tulee vamma ja joudut olemaan poissa salilta, palaudut maan pinnalle. Ja se todellisuus tulee olemaan karu. Vielä kun huomaat ja tajuat että tuloksesi ei nouse ja lihat ei kasva, tulee sinulle motivaatio ongelmia.

        Mieti 10 vuotta asiaa ja tule sitten raportoimaan uudelleen.

        Sinun ikäisenä lapsena luulee tietävänsä kaiken. Ymmärrän sen.

        :D itte asiassa lihakset kasvaa ja tulokset nousee koko aja nostan enemmänku aikuset sielä salilla oon 182cm pitkä mesomorph iso luunrakenteinen ja on ollu vamma jonka takia en voinu käyä muutaku lenkillä koska oli rannemurtuma ja voisin jo ruveta kohta käymään kilpailuissa jos edelleenkin olisi ikää! tiiän kehonrakennuksesta ja ruokavaliosta sen verran että voisin olla personal trainer joten elä pls koita itkiä mun iästä kun nostan sutki maanrakoon ja on 3x enemmä lihasmassaa kun sinulla!


      • hei.
        Mieti trolli... kirjoitti:

        "ensinnäkin olen kehonrakentaja mutta ei ole vielä ikää kilpailla koska pitää olla 16 vuotias ja en aio pitää ylimäärärästä taukoa salilta"

        Et ole. Sillä sinä olet vain 14 kesäinen kynäniska.

        Ymmärrän että sinulla on tuommoinen salilla käymisen alkuhuuma ja luulet tietäväsi kaiken 14 kesäisenä, mutta sinä olet vasta lapsi.

        Eli nyt mene peilin eteen ja katso sitä mikä sieltä katsoo takaisin. Ja tajua se, että sinä et ole etkä tule olemaan mitään vielä hyvin pitkään aikaan. Ihmisillä on ranteet paksummat kun sinun reitesi, niin sinulla on pitkä ja kivinen tie edessä.

        Viimeistään kun sinulle tulee vamma ja joudut olemaan poissa salilta, palaudut maan pinnalle. Ja se todellisuus tulee olemaan karu. Vielä kun huomaat ja tajuat että tuloksesi ei nouse ja lihat ei kasva, tulee sinulle motivaatio ongelmia.

        Mieti 10 vuotta asiaa ja tule sitten raportoimaan uudelleen.

        Sinun ikäisenä lapsena luulee tietävänsä kaiken. Ymmärrän sen.

        ainijoo jos et ees tiiä mitä mesomorph tarkottaa nii en tulis huutelee


      • Polkea maanrakoon!
        hei. kirjoitti:

        :D itte asiassa lihakset kasvaa ja tulokset nousee koko aja nostan enemmänku aikuset sielä salilla oon 182cm pitkä mesomorph iso luunrakenteinen ja on ollu vamma jonka takia en voinu käyä muutaku lenkillä koska oli rannemurtuma ja voisin jo ruveta kohta käymään kilpailuissa jos edelleenkin olisi ikää! tiiän kehonrakennuksesta ja ruokavaliosta sen verran että voisin olla personal trainer joten elä pls koita itkiä mun iästä kun nostan sutki maanrakoon ja on 3x enemmä lihasmassaa kun sinulla!

        Nostan maanrakoon?
        Kasvahan poika 5-10 vuotta, niin sitten voit näytellä isille ja äitille lihaksiaXD


      • Mieti trolli...
        hei. kirjoitti:

        :D itte asiassa lihakset kasvaa ja tulokset nousee koko aja nostan enemmänku aikuset sielä salilla oon 182cm pitkä mesomorph iso luunrakenteinen ja on ollu vamma jonka takia en voinu käyä muutaku lenkillä koska oli rannemurtuma ja voisin jo ruveta kohta käymään kilpailuissa jos edelleenkin olisi ikää! tiiän kehonrakennuksesta ja ruokavaliosta sen verran että voisin olla personal trainer joten elä pls koita itkiä mun iästä kun nostan sutki maanrakoon ja on 3x enemmä lihasmassaa kun sinulla!

        Nyt selveni että aloittaja onkin vain joku provotrolli.. Ei kukaan voi olla tosissaan noin naiivi pikkupoika vaikka onkin vain 14 kesäinen ES - jonne.

        "D itte asiassa lihakset kasvaa ja tulokset nousee koko aja nostan enemmänku aikuset sielä salilla oon 182cm pitkä mesomorph iso luunrakenteinen "

        Tyypillinen 14 kesäinen pojankloppi.

        "ja on ollu vamma jonka takia en voinu käyä muutaku lenkillä koska oli rannemurtuma ja voisin jo ruveta kohta käymään kilpailuissa jos edelleenkin olisi ikää!"

        Tyypillinen 14 kesäinen pojankloppi kuka ei ole nähnyt päivääkään elämää.

        " tiiän kehonrakennuksesta ja ruokavaliosta sen verran että voisin olla personal trainer joten elä pls koita itkiä mun iästä kun nostan sutki maanrakoon ja on 3x enemmä lihasmassaa kun sinulla!"

        Tyypillinen 14 kesäinen kaikkitietäväinen ES - Jonne. Joskus tulet tajuamaan että miten nolo olet joskus ollut. Siis kunhan tulet järkiisi.

        Sinä et tiedä ruoasta etkä kehonrakennuksesta mitään. Luulet vain tietäväsi. Ja se on iso ero.

        Kerro meille paljon tämä suuri ja mahtava 182cm mesomorph painaa ja kyykkää?

        Ynmärrän että luulet tietäväsi kaiken 14 kesäisenä ja tuon ikäisenä Jonnena luulee tietävänsä kaiken ja luulee olevansa paras kaikessa, mutta sinä olet vain 14 kesäinen ES - Jonne. Viimeistään sitten kun joku iso mies vetää sinua korville niin alat heräilemään.

        Provotrolli Pakkotoistolta. Muista käydä koulussa ja syödä äitisi makaroonivellit.

        "moon 14 v ja meikän elämä o bodybuildingi!11 meikä on koko suomen isoin ja vahvin!!!!11 meitsi on iso mesomorph! meikä juo ES! oon kymmenen kertaa vahvempi ku kaikkimu salilla1!! meikä eroo mu tyttöystävästä ku moon nii ES-Jonne BoDYBUilDEr! sootte vaan kadeja! meikä vois olla vailla Mr. Olympiassa jos olis vaa ikää!111 ja voisin olla personal treineri!111;!!1"


      • hei.
        Mieti trolli... kirjoitti:

        Nyt selveni että aloittaja onkin vain joku provotrolli.. Ei kukaan voi olla tosissaan noin naiivi pikkupoika vaikka onkin vain 14 kesäinen ES - jonne.

        "D itte asiassa lihakset kasvaa ja tulokset nousee koko aja nostan enemmänku aikuset sielä salilla oon 182cm pitkä mesomorph iso luunrakenteinen "

        Tyypillinen 14 kesäinen pojankloppi.

        "ja on ollu vamma jonka takia en voinu käyä muutaku lenkillä koska oli rannemurtuma ja voisin jo ruveta kohta käymään kilpailuissa jos edelleenkin olisi ikää!"

        Tyypillinen 14 kesäinen pojankloppi kuka ei ole nähnyt päivääkään elämää.

        " tiiän kehonrakennuksesta ja ruokavaliosta sen verran että voisin olla personal trainer joten elä pls koita itkiä mun iästä kun nostan sutki maanrakoon ja on 3x enemmä lihasmassaa kun sinulla!"

        Tyypillinen 14 kesäinen kaikkitietäväinen ES - Jonne. Joskus tulet tajuamaan että miten nolo olet joskus ollut. Siis kunhan tulet järkiisi.

        Sinä et tiedä ruoasta etkä kehonrakennuksesta mitään. Luulet vain tietäväsi. Ja se on iso ero.

        Kerro meille paljon tämä suuri ja mahtava 182cm mesomorph painaa ja kyykkää?

        Ynmärrän että luulet tietäväsi kaiken 14 kesäisenä ja tuon ikäisenä Jonnena luulee tietävänsä kaiken ja luulee olevansa paras kaikessa, mutta sinä olet vain 14 kesäinen ES - Jonne. Viimeistään sitten kun joku iso mies vetää sinua korville niin alat heräilemään.

        Provotrolli Pakkotoistolta. Muista käydä koulussa ja syödä äitisi makaroonivellit.

        "moon 14 v ja meikän elämä o bodybuildingi!11 meikä on koko suomen isoin ja vahvin!!!!11 meitsi on iso mesomorph! meikä juo ES! oon kymmenen kertaa vahvempi ku kaikkimu salilla1!! meikä eroo mu tyttöystävästä ku moon nii ES-Jonne BoDYBUilDEr! sootte vaan kadeja! meikä vois olla vailla Mr. Olympiassa jos olis vaa ikää!111 ja voisin olla personal treineri!111;!!1"

        1. en ole kaikkitietävä olen vaan ottanu selvää asioista jonka takia oon saanukki toimia personal trainerina koska tunnen salin omistajan joka tietää etten ole"muka kaikki tietävä"
        2. en oo es jonne koska en juo/syö mitään karkkei, limukoi tai mitää misä on ylimäärästä sokeria/rasvaa/hiilihydraatteja.

        ja et tajuakkaa kui paljo oon nauranu noille sun kommenteille koska luulet että en tiiä mitään :D elän just samalla lailla kuin kehonrakentajat paitsi en voi kilpailla

        ja en tiiä kyykystä koska en voi reenata jalkoja tällä hetkellä koska kasvukipuja mutta nostan yli 150kg maasta


      • overall
        hei. kirjoitti:

        1. en ole kaikkitietävä olen vaan ottanu selvää asioista jonka takia oon saanukki toimia personal trainerina koska tunnen salin omistajan joka tietää etten ole"muka kaikki tietävä"
        2. en oo es jonne koska en juo/syö mitään karkkei, limukoi tai mitää misä on ylimäärästä sokeria/rasvaa/hiilihydraatteja.

        ja et tajuakkaa kui paljo oon nauranu noille sun kommenteille koska luulet että en tiiä mitään :D elän just samalla lailla kuin kehonrakentajat paitsi en voi kilpailla

        ja en tiiä kyykystä koska en voi reenata jalkoja tällä hetkellä koska kasvukipuja mutta nostan yli 150kg maasta

        Se on ihan sama minkä verran nostat, ei liity kehonrakennukseen! Jos oot sattunu huomaan jätkät ei tee mavea lavalla... Ja Joo olet Kyl aika ylimielinen ja leuhka, mut niin tääl tuntuu olevan moni muukin;) mut asiaan, Se pelkkä lihas ja kireys kun ei lajissa riitä. Lisäks pitää olla hyvä anatomia ja osata poseerata TODELLA hyvin ja sitkin ehkä voi perjätä. Kyse on kuitenkin loppujen lopuks bisneksestä...;)


      • hei.

        painan 80kg joka on mun kokoselle normaalipaino ja kasvukivut on polvissa tällä hetkellä en tiiä miksei ole muualla en kato pakkotoistosta mitään koska sielä on kaikki samanlaiset internet warriorit kuin sinä on äänenmurros menny ja on kivekset laskeutunu en oo rinta hauis pelle vaan reenaan tällä hetkellä yhen lihasryhmän päiväsä paitsi käjet yhtenä päivänä en ole ylimielinen en nosta selkä notkolla vaan on "asento" oikein kaikessa mitä teen ja en tee mitään pelkkiä compund movementteja vaan teen myös isolation.

        "kuka haluaa PTksi jonkun lapsen" niille itse kelpas koska ne tietää että tiedän helvetisti sali asioista.
        salinomistaja ei vie kuin pässiä narusta :D ja en ole alkuhuumassa.

        "Olisit edes keksinyt valheen että kyykkäät vaikka 200" miks oisin keksiny? kun et itse saa ees 70kg maasta nostettua tai 60kg kyykättyä!


      • Tulevaisuuden

        Mr. Olympia 2016? Respect!


      • hei.

        ensinnäkään ilman steroideja hgh insulin yms ei voi saada 23 inchesin käsiä pelle.


        syön 2400 caloria 200g proteiiniaja intermittent fasting on ruokatyyli 6h aikaraja enempää sun ei tarvi tietää ja kuulostan sen takia "chatissa" ylimieliseltä koska kirjotan tälle "hassusti" ja en tiiä miks kirjotan mutta ihan sama.

        en oo tyypillinen 14 kesäne.

        noni eli en huutelis kun nostan yli 2x enemmän ku sinä eli tiedän varmaan "jotain" asioista

        ja toi mis sanoin limukoi se oli jatkua siihe ku sanoin en juo/syö eli en juo limukoi mutta sanotaan ny kuitenkin en juo limukkaa tai muutakaan paitsi kahvia ja vettä


      • .......
        hei. kirjoitti:

        ensinnäkään ilman steroideja hgh insulin yms ei voi saada 23 inchesin käsiä pelle.


        syön 2400 caloria 200g proteiiniaja intermittent fasting on ruokatyyli 6h aikaraja enempää sun ei tarvi tietää ja kuulostan sen takia "chatissa" ylimieliseltä koska kirjotan tälle "hassusti" ja en tiiä miks kirjotan mutta ihan sama.

        en oo tyypillinen 14 kesäne.

        noni eli en huutelis kun nostan yli 2x enemmän ku sinä eli tiedän varmaan "jotain" asioista

        ja toi mis sanoin limukoi se oli jatkua siihe ku sanoin en juo/syö eli en juo limukoi mutta sanotaan ny kuitenkin en juo limukkaa tai muutakaan paitsi kahvia ja vettä

        Pakko myöntää, että kirjotuksiasi on vaikea lukea! Ja eikös tuo aikasempi kirjottaja justiin maininnut, ettei ammattitasolla pärjää ilman mömmöjä.


      • hei.
        ....... kirjoitti:

        Pakko myöntää, että kirjotuksiasi on vaikea lukea! Ja eikös tuo aikasempi kirjottaja justiin maininnut, ettei ammattitasolla pärjää ilman mömmöjä.

        tiettyyn pisteeseen asti pärjää mutta ei mihinkää olympia tasolle


      • hei.

        sanoin olympia tasolle en että pelkästään olympiassa käytetää steroideja...

        ja en ole "naru" on 70kg kehonpaino

        vuojen oon salilla käyny mutta tieto korvaa kokemuksen puutteen ja edelleenkään en syö/juo mitään ylimäärästä kuten es tässä tapauksessa

        ei oo nettilisiä mukana ja ei oo selkä notkolla

        en tiiä enempää kuin kukaan muu mutta tiedän enemmän kuin sinä ja moni muu

        ja mulla on erinomaiset geenit kehonrakennukseen ja kuten sanoin olen mesomorph ja ne joiten kehomalli on mesomorph niin niillä on enemmän lihaskudosta kuin muilla joka tarkoittaa parempaa lihaskasvua kuin sinä joka olet 200kilone endomorph

        mutta ei yhtä hyvät kuin jollai ronnie coleman jay cutler etc.

        ja edelleenkään iästä ei voi päätellä tiedon määrää sanonpahan vaan


      • ,.-_:;
        hei. kirjoitti:

        sanoin olympia tasolle en että pelkästään olympiassa käytetää steroideja...

        ja en ole "naru" on 70kg kehonpaino

        vuojen oon salilla käyny mutta tieto korvaa kokemuksen puutteen ja edelleenkään en syö/juo mitään ylimäärästä kuten es tässä tapauksessa

        ei oo nettilisiä mukana ja ei oo selkä notkolla

        en tiiä enempää kuin kukaan muu mutta tiedän enemmän kuin sinä ja moni muu

        ja mulla on erinomaiset geenit kehonrakennukseen ja kuten sanoin olen mesomorph ja ne joiten kehomalli on mesomorph niin niillä on enemmän lihaskudosta kuin muilla joka tarkoittaa parempaa lihaskasvua kuin sinä joka olet 200kilone endomorph

        mutta ei yhtä hyvät kuin jollai ronnie coleman jay cutler etc.

        ja edelleenkään iästä ei voi päätellä tiedon määrää sanonpahan vaan

        HAHAHAIHIHIHIHIIHHOHOHOHOHHAHAHHWHIIHIHEIHIHEHAOHIHA


      • ,.-_:;
        ,.-_:; kirjoitti:

        HAHAHAIHIHIHIHIIHHOHOHOHOHHAHAHHWHIIHIHEIHIHEHAOHIHA

        PAKOSTI TROLLI!


      • Mieti trolli...
        hei. kirjoitti:

        sanoin olympia tasolle en että pelkästään olympiassa käytetää steroideja...

        ja en ole "naru" on 70kg kehonpaino

        vuojen oon salilla käyny mutta tieto korvaa kokemuksen puutteen ja edelleenkään en syö/juo mitään ylimäärästä kuten es tässä tapauksessa

        ei oo nettilisiä mukana ja ei oo selkä notkolla

        en tiiä enempää kuin kukaan muu mutta tiedän enemmän kuin sinä ja moni muu

        ja mulla on erinomaiset geenit kehonrakennukseen ja kuten sanoin olen mesomorph ja ne joiten kehomalli on mesomorph niin niillä on enemmän lihaskudosta kuin muilla joka tarkoittaa parempaa lihaskasvua kuin sinä joka olet 200kilone endomorph

        mutta ei yhtä hyvät kuin jollai ronnie coleman jay cutler etc.

        ja edelleenkään iästä ei voi päätellä tiedon määrää sanonpahan vaan

        "sanoin olympia tasolle en että pelkästään olympiassa käytetää steroideja..."

        Sinä puhut sekavasti trolli.


        "ja en ole "naru" on 70kg kehonpaino "

        Ai että oletkin vain 70kg. Kyllä. Aikamoinen mesomorph. 180cm/70kg. On se hurja!

        Tajuatko rimppakinttu RHP että jos teippaan sinut tankoon voin tehdä sinulla puhtaita hauiskääntöjä? Hajoa siihen pikkupoika.

        "vuojen oon salilla käyny mutta tieto korvaa kokemuksen puutteen ja edelleenkään en syö/juo mitään ylimäärästä kuten es tässä tapauksessa"

        Kuten arvelin. Alkuhuumassa oleva 14 kesäinen lapsi.

        "ei oo nettilisiä mukana ja ei oo selkä notkolla"

        Ok, silti todella naurettava tulos sinun hehkutuksille, oi suuri mesomorph.

        "en tiiä enempää kuin kukaan muu mutta tiedän enemmän kuin sinä ja moni muu"

        Äläs nyt yhtäkkiä vähättele itseäsi! Olet hehkuttanut vaikka miten paljon miten olet kaikista paras kaikessa.

        "ja mulla on erinomaiset geenit kehonrakennukseen ja kuten sanoin olen mesomorph ja ne joiten kehomalli on mesomorph niin niillä on enemmän lihaskudosta kuin muilla joka tarkoittaa parempaa lihaskasvua kuin sinä joka olet 200kilone endomorph "

        Miten sinulla on "erinomaiset geenit", jos sinä olet 180cm/70kg? Tajuathan että sinä olet vain luita törröttävä kynäniska?

        Ja miten sinulla on "erinomaiset geenit" jos vuoden treenillä vedät maasta 150kg selkä notkolla?

        Tajuathan miten sekava pikkupoika olet?

        "mutta ei yhtä hyvät kuin jollai ronnie coleman jay cutler etc."

        Oho. Että löysit ihan kaksi herraa kenellä paremmat geenit.

        "ja edelleenkään iästä ei voi päätellä tiedon määrää sanonpahan vaan"

        "saninpahan vaan" että sinä olet salilla käymisen alkuhuumassa oleva kaikkitietävä ylimielinen Rinta Hauis Pelle räkänokka joka luulee itsestääs liikoja ja on 14 kesäinen kynäniska.

        Erinomaiset geenit omaava suuri ja mahtava mesomorph:

        180cm/70kg (150veto selkä notkolla).

        ON SE. SE ON HURJA.


      • en usko
        hei. kirjoitti:

        ensinnäkään ilman steroideja hgh insulin yms ei voi saada 23 inchesin käsiä pelle.


        syön 2400 caloria 200g proteiiniaja intermittent fasting on ruokatyyli 6h aikaraja enempää sun ei tarvi tietää ja kuulostan sen takia "chatissa" ylimieliseltä koska kirjotan tälle "hassusti" ja en tiiä miks kirjotan mutta ihan sama.

        en oo tyypillinen 14 kesäne.

        noni eli en huutelis kun nostan yli 2x enemmän ku sinä eli tiedän varmaan "jotain" asioista

        ja toi mis sanoin limukoi se oli jatkua siihe ku sanoin en juo/syö eli en juo limukoi mutta sanotaan ny kuitenkin en juo limukkaa tai muutakaan paitsi kahvia ja vettä

        Ei kukaan usko tekstin perusteella, että olet kehonrakentaja.
        Pistä kuvia nettiin niin voi joku uskoa (tai ei)!


      • hei.
        Mieti trolli... kirjoitti:

        "sanoin olympia tasolle en että pelkästään olympiassa käytetää steroideja..."

        Sinä puhut sekavasti trolli.


        "ja en ole "naru" on 70kg kehonpaino "

        Ai että oletkin vain 70kg. Kyllä. Aikamoinen mesomorph. 180cm/70kg. On se hurja!

        Tajuatko rimppakinttu RHP että jos teippaan sinut tankoon voin tehdä sinulla puhtaita hauiskääntöjä? Hajoa siihen pikkupoika.

        "vuojen oon salilla käyny mutta tieto korvaa kokemuksen puutteen ja edelleenkään en syö/juo mitään ylimäärästä kuten es tässä tapauksessa"

        Kuten arvelin. Alkuhuumassa oleva 14 kesäinen lapsi.

        "ei oo nettilisiä mukana ja ei oo selkä notkolla"

        Ok, silti todella naurettava tulos sinun hehkutuksille, oi suuri mesomorph.

        "en tiiä enempää kuin kukaan muu mutta tiedän enemmän kuin sinä ja moni muu"

        Äläs nyt yhtäkkiä vähättele itseäsi! Olet hehkuttanut vaikka miten paljon miten olet kaikista paras kaikessa.

        "ja mulla on erinomaiset geenit kehonrakennukseen ja kuten sanoin olen mesomorph ja ne joiten kehomalli on mesomorph niin niillä on enemmän lihaskudosta kuin muilla joka tarkoittaa parempaa lihaskasvua kuin sinä joka olet 200kilone endomorph "

        Miten sinulla on "erinomaiset geenit", jos sinä olet 180cm/70kg? Tajuathan että sinä olet vain luita törröttävä kynäniska?

        Ja miten sinulla on "erinomaiset geenit" jos vuoden treenillä vedät maasta 150kg selkä notkolla?

        Tajuathan miten sekava pikkupoika olet?

        "mutta ei yhtä hyvät kuin jollai ronnie coleman jay cutler etc."

        Oho. Että löysit ihan kaksi herraa kenellä paremmat geenit.

        "ja edelleenkään iästä ei voi päätellä tiedon määrää sanonpahan vaan"

        "saninpahan vaan" että sinä olet salilla käymisen alkuhuumassa oleva kaikkitietävä ylimielinen Rinta Hauis Pelle räkänokka joka luulee itsestääs liikoja ja on 14 kesäinen kynäniska.

        Erinomaiset geenit omaava suuri ja mahtava mesomorph:

        180cm/70kg (150veto selkä notkolla).

        ON SE. SE ON HURJA.

        kai sää tajuat että jos painasin enemmänku 100kg näyttäsin tältä http://1.bp.blogspot.com/_TK37yqhXA6E/RuuCoSyW57I/AAAAAAAABC0/bFkCxnlDHTc/s1600-h/He_Man_lihava.jpg

        ja kysyn uudelleen tiiätkö ees mitä mesomorph tarkottaa?

        "180cm/70kg (150veto selkä notkolla)."

        oon noin 182cm/85kg kävin äske puntarilla mutta kehonpaino on 70kg ja edelleenkää ei oo selkä notkolla...

        "sun hehkutuksille" saattaa ehkä ollakki mutta ne on silti totta ja en oo RHP vaan reenaan jalat ainaku pystyn.


      • Mieti trolli...
        hei. kirjoitti:

        kai sää tajuat että jos painasin enemmänku 100kg näyttäsin tältä http://1.bp.blogspot.com/_TK37yqhXA6E/RuuCoSyW57I/AAAAAAAABC0/bFkCxnlDHTc/s1600-h/He_Man_lihava.jpg

        ja kysyn uudelleen tiiätkö ees mitä mesomorph tarkottaa?

        "180cm/70kg (150veto selkä notkolla)."

        oon noin 182cm/85kg kävin äske puntarilla mutta kehonpaino on 70kg ja edelleenkää ei oo selkä notkolla...

        "sun hehkutuksille" saattaa ehkä ollakki mutta ne on silti totta ja en oo RHP vaan reenaan jalat ainaku pystyn.

        "kai sää tajuat että jos painasin enemmänku 100kg näyttäsin tältä http://1.bp.blogspot.com/_TK37yqhXA6E/RuuCoSyW57I/AAAAAAAABC0/bFkCxnlDHT..."

        Hehheh.. Hauska juttu ja kuva.. Silti piilee tuo ylimielisyys taustalla. Vaikka tuossa on He-MAN turvonnut muodottomakai niin on sillä lihaakin alla (mitä sinulla siis ei ole)..


        "ja kysyn uudelleen tiiätkö ees mitä mesomorph tarkottaa?"

        Tiedän kiitos kysymästä.

        "oon noin 182cm/85kg kävin äske puntarilla mutta kehonpaino on 70kg ja edelleenkää ei oo selkä notkolla..."

        Eli siis painatko sinä 85kg vai 70kg?????????????????????????????????? Ja kyllä uskoisin että on aika tuskaista katseltavaa.

        ""sun hehkutuksille" saattaa ehkä ollakki mutta ne on silti totta ja en oo RHP vaan reenaan jalat ainaku pystyn."

        Olet RHP (Rinta Hauis Pelle).

        Miten sinä sitä voit kieltää? Lue tuolta ylempää omia sanojasi, miten et treenaa jalkoja, kun vähän kolottaa.

        "reenaan jalat ainaku pystyn."

        Tuo on muutenkin niin RHP - pikkupojan lause. Toisinsanoen et treenaa jalkojasi ikinä. Koska eihän niitä ikinä pysty treenaamaan.

        JA SILTI vaikka treenaisit jalat "ainaku pystyn", olet naurettava RHP (Rinta Hauis Pelle) sillä miksi sinä treenaat vaan ne jalat "ainaku pystyn"? Miksi et treenaa yläkroppaa "ainaku pystyn"?

        Koska. Sinä. Olet. RHP.

        Et ole kehonrakentaja, et ole lahjakas, et ole vahva, et ole lihaksikas, et ole mitään.

        Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne.

        Voitko laittaa videota sinun suorituksista?


      • 20% BF
        Mieti trolli... kirjoitti:

        "kai sää tajuat että jos painasin enemmänku 100kg näyttäsin tältä http://1.bp.blogspot.com/_TK37yqhXA6E/RuuCoSyW57I/AAAAAAAABC0/bFkCxnlDHT..."

        Hehheh.. Hauska juttu ja kuva.. Silti piilee tuo ylimielisyys taustalla. Vaikka tuossa on He-MAN turvonnut muodottomakai niin on sillä lihaakin alla (mitä sinulla siis ei ole)..


        "ja kysyn uudelleen tiiätkö ees mitä mesomorph tarkottaa?"

        Tiedän kiitos kysymästä.

        "oon noin 182cm/85kg kävin äske puntarilla mutta kehonpaino on 70kg ja edelleenkää ei oo selkä notkolla..."

        Eli siis painatko sinä 85kg vai 70kg?????????????????????????????????? Ja kyllä uskoisin että on aika tuskaista katseltavaa.

        ""sun hehkutuksille" saattaa ehkä ollakki mutta ne on silti totta ja en oo RHP vaan reenaan jalat ainaku pystyn."

        Olet RHP (Rinta Hauis Pelle).

        Miten sinä sitä voit kieltää? Lue tuolta ylempää omia sanojasi, miten et treenaa jalkoja, kun vähän kolottaa.

        "reenaan jalat ainaku pystyn."

        Tuo on muutenkin niin RHP - pikkupojan lause. Toisinsanoen et treenaa jalkojasi ikinä. Koska eihän niitä ikinä pysty treenaamaan.

        JA SILTI vaikka treenaisit jalat "ainaku pystyn", olet naurettava RHP (Rinta Hauis Pelle) sillä miksi sinä treenaat vaan ne jalat "ainaku pystyn"? Miksi et treenaa yläkroppaa "ainaku pystyn"?

        Koska. Sinä. Olet. RHP.

        Et ole kehonrakentaja, et ole lahjakas, et ole vahva, et ole lihaksikas, et ole mitään.

        Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne.

        Voitko laittaa videota sinun suorituksista?

        85kg ja kehonpaino 70kg eli sulla on 15kg rasvaa.


      • hei.
        Mieti trolli... kirjoitti:

        "kai sää tajuat että jos painasin enemmänku 100kg näyttäsin tältä http://1.bp.blogspot.com/_TK37yqhXA6E/RuuCoSyW57I/AAAAAAAABC0/bFkCxnlDHT..."

        Hehheh.. Hauska juttu ja kuva.. Silti piilee tuo ylimielisyys taustalla. Vaikka tuossa on He-MAN turvonnut muodottomakai niin on sillä lihaakin alla (mitä sinulla siis ei ole)..


        "ja kysyn uudelleen tiiätkö ees mitä mesomorph tarkottaa?"

        Tiedän kiitos kysymästä.

        "oon noin 182cm/85kg kävin äske puntarilla mutta kehonpaino on 70kg ja edelleenkää ei oo selkä notkolla..."

        Eli siis painatko sinä 85kg vai 70kg?????????????????????????????????? Ja kyllä uskoisin että on aika tuskaista katseltavaa.

        ""sun hehkutuksille" saattaa ehkä ollakki mutta ne on silti totta ja en oo RHP vaan reenaan jalat ainaku pystyn."

        Olet RHP (Rinta Hauis Pelle).

        Miten sinä sitä voit kieltää? Lue tuolta ylempää omia sanojasi, miten et treenaa jalkoja, kun vähän kolottaa.

        "reenaan jalat ainaku pystyn."

        Tuo on muutenkin niin RHP - pikkupojan lause. Toisinsanoen et treenaa jalkojasi ikinä. Koska eihän niitä ikinä pysty treenaamaan.

        JA SILTI vaikka treenaisit jalat "ainaku pystyn", olet naurettava RHP (Rinta Hauis Pelle) sillä miksi sinä treenaat vaan ne jalat "ainaku pystyn"? Miksi et treenaa yläkroppaa "ainaku pystyn"?

        Koska. Sinä. Olet. RHP.

        Et ole kehonrakentaja, et ole lahjakas, et ole vahva, et ole lihaksikas, et ole mitään.

        Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne.

        Voitko laittaa videota sinun suorituksista?

        ekkösää pelle tiiä mikä ero on kehonpainolla ja sun "koko" painolla?

        olen lahjakas ja ilmeisesti sua vahvempi ja oon lihaksikas ja en laita tänne kuvia tai mihinkää muuallekkaa koska netti voi olla mukava :).

        "Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne" ensinnäkää mää en luule liikoja koska en oo sanonu että voitan olympian tai arnold classicin yms... sanoin että on hyvät mahollisuudet ja se että sanoin että oon voimakkaampi ja isompi ku sinä ei oo liikaa luulemista vaan tosiasia.


      • Mieti trolli...
        hei. kirjoitti:

        ekkösää pelle tiiä mikä ero on kehonpainolla ja sun "koko" painolla?

        olen lahjakas ja ilmeisesti sua vahvempi ja oon lihaksikas ja en laita tänne kuvia tai mihinkää muuallekkaa koska netti voi olla mukava :).

        "Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne" ensinnäkää mää en luule liikoja koska en oo sanonu että voitan olympian tai arnold classicin yms... sanoin että on hyvät mahollisuudet ja se että sanoin että oon voimakkaampi ja isompi ku sinä ei oo liikaa luulemista vaan tosiasia.

        "ekkösää pelle tiiä mikä ero on kehonpainolla ja sun "koko" painolla? "

        "ekkösää"

        Tiedän. Katsos kun sinun murrosikään saapuneen pennun jutut ovat niin sekavia että tässä ei meinaa pysyä mukana.

        "olen lahjakas ja ilmeisesti sua vahvempi ja oon lihaksikas ja en laita tänne kuvia tai mihinkää muuallekkaa koska netti voi olla mukava :)."

        Sanot lähes samassa lauseessa että et luule itsestäsi liikoja ja sitten kerrot miten hyvät mahdollisuudet kaikkeen ja olet salin vahvin ja salin isoin mesomorph (T. 14v. kynäniska Jonne). Ja olet vahvempi 150kilon mave maximilla. Aivan varmasti pikkupoika. Sanotaan vaan että jos teen tuolla sarjaa smitissä pystypunnerrusta niin varmasti olet vahvempi. Ja kuten olen sanonut, voin sitoa sinut naruun ja tehdä sinulla hauiskääntöjä.

        "Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne" ensinnäkää mää en luule liikoja koska en oo sanonu että voitan olympian tai arnold classicin yms... sanoin että on hyvät mahollisuudet ja se että sanoin että oon voimakkaampi ja isompi ku sinä ei oo liikaa luulemista vaan tosiasia."

        Kuten olet todistanut, puhut itseäsi pussiin. Jatkuvasti kaikki juttusi ovat ristiriidassa keskenään.

        "oon voimakkaampi ja isompi ku sinä ei oo liikaa luulemista vaan tosiasia."

        Mave maximi 150kg selkä notkolla.

        -> Pystypunnerrusta 150 kilolla.


      • hei.
        Mieti trolli... kirjoitti:

        "ekkösää pelle tiiä mikä ero on kehonpainolla ja sun "koko" painolla? "

        "ekkösää"

        Tiedän. Katsos kun sinun murrosikään saapuneen pennun jutut ovat niin sekavia että tässä ei meinaa pysyä mukana.

        "olen lahjakas ja ilmeisesti sua vahvempi ja oon lihaksikas ja en laita tänne kuvia tai mihinkää muuallekkaa koska netti voi olla mukava :)."

        Sanot lähes samassa lauseessa että et luule itsestäsi liikoja ja sitten kerrot miten hyvät mahdollisuudet kaikkeen ja olet salin vahvin ja salin isoin mesomorph (T. 14v. kynäniska Jonne). Ja olet vahvempi 150kilon mave maximilla. Aivan varmasti pikkupoika. Sanotaan vaan että jos teen tuolla sarjaa smitissä pystypunnerrusta niin varmasti olet vahvempi. Ja kuten olen sanonut, voin sitoa sinut naruun ja tehdä sinulla hauiskääntöjä.

        "Vain itsestään liikoja luuleva näppylänaamainen murrosikään tullut 14 kesäinen ES-Jonne" ensinnäkää mää en luule liikoja koska en oo sanonu että voitan olympian tai arnold classicin yms... sanoin että on hyvät mahollisuudet ja se että sanoin että oon voimakkaampi ja isompi ku sinä ei oo liikaa luulemista vaan tosiasia."

        Kuten olet todistanut, puhut itseäsi pussiin. Jatkuvasti kaikki juttusi ovat ristiriidassa keskenään.

        "oon voimakkaampi ja isompi ku sinä ei oo liikaa luulemista vaan tosiasia."

        Mave maximi 150kg selkä notkolla.

        -> Pystypunnerrusta 150 kilolla.

        lueppa noi sun teksit läpi :D se oot sinä joka on ylimielinen


      • Anonyymi

        Sä olet ihan vitun outo tyyppi


      • Anonyymi

        Sun argumentit ja kaikki tuo on ihan järkyttävää ja kuinka muokkaat tuon pojan sanoja ja laitat raamatun verran tekstiä, toivottavasti poika tajus kuitenki että olet trolli.


    • potaaja

      Ollaksesi oikea bodari, sinun täytyy unohtaa tytöt.

      Oikealla bodarilla on vain poikaystäviä.

      • Hinuri

        Oikealla bodarilla ei ole ystäviä.


    • iron bodar

      hyvä tuossa on oikeaa dedigoitumista . sali ei anna armoa keholle ja naiset on siinä vaan tiellä . tiiän ite 35-v:den kokemuksella että jos panostaa täysillä niin keho kiittää . paat vaan suoraan poikki heitä kännykkä järveen niin on parempi eikä tartte selitellä .

    • pumping iron

      Haha, tämä on loistava threadi. Toivottavasti tämä kehittyy suureksi ja legendaariseksi.

      Ajatelkaa, tällä body-sankarilla olisi taiteilijanimikin jo valmiina suuruuden aikoja varten:

      "MESOMORPH" (vrt. "Bull", "Hulk" "Viikinki" jne.)

      • hei.

        et edes tiedä mitä se tarkottaa :D


      • laistrygoni
        hei. kirjoitti:

        et edes tiedä mitä se tarkottaa :D

        Haha, loistavaa.

        Tuolla tavoin suoraan englannista napattuna vielä lystikkäämpää.

        Onhan "mesomorph" paljon coolimpi kuin mesomorfi.

        Tiedätkö muuten itse (ilman wikipediaa) mistä kielestä ja kulttuuripiiristä käyttämäsi termit ovat alun perin kotoisin?


      • hei.
        laistrygoni kirjoitti:

        Haha, loistavaa.

        Tuolla tavoin suoraan englannista napattuna vielä lystikkäämpää.

        Onhan "mesomorph" paljon coolimpi kuin mesomorfi.

        Tiedätkö muuten itse (ilman wikipediaa) mistä kielestä ja kulttuuripiiristä käyttämäsi termit ovat alun perin kotoisin?

        tiiän mistä kielestä on kyse.


        ja en tiiä paljonkaa kehonrakennuksee ja painonnostoon liittyviä asioita suomeksi mutta tiiän englanniksi koska ei mun tarvi tietää niitä suomeksi riittää että osaan selittää ne englanniksi syy siihe on että muutan ulkomaille sittekun oon käyny koulut läpi ja alotan siel personal trainerin uran ja perustan kuntosalin. Esim: incline bench press on suomeksi vinopenkkipunnerrus kaikki asiat on suomeksi noin helvetin tyhmän kuulosia mutta ei englanniksi.


    • Hei nimimerkki "hei."

      Ottamatta lainkaan kantaa siihen, kuka on kehonrakentaja ja kuka ei, kehotan miettimään sitä, mitkä ovat sun tavoitteet. Jos olet ihan oikeasti sitä mieltä, että kuntosali ja kehonrakennus, ja tulevaisuudessa odottavat kisat ja menestys on tärkeintä elämässäsi, mene sitä kohti.

      Älä kuitenkaan unohda sitä, että elämään mahtuu muutakin. Oletko jutellut tyttöystäväsi kanssa siitä, että sinun pitää olla tarkalla dieetillä ja urheilla päivittäin? Mitkä ovat hänen ajatuksensa? Usein monet riidat tai muut johtuvat siitä, ettei kumpikaan oikeasti tiedä, mitä toinen tietää ja mitä luulee. Puhuminen on siis se, mitä kehotan teitä tekemään. Ei hyvää tyttöystävää kannata jättää, jos nämä kolme, liikunta, ruokavalio ja rakkaus, saa sovitettua yhteen. Nainen ei ole este treenaamiselle, sillä elämä on kyllä muutakin kuin treenit.

      Jos kuitenkin tulette yhdessä siihen tulokseen, ettei teillä voi olla yhteistä tulevaisuutta johtuen sun haaveista kilpailla, niin silloin kannattaa olla korrekti ja selittää tilanne. Yhteinen päätös on paras. Jos kuitenkin tuntuu siltä, että molemmat haluavat saada jutun toimimaan, niin siinä tapauksessa kannattaa edes kokeilla.

      Mihin tahansa lopputulokseen tulette, toivotan voimia unelmien tavoitteluun, mutta myös elämään. Aina se ei ole ruusuilla tanssimista!

      Terkuin
      KaisaK, pappi

      • 666!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MIKÄ KIRKKOHERRA TÄNNE BODYPALSTALLE TULI??????????????????????????????????

        TÄÄLLÄ IHMISET KUUNTELEE KIRKONPOLTTOMUSIIKKIA JA SYÖKSEVÄT PAHOLAISEN LIESKOJA USKOVAISTEN SIELUIHIN!!!!

        RISTIT YLÖSALAISIN!!!!!!!!!!!!!


      • ?!?!?!?!?!?!
        666!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        MIKÄ KIRKKOHERRA TÄNNE BODYPALSTALLE TULI??????????????????????????????????

        TÄÄLLÄ IHMISET KUUNTELEE KIRKONPOLTTOMUSIIKKIA JA SYÖKSEVÄT PAHOLAISEN LIESKOJA USKOVAISTEN SIELUIHIN!!!!

        RISTIT YLÖSALAISIN!!!!!!!!!!!!!

        ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?


    • Onneksi olkoon

      hei!
      Voitit ensimmäiset kisatXD. Kukaan muu ei varmaan ole saannut pappia kehonrakennus-palstalle. Onkohan pappi lukenut noita ripuli-ketjuja?

    • Ammattilaiset!

      Suomi24 kehonrakennus=
      -Yli puolet kommenteista liittyy ripuliin
      - Kehonrakennuksen ammatilaisena toimii 14v hlö
      - Ja kaiken kruunaa naispappi, joka tulee kehonrakennuspalstalle pätemään. On tullut aliarvioitua Suomi24 pahemman kerranXD

      • Pakkotoisto=Teinitoisto.

        Pakkotoisto.com kehonrakennus=
        Mielistellään modeja ja sponsorin saaneita.
        Kerrotaan kuivia värikynällä väritettyjä pakkistarinoita ja juttuja.
        Ei kerrota omaa mielipidettä.
        Ollaan kuin pikkutyttöjä ala-asteella.


      • Ammattilaiset!
        Pakkotoisto=Teinitoisto. kirjoitti:

        Pakkotoisto.com kehonrakennus=
        Mielistellään modeja ja sponsorin saaneita.
        Kerrotaan kuivia värikynällä väritettyjä pakkistarinoita ja juttuja.
        Ei kerrota omaa mielipidettä.
        Ollaan kuin pikkutyttöjä ala-asteella.

        Sen takia en käy pakkotoiston sivuilla.


      • ÖNN ÖNN ÖNN
        Ammattilaiset! kirjoitti:

        Sen takia en käy pakkotoiston sivuilla.

        Onneksi on muskle.


    • ei näin

      Ei pidä erota tyttöystävästä. Sen sijaan sinun tulee pikkuhiljaa opetella elämään aikuisten elämää, johon kuuluu työ, opiskelu, parisuhteet ja muu sellainen, sekä järjestelemään ajankäyttöäsi, että ehdit hoitaa nämä mainitut asiat oikeassa tärkeysjörjestyksessä.

      Harvalle meistä on tarjolla oikotietä, vaikka nuorena varmaan houkuttaakin ajatus pro-bodarimunkin sankarielämästä, johon ei kuulu muijaa, koulua tai tylsää duunia.

      Tavoitteita saa ja pitää olla, mutta täytyy olla myös suunnitelmallisuutta elämänsä hoitamiseen. Et halua päätyä 30-vuotiaana yksinäiseksi ja työttömäks entiseksi melkein suuruudeksi, jolla ei ole koulutusta tai ihmissuhteita.

    • --a--s--s--

      Suomessa on erittäin vaikea elää pelkästään harrastuksella, varsinkin kehonrakennuksella. Suomen yksi tunnetuimmista kehonrakentajista eli Marko Savolainen sai ainoastaan työttömyysrahan eikä häntä edes luokiteltu ammatilaisurheilijaksi. Eri asia on sitten rapakon takana, jossa urheilijat on miljonäärejä.

    • Anonyymi

      Joko hän on menestynyt kehon rakentaja?
      Vieläkö sulkijalihas pitää ripulin pois pöksyistä hardcore pudotus legpressin aikana?

    • Anonyymi

      Taisi valita böönan.

      • Anonyymi

        Ei, hän uhrasi lihallisen himonsa vastakkaista sukupuolta kohtaan tavoitellakseen täydellistä ihmisen ruumiillistuma. Tuo uros joka saa meidän beta yksilöt hiipimään takaisin varjoihin. Lihakset kuin luomakunnan ihmeet, verisuonet kuin Amazon joki.

        Hän on mesomorph, kehon rakentaja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "oon 14 vuotias kehonrakentaja jolla on todella hyvät mahdollisuudet menestyä jote älkää ruvekko sivistää pls tai muutakaan. asiaan elikkä pitäskö mun erota tyttöystävästä "


      vai oikein 14v kehonnakertaja. paskat olet. pelkkä luuviulu.
      eikä sen enempää mahiksia menestyy k muillakaan, ei ne lihakset
      nui vaa kasva.
      ootkohan liian nuori muutenkaan tisssejä käsittelemään.
      suomen lain mukaan 16 on salllittua lihaa terv, 43v

      • Anonyymi

        Kirjoitat yhtä hyvin kuin heikkolahjainen 14-vee.


    • Anonyymi

      oon tän ketjun aloittaja ja nostan penkistä tällä hetkellä 230kg ilman laittomia aineita ja penkkipaitaa maastaveto 250kg kyykky 300kg. oisin kilpaillu viime vuonna mr.olympia kisassa mutta koska korona nii ei päässy

      neuvon myös kaverita miten treenataan 100% oikeaoppisesti, ei tehdä ikinä failureita semmoset on amatöörien touhua niiku nykypäivän "kehonrakentajat" tekee, ne ei edes mitää kehonrakentajia ole, kyllä minä tiedän kun itse olen ammattilais kehonrakentaja

      • Anonyymi

        Oletko tietoinen vaimosi menneisyydestä?


      • Anonyymi

        Ammattilaisena kannattaa opetella kirjoittamaan titteli oikein.


      • Anonyymi

        Keksi parempi vale, nostojen suhteet pielessä.


    • Anonyymi

      ei ole vaimoa ollut

      • Anonyymi

        Tuleeko olemaan?


    • Anonyymi

      Kannattaa erota mahdollisimman pian seurauksia välttääksesi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe