mitä mieltä ootte nuorten emo tyylistä?

emo...

no nii.. eli kysyisin teiltä,aikuset.. mitä mieltä ootte nuorista jotka käyttää emo tyyliä.? niistä kun ne käyttää huuli,nenä ja kulma läväreitä.? ja kun ne meikkaavaat ittensä "pelottavan" näkösiksi.. ite oon 13v emo. nii moni aikusista kattoo silleen "Ja mikähä säki luulet olevas" tai sillee oudoksuttavasti ja sillee.. nii ja moni sanoo et ei näi nuoret saa värjätä hiuksia mustaks,ei saa läväreitä,ei mustia vaatteita eikä meikkiä.. eikö mitään, miksei? mikä meissä emoissa on vikana? miksette tykkää tästä tyylistä? sitteku te sanotte et olkaa rohkeesti omia ittejänne, miehän oon, tää on mun tyyli, ja rakastan sitä, oon oma itteni..

1

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sannnnnnni

Ihania =). Nyt kun olen itsekin vanha niin on tosi hauska muistella miten itselläni ja nykyisellä aviomiehelläni oli 90-luvun gootteina kivaa. (Gootti, teille teineille tiedoksi, on vanhemman sukupolven yksi versio oudonnäköisestä). Hymyilyttää aina kun kuljen ohitsenne -siis ihan ilosta, koska muistan miten hauskaa meillä oli ja toivon että teilläkin on. Olkaa kuitenkin kilttejä ja älkää syljeskelkö ostareiden lattioille. A/ se on vastenmielistä ja B/ sitä saa anteeksi aika paljon ulkomuodon puolesta kun aina käyttäytyy hyvin.
      Onnea matkaan =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe