kehtaisitteko ajaa ladalla

Sir Göran

En kehtaisi ajaa ladalla. Onneksi niitä ei juuri enää näy, paitsi joillain junteilla. Ennen kun tutut tulivat ruotsista käymään sanoivat, että tuli itäblokin maat mieleen kun ladojakin tuli vastaan kokoajan.

Vituttaako kuulla totuus? ITÄBLOKIN MAA LADAJUNTIT!

60

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen Audisti

      En kehtaisi, minullakaan ei ole itsetuntoa ollenkaan.

      • hyvä.ajella

        On ilo ajaa 2.o Ladalla ei riemulla rajaa kun Ladalla ajaa reippaasti ohi saksalaisten romujen


    • Ladalla ajanut

      Missä muualla niitä Ladoja tulee vastaan kuin mobilistitapahtumissa?
      Eihän tuon aloittajan typerä provo edes olisi vastauksen arvoinen, hämmästyttää moinen vihapurkaus nykypäivänä.

      • juujuu6

        Niin onneksi nykyään vain mobilistitapahtumissa. Back in eighties oli toinen asia, silloin niitä kyllä oli ikävä kyllä paljon liikenteessä.


    • Autokauppias evp.

      Ei minulla ole mitään ongelmaa Ladalla ajamisen suhteen, olen aivan suvereenisti ajanut Ladallakin. Minulla oli aikoinaan omistuksessani autoliike, jossa myytiin paljon Ladoja suomalaisille ostajille. Minulle Lada oli todella hyvä auto, parhaimmillaan kuorma vietiin käsistä heti, kun vain sai liikkeen pihalle.

    • mercedes von benz

      Kipattiinko kuorma suoraan pihalle, montako ladaa kuorma-auton lavalle mahtui?

      • Autokauppias evp.

        Ladoja sopi suurinpiirtein sama määrä kuormaan, kuin Mersujakin, eli 8kpl. Itse tietysti ajelin Mersulla, mutta tili tehtiin uusilla ja uudehkoilla Ladoilla. Lada oli hittituote ainakin meidän liikkeessä, koska pystyimme myymään niitä alle Konelan hintojen ja täysillä takuilla. Lada Samara ei ollut enään sitten niin hyvä myytävä, kuin ihan perus Ladat olivat.
        Toki Mersujakin myytiin, niillä oli taas omat ostajansa.


    • Seppo Sepon Seppo

      Taas on nämä Esson asiantuntijat tietävinään .

    • Phyi.

      Joopa,joo.Tää on taas näitä juoppojen juttuja. Kapakasta heittivät pihalle. Pihalla raukka sai turpiinsa,ja nyt leikkii ovista uskaltamalla haukkua autoja. Sama raukka kirjoittaa samantapaisia viestejä muistakin autoista.

      • tsernola

        Kehtaisin 2101/2107 malleilla


    • Totta kai kehtaisin:

      .

      "Ei ole itsetunto autosta kiinni"

      .

    • nolo tunnustus

      Toisilla on niin heikko itsetunto ja elämässä ei ole pärjäämistä millään alueella, niin silloin voi Ladalla ajaminen olla kova paikka. Pikku Terolla pitää olla parempi kulkine jolla voi sitten päteä ja toivoa, että saa hyväksyntää jostain ja jos vaikka pesääkin. Voi kyllä sanoa, että se on suurinta harhaa, ei sua kukaan autosi takia hyljeksi, on siinä jotain muuta takana.

    • juicejv

      Ladan hinta/laatusuhde on parempi kuin taksimersun.

    • lada 1500

      Kävin kesällä 2013 ladalla pariisissa riemukaarella olihan siellä joku mersukin en tiedä kummallekko ne hymyili ei kukaan kysyny mitään.

    • jodo riksusta

      Takavetoinen Lada on oikeinkin kiintoisa vehje. Hinnoissaan tuntuvat jo olevan. 700 - 800 eurolla kun saisi kunnollisen niin ostaisin.

      Kesäisin ajelen vanhalla jenkillä ja olisi tyylikästä ja asiallista
      ajella talvet takatuuppari Ladalla.

    • = FIAT 124

      Ei tuo Lada mikään sen ihmeellisempi ajettava ole. Itse vuokrasin joskus Konelasta Samaran viikonlopuksi kun niitä vielä sai. Olisko ollut viisisataa markkaa. Ja perinteistäkin Ladaa on tullut ajetuksi. Mikä siinä nyt niin kummallista on, oikeastihan tekniikka oli Italiasta peräisin. Varsin varmaa, yksinkertaista ja itse huollettavissa olevaa. Monelle ihmiselle se oli yksinkertaisesti työkalu, joka kesti kovakouraisempaakin käsittelyä. Ei Ladan omistamisella välttämättä ollut aatteen kanssa mitään telemistä. Moni Lada palasi takaisin Venäjälle CCCP:n luhistuttua eli harvinaisuushan se nyt on.

      • Autokauppias evp.

        Näin entisenä autokauppiaana voin myös todeta, että Ladan omistajilla/ostajilla ei välttämättä ollut mitään tekoa aatteen kanssa. Ihan perus nappisilmä-Lada oli niin halpa ja vielä toimiva, että niitä myytiin aatteeseen liittymättä mitä erilaisemmille ostajille.
        Tekniikka oli tosiaan niin varmaa ja koettua, vaikka Ladassa oli niitä tyyppivikojakin, niin silti niihin luotettiin. Jollakin paikkakunnalla saattoi olla Ladalla niin "itäinen" leima, että sitä ei ihan jokainen ostanut, mutta yleisesti ainakin meidän liikkeestä Ladoja myytiin ihan työmiehistä teollisuuspamppuihin ja siltä väliltä. Moneen perheeseen ostettiin kakkosautoksi Lada.
        Ihan äkkiä ei tule mieleen nykyisistä autoista, että mikä voisi nyt olla Ladalle vastine yhtä lailla, kuin Lada oli omana aikanaan, ehkä joku Dacia voisi olla, mutta eipä ole kansa ottanut omakseen. Skoda Octavia on aika lähellä tuota Ladan jättämää markkinarakoa, jos myyntilukuja katsoo, vaan Octaviakin on hinnaltaan ihan muuta suhteessa Ladan silloiseen hintaan.


    • Jaajooniinpä

      Johan nyt toki.

    • 87k

      Ajan ladalla työmatkat joka viikko ynnä muut ajot. Luottopeli. Saan naureskella kun hipit ufoissaan hidastaa hidasteissa kävelyvauhtiin. Ladalla kestää mennä ihan rajotusta ja vähän ylikin hidasteisiin. Yksinkertainen ja kestävä alusta. Liikkuu vielä kampe etanoli litkulla. Omasta mielestä erittäin elämää helpottavaa omistaa auto minkä korjaa tarvittaessa vaikka parkkiksella ja ei tarvitse miettiä "kuluuko tää auto nyt jos ajan tähän töyssyyn vähän kovempaa"

    • ladisto19842

      Voisin ajaakki jos ois kortti 1200 mallista 111 malliin asti ja 2101-111 korisia ladoja ja 24 koris

    • itäfani1975

      Ois upeaa omistaa 47978 eri merkkistä autoa ja 43 itäautoa krazista ladaan ja wartburgiin ja neljä moskvitsia

    • vitunhuhtikuu

      Ois upeaa ajaa ladoja 2101 mallista alkaen ja fiat 124\Lada 1200 mallia ja omistaa 77 itäautoa Lada 1200 mallista kraziin ja moskvitseja 7 ja moskvits 408 tulisi tutuksi opiskellesani Tampereella ja asuessani lentävänniemellä

    • KONELANMIES

      OIS UPEETA OMISTAA USEITA AUTOJA JA LADOJA MALLIT 1200-1500 JA 1500S 2103 TUPLAVALOILLA VIHREÄ JA JENKKEJÄ JA JOSKUS SITTEN MOSKVITSH JOKA VAIHTUISI KAVERINI SEDÄLTÄ OSTETTUUN OPEL REKORD DEEHEN

    • tsernola

      Kehtaisin varsinkin 2101\2107 malleilla

    • sirppijavasara

      No eipä yhtään hävettäisi. Harmittaa, etten ostanut jokunen aika sitten myynnissä ollutta pääluottamusmiehen entistä punaista tuplalamppuista 1500:sta 70-luvun lopulta. Ladakerhon ja Uralroikan kokoontumisissa tapaa aidoimmat ihmiset.

    • nostalgiaa

      Kyllä ja jos saisi paikan missä pitää ,niin ajaisin talvet 1500s nelilamppuinen 1976 mallinen kromimaskinen.tarvitsen isomman vaununi vetämiseen,mutta sekin onnistuisi volgalla tyypimalli 21tai24 .aloitin aikanaan ensimmäisenä työ paikkanani konela auto,

      • Ladallakin_ajanut

        Vielä näitäkin "kromi-grilli" nelilamppuisa Ladoja oli aivan uutuutaan kiiltävinä autonkuljetuslavetilla jokunen vuosi sitten menossa Venäjälle, oli joku tehtaan silmänkääntötemppu. Eivät taida enään tehdä näitä malleja kotimarkkinoille(kaan)?


    • Tyhmä-kysymys

      Ylpeänä ajelen Ladalla. Itselläni on 21013 museorekisterissä ja ajoautona 2108. Varaosat tuon työmatkoiltani Venäjältä erittäin edullisesti.

      • exitäautoilija

        Tyhmään kysymykseen viisas vastaus. Hyviä ja turvallisia kilometrejä edelleenkin.


    • ka.relin

      tottakai kehtaan ladalla ajella, nostan vieläkin penkistä 182.5, jos ei jollekki passa, niin väännän nokasta.

    • Da_Da_Da

      Tottakait mieluummin La-Dalla kuin Sko-Dalla. Lada on varma talviauto jonka tekniikka on simppeliä ja helppo itse korjata.
      Sko-Da kun jättää tielle niin ” siihen se jäi”, Viktor K:n laulun sanoin.

    • Kiiltävä musta, chopattu, tummat ikkunat , kaapari ovet ja pinnavanteet. 10-

    • ladaautoilija

      Miten joku viitsiikin tuoda yli viiden(5) vuoden takaisen idioottimaisuuden tänne!
      Kaksikymmentä vuotta sitten ajoin mielihyvin Ladalla,
      siihen aikaan se oli varsin toimiva kulkuneuvo. Monetkaan länsiautot eivät olleet yhtään sen parempia!

    • awinkawink

      Kyllä se on niin että jos ajat skodalla ajat käytännössä ladalla. Molemmissa virtaa samallatavalla itäveri ja molemmat mielletään imagollisesti yhtä itämaisiksi.

      • ladaautoilija

        Etkö sinä IDIOOTTI tajua, ettei Skodalla ja Ladalla ole mitään tekemistä keskenään?
        Kumpikaan ei tänäpäivänä ole vähääkään itäauto, mistä tuon hienon sanan "imagollisesti" olet kuullut, kun et kuitenkaan ymmärrä pätkääkään sanan merkitystä?


      • Filosofi
        ladaautoilija kirjoitti:

        Etkö sinä IDIOOTTI tajua, ettei Skodalla ja Ladalla ole mitään tekemistä keskenään?
        Kumpikaan ei tänäpäivänä ole vähääkään itäauto, mistä tuon hienon sanan "imagollisesti" olet kuullut, kun et kuitenkaan ymmärrä pätkääkään sanan merkitystä?

        Mikähän näistä osasta itäautoilijoita tekee noin aggressiivisia? Yleensä kylläkin skodisteja ovat eikä niinkään Ladoilijoita, joilla tosiaan yleensä terveempi itsetunto. Tyytymättömyys omaan elämäänkö?


      • ladaautoilija
        Filosofi kirjoitti:

        Mikähän näistä osasta itäautoilijoita tekee noin aggressiivisia? Yleensä kylläkin skodisteja ovat eikä niinkään Ladoilijoita, joilla tosiaan yleensä terveempi itsetunto. Tyytymättömyys omaan elämäänkö?

        Mitä agressiivisuutta? Eihän se, jos puuttuu trollien tökeröön valehteluun, ole mitään agressiivisuutta, hölmönpikin tuon tajuaa.
        ps. Ladat ovat tämänpäivän liikenteessä todella harvinaisia, missä niitä ladailijoita olet tavannut niin paljon, että osaat heidän itsetuntoaan arvioida?
        ps2. Nimimerkkisi on suurin valhe jutussasi.


      • Awinkawink

        Se vaan ottaa päähän kun ajelee skodalla ja se tuo ihmisille mieleen Ladan, huono itsetunto vaivaa skodistia, mutta Lada kuski nauraa höhöttää niin että kärpäsiä lentää suuhun.


      • kiwakniwa
        Awinkawink kirjoitti:

        Se vaan ottaa päähän kun ajelee skodalla ja se tuo ihmisille mieleen Ladan, huono itsetunto vaivaa skodistia, mutta Lada kuski nauraa höhöttää niin että kärpäsiä lentää suuhun.

        Mitähä tuollakin täysin käsittämättömällä sepustuksellasi yritit sanoa?


      • Awinkawink
        kiwakniwa kirjoitti:

        Mitähä tuollakin täysin käsittämättömällä sepustuksellasi yritit sanoa?

        Rautalangasta väännettynä Lada kuski tietää ajavansa itäautolla ja olevansa siihen tyytyväinen, skoda kuski ei sen sijaan tätä ymmärrä ja suuttuu siitä että skoda on yhtäpaljon itäauto kun ladakin, Lada tosin muotoilulta, maineelta ja luotettavuudelta paljon parempi.


      • kniwakniwa
        Awinkawink kirjoitti:

        Rautalangasta väännettynä Lada kuski tietää ajavansa itäautolla ja olevansa siihen tyytyväinen, skoda kuski ei sen sijaan tätä ymmärrä ja suuttuu siitä että skoda on yhtäpaljon itäauto kun ladakin, Lada tosin muotoilulta, maineelta ja luotettavuudelta paljon parempi.

        Rautalangasta väännettynä: itäautokausi on päättynyt vuosikymmeniä sitten!
        Kukaan täysijärkinen ei puhu itäautoista tänäpäivänä, paitsi museoautoista puhuttaessa.
        Ladat ovat museoautoja lukuunottamatta käytännössa poistuneet suomalaisesta liikenteestä, jos noita uusia on joskus luiskahtanut suomalaisiin kilpiin, ne ovat Nissaneita!
        Tuo aloittaja ei ymmärrä enempää itäautoista kuin sika hopealusikasta.


      • Provo.buster
        kniwakniwa kirjoitti:

        Rautalangasta väännettynä: itäautokausi on päättynyt vuosikymmeniä sitten!
        Kukaan täysijärkinen ei puhu itäautoista tänäpäivänä, paitsi museoautoista puhuttaessa.
        Ladat ovat museoautoja lukuunottamatta käytännössa poistuneet suomalaisesta liikenteestä, jos noita uusia on joskus luiskahtanut suomalaisiin kilpiin, ne ovat Nissaneita!
        Tuo aloittaja ei ymmärrä enempää itäautoista kuin sika hopealusikasta.

        Taas sama copy-paste skoda-fanboy. Kopioi toisten viestit vastauksiinsa. Taustamelua. Emme ota huomioon häirikköpostauksia tuolta skoda-provolta. Faktat kunniaan. Skoda-fanboy kyllä kieltää maailman tappiin saakka sen faktan että skodat on itäautoja, vaikka kuinka monta kertaa se on hänelle todisteltu.


      • kniwaniwa
        kniwakniwa kirjoitti:

        Rautalangasta väännettynä: itäautokausi on päättynyt vuosikymmeniä sitten!
        Kukaan täysijärkinen ei puhu itäautoista tänäpäivänä, paitsi museoautoista puhuttaessa.
        Ladat ovat museoautoja lukuunottamatta käytännössa poistuneet suomalaisesta liikenteestä, jos noita uusia on joskus luiskahtanut suomalaisiin kilpiin, ne ovat Nissaneita!
        Tuo aloittaja ei ymmärrä enempää itäautoista kuin sika hopealusikasta.

        Ilmeisesti yritit vastata minulle, jos tuosta järjettömästä sepustuksestasi jotain vastausta on ymmärrettäväksi?
        Miksi skoda-faniboy????? En ole MISSÄÄN vastauksessani kertonut MITÄÄN automerkkiä, olen ainoastaan tuonut esiin tämän tosiasian, että itäautokausi on Suomessa päättynyt. PISTE.
        KUKAAN teistä provoilijoista ei ole vieläkään osannut määritellä, miksi itäautoja olisi vielä tämän päivän maailmassa?
        Josko lähdettäisiin siitä, että ensin määrittelisitte, mitä ovat itä-autot, ilman mitään merkkiä, siitä pääsisimme, asiaan jonka tekin jo olette jo havainneet: itä-autoja ei enää ole.
        Sanoit, että jotain on todistettu, missähän? Enpä ole vielä nähnyt, linkkejä kiitos?


    • ifis

      Oi,Lada,lada, LAATUAUTO !

    • autokauppias_evp

      Minulla on ollut monta nappisilmä-Ladaa vuosien varrella aikoinaan. Ihan hyviä autoja olivat, kyllä sellaisella kehtaa ajaa!
      Lada toi aikoinaan meikäläiselle leivän pöytään ja muutenkin hilloa riittävästi. Lada mahdollisti ajamisen uusilla Mersuilla ja lentämisen omalla lentokoneella. Ei pahaa sanaa sanottavana!

    • kniwa

      Niinkun todettua kun ajat skodalla ajat käytännössä ladalla, itäveri virtaa vahvana molempien letkuissa. Lada kuitenkin näistä kahdesta erottuu edukseen varmuuden ja skodaan verrattuna uudenaikaisen muotoilun vuoksi.

      • awink

        Minusta autoissa virtaa vain bensa ja öljy, en ole vielä nähnyt autoa, jossa olisi verisuonia!
        Missä niitä uusia Ladoja (Nissaneita) on saatavilla? Itse olen nähnyt niitä vain venäläisissä kilvissä.


      • anonyymi_aNY

        En aja Ladalla tai Skodalla, joskus olen kyllä ajanut ja omistanutkin sellaisia. Nyt vain on niin, että ainakaan minulle ei ole mitään merkitystä sillä, että missä auto on tehty tai millaisella autolla joku toinen ajaa, kun ei aja minun päälleni tai muuten vahingoita omaisuuttani. Tärkeintä, että auto toimii!
        Onhan se tietty hieno asia, että jotkut tuntevat olevansa parempia, kun ajavat lukutaidottomien tekemillä autoilla (moni "laatuauto" on tehty halpatyövoimalla tai siirtotyöläisten voimin). Lisäksi monet komponentit tehdään hyvinkin alikehittyneissä maissa halpatyövoimalla ja osien kasaamisen valmiiksi autoksi tekevät tosiaan lukutaidottomat. Merkkejä en ala enempi luettelemaan.


    • anonyymi_IKd

      Kaverin isällä oli uutena ostettu Lada vm. 1973, sillä ajettiin paljon ja ihan hyvä auto se oli. Lähti hyvin kovalla pakkasella käyntiin ja oli lämmin talvella.

    • Nöyrästi

      Itsellä ollut kolme Lada Samaraa, edullisia ostaa käytettynä, hyviä oli kokemukset, edullista ajoa, kertaakaan ei jäänyt matkat kesken ja käynnistyi Suomen pakkasissa. Käyttö ja huolto kulut hyvin maltilliset.

      Uudet Ladat ei herätä suurta osto halua, mutta jos tulisi vaikka Lada Samarat päiviteetynä tähän päivään kohtuu hinnalla niin saattaisin harkita.

      Enemmän saanut taistella ongelmissa näiden 2010-luvun autojen kanssa talvella, kuin Lada Samarojen kanssa aikanaan.

    • awinkawink

      Zastava, skoda, Dacia, Wartburg, Trabant, Moskvitsh ja Polski-Fiat. Itäblokin suosikit, skoda on päässyt arvoiseensa joukkoon.

    • 3-6

      Ajelin parilla Ladalla 80-luvulla. Aikansa tuote, ergonomiasta ei puhettakaan ja bensaa meni niin paljon kuin ehti tankata. Kylmä niissä ei tullut, lämppäri puski kuumaa tai helv*tin kuumaa, jopa sillä tuulettimen hitaalla nopeudella. Nopeammalla nopeudella oli poistuttava kabiinista, melu oli älytön. Jossain herraskaisessa kanttilampussa oli kuulemma kolmaskin nopeus, voi raukkoja.

      Lada on omaa sukua Fiat, ja tottakai moottoria piti hiukan kopeloida. Selvisikin, että pata oli uniikki neukkulan vientimalli mutta bling, sen alakerta oli järein Fiatin nelipyttyinen, osasyy bensan maistuvuuteen oli siis isojen laakerien vastus. 1200-kuutioisessa 1800 Twincamin alakerta... eikun piirustuslaudalle. Tehokkain forkattu pata oli hiukan alle 1300 cc, tehoa noin 130 heppaa. Lallin aerodynamiikka lakkasi olemasta 130:n jälkeen, mutta urhoollisesti tuolla kivuttiin E30 bimmerin rinnalle, 318i kulki noin 186, mutta Lalli otti sen ripeämmin kiitos keveyden ja tiuhan välityksen. Kierroslukumittarissani oli asteikko 8000 asti, mutta tappiin mentiin. Satasessahan tuo kiersi jo 4300. Kaasarina 38 tuplaweber omassa imusarjassa. Paukuttelin kerran 96 kilsaa himaan melkein maantieajoa, Lallin tankki veti 39 litraa ja valo paloi lopussa, tankkasin 38 litraa. Keskinopeus 143. Pappa-Ladalle luvattiin huippuja 141, eli jotain oli onnistunut pellin alla. Mäntinä Mahle ja nokkana noin 300 asteen Volvon D-hionnasta heiluvipukoneelle muokattu kisa-akseli, alakerrasta ja vauhtipyörästä oli poistettu 6,5 kg joutavaa massaa.

      • awinkawink

        Kerrankin asiapitoinen kommentti, kyllähän Lada on auto skodaan verrattuna!


      • awink
        awinkawink kirjoitti:

        Kerrankin asiapitoinen kommentti, kyllähän Lada on auto skodaan verrattuna!

        Lapset ne kirjoittelee järjettömyyksiä joka yö........
        Kannaitaisko nukkuakin joskus, saattais juttuihinkin eksyä totuuden siemen.....


    • Työikäinennnn

      No en kyllä skodalla tai muillakaan itäautoilla ole ajanut. Käyn ihan töissä niin ei ole sellaiseen tarvetta.

      • W222

        Ei näissä itäautoissa ole kyse rahasta tai töissä käynneistä. Nykyään enempi harrastevehkeitä nuo itäautot ja ennen kaikki ei halunneet törsätä autoiluun. https://goo.gl/images/xrrFno


      • exitäautoilija

        Kyllähän minäkin silloin itäautoaikaan kävin töissä, työmatkat ajoin Ladalla, jäi palkasta omaankin käyttöön rahaa, kun koko palkka ei mennyt siihen "länsiauton" osamaksuihin.


    • Anonyymi

      lada on tehty kulkuneuvoksi. nämä tämänpäivän autot on täynnä joutavia härpäkkeitä. sen jälkeen kun bensa-autoihin tuli kärjetön sytytys, ei ole keksitty mitään järkevää.

    • Anonyymi

      bemarin ja mersun maasturit kasataan intiassa sorvatuista palikoista. lattialla kontallaan viilaavat purseita osista.

    • Anonyymi

      sitten kun ei enää seiso niin täytyy ostaa kalliimpi auto. joku eläkeläisauto. pemari tai mersu vois olla sopiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe