Miksi joskus tuntuu, että deitti-ilmoitukset ovat Suomessa pelkkiä työnhakuilmoituksia? Etsin sellaista naista, joka osaa vaihtaa auton renkaat ja jolla vasara pysyy kädessä. Etsin miestä, joka ei pelkää kotitöitä.
Kyllä. On ihan hyvä, että se kumppani ei ole töiden suhteen nirso. En tällaista itsekään haluaisi, mutta jotenkin tuollaiset ilmoitukset eivät houkuttele. Olin kerran pari kertaa treffeillä ja mies sitten totesi, että haluaa jonkun sellaisen, joka uskaltaa olla joskus likaisissa hiuksissa. Totuus on, että uskallan, mutta toivoisin joskus, että meillä Suomessakin voisi oikeasti olla vähän hienompana treffeillä. Vaikka sitten paikallisessa Hesessä.
Toivoisin ehkä vähän sitä, että arvostettaisiin sitä miehen ja naisen välistä kemiaa. Ettei koko elämä ole pelkkää työtä ja arkea. Kuinka usein niitä autonrenkaita oikeasti vaihdetaan. Tai jatkuvastiko sitä imuroidaan ja pyyhitään pölyä. Ja kun ei näitä tehdä niin ollaan töissä, katsotaan telkkaria, ollaan netissä tai sitten omissa harrastuksissa.
Työjuhdan etsintä
3
76
Vastaukset
- Niinpäniinpä
Olet ilmeisesti nainen, ja vastaan sinulle omasta miesnälökulmastani. Itse en haluaisi mitään hienohelma -kynsienlakkailijaa, koska olen itsekin harvemmin puku päällä. Koska itselle oma tekeminen ja kaikenlainen askareiden tekeminen itse on tavallista arkipäivisin, ei tunnu että sellainen nainen joka haluaa aina huoltoyhtiön tai muuten vain tilata aina "korjaajia" joka pikkuasialle, olisi edes samassa maailmassa kanssani.
Se että teen itse asioita ja askareita ei tarkoita että olisin mitenkään köyhä, tai köyhyyden takia toimisin itse.
Kuuluu luonteeseen että pitää olla omatoiminen, ja kaikki hienohelmaisuus on sellaista jota kavahdan heti.
Moni ns "varakas" pukumies ajelee velkabemareilla. audeilla ja mersuilla, ja asuu ehkä kerrostalossa, tai velkaisena omakotitalossa.
"Varallisuus" sinänsä suomessa on epämääräistä ja kulisseja, mutta sehän ei ollut nyt pointti tässä asiassa.- firebird
Aviomieheni on tuon tapainen, osaa rakentaa ja korjata vaikka mitä, osaa rakentaa talon, minua ei ole tuollaiset hommat koskaan kiinnostanut, koen ne hyvin epäviehättäväksi naisille, ehkä minut on kasvatettu niin, ainakin mieheni mielestä on niin, miehestänä se on vain positiivista ja seksikästä. Ei se ymmärtänyt yhtään mistä puhut. Muita asioita harrastan jopa liikaa, olen järjettömän työläs omissa vaateissani.
- nöösi_poika
"Miksi joskus tuntuu, että deitti-ilmoitukset ovat Suomessa pelkkiä työnhakuilmoituksia?"
Siksi, että ihmiset eivät oikeasti tiedä mitä hakevat. On vain tapana laittaa jotain kriteereitä ilmoitukseen, vaikka lopupeleissä kemiaa muodostuu sellaisten tyyppien kanssa, ettei sitä eutkäteen olisi voinut arvata. Näin ainakin on itselleni käynyt.
Hyvä ilmoitus olisi: "Etsin naista, jonka kanssa on kemiaa." Eli se nainen voi tosiaan olla fyysisesti ihan mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583