afrikasta sekä rasismista ,joten suosittelen noin puolenvuoden matkailua kansan keskuudessa mutta pysy poissa monen tähden hotelleistaja chima-tyypeistä niin ehkä saat jonkinlaisen kuvan todellisuudesta.
terkku mugabemaahan...
mette sulla on söpösiä mielipiteitä....
17
83
Vastaukset
- Samaa pashaa
Ei tämä mensa-mette mihinkään lähde se on mooverin kaksoisolento ja ylläpidon palkkaama netti-trolli
- ¢
ylläpito voisi palkata vähän fiksumpaa porukkaa trolleiksi. Nää on ihan säälittäviä idiootteja.
- suomi suomalaisille
¢ kirjoitti:
ylläpito voisi palkata vähän fiksumpaa porukkaa trolleiksi. Nää on ihan säälittäviä idiootteja.
niinon,vahinko vaan he eivät sitä itse tajua ja johtajat ovat vieäkin typerämpiä.
kuka tai mikä organisaatio ylläpitää tätä palstaa..... - Mensa-Mette 70v
¢ kirjoitti:
Ei leffalipuilla saa kun pelkkiä mensalaisia...
- Jussuf (se sama)
Mette on aivan samaa mieltä kanssani. Metellä on ainakin 20 affrikkalaista miesystävää.
Minä ja minun kotiväki tultiin Suomeen 20 vuotta sitten. Emme ole vieneet yhtään työpaikkaa suomalaisilta, koska emme ole työssä.
Mikä tässä asiassa mättää? Kela ja sossu pitää meistä huolen. - mette.soderman
Tunnen todella ihmisiä eri kulttuureista. Tutustuin, kun toimin Punaisen Ristin hommissa. Totesin, että yksilöt ovat mukavia tai ei-mukavia väristä ja kulttuurista riippumatta - kuljen päivittäin esikaupunkibussilla ja minulla on bussituttavia, ja suomalaisissakin on niin erilaisia kuin pyytää sopii.
Koska useimmilla on ennakkoluuloja, niin tunnustan omani - en pidä miespuolisista kurdeista. Tampereella Punainen Risti joutui järjestämään eri kohtaamispaikan miehille ja naisille, koska kurdimiehet häiriköivät. Koska Tampereen kurdit eivät ole koko kurdikansa, tunnustan ennakkoluuloni.
Ulkomaanmatkoilla opin pitämään erityisesti italialaisista. Hilpeää, huumorintajuista väkeä huolimatta siitä, että mieheni Sisiliassa tutustui ja ystävystyi mafian rahankerääjään, joka taatusti ei ollut normaalin mukava. Meille tosin oli - hänellä ja miehelläni synkkasi. Minä istuin hiljaa kuten kelpo sisilialaisvaimo. Mielenkiintoista.
Afrikassa en ole käynyt, olen koettanut korjata puutteen lukemalla mahdollisimman paljon aiheesta. Esimerkiksi Juha Vakkuri on kannatettavaa luettavaa. Barbadoksella tutustuin mustiin, samoin Torontossa (suomalaisen somaliystäväni sisar oli naimisissa Torontossa - herttainen perhe, mutta tätini oli niin rasistinen kuin ne tulevat, ja minä ja äitini jouduimme muuttamaan hotelliin loppuajaksi).- suomi suomalaisille
kurdit ovat kurdeja,vähän vaaleampia somaleita.
vakkuri matkustelee vauhdilla paikasta paikkaan ja suoltaa sujuvaa lässytystä afrikasta
mutta mielestä ei kovinkaan syvällistä huomioita paikallisten oloihin löydy hänenen teksteistään.
joutilaan turistin puuhailua.
PS. jos haluat tosi yksipuolista afrikan kuvausAt lue owambon lähetys saarnaajien jorinoita. - ????????????????
ja lässytät somaliroistojen erinomaisuudesta, negrun kusta sulla päässä.
- mette.soderman
suomi suomalaisille kirjoitti:
kurdit ovat kurdeja,vähän vaaleampia somaleita.
vakkuri matkustelee vauhdilla paikasta paikkaan ja suoltaa sujuvaa lässytystä afrikasta
mutta mielestä ei kovinkaan syvällistä huomioita paikallisten oloihin löydy hänenen teksteistään.
joutilaan turistin puuhailua.
PS. jos haluat tosi yksipuolista afrikan kuvausAt lue owambon lähetys saarnaajien jorinoita.Vakkuri asuu osan joka vuodesta Beninissä, Villa Karossa, joka on suomalais-afrikkalainen kulttuurikeskus.
- mette.soderman
???????????????? kirjoitti:
ja lässytät somaliroistojen erinomaisuudesta, negrun kusta sulla päässä.
Onko henkilökohtaista kokemusta? Vai ainoastaan Hommafoorumin lukemista?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/67609-kimmo-kiljunen-totuus-ulkomaalaisten-suomessa-tekemien-rikosten-maarasta?qt-popular_articles=0 - suomi suomalaisille
mette.soderman kirjoitti:
Vakkuri asuu osan joka vuodesta Beninissä, Villa Karossa, joka on suomalais-afrikkalainen kulttuurikeskus.
kulttuurikeskus on hyvin rajoitettun ja yksipuolisen näkemyksen afrikan oloista omaava herranterttu organisaatio.
he elävät pienessä mikä-mikä maassa ummistaen silmänsä tosielämän faktoille ja mikäs on leikkiä uus-siirtomaa herraa -kolonialistia- meitin verorahoilla.
niin että mitä nämä herrantertut ovat saaneet aikaiseksi,joko afriikka on parempi paikkka....täh - suomi suomalaisille
Onko henkilökohtaista kokemusta? Vai ainoastaan Hommafoorumin lukemista?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/67609-kimmo-kiljunen-totuus-ulkomaalaisten-suomessa-tekemien-rikosten-maarasta?qt-popular_articles=0saivartelua,ulkomaalainen on ulkomaalainen.olkoon sitten maahantuotu somali tai turisti.
hekilökohtaisesti tarkistan hommafoorumin tiedot muistakin lähteistä,samoin kuin hyysärihörhöjen tiedonannot -propagandan- - mette.soderman
saivartelua,ulkomaalainen on ulkomaalainen.olkoon sitten maahantuotu somali tai turisti.
hekilökohtaisesti tarkistan hommafoorumin tiedot muistakin lähteistä,samoin kuin hyysärihörhöjen tiedonannot -propagandan-Niinpä. Maailmassa on n. 5,5 miljoonaa suomalaista ja kaikki muut lähes 7 miljardia ovatkin sitten ulkomaalaisia.
- suomi suomalaisille
Niinpä. Maailmassa on n. 5,5 miljoonaa suomalaista ja kaikki muut lähes 7 miljardia ovatkin sitten ulkomaalaisia.
joo mutta miksi tänne pitää hyysätä maailmanrannan muukalaisia.
ilman hyysäri-hörhöjä somalit ei takuulla olis tienneet missä on suomi.
jonkun aikaa sitten matkailin kolmekuukautta zambesin tuolla puolen ,tapasin yhden yksilön joka tiesi missä suomi on - mette.soderman
joo mutta miksi tänne pitää hyysätä maailmanrannan muukalaisia.
ilman hyysäri-hörhöjä somalit ei takuulla olis tienneet missä on suomi.
jonkun aikaa sitten matkailin kolmekuukautta zambesin tuolla puolen ,tapasin yhden yksilön joka tiesi missä suomi onKun Somalian sisällissota alkoi 90-luvun alussa, Neuvostoliitossa opiskeli paljon somaleja, NL tuki Siad Barrea. Saman tien kaatui koko NL. Ainakin Leningradin yliopistossa tiedettiin, mikä ja missä on Suomi.
Sittemmin sana kulki sukulaiselta toiselle - alkuun ainakin kirjeitse. Somalit muuten ovat hyvin klaanitietoisia ja muuttavat mieluiten sinne, missä jo on saman klaanin jäseniä. Suomalaisilla on pakkomielle KELAsta; se ei välttämättä määrää muiden ihmisten elämää. Monet, varsinkin valmiiksi koulutetut, jatkoivat matkaa esimerkiksi Lontooseen.
http://www.soininvaara.fi/2010/03/31/osa-somaleista-menestynyt-varsin-hyvin/
Erityisesti blogin kommenttipalsta on mielenkiintoinen. - ¢
Kun Somalian sisällissota alkoi 90-luvun alussa, Neuvostoliitossa opiskeli paljon somaleja, NL tuki Siad Barrea. Saman tien kaatui koko NL. Ainakin Leningradin yliopistossa tiedettiin, mikä ja missä on Suomi.
Sittemmin sana kulki sukulaiselta toiselle - alkuun ainakin kirjeitse. Somalit muuten ovat hyvin klaanitietoisia ja muuttavat mieluiten sinne, missä jo on saman klaanin jäseniä. Suomalaisilla on pakkomielle KELAsta; se ei välttämättä määrää muiden ihmisten elämää. Monet, varsinkin valmiiksi koulutetut, jatkoivat matkaa esimerkiksi Lontooseen.
http://www.soininvaara.fi/2010/03/31/osa-somaleista-menestynyt-varsin-hyvin/
Erityisesti blogin kommenttipalsta on mielenkiintoinen.miksi koulutetut muuttivat Lontooseen? Eivätkö tunteneet oloaan turvalliseksi täällä. Heh. Ja Mover puhuu vieläkin pakolaisista.
- suomi suomalaisille
joo, minä kylläkin tarkoitin somalian somaleiden tietoisuuttaa suomesta,en leningradin yliopistoa. esim.pikkusiskoni opiskeli mainitussa oppilaitoksessa,niinettä kukahan siellä jakoi suomi tietoisuutta ja organisoi loisvyöryn suomeen.
sisko-plikka kieltää osallistuneensa toimintaan mutta onkohan hyysäri soininvaaralla ja kumppaneilla osuutensa somali ongelman toteuttamiseen.
kommenteissa epäillään hörhö-soininvaaran tietoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243