Nyt turhauttaa olla ikisinkku

Tällä viikolla paras kaverini ilmoitti saavansa lapsen vaimonsa kanssa, kuukauden sisään tullut 4 hääkutsua tälle vuodella ja ainoa "ikisinkku" kaverini alkoi seurustelemaan virallisesti. Nyt ottaa päähän suunnattomasti olla ATM, joka ei ikinä pääse nuita kokemaan. Auringon paisteessa alkaa jo näkemään kaupungillakin iloisia pariskuntia. Nyt tekisi mieli erakoitua pariksi viikoksi mökille ja lyödä puhelin kiinni.

60

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloalfa

      Onpa sinulla paljon ihmiskontakteja. Ymmärrän, että tilanne on ahdistava, mutta ole ainakin noista elämässäsi olevista ihmisistä iloinen. Minulla ei ole ketään ns. parasta ystävää ja ihan pari pinnallista kaveriakin vain, joita näen ehkä kolme kertaa vuodessa.

    • vapaa leijona

      Mua taas ei haittaa yhtään. Melkein helpotus olla yksin kun miettii ettei naisille kelpaa työtön mies. Siinähän sitten etsivät elättäjää, tai ihan sama mitä, mutta jos elinehto on olla orjana ja omata mammonaa, niin mielummin nautin vapaasta elämästä itsekseni köyhänä.

      • firebird

        Minulle kyllä kelpaa työtön mies. Mieheni itseasiassa on tällä hetkellä työtön ja oli työtön, kun tapasin, on se tossa välillä töitäkin tehnyt. Valitsin hänet koska hän sai silloin perinnön, vitsi, vitsi :-D , hön on minusta komein ja magein jätkä kenet olen tavannut. Jos ajattelisin onko miehellä rahaa, voin sanoa, että se olisi siksi, että
        että näkisin hänet vain lompakkona, eli hyväk äyttöä, mutta en voisi mennä sänkyyn saman tyypin kanssa, enkä tekisi sellaista koskaan. Monet uskoo siihen tutkimustulokseen, että naiset haluaa rahaa, mutta se on vain se miten lehdistö sen uutisoi, oikeasti siinä kysyttiin ahdistaako liian suuri tuloero. Mutta miehet ovat liian ihastuneita ajatukseen, eivätkä halua luopua siitä ajatuksesta lohduttavana selityksenä sille miksei flaksi käy.


      • firebird

        Minulle kyllä kelpaa työtön mies. Mieheni itseasiassa on tällä hetkellä työtön ja oli työtön, kun tapasin, on se tossa välillä töitäkin tehnyt. Valitsin hänet koska hän sai silloin perinnön, vitsi, vitsi :-D , hön on minusta komein ja magein jätkä kenet olen tavannut. Jos ajattelisin onko miehellä rahaa, voin sanoa, että se olisi siksi, että
        että näkisin hänet vain lompakkona, eli hyväk äyttöä, mutta en voisi mennä sänkyyn saman tyypin kanssa, enkä tekisi sellaista koskaan. Monet uskoo siihen tutkimustulokseen, että naiset haluaa rahaa, mutta se on vain se miten lehdistö sen uutisoi, oikeasti siinä kysyttiin . ahdistaako liian suuri tuloero. Mutta miehet ovat liian ihastuneita ajatukseen, eivätkä halua luopua siitä ajatuksesta lohduttavana selityksenä sille miksei flaksi käy.


    • Ompas paljon häitä, mua ei oo kukaan koskaan kutsunut moiseen tapahtumaan edes vieraaksi. Epäilempä että pääsenkökään edes näkemään moista edes vieraan roolissa ollenkaan...

      • onhan tässä häitä, joissa käydä, 1-2 vuodess viimeisen viiden vuoden aikana. Eine aina ihan täyttä herkkua ole... Mielummin monesti viettäisin vkl kavereiden kanssa mökillä.


      • Kympin Nainen
        miehenk kirjoitti:

        onhan tässä häitä, joissa käydä, 1-2 vuodess viimeisen viiden vuoden aikana. Eine aina ihan täyttä herkkua ole... Mielummin monesti viettäisin vkl kavereiden kanssa mökillä.

        Sano kavereillesi, että tulen kyllä häihin jos kutsutte sinne sinkkunaisia myös.


      • Kympin Nainen kirjoitti:

        Sano kavereillesi, että tulen kyllä häihin jos kutsutte sinne sinkkunaisia myös.

        Sinkkunaisia ei ole. Taitaa olla sama efekti, mitä nämä pariskuntien naiset ovat tositelleet vuosia: "mielelläni sinut tutustuttaisin sinkkunaisiin, en vain tunne yhtään".

        Eikä nuista häistä voi olla pois kun kerran kutsutaan - aikamoinen loukkaushan se olisi hääparia kohtaan jäädä pois ilman syytä.


      • Kympin Nainen
        miehenk kirjoitti:

        Sinkkunaisia ei ole. Taitaa olla sama efekti, mitä nämä pariskuntien naiset ovat tositelleet vuosia: "mielelläni sinut tutustuttaisin sinkkunaisiin, en vain tunne yhtään".

        Eikä nuista häistä voi olla pois kun kerran kutsutaan - aikamoinen loukkaushan se olisi hääparia kohtaan jäädä pois ilman syytä.

        No tuo on kieltämättä hankala yhtälö jos niitä sinkkuja ei tuttavapiirissä yksinkertaisesti ole. Ja totta, ettei kutsuista oikein kieltäytyäkään voi. Minä valitin taannoin yhdelle hieman vanhemmalle työkaverille sitä kun tuntui, että moni viikonloppu menee kaikenlaisissa kissanristiäisissä (häitä, ristiäisiä) - niin työkaveri kehotti lohduttautumaan ajatuksella, että sekin vaihe menee ohi..

        Mutta niin, ehkä noiden menojen suhteen voi ainakin yrittää lohduttautua sillä ajatuksella, että aina kun on jossakin ihmisten parissa, niin mahdollisuudet tavata uusia ihmisiä kasvavat… Sinulla on ollut viime aikoina hyvä positiivinen viba, koita pitää siitä kiinni, vaikkei se aina helppoa olisikaan. Ehkä tuossa mainitsemassasi erakoitumisessa voisi joku kompromissi tehota - ensin erakoituminen mökille vaikka viikonlopuksi (muttei 2 viikoksi) ja sitten taas ihmisten pariin :)


      • Kympin Nainen kirjoitti:

        No tuo on kieltämättä hankala yhtälö jos niitä sinkkuja ei tuttavapiirissä yksinkertaisesti ole. Ja totta, ettei kutsuista oikein kieltäytyäkään voi. Minä valitin taannoin yhdelle hieman vanhemmalle työkaverille sitä kun tuntui, että moni viikonloppu menee kaikenlaisissa kissanristiäisissä (häitä, ristiäisiä) - niin työkaveri kehotti lohduttautumaan ajatuksella, että sekin vaihe menee ohi..

        Mutta niin, ehkä noiden menojen suhteen voi ainakin yrittää lohduttautua sillä ajatuksella, että aina kun on jossakin ihmisten parissa, niin mahdollisuudet tavata uusia ihmisiä kasvavat… Sinulla on ollut viime aikoina hyvä positiivinen viba, koita pitää siitä kiinni, vaikkei se aina helppoa olisikaan. Ehkä tuossa mainitsemassasi erakoitumisessa voisi joku kompromissi tehota - ensin erakoituminen mökille vaikka viikonlopuksi (muttei 2 viikoksi) ja sitten taas ihmisten pariin :)

        Valitettavasti se positiivinen viba alkaa olemaan mennyttä. Tässä on taas ymmärtänyt oman asemansa maailmassa (naisten suhteen). Pari viikonloppua ravintolassa käyntiä ja jokunen yritys päästä juttelemaan livena naisten kanssa - ei oikeastaan edes vastausta, mutta ei nyt onneksi tällä kertaa haistattelujakaan. Kuukauden päivät aktiivista nettideittaulua - ei yhtään vastausviestiä. Otin tavoitteeksi laatia 2 hyvää viestiä päivässä ja lähettää ne. Ja siinä onnistuin, joskus lähetin 3-4 viestiä.

        Joten turhautuminen tällä rintamalla on palannut. Kyllähän tämä paikkakunnan vaihdos ja työnkuvan vaihdos vielä jonkin aikaa jaksaa piristää. Niin ja tietenkin kevät.


      • palstaseuraaja
        miehenk kirjoitti:

        Valitettavasti se positiivinen viba alkaa olemaan mennyttä. Tässä on taas ymmärtänyt oman asemansa maailmassa (naisten suhteen). Pari viikonloppua ravintolassa käyntiä ja jokunen yritys päästä juttelemaan livena naisten kanssa - ei oikeastaan edes vastausta, mutta ei nyt onneksi tällä kertaa haistattelujakaan. Kuukauden päivät aktiivista nettideittaulua - ei yhtään vastausviestiä. Otin tavoitteeksi laatia 2 hyvää viestiä päivässä ja lähettää ne. Ja siinä onnistuin, joskus lähetin 3-4 viestiä.

        Joten turhautuminen tällä rintamalla on palannut. Kyllähän tämä paikkakunnan vaihdos ja työnkuvan vaihdos vielä jonkin aikaa jaksaa piristää. Niin ja tietenkin kevät.

        Eli olet joko todella ruma tai läski. Kyllä normaali ihmisten kanssa naiset alkavat juttelemaan.


      • yäks en tahdo
        palstaseuraaja kirjoitti:

        Eli olet joko todella ruma tai läski. Kyllä normaali ihmisten kanssa naiset alkavat juttelemaan.

        Tai sitten molempia.


    • Ikisinkku M

      Muutaman vuoden kun odottelet niin alkaa näyttämään paremmalta. Noiden parien naiset päästää itsensä pulskistumaan eivätkä muutenkaan enää huolehdi ulkonäöstään, niille ilmestyy mummotukkaa ja tuulitakkia. Sinun käy sääliksi niitä miehiä kun ne on siinä vaiheesssa jo tukevasti jumittuneet ok-velkaan ja lapsiperheen arkeen, ne näyttää aina niin väsyneiltä ja osaavat iloita vain siitä kun tuli taas neljän prosentin bonukset s-ostoista.

      • Reipas Mies

        Näinhän se suomi-unelma niittää uhrejaan. Häät maksavat tolkuttomasti, täynnä kivikautisia ällö-suomalaisia perinteitä. Kipot ja yleiskoneet ajaa ihmiset raivonhulluuden partaalle. Kukaan ei ole mihinkään tyytyväinen. Uudet sukulaiset niin kivoja että tekisi mieli ottaa unitabuja ja kossua perään.

        Osta kuule turhautunut ikisinkku nahkareleet ja ja (toisto) halvin nettimoton Harrikka ja ole Mies. Ja vielä vapaa sellainen.

        Työtä löytää jokainen jostain, eri juttu on se jos on tarpeeksi fiksu näkemään pääseekö sillä minimipalkalla juoksemisella mihinkään korkeammalle.

        Rumat ne työtä tekee, kaunis saa aina statuksellisen kumppanin.


      • Ikisinkku M
        Reipas Mies kirjoitti:

        Näinhän se suomi-unelma niittää uhrejaan. Häät maksavat tolkuttomasti, täynnä kivikautisia ällö-suomalaisia perinteitä. Kipot ja yleiskoneet ajaa ihmiset raivonhulluuden partaalle. Kukaan ei ole mihinkään tyytyväinen. Uudet sukulaiset niin kivoja että tekisi mieli ottaa unitabuja ja kossua perään.

        Osta kuule turhautunut ikisinkku nahkareleet ja ja (toisto) halvin nettimoton Harrikka ja ole Mies. Ja vielä vapaa sellainen.

        Työtä löytää jokainen jostain, eri juttu on se jos on tarpeeksi fiksu näkemään pääseekö sillä minimipalkalla juoksemisella mihinkään korkeammalle.

        Rumat ne työtä tekee, kaunis saa aina statuksellisen kumppanin.

        Tiedä tuosta harrikasta, joku matkamopo ehkä mieluummin ja ollut tässä vähän harkinnassakin. Aikalailla asiaa haastat tuosta työnteosta, usein mullakin tullut viimeaikoina mieleen että onko siinä oikeastaan mitään järkeä näin sinkkuna kun tuntuu että sitä tekee enemmän ympäristön kuin itsensä vuoksi.


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tiedä tuosta harrikasta, joku matkamopo ehkä mieluummin ja ollut tässä vähän harkinnassakin. Aikalailla asiaa haastat tuosta työnteosta, usein mullakin tullut viimeaikoina mieleen että onko siinä oikeastaan mitään järkeä näin sinkkuna kun tuntuu että sitä tekee enemmän ympäristön kuin itsensä vuoksi.

        Mä repeen kun kuvittelen sut ajamaan harrikalla hapsut lepattaen. Jätä nyt ainakin ne nahkareleet ostamatta.


      • Kympin Nainen
        Kiskisu kirjoitti:

        Mä repeen kun kuvittelen sut ajamaan harrikalla hapsut lepattaen. Jätä nyt ainakin ne nahkareleet ostamatta.

        Heh, hauskoja mielikuvia. Minä kyllä luulen, että ne hapsut on tuolla Reippaalla Miehellä..

        Sitä paitsi, eikö matkapyörä ole enemmän jotakin tuon tapaista:
        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12399/normal_Honda_Gold-Wing_1984.jpg

        Pyörän sivubokseissa Ikisinkulla on varmuuden vuoksi mukana hieman Vaasan näkkäriä ja voimariinia, ehkä HK-bleuta ja tupakkia tietysti. 50-luvun naisellekin on mukava istuin.


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Mä repeen kun kuvittelen sut ajamaan harrikalla hapsut lepattaen. Jätä nyt ainakin ne nahkareleet ostamatta.

        No joo, minustakin vähän huvittava mielikuva :D En oikein usko tuommoiseen varusteilla brassailuun eikä hapsutakki ehkä ole mun juttu, onneksi nykyään saa ihan tavan farkun näköisiä ajopökiäkin jos sellaisia kaipaa. Takki varmaan saa olla ihan mp-mallinen niin on vähän suojaa eikä lepattele ja sitten ehkä farkut vahvikkeilla ja jotkut tukevapohjaiset vaelluskengät tms. jalkineiksi riittää minulle ihan hyvin.


      • Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Heh, hauskoja mielikuvia. Minä kyllä luulen, että ne hapsut on tuolla Reippaalla Miehellä..

        Sitä paitsi, eikö matkapyörä ole enemmän jotakin tuon tapaista:
        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12399/normal_Honda_Gold-Wing_1984.jpg

        Pyörän sivubokseissa Ikisinkulla on varmuuden vuoksi mukana hieman Vaasan näkkäriä ja voimariinia, ehkä HK-bleuta ja tupakkia tietysti. 50-luvun naisellekin on mukava istuin.

        Minustakin reipasta miestä pukee hapsut paremmin :D
        En ihan tuommoista homosohvaa tai noin katettua tarkoittanut kuitenkaan, jotain tuontyyppistä riisutumpaa voisi ajatella:

        http://www.mcnews.com.au/yamaha-xjr1300-review/

        tai sitten jotain Allroaddia:

        http://www.mbike.com/honda/xl1000v/2008/photos/photo-8106-original

        ei tarvitse olla kylläkään noin uusi mitä nuo kuvien kinnerit ja vähemmätkin kuutiot riittänee. sivuobokseihin kyllä laittaisin ihan tavan täysjyväjuustoruisleipiä kinkulla, tupakat ja juomat saanee ostettua matkan varrelta. Naista en taida ottaa kyytiin kun kun se kuitenkin vaan valittaisi koko ajan :D


      • PohPuhPih
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Minustakin reipasta miestä pukee hapsut paremmin :D
        En ihan tuommoista homosohvaa tai noin katettua tarkoittanut kuitenkaan, jotain tuontyyppistä riisutumpaa voisi ajatella:

        http://www.mcnews.com.au/yamaha-xjr1300-review/

        tai sitten jotain Allroaddia:

        http://www.mbike.com/honda/xl1000v/2008/photos/photo-8106-original

        ei tarvitse olla kylläkään noin uusi mitä nuo kuvien kinnerit ja vähemmätkin kuutiot riittänee. sivuobokseihin kyllä laittaisin ihan tavan täysjyväjuustoruisleipiä kinkulla, tupakat ja juomat saanee ostettua matkan varrelta. Naista en taida ottaa kyytiin kun kun se kuitenkin vaan valittaisi koko ajan :D

        Ha! Voin sieluni korvin kuunnella miten se valittaminen sujuu.

        Nainen valittaa pyörästä, pitkästyttävästä istumisesta, ruisleivistä sekä naamaan osuvista ötököistä. Naisen mielestä ennemmin voitaisiin mennä vaikka Teneriffalle. Siellä ei olisi tylsää.

        Seuraavana vuonna mentäessä Teneriffalle nainen valittaa siitä, että ei menty ajamaan prätkällä sekä siitä, että ei tähän aikaan kukaan käy Teneriffalla. Siellä kun on tylsää.


      • Ikisinkku M
        PohPuhPih kirjoitti:

        Ha! Voin sieluni korvin kuunnella miten se valittaminen sujuu.

        Nainen valittaa pyörästä, pitkästyttävästä istumisesta, ruisleivistä sekä naamaan osuvista ötököistä. Naisen mielestä ennemmin voitaisiin mennä vaikka Teneriffalle. Siellä ei olisi tylsää.

        Seuraavana vuonna mentäessä Teneriffalle nainen valittaa siitä, että ei menty ajamaan prätkällä sekä siitä, että ei tähän aikaan kukaan käy Teneriffalla. Siellä kun on tylsää.

        Niinpä, oletko muuten omissa tuttavissa huomannut saman ilmiön kuin minä että kun mies vakiintuu siihen tyssää prätkäharrastus, ehkä yhden kesän nainen malttaa kyydissä istua ja sitten alkaa pesänrakennus, pari vuotta se pyörä rojottaa ajamattomana ja sitten kaveri myy sen pikkahintaan pois kun ei sille ole enää mitään käyttöä.


      • PohPuhPih
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niinpä, oletko muuten omissa tuttavissa huomannut saman ilmiön kuin minä että kun mies vakiintuu siihen tyssää prätkäharrastus, ehkä yhden kesän nainen malttaa kyydissä istua ja sitten alkaa pesänrakennus, pari vuotta se pyörä rojottaa ajamattomana ja sitten kaveri myy sen pikkahintaan pois kun ei sille ole enää mitään käyttöä.

        Kyllä, tämä on havaittu. Tosin eräs tuttu kiillotti pyöränsä ja pysäköi sen olohuoneeseen violetilla sametilla verhoillulle korokkeelle ja laittanut hyvän valaistuksen kohdelampuilla.

        Vaimo kesti sitä melkein kaksi vuotta, sitten sekin pyörä läks.

        Tosin näyttää myös siltä, että harrasteen pariin palataan usein parikymmentä vuotta myöhemmin.


      • ex-biker
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niinpä, oletko muuten omissa tuttavissa huomannut saman ilmiön kuin minä että kun mies vakiintuu siihen tyssää prätkäharrastus, ehkä yhden kesän nainen malttaa kyydissä istua ja sitten alkaa pesänrakennus, pari vuotta se pyörä rojottaa ajamattomana ja sitten kaveri myy sen pikkahintaan pois kun ei sille ole enää mitään käyttöä.

        Ei se ole siitä kiinni että pyörälle ei olis käyttöä vaan monella miehelle ei vain ole enää rahaa moottoripyörä harrastukseen. Yhteisen kodin maksaminen ja mahdolliset lapset ovat uusia menoja jotka ovat tärkeämpiä kuin moottoripyörät. Harvalla on niin suuret tulot että voi toteuttaa kaikki mielihalunsa.


    • Kevättä

      Sulla ei ole mitään huolta, vaikka nyt oletkin sinkku. Sulla on oikea asenne, jota aika harvalla tän palstan ätmeillä on. Se löytää, joka haluaa löytää.

      Mukavaa kevättä!

      • Olen tainnnut sekoittaa kirjoittajan kun puhut "nyt" sinkku. Olen kuitenkin ollut sinkku toistakymmentä vuotta, mitä nyt muutama parin kuukauden tapailujakso sattunut väliin. Ei se halu pelkästään auta siihen, että toinen löytyy.

        Mut hyvää kevättä Sinulle!


    • firebird

      Ikävä juttu. Toiset, jotka sellaeksi itsensä kokevat miehet netissä kutsuvat: atm-miehet, tekemällä työtä itsensä kanssa, nousevat i tasoinen mies ytm:mikisi. miksi tätä tasoa kutsutaan näissä piireissä.
      Jos haluat se voi ehkä tapahtua ehkä myös sinulle.Sen teorian mukaan,' Kuuluisuus voi ainoastaan tuoda sen rumillekin miehille'
      Joskus seuraajat vaikuttavat kuin olisivat kultissa mukana, miehille, jotka määrittelevät kaiken sukupuolen mukaan, ainaki minusta näyttää joskus sen tapaiselta.

    • lottamari.

      Tänään ollut viidet treffit ja tuntuu oikein hyvältä olla sinkku, kun kuunteli ja katseli taas mitä suomlaisten miesten päässä liikuu..tyhjää kolisee ja tosiaan eipä kehumista muutenkaan.

      • Viidet treffit päivään? Aika tehokasta! Ei ihme että ei kiinnosta taas suomalaiset miehet - yliannostus on pahasta missä tahansa :D


      • tikasauto

        Suomalaiset miehet voisivat kyllä todentotta kiinnittää huomiota vähän siihen, miten he keskustelevat asioistaan. Ottaa huomioon toisenkin osapuolen ja kuunnella häntä kiinnostuneesti, eikä vain pyöriä oman napansa ympärillä. Suomalaiset miehet voisivat olla myös vähän kiinnostuneempia muustakin omasta elämänpiiristään. Se ei kyllä ihan hirveästi vaatisi. Valitettavasti aktiivisuus ei ole monenkaan miehen vahvuus.


    • kllk

      Minä sen sijaan aina kun kuulen että joku tuttava on saamassa lapsen niin siinä vaiheessa itse ymmärrän että minulle tämä ikisinkkuus sopii paremmin.

    • v'tunleuhkija

      Ei muuta kuin mökille, useampi pullo viinaa mukaan ja kunnon hamppu köysi. Tiedät kyllä mitän varten!

    • naisenkuvotus

      Kirjoitat niin hyvin, selkeästi ja fiksusti, että olet taatusti tosi kiva mies. En oikein ymmärrä, että mistä se naisettomuus kiikastaa. Kun kerran pääsit jo tapailemaan naista jne, niin jatka vain samaa rataa, sillä nyt on kokemusta deittailusta ja seurustelusta.

      Pääset varmasti pitkälle, kun olet oma itsesi, kuuntelet häntä, sanot tarvittaessa mielipiteesi, et vänkää yrittäen olla aina oikeassa, puhut tunteistasi ja kykenet antamaan kehuja.

      • Jos kerta olen luonteeltani sitä mitä lähes kaikki ystävät ja tuttavat sanovat, ei ole siitä kiinni. Ulkonäkö minulla ei ole kaksinen, mutta useiden kommentien mukaan senkään ei pitäisi olla este - ainakaan kaikille naisille, ihan varmasti joillekkin on. Suurimmaksi syyksi jää se, ettei vapaita naisia kohtaa missään.

        Nettideiteissä profiilia ei lueta, eikä lähetettyihin viesteihin vastata. Baareissa käyn harvoin ja enkä siellä osaa hurmatakkaan naista vaaditussa ajassa. Arkielämässä ei vapaisiin naisiin vain kohtaa. Sehä on aivan sama onko sisältä puhdasta kultaa vai multaa, jos sitä ei kukaan näe.


      • sadeffe
        miehenk kirjoitti:

        Jos kerta olen luonteeltani sitä mitä lähes kaikki ystävät ja tuttavat sanovat, ei ole siitä kiinni. Ulkonäkö minulla ei ole kaksinen, mutta useiden kommentien mukaan senkään ei pitäisi olla este - ainakaan kaikille naisille, ihan varmasti joillekkin on. Suurimmaksi syyksi jää se, ettei vapaita naisia kohtaa missään.

        Nettideiteissä profiilia ei lueta, eikä lähetettyihin viesteihin vastata. Baareissa käyn harvoin ja enkä siellä osaa hurmatakkaan naista vaaditussa ajassa. Arkielämässä ei vapaisiin naisiin vain kohtaa. Sehä on aivan sama onko sisältä puhdasta kultaa vai multaa, jos sitä ei kukaan näe.

        taidat olla narsisti!


      • gghhhch

        Tässä tyyppiesimerkki naisten heittämästä "kyllä sinusta joku saa hyvän miehen mutta se joku en ole minä"-heitosta.


      • -consigliere-

        -ole oma itsesi
        -käy suihkussa
        -kampaa tukka
        -kirjoita hyvin

        Kumma, jos noilla ohjeilla ei naista löydy.


      • Kaktus-X
        miehenk kirjoitti:

        Jos kerta olen luonteeltani sitä mitä lähes kaikki ystävät ja tuttavat sanovat, ei ole siitä kiinni. Ulkonäkö minulla ei ole kaksinen, mutta useiden kommentien mukaan senkään ei pitäisi olla este - ainakaan kaikille naisille, ihan varmasti joillekkin on. Suurimmaksi syyksi jää se, ettei vapaita naisia kohtaa missään.

        Nettideiteissä profiilia ei lueta, eikä lähetettyihin viesteihin vastata. Baareissa käyn harvoin ja enkä siellä osaa hurmatakkaan naista vaaditussa ajassa. Arkielämässä ei vapaisiin naisiin vain kohtaa. Sehä on aivan sama onko sisältä puhdasta kultaa vai multaa, jos sitä ei kukaan näe.

        Oletko ajatellut, että esim. kavereiden kanssa kävisitte vaikka kerran kuukaudessa jollakin vähän isommalla paikkakunnalla, jossa olisi naisiakin enemmän? Tiedän, että maaseudulla jotkut löytävät puolison toiselta paikkakunnalta, jos oman kylän tarjontaa ei ole. Jos naisen etsinnän ottaa harrastuksena, niin siihen voi vähän sijoittaakin rahaa (bensat pääsymaksu pari juomaa).

        Samoin kesäisin festareilla tms. tapaa muita ihmisiä ja sieltä voi myös löytää itseä kiinnostavia naisia. Ei pidä heti tyrmätä toiselta puolelta Suomea olevaa naista, koska nuoret ihmiset saattavat olla valmiit ajan kuluessa liikkumaan parisuhteen perässä muualle.

        Joskus puolisoehdokkaita voi löytää kaveripiiristä, kavereiden siskoista jne. Joskus nimittäin voi auttaa se, että suoraan sanoo olevansa ns. haku päällä.


      • Kaktus-X kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että esim. kavereiden kanssa kävisitte vaikka kerran kuukaudessa jollakin vähän isommalla paikkakunnalla, jossa olisi naisiakin enemmän? Tiedän, että maaseudulla jotkut löytävät puolison toiselta paikkakunnalta, jos oman kylän tarjontaa ei ole. Jos naisen etsinnän ottaa harrastuksena, niin siihen voi vähän sijoittaakin rahaa (bensat pääsymaksu pari juomaa).

        Samoin kesäisin festareilla tms. tapaa muita ihmisiä ja sieltä voi myös löytää itseä kiinnostavia naisia. Ei pidä heti tyrmätä toiselta puolelta Suomea olevaa naista, koska nuoret ihmiset saattavat olla valmiit ajan kuluessa liikkumaan parisuhteen perässä muualle.

        Joskus puolisoehdokkaita voi löytää kaveripiiristä, kavereiden siskoista jne. Joskus nimittäin voi auttaa se, että suoraan sanoo olevansa ns. haku päällä.

        Käytännössä joka kuukausi käyn Helsingissä, ja tällä hetkellä asun kaupungins keskustassa, jossa on yli 50 000 asukasta.

        Olen sanonut monesti olevani hakupäällä, mutta naispuoleiset ystävät sanovat, ettei kaveripiirissä ole yhtään sinkkuja.

        Minä en tyrmää tutustumista vähän kauempaakin, koska paikkakuntaa olen vaihdellut muutenkin työnperässä. Mutta naisille tuntuu 50 km olevan liikaa välimatkaa. Helsinkiin minulla on nyt 130 km, ja se on jo aivan liikaa. Kuulemma. Sen kuitenkin ajaa tunti varttiin...


    • s-N-27v

      Jaa ei ole sinkkunaisia! Jopas vitsin murjaisit :). Samaa voisin kysyä teiltä sinkkumiehiltä, että missä oikein luuraatte kun ei teihin törmää missään?

      • sapelihammas

        Kuulostaa vähän samalta ongelmalta kun työttömyyden kanssa. Eli samaan aikaan on korkea työttömys ja silti työpaikkoja auki. Ei vaan vaatimukset kohtaa kysyntää.


      • s-N-27v
        sapelihammas kirjoitti:

        Kuulostaa vähän samalta ongelmalta kun työttömyyden kanssa. Eli samaan aikaan on korkea työttömys ja silti työpaikkoja auki. Ei vaan vaatimukset kohtaa kysyntää.

        No tuokin on ihan mahdollista. Vaikka sitä itse kukin varmasti ajattelee ettei pidä ns. kriteereitä korkealla, niin kai ne silti voi olla.

        Mutta silti suurempi ongelma ainakin omasta mielestäni itselläni on, ettei niitä sinkkumiehiä yksinkertaisesti näe missään. Omalla (IT) työpaikalla miehiä on kyllä ja kiinnostaviakin, mutta kuormasta syöminen nyt tuskin on koskaan erityisen hyvä vaihtoehto. Baareissa en käy ja harrastukset on kovin naisvoittoisia.

        Eli missä niitä muiden kuin oman työpaikan sinkkumiehiä tapaisi, siinä vasta pulma. En edes muista koska olisin viimeksi tavannut paria kertaa useammin jossain random paikassa tavattua miestä, koska jos sinulla ei satu olemaan erittäin aktiivista oikean tyyppistä kaveriporukkaa, niin ei vaan kohtaa uusia ihmisiä.


      • fghdfghfgdhfgdhfgdhf
        s-N-27v kirjoitti:

        No tuokin on ihan mahdollista. Vaikka sitä itse kukin varmasti ajattelee ettei pidä ns. kriteereitä korkealla, niin kai ne silti voi olla.

        Mutta silti suurempi ongelma ainakin omasta mielestäni itselläni on, ettei niitä sinkkumiehiä yksinkertaisesti näe missään. Omalla (IT) työpaikalla miehiä on kyllä ja kiinnostaviakin, mutta kuormasta syöminen nyt tuskin on koskaan erityisen hyvä vaihtoehto. Baareissa en käy ja harrastukset on kovin naisvoittoisia.

        Eli missä niitä muiden kuin oman työpaikan sinkkumiehiä tapaisi, siinä vasta pulma. En edes muista koska olisin viimeksi tavannut paria kertaa useammin jossain random paikassa tavattua miestä, koska jos sinulla ei satu olemaan erittäin aktiivista oikean tyyppistä kaveriporukkaa, niin ei vaan kohtaa uusia ihmisiä.

        Kaupasta tietty, kato mitä mies ostaa - jos korissa on roiskeläppä ja HK Blö olutta on mies sinkku :)


      • Käyn arksisin töissä, arki-iltasin salilla, kirjastossa ja uimassa. Ehkä viikolla keskimäärin kerran viikossa syömässä ulkona. VIikonloppuisin käyn uimassa, kirjastossa ja salilla. Jos on jotain kaupinkitapahtumia tai vastaavia niin otan osaa myös niihin. Tietenkin iso osa viikonlopuista tulee oltua reissussa.

        Ainoat 25-35 vuotiaat naiset, joita näkee kirjastossa ja uimahallilla ovat perheellisiä. Ravintolassa kaikki ovat seurueensa kanssa. Ja en ole kyllä tuon ikäluokan naisia nähnyt nuissa kaupunki tapahtumissakaan, nelikymppisiä naisia niissä jo alkaa olemaan.


      • äymi
        s-N-27v kirjoitti:

        No tuokin on ihan mahdollista. Vaikka sitä itse kukin varmasti ajattelee ettei pidä ns. kriteereitä korkealla, niin kai ne silti voi olla.

        Mutta silti suurempi ongelma ainakin omasta mielestäni itselläni on, ettei niitä sinkkumiehiä yksinkertaisesti näe missään. Omalla (IT) työpaikalla miehiä on kyllä ja kiinnostaviakin, mutta kuormasta syöminen nyt tuskin on koskaan erityisen hyvä vaihtoehto. Baareissa en käy ja harrastukset on kovin naisvoittoisia.

        Eli missä niitä muiden kuin oman työpaikan sinkkumiehiä tapaisi, siinä vasta pulma. En edes muista koska olisin viimeksi tavannut paria kertaa useammin jossain random paikassa tavattua miestä, koska jos sinulla ei satu olemaan erittäin aktiivista oikean tyyppistä kaveriporukkaa, niin ei vaan kohtaa uusia ihmisiä.

        Sulla pyörii ympärillä sinkkumiehiä, mutta ei vaan kelpaa. Meitä miehiä on monta, kuten aloittaja, jotka ei tapaa sinkkunaisia. Ap nyt vaikuttaa aktiiviseslta, että on kavereita ja jopa naispuoleisia. Monellä ätmillä ei ole niitäkään.


      • s-N-27v
        äymi kirjoitti:

        Sulla pyörii ympärillä sinkkumiehiä, mutta ei vaan kelpaa. Meitä miehiä on monta, kuten aloittaja, jotka ei tapaa sinkkunaisia. Ap nyt vaikuttaa aktiiviseslta, että on kavereita ja jopa naispuoleisia. Monellä ätmillä ei ole niitäkään.

        Ai pyörii? Miksi mä en nää? Enkä mä tarkoittanut sanoa, että mäkään välttämättä niille tuntemilleni sinkkumiehille kelpaisin :). On myös niitä suhteita mitä ei väkisin ilman aivan todellista kipinää kannata aloittaa, kuten suhteet työpaikalla.


      • ...
        miehenk kirjoitti:

        Käyn arksisin töissä, arki-iltasin salilla, kirjastossa ja uimassa. Ehkä viikolla keskimäärin kerran viikossa syömässä ulkona. VIikonloppuisin käyn uimassa, kirjastossa ja salilla. Jos on jotain kaupinkitapahtumia tai vastaavia niin otan osaa myös niihin. Tietenkin iso osa viikonlopuista tulee oltua reissussa.

        Ainoat 25-35 vuotiaat naiset, joita näkee kirjastossa ja uimahallilla ovat perheellisiä. Ravintolassa kaikki ovat seurueensa kanssa. Ja en ole kyllä tuon ikäluokan naisia nähnyt nuissa kaupunki tapahtumissakaan, nelikymppisiä naisia niissä jo alkaa olemaan.

        "Ainoat 25-35 vuotiaat naiset, joita näkee kirjastossa ja uimahallilla ovat perheellisiä."

        Tuo on nyt kyllä aika hassu väite. Kirjastossahan käy suunnilleen kaikki maailman ihmiset ja ainakin minun kanssani samalla uimahallilla käy ainakin muutama sinkku(varmaan enemmänkin, mutta olen tutustunut vain niihin, joita näen usein) mainitsemastasi ikäluokasta. Joskin ei kyllä ole sopivaa alkaa iskemään puolialastonta naista, mutta näkisitpä ainakin heti, kelpaako nainen vartalon osalta.


    • 20+6

      Kavereiden hääthän on sinkkumiehelle mahtava mahdollisuus, sillä tässä maailmassa ei lie helpompaa ja epätoivoisempaa naista kuin sinkkutytöt häiden jatkoilla. Kateus morsianta kohtaan ja hiprakka ajaa ne siihen tilaan ettei mieheltä paljon muuta vaadita kuin oikea elin haarojen välissä ;)

    • dsgsdgs

      Joo se on jännä juttu, jossain lööpeissä hehkutetaan miten älytön määrä ihmisiä asuu nykyään sinkkuina. Missähän ne sitten asuu, koska en minä näe tai tunne sellaisia juuri lainkaan?

      • Läheisessä kaveripiirissä ja työkavereissani minä olen ainoa sinkku, en todellakaan tiedä missä nämä kaikki mainostetut sinkut olevat. Tietenkin moni asii yksin, mutta silti seurustelee - näin ainakin tuttavissani. Onkohan ne sinkut sitten pakkautuneen Helsinkiin...


      • ...
        miehenk kirjoitti:

        Läheisessä kaveripiirissä ja työkavereissani minä olen ainoa sinkku, en todellakaan tiedä missä nämä kaikki mainostetut sinkut olevat. Tietenkin moni asii yksin, mutta silti seurustelee - näin ainakin tuttavissani. Onkohan ne sinkut sitten pakkautuneen Helsinkiin...

        Minusta on sellaisia porukoita, joissa on paljon sinkkuja ja sitten sellaisia porukoita, joissa kaikki on pariutuneet. Sinä nyt vain satut olemaan sen pariutuneen porukan ainoa sinkku. Sinun siis pitäisi löytää yksi tällaiseen sinkkuporukkaan kuuluva ihminen, jonka kautta pääsisit tutustumaan niihin muihinkin.

        Tosin siinä on se ongelma, että jos nyt puhutaan yli 25-vuotiaista naispuolisista sinkuista, niin kyllä me olemme syystä sinkkuja. Esimerkiksi minulla, itsekin sinkulla, on monta sinkkukaveria ja me olemme aika samankaltaisia; kilttejä tyttöjä, joilla ei ole takanaan villiä nuoruutta, vaan hyvä koulutus, täysin taviksia kasvoiltaan ja vartaloltaan, sellaisia tylsiä tapauksia, joita ei kukaan mies koskaan edes vilkaise, saati sitten huoli parisuhteeseen tai edes seksiin.

        Miesten haluamia sinkkuja ei yksinkertaisesti ole tuossa ikäluokassa enää vapaana. Ehkä se osin aiheuttaa sen illuusion, ettei sinkkuja ole, koska me kuvailemani kaltaiset sinkkunaiset olemme miehille näkymättömiä. Tietysti käytännössä se onkin niin; koska ei miesten haluamia sinkkuja ole enää jäljellä, ei voi saada kumppania ellei ala varattuja iskeä.

        Yleensäkin, kun ikää on yli 25 -vuotta, on kaikki hyvät jo pariutuneet ja jäljellä on molemmissa sukupuolissa vain niitä, joita ei kukaan halua. Joten käytännössä se pariutuminen on aika vaikeaa.


    • asdeeees

      Tapa ittes, jos ottaa nuin koville se, että on ystäviä. Meitä on kuitenkin monta joilla ei ole ystäviä ollenkaan.

    • Ikisinkku M

      Ehkäpä se onkin tuo nillitys joka karkottaa naiset? Tyyppi saa kutsuja häihin ja sosiaalisiin tapahtumiin enemmän kuin useimmat seurustelevatkaan, ystäviä siis on ja ilmeisesti myös mielenkiintoinen, haastava ja kohtuupalkkainen duuni ja mies vaan nillittää tänne jatkuvasti surkeuttaan.

      Palstan miehistä jos kuka tahansa muut kuin kuvotus valittaa naisettomuuttaan palstan naiset kuvaannollisesti potkii sitä munille mutta kun kuvotus nillittää sitä tuetaan ja ymmärretään, ihmejuttu joka kai sitten provosoi lisää itsesäälissä kieriskelyyn.

      Taidat olla vähän reppana mutta et niin reppana kuitenkaan että kumppaniainesta ja tuo nillitys varmaan ottaa hermoon pidemmän päälle, olisiko siis pohjimmiltaan asenteessasi se vika ja olisiko siitä johtunut myös taannoinen erosi kun et aidosti osaa olla tyytyväinen siitä mitä sinulla on vaan mieluummin nillität siitä mitä ei ole.

      Mitäpä jos hoitaisit luonnepuolen ja itsetuntosi kuntoon, lakkaisit syyttämästä itseäsi ja ominaisuuksiasi, niissä ei suurempaa vikaa varmaan ole koska ystäviä riittää ja sinua kutsutaan sosiaalisiin tilaisuuksiin, ja terveesti alkaisit syyttämään ja vihaamaan naisia kun nehän ne pohjimmiltaan on syypäitä siihen etteivät hyvää miestä kelpuuta.

      • flaksiton

        Mitä ihmettä?!? Miehenkuvotushan on päinvastoin hyvin asiallisesti kertonut elämäntilanteestaan, mikä on erittäin tervetullutta ikuisen kurppalutkahoratsuteinineitsyt -hömpälle. Minä naisena aikoinaan olin vajota epätoivoon, kun kukaan ei ollut kiinnostunut, vaikka kävin joka viikonloppu kavereide kanssa baarissa ja pidin silmät auki harrastuksissa. Etsin seurustelukumppania noin 6 vuotta, kunnes 21-vuotiaana vihdoin löytyi mies, joka kiinnostui (vähäksi aikaa). Ymmärrän siinä mielessä erittäin hyvin, että on raastavaa nähdä kuinka kaikki kaverit pariutuu ja itsellä ei käy flaksi ollenkaan.

        Tietenkin olisi kiva tietää, että mikä Miehenk:ssa on sellaista, ettei hänestä naiset kiinnostu. Onko se ulkonäkö, paino tai joku käytöksessä tai puheessa, joka estää häntä saamasta naista. Veikkaisin, että hän on ihan tavallisen oloinen, ehkä vähän totinen mies, jolla kestää "lämmetä" naiselle. Jos jännittää ja arkailee, niin antaa itsestään helposti liian totisen vaikutelman, vaikka oikeasti olisi huumorintajuinen ja fiksu mies.


      • s-N-27v
        flaksiton kirjoitti:

        Mitä ihmettä?!? Miehenkuvotushan on päinvastoin hyvin asiallisesti kertonut elämäntilanteestaan, mikä on erittäin tervetullutta ikuisen kurppalutkahoratsuteinineitsyt -hömpälle. Minä naisena aikoinaan olin vajota epätoivoon, kun kukaan ei ollut kiinnostunut, vaikka kävin joka viikonloppu kavereide kanssa baarissa ja pidin silmät auki harrastuksissa. Etsin seurustelukumppania noin 6 vuotta, kunnes 21-vuotiaana vihdoin löytyi mies, joka kiinnostui (vähäksi aikaa). Ymmärrän siinä mielessä erittäin hyvin, että on raastavaa nähdä kuinka kaikki kaverit pariutuu ja itsellä ei käy flaksi ollenkaan.

        Tietenkin olisi kiva tietää, että mikä Miehenk:ssa on sellaista, ettei hänestä naiset kiinnostu. Onko se ulkonäkö, paino tai joku käytöksessä tai puheessa, joka estää häntä saamasta naista. Veikkaisin, että hän on ihan tavallisen oloinen, ehkä vähän totinen mies, jolla kestää "lämmetä" naiselle. Jos jännittää ja arkailee, niin antaa itsestään helposti liian totisen vaikutelman, vaikka oikeasti olisi huumorintajuinen ja fiksu mies.

        Kuinka pitkiä tapailuja aloittajalla on naisten kanssa ollut? Loppuvatko järjestään jossain samassa vaiheessa vai vaihteleeko?

        Minä tiedän muutamia pitkään olleita sinkkumiehiä, joille siinä vaiheessa kun joku nainen vähän kiinnostuu niin tulee usein aina sellainen "oho, nainen kiinnostui, tää on pakko saada kestämään" -vaihe päälle mihin saattaa liittyä tietynlaista ripustautumista ja naiset monesti ahdistuvat tällaisesta.


      • palstaseuraaja
        s-N-27v kirjoitti:

        Kuinka pitkiä tapailuja aloittajalla on naisten kanssa ollut? Loppuvatko järjestään jossain samassa vaiheessa vai vaihteleeko?

        Minä tiedän muutamia pitkään olleita sinkkumiehiä, joille siinä vaiheessa kun joku nainen vähän kiinnostuu niin tulee usein aina sellainen "oho, nainen kiinnostui, tää on pakko saada kestämään" -vaihe päälle mihin saattaa liittyä tietynlaista ripustautumista ja naiset monesti ahdistuvat tällaisesta.

        Eipä tainnut olla kuin lyhyt tapailu jolla keuli palstalla kovasti. Muuten samanlainen luuseri kuin muut ätmit palstalla.


      • Ton sun kuvaaman "nillityksen" oon jättänyt ihan suosiolla tänne palstalle. Sitä et minun arkiminästäni löydä. Ystäviä on, työ on mielenkiintoinen ja siitä saa kohtalaista palkkaa - joten näiltä osin elämä on kunnossa. Mutta tämähän on sinkkupalsta, joten yllättäen täällä puhun sinkkuudestani - kun se välillä tuppaa hieman korpeamaan.

        Kyllä minä olen tyytyväinen niistä asioista mitä minulla on, mutta tottakai tyytymättömyyttä aiheuttavat muutaman asiat. Mutta ainahan kaikki ei voi olla hyvin, ja pitäähän niistäkin saada jossain vähän mainita.

        Itsetunto on muussa elämän alueella kova, paitsi naisten kanssa. Ei ole tullut onnistumisia niin luottamus itseeni ei ole kovin kaksinen. Ja miksihän ihmeessä alkaisin syyttämään naisia tilanteestani. Itsehän sen olen aiheuttanut. En ole opetellut oikeaan aikaan seurusteluun vaadittavia kuvioita ja se vaikeuttaa suhteiden luomista. Ei se ole naisten vika. Jotkut naiset ovat syypäitä huonoon itsetuntooni, kun ovat minut syyttä suotta haukkuneet. Mutta en minä parin k-pään takia ala kollektiivisesti kaikkia naisia syyttämään. Tiedän ja tunnen monia luonteeltaan aivan loistavia naisia. He vain olivat varattuja, ennenkuin minä olen edes kaivannut suhdetta.


      • flaksiton kirjoitti:

        Mitä ihmettä?!? Miehenkuvotushan on päinvastoin hyvin asiallisesti kertonut elämäntilanteestaan, mikä on erittäin tervetullutta ikuisen kurppalutkahoratsuteinineitsyt -hömpälle. Minä naisena aikoinaan olin vajota epätoivoon, kun kukaan ei ollut kiinnostunut, vaikka kävin joka viikonloppu kavereide kanssa baarissa ja pidin silmät auki harrastuksissa. Etsin seurustelukumppania noin 6 vuotta, kunnes 21-vuotiaana vihdoin löytyi mies, joka kiinnostui (vähäksi aikaa). Ymmärrän siinä mielessä erittäin hyvin, että on raastavaa nähdä kuinka kaikki kaverit pariutuu ja itsellä ei käy flaksi ollenkaan.

        Tietenkin olisi kiva tietää, että mikä Miehenk:ssa on sellaista, ettei hänestä naiset kiinnostu. Onko se ulkonäkö, paino tai joku käytöksessä tai puheessa, joka estää häntä saamasta naista. Veikkaisin, että hän on ihan tavallisen oloinen, ehkä vähän totinen mies, jolla kestää "lämmetä" naiselle. Jos jännittää ja arkailee, niin antaa itsestään helposti liian totisen vaikutelman, vaikka oikeasti olisi huumorintajuinen ja fiksu mies.

        Ulkonäkö: ei kaksinen, samanlaisia suomalaisia miehiä mahtuu 15 tusinaan. Pituus 186, paino 110 kg. Entinen kilpaurheilija olen ja sen huomaa hartioiden leveydestä, mutta ei voi kiistää etteikö ylimmääräistä painoa olisi.

        Alkuun kun uuteen henkilöön pitää tutustua olen muutaman ensimmäisen minuutin varmaan jäykän oloinen, tietenkin jos naisesta kiinnostunut sitten voin olla lukossa hieman kauemminkin. En usko, että kuitenkaan vika on puhetaidoissa, jos ei ihan ensimmäisiä sanoja oteta huomioon. Ongelmahan on siinä, etten pääse puhumaan - ignooraus tulee heti alkuun tai ensimmäisen minuutin aikana.


    • kiltti mies.

      Kyllä muakin surettaa kun muilla on perhe ja tyttöystävät ja itse joudun taas yksin viettää viikonlopun. Oon työtön myös mutta teen kyllä töitä välillä et saa taskurahaa ja kesällä on varmaan jotain maalaushommaa tarjolla mutta ei ne kestä yleensä viikkoa pidempään. Ei kai kukaan sinkkua häihin kutsu kun siitä muut ajattelee pahaa.

      Minua ei ainakaan ole kutsuttu kun tietävät että olen surkea ja yksinäinen mies. Parisuhteessa olevaa arvostetaan ihan erilailla kun sinkkua ja suhteessa oleva kutsutaan illan istujaisiin ja muihin karkeloihin helposti.

      Lapsena muistan että olin jonkun sukulaisen häissä mutta siitäkin on 24 vuotta aikaa ja niitäkään sukulaisia ei ole sen jälkeen paljoo näkynyt. Yks sukulainen asuu tuossa kilsan päässä mutta se ei ole 15 vuoteen ollut yhteydessä.

    • Elämä on valintoja t

      Miksi pitää liikaa yrittää????????
      miksei vaan voi olla ja keskittyä elämiseen sekä nauttia elämästään????
      Siinähän se elämä sit menee surkutellessa ja voivottelemalla....Kunnes huomaa olevansa jo tosi vanha, eläkkeellä.Katkeroitunut ja yksin.

      Että alappa elään ja hanki elämääsi sisältöö....

    • Päinvastoin... Minä ainakin viihdyn moukkamaisena ikisunkkuna erityisen hyvin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe