Olen komea mies mutta lyhyt

Vain 172cm

Vain 172cm, mitä ajattelette jos on muuten komea mutta lyhyt

15

443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisehko

      Sori, mutta lyhyys on suuri turn-off vaikka olisi miten komea mies. Kukaan ei halua deittailla kääpiön kanssa.

      • ihanko tosi

        Kyllä niitä deittaajia valitettavasti ison lompakon löydyttyä alkaa tulemaan oven eteen.


      • Vitun pitkä mies

        Sama juttu pitkien naisten kanssa: ei kukaan mies mitään jättiläistä halua.


    • autoton oikeesti

      Mitä mieltä olet autostani? Se on hieno auto mutta väriltään tummansininen.

    • 159

      Jos luonteet machaa yhteen niin tosi jees

    • 162 cm

      Käy minulle oikein hyvin. En tykkää suurista pituuseroista.

    • Pohjoisen Pihlaja

      Olen 175cm nainen enkä näe että muutama sentti olisi mikään este jos miehen luonne natsaa.

    • ernest1

      Mitä olette mieltä minusta? Olen iso mies, pienikaluinen mutta iso pallinen?

      • czxcx

        No ei niillä palleilla naida.


    • Lähdetäänkö heti?

      Mitä mieltä olette minusta naiset rakkaat ihanaiset! Olen mies, hartiat ovat juuri ja juuri pääni levyiset, lantioni on melko leveä, minulla ei nyt juuri ole lihaksia missään, minulla on silmälasit -10, minä olen 163cm pitkä, minä painan nyt juuri n 49kg, minulla on punertavat hiukset, kellertävät hampaat joista puolet vinossa, minun ääneni on melko korkea, minä harrastan perhosten keräilyä ja lukemista, minun nenäni on melko iso ja olen lähes leuaton, pienestä painostani huolimatta minulla on melkoinen kaksoisleuka. Mitä mieltä olette minusta, lähdettekö treffeille ja jatkoille kenties panemaan, vaikka pippelini on hätinä n 7,5cm pitkä :(

      Niin ja asun siis vuokralla yksiössä, minulla ei ole autoa ja olen nyt työtön.

      • Naikkonen2

        Uuuh, kuulostat todella hotilta! Panisin :)


    • Janne J. (kouvola)

      Nussin sinnuu!! Oot miun BTM-poju!! Ei haittaa lyhyys!!

    • kaunein nainen

      Kaikilla yli 175 miehillä on pieni muna joten ei se haittaa :)

    • teletuppi

      no mut onhan niitä pieniä naisiakin :)

    • Lyhytmies

      Itse olen 168cm pitkä mies. Olen urheilullinen ja komeaksi kehuttu, eikä naisista ole ollut koskaan pulaa vaikka välillä on tullut pilkkaa pidemmiltä naisilta, että mikäs kääpiö minä olen. Minua itseäni vain naurattaa nuo kommentit, koska puolet maapallon naisista on kumminkin minua pienempiä, ja tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa joka on 158cm pitkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe