Voi voi niitä vaimoja, jotka oikeasti vielä uskoo johonkin iänikuiseen rakkauteen, liimaan ja mihin lie. Kirjoitan räväkästi, tiedän sen, mutta täytyy kyllä sanoa, että tälläkin palstalla haahuilee niitä iänikuisia rakkauteen ja liimaan uskovia vaimoja. Pöh sanon minä. Miehiä ohjaa kiima ja piste. Jos on saatavilla nuori kaunis nainen, niin siinä ei paljon liimat paina. Taas on nähty näitä "kaikki se kestää rakkauksia"... Eilen otti eräs ukkomies minuun yhteyttä, jonka olen tavannut vuosi sitten, ja ilmoitti olevansa viittä vaille valmis: "sinä herätit minua kurjasta avioliitosta jne. " Ukko muuttanut jo kaupunki asuntoon.
No, tänä aamuna toinen ukkomies kirjoitti taas sllaista tekstiä, että huhuh. Revi siitä. Tällä palstalla, joku nuori nainen kirjoitti, että "vanhempi mies on niin rakastunut minuun". Uskon sitä ihan täysin. Varmasti on paljon niitä sivu suhteita, että ne jää sivusuhteiksi, mutta kyllä olen nähnyt, miten miehet vaikka konttaa perässä, jos vain niitä huolii. Aina ei tarvitse olla edes kovin kaunis, riittää kun on seksikäs ilopilleri, niin miehiä viedään. Tämä on totuus, ihan sama kuka väittää mitäkin. Suhdeluku on jotain 90/10. Ja kymmenen prosenttia on niitä, jotka eivät petä. Viime kesänä yksi ukkomies, esitteli itsensä sinkuksi, ja kun sain tietää tästä, lemppasin hänet pihalle. Hän suuttui ekaks minulle. Sitten oli suklaarasian kanssa ovellani pyytämässä takaisin, jos hän eroaa. Näin paljonko se aito rakkaus painaa vaimoonsa? Mikä ihmeen liima?
Kymmenen vuotta sitten seukkasin yhden ukkomiehen kanssa (tiesin hänen olevan naimisissa, olin vaan niin nuori ja rakastunut). Niin eiköhän tämäkin ukkomies vielä vuosienkin jälkeen vongannut. Et se siittä. No, joku kirjoitti myös karmasta, no minun kohdalla karma ei ole toteutunut. Minua ei ole koskaan petetty, mutta en minäkään kyllä niitä pettäjiä huoli. Kyllä sen aistii ihmisestä. Tottakai, jos joku vie oikein kunnolla jalat alta, niin en katso, onko ukkomies tai ei.
Minulle on turha alkaa saarnata moraali saarnoja, tiedän mitä teen. Mutta todellisuus on tarinaakin ihmeellisempää. On niin paljon ukkomiehiä, jotka ovat valmiita eroamaan, jos niitä vaan vastaanottaa. Reppanat jäävät sitten kuihtumaan avioliittoonsa, kun se jota he haluavat, eivät sitä saa.
Naisten ja miesten yksi suurista eroista on se, että nainen voi erota ilman jo valmiiksi katsottua saalista. Kun taas mies eroaa vasta sitten, kun se kakkonen on valmis vastaanottamaan. Empiirinen kokemus osoittaa minun kohdallani 100 % tämän kaltaista tulosta. Otos 5 miestä.
Uskollisuus on vain saduissa!
50
381
Vastaukset
- kylläliimaakinon
Se kertoo paljon sinusta myös, että et saa vapaata miestä. Et ehkä ole tullut tuota ajatelleeksi? Miksi sinkut eivät juokse perässäsi ja soittele ja tuo suklaarasioita? Olet haihattelija. Ja lisään vielä että jotkut naiset ja vaimot toimivat samalla tavalla. Jäävät roikkumaan, vonkaamaan jopa. Ihan sama peli sukupuolesta riippumatta.
Moni vaimo unelmoi myös toisesta ja paremmasta ja seksuaalisemmasta jne. Mutta toiset taas ei. Se on luonne ja moraalikysymys. Toisilla aivot sijaitsevat yläpäässä ja alapää toimii kun sen pitää toimia.
Harmi kun et ole päässyt sitä liimaa kokemaan... - sad but true
Kiitos tosielämän karun totuuden kertovasta viestistäsi. Uskon että näin se vaan valitettavasti menee miesten kohdalla että kun nuori nainen osoittaa kiinnostusta, se on menoa.
Itsekin olen joskus saanut ihailua vanhemmilta miehiltä ja huomasin kyllä että se oma puoliso ei paljoa siinä kohtaa kiinnostanut. Jos olisin lähtenyt mukaan, olisi puoliso jäänyt oman onnensa nojaan.
Ja sitten taas kääntöpuolena olen kokenut myös miten omaa miestä viedään vastaavassa tilanteessa. :(
Valitettavaa mutta totta. Pitää vaan kasata itsensä (ja itsetuntonsa) ja koittaa pitää itsensä kuosissa. Miehiä aina löytää jos on sinut itsensä kanssa ja suht.kuosissa kaikin puolin. Mutta tosiaan nuorempaa vastaan on aika turha "kilpailla", ellei mies sitten ole jo elämää nähnyt ja ymmärtää että liitto esim. oman ikäisen naisen kanssa on paljon antoisampaa kuin nuoren naikkosen kanssa. Mutta miehestä kiinni mitä arvostaa. Usein valitettavasti se arvostus on siellä jalkovälissä.
Toisaalta, itse saan huomioita myös itseäni paljonkin nuoremmilta miehiltä. Kyllä se hivelee itsetuntoa jos jokin :D. Voi olla että se nuorempia kuolaava mies jää lehdelle soittelemaan kun lähden itse nuoremman matkaan.- Ukkopekkas
Kertoo paljon miehestä, joka noihin loviin lankeaa!
Ei se nuori ja kanamainen naikkonen pääse kun yhdenyön suhteisiin, mutta saahan sitä uskoa ja unelmoida vaikka Kiinan keisarista! - rules32
Ukkopekkas kirjoitti:
Kertoo paljon miehestä, joka noihin loviin lankeaa!
Ei se nuori ja kanamainen naikkonen pääse kun yhdenyön suhteisiin, mutta saahan sitä uskoa ja unelmoida vaikka Kiinan keisarista!kanamaiset naiset tai kukkomaiset miehet harvoin kykenevät johtamaan suhteellisen suurta yksikköä. Ja se joka on työhönsä sitoutunut, menestyy, ja sen kaltaisen ihmisen ei taas tarvitse unelmoida "Kiinan keisarista". Kumpi oli ensin kana vai muna?
- Kakkanen loppu odott
Sinähän se varsinainen ukkomiesten lelu olet ja vielä siitä ylpeilet! Älä nyt vaan tukehdu omaan erinomaisuuteesi!
Voi lapsi raukka, mitähän mieltä vanhempasi olisivat tietäessään touhuistasi?
Toisaalta eihän tuo kertomus voi olla edes totta...- rules
Ihan turha tänne tulla haukkumaan tai jeesustelemaan kenenkään. Kirjoitin vain asian omasta elämästäni, jota olen huomannut todeksi. En minä edes ajatellut ottaa kantaa siihen, onko se oikein vain väärin. Ei kuulu minulle. En ole myöskään sanonut, että olisi jotenkin ukkomiesten perään, päin vastoin, en voi sille mitään kun ukkomiehiä on joka mutkassa tarjolla. Ei se sitä pois sulje, ettekö myös sinkut ja nuoremmatkin tulisi aivan yhtä lailla vastaa, mutta siinähän ei ole mitään ihmeellistä. Halusin tuoda omaa kokemusperäistä mielipidettäni esille. Se, että joku haukkuu "leikki kaluksi", niin ei kyllä minua liikauta suuntaan eikä toiseen. Tiedän, kuka ja mikä olen.
Sad but true on varmasti kokenut saman asian ja aika moni muukin. Mikä siinä on, että on niin vaikea uskoa totuutta tästä maailman menosta??
Enkä ole yhtäkään ykkomiestä rukoillut tai roikottanut. He ovat omassa päässään tehnyt päätöksiään. Kai sekin jo ketroo jotain, jos vuosi siitä, että on edes nähnyt (ei edes viestitelty), niin ottaa uudestaan yhteyttä, niin kyllä se on sitten se ukkomies juuri, joka näitä siimoja suoristelee.
Minua saa haukkua niin paljonkuin lystää, ei voi vähempää kiinnostaa! Otti vaan niin päähän, kun taas parikin ukkomiestä peräkkäisinä päivinä vetelee tunnustuksiaan, että huhhahhei. Ja tottakai ymmärrän, että ei kaikki pettäjät ole vain miehiä, mutta itse näin naisena, en voi oikein kertoa naiskokemuksistani, koska niitä nyt ei jostain syystä tule eteen:)
Ja toisaalta, välillä naurattaa ja välillä säälittää nämä tälläkin palstalla moralisoijat, ja kaiken maailman vakuuttelut, jotka ovat täysin huuhaata. Todellisuus osoittaa toisin.
Hyvää päivän jatkoa kaikille! En jää tänne roikkumaan, tulin vaan purkamaan tuntojani, kun oikeasti ottaa päähän. - 242424
rules kirjoitti:
Ihan turha tänne tulla haukkumaan tai jeesustelemaan kenenkään. Kirjoitin vain asian omasta elämästäni, jota olen huomannut todeksi. En minä edes ajatellut ottaa kantaa siihen, onko se oikein vain väärin. Ei kuulu minulle. En ole myöskään sanonut, että olisi jotenkin ukkomiesten perään, päin vastoin, en voi sille mitään kun ukkomiehiä on joka mutkassa tarjolla. Ei se sitä pois sulje, ettekö myös sinkut ja nuoremmatkin tulisi aivan yhtä lailla vastaa, mutta siinähän ei ole mitään ihmeellistä. Halusin tuoda omaa kokemusperäistä mielipidettäni esille. Se, että joku haukkuu "leikki kaluksi", niin ei kyllä minua liikauta suuntaan eikä toiseen. Tiedän, kuka ja mikä olen.
Sad but true on varmasti kokenut saman asian ja aika moni muukin. Mikä siinä on, että on niin vaikea uskoa totuutta tästä maailman menosta??
Enkä ole yhtäkään ykkomiestä rukoillut tai roikottanut. He ovat omassa päässään tehnyt päätöksiään. Kai sekin jo ketroo jotain, jos vuosi siitä, että on edes nähnyt (ei edes viestitelty), niin ottaa uudestaan yhteyttä, niin kyllä se on sitten se ukkomies juuri, joka näitä siimoja suoristelee.
Minua saa haukkua niin paljonkuin lystää, ei voi vähempää kiinnostaa! Otti vaan niin päähän, kun taas parikin ukkomiestä peräkkäisinä päivinä vetelee tunnustuksiaan, että huhhahhei. Ja tottakai ymmärrän, että ei kaikki pettäjät ole vain miehiä, mutta itse näin naisena, en voi oikein kertoa naiskokemuksistani, koska niitä nyt ei jostain syystä tule eteen:)
Ja toisaalta, välillä naurattaa ja välillä säälittää nämä tälläkin palstalla moralisoijat, ja kaiken maailman vakuuttelut, jotka ovat täysin huuhaata. Todellisuus osoittaa toisin.
Hyvää päivän jatkoa kaikille! En jää tänne roikkumaan, tulin vaan purkamaan tuntojani, kun oikeasti ottaa päähän.Ei kukaan ole haukkunut ketään! Jokaisella on/saa olla mielipiteensä asiaan. Ei kannata olla noin ärhäkkä!! Tosin kertoohan tuo hyökkäävyys jotain aloittajan luonteesta.
Kuules tyttönen, kyllä varatut miehet ovat muitakin metsästäneet, mutta se ei suinkaan ole kehumisen ja itsensä jalustalle nostamisen aihe, päinvastoin. Normaali ja aikuinen nainen ei moisella asialla kehuskele.
Kakkoset näillä palstoilla harrastaa sitä!
Olisikohan niin, että kuulut juttuinesi vielä nuoriso-osastolle! - Rules32
242424 kirjoitti:
Ei kukaan ole haukkunut ketään! Jokaisella on/saa olla mielipiteensä asiaan. Ei kannata olla noin ärhäkkä!! Tosin kertoohan tuo hyökkäävyys jotain aloittajan luonteesta.
Kuules tyttönen, kyllä varatut miehet ovat muitakin metsästäneet, mutta se ei suinkaan ole kehumisen ja itsensä jalustalle nostamisen aihe, päinvastoin. Normaali ja aikuinen nainen ei moisella asialla kehuskele.
Kakkoset näillä palstoilla harrastaa sitä!
Olisikohan niin, että kuulut juttuinesi vielä nuoriso-osastolle!En minä sanonut, että joku olisi haukkunut, ennakoin vain että jos jollekulle tulee tarve haukkumisees, niinkuin kovin usein näillä pastoilla, niin siitä vaan ja oikein luvan kassa. Ja sitä paitsi en minä kehuskele yhtään millään, meni vaan hermot noiden ukkomiesten kanssa kuin oiken jonossa taas vetelevät viestejään. Ja sitä paitsi näistäkin ihan jokainen ukkomies saa rakastaa vaimoaan niin paljon kun haluaa, en ole niitä kieltämässä. Totuus vain näyttää olevan muuta kun se kultainen, ikuinen rakkaus ja liima.
- arvaahan se kettukin
Rules32 kirjoitti:
En minä sanonut, että joku olisi haukkunut, ennakoin vain että jos jollekulle tulee tarve haukkumisees, niinkuin kovin usein näillä pastoilla, niin siitä vaan ja oikein luvan kassa. Ja sitä paitsi en minä kehuskele yhtään millään, meni vaan hermot noiden ukkomiesten kanssa kuin oiken jonossa taas vetelevät viestejään. Ja sitä paitsi näistäkin ihan jokainen ukkomies saa rakastaa vaimoaan niin paljon kun haluaa, en ole niitä kieltämässä. Totuus vain näyttää olevan muuta kun se kultainen, ikuinen rakkaus ja liima.
Sinähän juuri kehuskelet tietäväsi että totuus on toisenlainen.
Täällähän on kertomuksia kuinka se tosi rakkaus voittaa nuo kakkosjutut mutta te kakkoset ette vaan niille anna arvoa kun te niin tiedätte kun sinullakin jopa ! viisi on ollut... - rules32
arvaahan se kettukin kirjoitti:
Täällähän on kertomuksia kuinka se tosi rakkaus voittaa nuo kakkosjutut mutta te kakkoset ette vaan niille anna arvoa kun te niin tiedätte kun sinullakin jopa ! viisi on ollut...viisi jotka ovat jääneet roikkumaan! En ole kakkonen, olen aina ollut ykkönen, ja kakkosta minusta ei saa! Nuorena tyttönä kun ei ole ihan elämän viisaimpana liikenteessä. Vai oletko sinä kettu ollut aina täydellinen marttyyri?
- ketuttaako se
rules32 kirjoitti:
viisi jotka ovat jääneet roikkumaan! En ole kakkonen, olen aina ollut ykkönen, ja kakkosta minusta ei saa! Nuorena tyttönä kun ei ole ihan elämän viisaimpana liikenteessä. Vai oletko sinä kettu ollut aina täydellinen marttyyri?
Mikä on marttyyri? Mitä se sun ukkomiesten helppona patjana olemiseen kuuluu, häh.
Minä se vasta kettu olen kumpa tietäisitkin. - Tiedostava vaimo
arvaahan se kettukin kirjoitti:
Täällähän on kertomuksia kuinka se tosi rakkaus voittaa nuo kakkosjutut mutta te kakkoset ette vaan niille anna arvoa kun te niin tiedätte kun sinullakin jopa ! viisi on ollut...Jatkuvasti tänne kirjoittavat (nais)ääliöt, jotka mutu-tuntumalta puhuvat täyttä paskaa. Suomessa (Kontula ja Haavio-Mannila, lukekaapa näiden tutkijoiden kirjoja!) jo 1990-luvulla miesten uskottomuus% oli 52 ja naistenkin lähes 30. Nykyaikana luvut ovat varmasti vielä korkeammat.
Totta on, että uskottomuus haavoittaa, mutta naisten haukkuminen kanssasisariaan kohtaan on ala-arvoista. Pettävät miehet osaavat valehdella suut ja silmät täyteen jokaiselle eteen tulevalle naiselle - olipa tämä naimaton tai parisuhteessa, tarkoituksenaan kaataa tämä alleen.
Yleisesti ottaen, ihmisten moraali laskee laskemistaan, näin vain on.
Ehkä kaikkien parisuhteessa olevien kannattaisi hankkia faktatietoa - mielellään ennen kuin laskee elämänsä toisen käsiin!
- Sad but true
Minäkään en ymmärrä miksi sinut tuomitaan tässä nyt "leikkikaluksi" vaikka viestisihän on selkeästi se, että ukkomiehet vonkaa ja soittelee perään ja se ottaa sinua päähän.
Yleensä se on juuri se "oma kiltti uskollinen mies" joka virittelee verkkojaan suhteen ulkopuolelle, ei se toinen nainen päätä miehen puolesta ketä mies vonkaa. Se mieshän siinä on se aktiivinen osapuoli, niinhän se menee. Ei kukaan mene miestä kotoa hakemaan ellei mies itse ole näyttänyt vihreää valoa ja liehitellyt vapaata naista.
Liian usein unohdetaan että se syyllinen löytyy ihan siitä vierestä. Jos ajattelen asiaa omalta kannaltani, ei minulle mitkään sinkkumiehet soittele (saatikka varatut) koska en ole antanut siihen aihetta enkä ole johtanut ketään harhaan olevani itsekin vapaa. En myöskään roiku baareissa joka viikonloppu "se" mielessä kuten monet varatut miehet ja naisetkin tekevät. Se on heidän valintansa ja sen mukaan soppansa keittävät ihan itse.
Tällaisille ihmisille mikään ei riitä. Kun saavat jonkun koukkuun, kiinnostus loppuu muutamassa kuukaudessa ja sitten taas uutta kohti. Kiinnostus kestää kauemmin jos joutuu metsästämään eikä olla varmoja toisen osapuolen intresseistä. Mutta ihan on tästä henkilöstä itsestä kiinni minkälaisen sopan keittää. Ja kyllä se soppa menee väärään kurkkuun jossain kohtaa. Sitä saa mitä tilaa.- Rules32
Juuri varmasti näin. Minä vaan joudun työn puolesta aivan liikaa tekemisiin miesten kanssa, ja nämä ukkomiehet ovat juuri niitä, jotka kaivavat osoitteen vaikka kiven kolosta. Ulkona käyn 2 krt. Vuodessa, enkä ole kiinnostunut liehittelemään ketään. Kyllä se sitten kolahtaa, kun on kolahtaakseen. Mutta olen huomannut miehistä sen, kun nainen on välinpitämätön, niin ne oikein innostuu siitä. Ehkä se on se saalistamisen vietti. En itse kyllä anna mielestäni mitään oljenkorsia mihinkään, normi ystävällinen. Ja ystävällisyyttä en lopeta joidenkin ukkomiesten roikkumisen takia. Minulla on oikeus olla oma itsensä. Mutta ne vasta kiihottuukin, kun ei todellakaan roiku heidän perässä. Ja sinkut yleensäkin ymmärtää pienestä vihjeestä, että ei kiitos. Ukkomiehille näyttää ei kiitos tarkoittavan pakko saada.
Ihan sama mulle. Liimatkaa vaimot ne miehenne sinne kinttuihinne kiinni. Välillä tosin ärsyttää, kun nämä marttuuri vaimot syyttävät muita naisia siitä, että niiden omat miehet juoksee vieraissa. Missä on se vaimojen liima. Kiitos näkemiin.
- Hoohhoijaaa
Aloittaja sanoi, ettei karman laki ole iskenyt häneen. Mutta onhan se, jos tarkemmin ajattelee. Aloittaja on ilmeisesti jo keski-ikäinen, mutta ei vakituisessa parisuhteessa. Ei ilmeisesti uskalla aloittaa kunnon parisuhdetta, koska on nähnyt niin paljon pettämistä ja ollut itsekin niihin osallisena. Uhoavan kirjoituksen takaa paistaa kyynisyys ja katkeruus.
- toew¨tgoae¨tg
Onko parisuhde elämän päätarkoitus ja jonkinlainen ihmisarvon mitta?
Tätä olen pohtinut enenevässä määrin viime aikoina ; parisuhteeni päättyi viitisen vuotta sitten ja olen sen jälkeen pitänyt "hajurakoa" miehiin. Jos joku on tullakseen, niin kiva - mutta vallan mainiosti pärjään omillanikin, minulla on valmis elämä elettävänä eikä tähän mikään kovin "aikaa vievä" uusi kumppani sopisikaan. Jos tuota karma-höpötystä ajatellaan, niin eikös minulle olisi pitänyt "järjestyä" jo vallan ihana ja upea uusi kumppani, kun edellinen suhde päättyi exän petettyä minua? Niin vain ei ole käynyt... Missä vika?
Vika, jos sitä sellaiseksi voi sanoa, on sinä, että olen kaiken kokemani jälkeen tullut pirun ronkeliksi ja todennut, että yksinolo pesee 100-0 ystäväpiirin parisuhdeviritelmät, joissa alkuhehkutuksen jälkeen aletaan valittaa aivan kaikesta kumppaniin liittyvästä. - Rules32
Olen 32 v. Yksi pitkä parisuhde onnellisesti päättynyt (10), ja nyt en halua heti alkaa seurustelemaan. Että se siittä katkeruudesta. Ehkä se ongelman ydin onkin siinä, että olen todella iloinen ja vapautunut, kun saan elää ja olla aivan vapaana, elämäni ensimmäistä kertaa. Minä olen kuin pieni vasa, jota sudet ovat päättäneet napata.
- giuui
Ehtiihän se karma aina myöhemminkin. Ties, vaikka näkisi saman kuvion vielä joskus sieltä toiselta puolelta, rakastuneen vaimon näkökulmasta ja "pettämättömän miehen, siis kun mä vaan näen sen ihmisistä" yllättäessä.
Eipä siinä, ketään nyt kai ei yllätä tieto, että ukkomiehet yrittävät nuoria naisia. Eri asia ketkä lähtevät mukaan ja ketkä eivät. - Tyhmä olet!
giuui kirjoitti:
Ehtiihän se karma aina myöhemminkin. Ties, vaikka näkisi saman kuvion vielä joskus sieltä toiselta puolelta, rakastuneen vaimon näkökulmasta ja "pettämättömän miehen, siis kun mä vaan näen sen ihmisistä" yllättäessä.
Eipä siinä, ketään nyt kai ei yllätä tieto, että ukkomiehet yrittävät nuoria naisia. Eri asia ketkä lähtevät mukaan ja ketkä eivät.Luuletko oikeasti, että äijäsi baareissa notkuessaan esittelee itsensä: "Juu, olen naimisissa, mutta mitä jos....?".
Ei todellakaan. - reilua peliä
Tyhmä olet! kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että äijäsi baareissa notkuessaan esittelee itsensä: "Juu, olen naimisissa, mutta mitä jos....?".
Ei todellakaan.Todellakin sellaisia miehiä on olemassa, jotka kertoo olevansa naimisissa, mutta mitä jos. Mies kertoo mitä haluaa ja se vieras nainen tekee päätöksen sen mukaan, mitä itse haluaa. Haluaako oikean suhteen vai hetken huvia. Taitava mies kyllä näkee naisesta päälle päin, mitä kellekin pitää sanoa. Sulta ei saa kuin valehtelemalla, multa saa vaan kertomalla totuuden.
- True, true!!
Rules32 kirjoitti:
Olen 32 v. Yksi pitkä parisuhde onnellisesti päättynyt (10), ja nyt en halua heti alkaa seurustelemaan. Että se siittä katkeruudesta. Ehkä se ongelman ydin onkin siinä, että olen todella iloinen ja vapautunut, kun saan elää ja olla aivan vapaana, elämäni ensimmäistä kertaa. Minä olen kuin pieni vasa, jota sudet ovat päättäneet napata.
Juu tunnut olevan todella iloinen ja vapautunut, haha. Lukaisepas vasiten tuon aloituskirjoituksesi uudestaan, kyllä siitä on iloisuus kaukana. Katkera ja kyyninen vuodatus ihmiseltä, jolla on ilmiselvästi vaikeuksia sietää toisten ihmisten, parisuhteessa olevien, tyytyväisyyttä elämäänsä, saatikka onnellisuutta.
- Kyynisyys kukoistaa
True, true!! kirjoitti:
Juu tunnut olevan todella iloinen ja vapautunut, haha. Lukaisepas vasiten tuon aloituskirjoituksesi uudestaan, kyllä siitä on iloisuus kaukana. Katkera ja kyyninen vuodatus ihmiseltä, jolla on ilmiselvästi vaikeuksia sietää toisten ihmisten, parisuhteessa olevien, tyytyväisyyttä elämäänsä, saatikka onnellisuutta.
Tärkeintä, että sinä olet onnellinen ja rakkaus ja luottamus parisuhteessasi kukoistaa! Muusta ei väliä:)
- You are bitter
Joulistat totuutena sen minkä olet päätellyt viiden esimerkin otannalla?!? No, eipä päätelmiäsi vielä kannata faktaksi väittää.
Ehkä ennemminkin katkeruuden siivittämää pettymystä se ilmentää kuin laajempaa totuutta.- Rules32
Viisi, jotka eivät ole jättänyt rauhaan.
- Rules32
Rules32 kirjoitti:
Viisi, jotka eivät ole jättänyt rauhaan.
Isä on aina sanonut minulle ja minun veljelle, että hyvien asiakkaiden ja muiden sidosryhmien edessä vaikka kontataa. Joo voin kontata ihan hyvin, mutta en ihan nyt säänkyyn hyppää. Ja tuskin pappakaan siitä ilahtuis:). No nyt on paineet purettu,
- yxmiesjossai
Rules32 kirjoitti:
Isä on aina sanonut minulle ja minun veljelle, että hyvien asiakkaiden ja muiden sidosryhmien edessä vaikka kontataa. Joo voin kontata ihan hyvin, mutta en ihan nyt säänkyyn hyppää. Ja tuskin pappakaan siitä ilahtuis:). No nyt on paineet purettu,
Niinpä. Ystävällinen, iloinen, vapautunut juuri eronnut nainen on kuin kärpäspaperi, joka vetää puoleensa itse itseään aivan hurmaavina pitäviä ukkomiehiä.
Älä silti menetä kaikkea uskoasi miehiin, sillä ne kunnon miehet eivät juuri tule vonkaamaan, joten ne jäävät sulle melko tuntemattomiksi.. Mutta toki ymmärrän ettei aina ole helppoa, kun joku "kunnon" perheenisä paljastuukin kaksinaamaiseksi peluriksi. - Polite, no bitter
yxmiesjossai kirjoitti:
Niinpä. Ystävällinen, iloinen, vapautunut juuri eronnut nainen on kuin kärpäspaperi, joka vetää puoleensa itse itseään aivan hurmaavina pitäviä ukkomiehiä.
Älä silti menetä kaikkea uskoasi miehiin, sillä ne kunnon miehet eivät juuri tule vonkaamaan, joten ne jäävät sulle melko tuntemattomiksi.. Mutta toki ymmärrän ettei aina ole helppoa, kun joku "kunnon" perheenisä paljastuukin kaksinaamaiseksi peluriksi.Tuolla aiemmin kommentillani tarkoitinkin, ettei "päähän ottaessa", kannata nyt kovin pitkälle vietyjä päätelmiä miehistä ja naisista sekä heidän eroavaisuuksista tehdä, eikä ainakaan esittää niitä faktanomaisesti.
Tuo isäsi neuvo ei kyllä mielestäni ole aivan oikeaan osunut, ei asiakkaan edessä pidä missään tapauksessa nöyristellä, se antaa epävarman ja epäluotettavan kuvan. Kohtelias silti täytyy olla, mutta samalla jämäkästi oman asiansa takana seisten. Älä siis polviasi kuluta asiakkaiden. (Eikä muidenkaan), takia.
Roikkujat häädä parhaaksi keksimälläsi tavalla, sillä heistä ei mikään asia parane. - rules32
Polite, no bitter kirjoitti:
Tuolla aiemmin kommentillani tarkoitinkin, ettei "päähän ottaessa", kannata nyt kovin pitkälle vietyjä päätelmiä miehistä ja naisista sekä heidän eroavaisuuksista tehdä, eikä ainakaan esittää niitä faktanomaisesti.
Tuo isäsi neuvo ei kyllä mielestäni ole aivan oikeaan osunut, ei asiakkaan edessä pidä missään tapauksessa nöyristellä, se antaa epävarman ja epäluotettavan kuvan. Kohtelias silti täytyy olla, mutta samalla jämäkästi oman asiansa takana seisten. Älä siis polviasi kuluta asiakkaiden. (Eikä muidenkaan), takia.
Roikkujat häädä parhaaksi keksimälläsi tavalla, sillä heistä ei mikään asia parane.Isän "konttaaminen" -neuvo ei ole sama asia kuin nöyristely. En tiedä, onko oikea vai väärä neuvo, mutta käytäntö osoittaa, että tulosta on syntynyt:) Joten isäni neuvoja meinaan kuunnella jatkossakin. Ja, mitä tulee epäluotettavuuteen ja epävarmuuteen, repussani sellaisia eväitä ei ole. Isäni on pakannut mun repun täyteen positiivisuutta ja uskoa itseensä ja muihin. Ja niillä mennään. No, tämä poikkesi jo aiheesta.
- Self-confidence
rules32 kirjoitti:
Isän "konttaaminen" -neuvo ei ole sama asia kuin nöyristely. En tiedä, onko oikea vai väärä neuvo, mutta käytäntö osoittaa, että tulosta on syntynyt:) Joten isäni neuvoja meinaan kuunnella jatkossakin. Ja, mitä tulee epäluotettavuuteen ja epävarmuuteen, repussani sellaisia eväitä ei ole. Isäni on pakannut mun repun täyteen positiivisuutta ja uskoa itseensä ja muihin. Ja niillä mennään. No, tämä poikkesi jo aiheesta.
Itseasiassa, ei poikennut. Nimittäin oli kysymyksessä asiakas tai ihmissuhde, tuo "polvillaan" oleminen (vaikka et itse sitä niin ymmärtäisikään), tulkitaan epävarmuuden ja epäluotettavuuden mukanaan tuomaan nöyristelyyn ja silloin tällaiset roikkujat ja asiakkaat, jotka luulevat löytäneensä heikon kohdan sinussa, eivät hellitä. Toisaalta itsevarmuutta huokuvan, mutta kohteliaan ihmisen edessä asiakas tuntee arvostusta ja toisaalta näille "roikkujille" välittyy viesti "turha yrittää".
- rules32
Self-confidence kirjoitti:
Itseasiassa, ei poikennut. Nimittäin oli kysymyksessä asiakas tai ihmissuhde, tuo "polvillaan" oleminen (vaikka et itse sitä niin ymmärtäisikään), tulkitaan epävarmuuden ja epäluotettavuuden mukanaan tuomaan nöyristelyyn ja silloin tällaiset roikkujat ja asiakkaat, jotka luulevat löytäneensä heikon kohdan sinussa, eivät hellitä. Toisaalta itsevarmuutta huokuvan, mutta kohteliaan ihmisen edessä asiakas tuntee arvostusta ja toisaalta näille "roikkujille" välittyy viesti "turha yrittää".
Bisnes on bisnestä. Liiketoiminnan tärkein fokus on tuottaa omistajilleen mahdollisimman hyvä tuotto. Joten ei voida ajatella, että muutetaan yrityksen asiakas -strategiat tai edes yksittäisen henkilön toimintatapoja, joidenkin yksittäisten "roikkujien" takia. Sen sijaan sivistyneiden ihmisten olisi osattava ja hallittava itsensä, tiedettävä ja tunnettava eri yhteistyöryhmien välistä käyttäytymistä ja etikettiä. Se on fakta.
Jos on hyvin toimivat toimintatavat, niin on aivan epä relevanttia edes ajatella, että pitää alkaa muuttamaan toimintatapojaan, joidenkin miesten hallitsemattomien "himojen" takia. Eikö jo tämä pelkästään kuulostakkin ihan älyttömältä?
Oli, miten oli, minä selviän kyllä. - rules32
Self-confidence kirjoitti:
Ehkä sinä tulkitset asiat niin, mutta on aivan fakta, että meitä ei pidetä asiakkaiden eikä muidenkaan sidosryhmien keskuudessa epäluotettavina tai epävarmoina. Jos näin olisi, firma olisi jo konkurssissa. Ei huolia eikä myöskään firmaa. Ajatteletko tosiaankin niin, että miehet saa tehdä ihan mitä tahansa omien halujensa mukaan välittämättä etiketistä ja ylipäätänsä käyttäytymisestään. Tämän ajatuksen pohjalla taitaapi olla juuri se, että kun mies lähtee pettämään tai edes yrittämään sitä, niin se on sen naisen vika, kun se nainen teki sitä ja tätä tai oli tekemättä yhtään mitään. Se on aivan liian helppoa syytellä aina se jokin "tuntematon" osapuoli, liian yksinkertaista ollakseen totta.
Terve vaan:) - lögiulgbk
yxmiesjossai kirjoitti:
Älä silti menetä kaikkea uskoasi miehiin, sillä ne kunnon miehet eivät juuri tule vonkaamaan, joten ne jäävät sulle melko tuntemattomiksi.. Mutta toki ymmärrän ettei aina ole helppoa, kun joku "kunnon" perheenisä paljastuukin kaksinaamaiseksi peluriksi.Osut niin naulan kantaan!!!i Tuli elävästi mieleen ensimmäinen pikkujoulu nykyisellä työpaikallani ; olen miesvaltaisella alalla esimiesasemassa ja eronnut juuri ennen työni aloittamista. Kovin kyseltiin ja varmisteltiin ennen bileitä, että olenhan tulossa - ja kun h-hetki koitti, kolme ukkoa oli ärhäkästi kimpussa ja neljäs lähestyi vähän hienotunteisemmin. Huh huh! Kyllä meni maku näihin miehiin, yhdellä oli nuoren vaimonsa kanssa kolme kouluiän kahtapuolen olevaa lasta ja silti tämä hidalgo kuvitteli tien sänkyyni olevan auki! Kaikille "velikullille" totesin vuorotellen tuon illan aikana, että olen kyllä eronnut, mutta en epätoivoinen ja puutteessa!
- Self-confidence
rules32 kirjoitti:
Bisnes on bisnestä. Liiketoiminnan tärkein fokus on tuottaa omistajilleen mahdollisimman hyvä tuotto. Joten ei voida ajatella, että muutetaan yrityksen asiakas -strategiat tai edes yksittäisen henkilön toimintatapoja, joidenkin yksittäisten "roikkujien" takia. Sen sijaan sivistyneiden ihmisten olisi osattava ja hallittava itsensä, tiedettävä ja tunnettava eri yhteistyöryhmien välistä käyttäytymistä ja etikettiä. Se on fakta.
Jos on hyvin toimivat toimintatavat, niin on aivan epä relevanttia edes ajatella, että pitää alkaa muuttamaan toimintatapojaan, joidenkin miesten hallitsemattomien "himojen" takia. Eikö jo tämä pelkästään kuulostakkin ihan älyttömältä?
Oli, miten oli, minä selviän kyllä."Sen sijaan sivistyneiden ihmisten olisi osattava ja hallittava itsensä, tiedettävä ja tunnettava eri yhteistyöryhmien välistä käyttäytymistä ja etikettiä".
Näinhän se pitäisi olla, vaan kun elävässä elämässä ei ole.
Bisnes todellakin on bisnestä ja vahvempien voittokulkua. Isot bisneksen tekijät jyräävät volyymillä, jne, joten pienempien tulee, pärjätäkseen, perustaa asiakassuhteisiin. Ymmärsit hieman väärin kirjoitukseni, sillä juuri tarkoitinkin, ettei asiakas-strategioita tulekaan muutella yksittäisen asiakkaan edessä polvistellen, vaikka kuinka sitä odottaisikin. Asiakas-strategia, tulee suunnitella suuremman otannan mukaan, sillä tuollainen joka sitä polvistumista vaatii, ei asiakkaana ole loppujen lopuksi useimmiten merkittävä bisneksen kokonaiskuvaa ja tuota tuottoa ajatellen. Busineksessä kuten ensitapaamisissakin hallitsevaa on niistä syntyneet mielikuvat.
(En edes epäillyt, ettetkö menestyisi, saati selviäisi) - Self-confidence
rules32 kirjoitti:
Ehkä sinä tulkitset asiat niin, mutta on aivan fakta, että meitä ei pidetä asiakkaiden eikä muidenkaan sidosryhmien keskuudessa epäluotettavina tai epävarmoina. Jos näin olisi, firma olisi jo konkurssissa. Ei huolia eikä myöskään firmaa. Ajatteletko tosiaankin niin, että miehet saa tehdä ihan mitä tahansa omien halujensa mukaan välittämättä etiketistä ja ylipäätänsä käyttäytymisestään. Tämän ajatuksen pohjalla taitaapi olla juuri se, että kun mies lähtee pettämään tai edes yrittämään sitä, niin se on sen naisen vika, kun se nainen teki sitä ja tätä tai oli tekemättä yhtään mitään. Se on aivan liian helppoa syytellä aina se jokin "tuntematon" osapuoli, liian yksinkertaista ollakseen totta.
Terve vaan:)Mistä sait käsityksen, että tulkitsin teitä pidettävän epäluotettavina, tai epävarmoina?
Kommentoin asiaa yleisellä tasolla. Minulla ei ole pienintäkään käsitystä firmanne tilasta, saati maineesta, Lukuisien muiden kylläkin, työhöni liittyvistä syistä.
"Ajatteletko tosiaankin niin, että miehet saa tehdä ihan mitä tahansa omien halujensa mukaan välittämättä etiketistä ja ylipäätänsä käyttäytymisestään" No mistä kohdin kirjoituksistani tuollaisen käsityksen ammensit?
Se taas, että on miehiä, jotka käyttäytyvät noin , , , niin se nyt vaan on niin, eikö?, Enhän missään naisia vähimmässäkään määrin "syyttänyt" ,päinvastoin olin tukemasssa, siis, kuten kirjoitinkin, tuolla tavalla epäasiallisesti käyttäytyviin miehiin täytyy suhtautua jämäkästi ilmoittaen "Ei käy!" Ja sen jälkeen heistä liiemmälti välittämättä, ihan niin kuin bisneksessäkin yritykselle välittömästi tai välillisesti merkityksettömiin epäasiallisesti suhtautuviin tahoihin.
- mietin vaan eroa
"riittää kun on seksikäs ilopilleri".
Niinpä. Joillakin on tarve esittää seksikästä ilopilleri. Toisille ovat kauniita ilopillereitä, mutta miehet ymmärtävä jostakin kumman syystä ettei kannata vongata.- rules32
"seksikäs ilopilleri" sanaparilla en viitannut kylläkään itseeni. Tämä viittaus kohdistui ihan meidän ystäväpiirin yhden määritelmän mukaisena ilmaisuna. Joo, ilopilleri olen, ja varmasti olen jatkossakin, ellei joku ukkomies "tartuta" jotain kyynisyys virusta muhun:))
- Smile not a grin
rules32 kirjoitti:
"seksikäs ilopilleri" sanaparilla en viitannut kylläkään itseeni. Tämä viittaus kohdistui ihan meidän ystäväpiirin yhden määritelmän mukaisena ilmaisuna. Joo, ilopilleri olen, ja varmasti olen jatkossakin, ellei joku ukkomies "tartuta" jotain kyynisyys virusta muhun:))
"Joo, ilopilleri olen", , , Hienoa, ja jos joku tulkitsee sen sanalla "helppo", on se tuon tulkitsijan oma ongelmansa, mistä ei pidä välittäkään, ( Ja toivottavasti et sinäkään välitä)
: ) - owowoieieiruru
Smile not a grin kirjoitti:
"Joo, ilopilleri olen", , , Hienoa, ja jos joku tulkitsee sen sanalla "helppo", on se tuon tulkitsijan oma ongelmansa, mistä ei pidä välittäkään, ( Ja toivottavasti et sinäkään välitä)
: )meni ohi?
- ????????????
owowoieieiruru kirjoitti:
meni ohi?
Mikä?
- firstandsekunda
Kysypä tyttö niiltä ukkomiehiltäsi yksi asia, joka kertooo sinulle mitä ukkomiehet ajattelevat todellisuudessa kaltaisistasi.
Haluaisitko oman tyttäresi olevan kakkonen?
Kukaan isä ei varmasti halua tällaistä tyttärelleen.Haluaa tyttärelleen miehen, joka arvostaa!- Firts Lady
Ei minun tarvitse kysellä, ko. ukkomies haluaa minua, muuttaa yhteen, viettää yhteistä elämää. En ole kysellyt, koska ei itseasiassa niin paljon kiinnosta, mutta tämä mies on ihan itse haaveillut uudesta ihanasta elämästä yhdessä. Ehkä hän on niin tyhmä sitten, että haluaa itselleen, ja vain omakseen sen "halveksitun" ala-arvoisen kakkosen.
- jdtjmndtgj
Firts Lady kirjoitti:
Ei minun tarvitse kysellä, ko. ukkomies haluaa minua, muuttaa yhteen, viettää yhteistä elämää. En ole kysellyt, koska ei itseasiassa niin paljon kiinnosta, mutta tämä mies on ihan itse haaveillut uudesta ihanasta elämästä yhdessä. Ehkä hän on niin tyhmä sitten, että haluaa itselleen, ja vain omakseen sen "halveksitun" ala-arvoisen kakkosen.
Teot ratkaisevat, ei sanat - joten mitäs ukkomiehesi on tehnyt sen hyväksi, että teillä olisi oikea päivänvalon kestävä parisuhde?
"On ihan itse haavellut uudesta ihanasta elämästä yhdessä" - onko tuolla todellisuuspohjaa jo vai jääkö pelkäksi höpinäksi? - First Lady
jdtjmndtgj kirjoitti:
Teot ratkaisevat, ei sanat - joten mitäs ukkomiehesi on tehnyt sen hyväksi, että teillä olisi oikea päivänvalon kestävä parisuhde?
"On ihan itse haavellut uudesta ihanasta elämästä yhdessä" - onko tuolla todellisuuspohjaa jo vai jääkö pelkäksi höpinäksi?se saa jäädä minun puolesta pelkäksi höpinäksi. en minä halua hänet omakseni.
- 48+
On sulla kumma käsitys ihmismielen rajoittuneisuudesta.
Pätee varmaan joihinkin alkkisukkoihin.Heilläkin aivot pelaa sen verran että tajuuvat ettei kakkosta panevaa ämmää kannata ottaa. - Voihja voih
Loppujen lopuksi tiedät totuuden vasta kun otat jonkun niistä miehistä ja katsot eroaako siitä vaimostaan? Kokemuksesta minä tiedän että 90 % miehistä luulee rakastuneensa ja luulee haluavansa sen nuoremman naisen ja luulee jopa eroavansa ja samoin sama määrä vonkaa tiedostaen että vastauksesi on kuitenkin ei. Jos sen yhden kerran sanotkin että kiva muuta tänne heti huomenna niin se saama määrä juokseekin karkuun. näin se vaan on. Miehet ovat tottuneet pakkeihin mutta kaikkia on silti yritettävä. Iso määrä kuvitelee että jos saisin Jessica Alban niin jättäisin vaimon. Jessica kun sanoisin että jees annan sinulle heti kotini avaimet niin pupu siinä pöksyyn tulisi. Ei se vaimon liima mitään vaikuta vaan sen miehen omat liimat siine turvalliseen kotisohvaan josa saa kuitenkin olla oma epätäydellinen itsensä. Jessican kanssa pitäisi olla liian skarppikin..
- hohhoijaa....
"...kyllä olen nähnyt, miten miehet vaikka konttaa perässä, jos vain niitä huolii."
Kuten kerroitkin, sinä olet nitä, jotka huolii ... en tiedä kumpaa halveksin enemmän.
"Aina ei tarvitse olla edes kovin kaunis, riittää kun on seksikäs ilopilleri"
Tämäkin lienee kuvaus itsestäsi? Saman olen huomannut. Kun ei ole kaunis, niin avokaulainen ja lyhyt makkaran kuori päälle ja tyrkylle. Varmasti löytyy joku juoppo, jolla ei ole mitään rimaa.
Sen sijaan tuo viiden miehen otos, etenkin kun se on edellä kuvatusta syystä valikoitunut joukko, ei kerro _miehistä_ yhtään mitään. Se kertoo vain noista sinun kanssasi samassa sarjassa painivista viidestä luuserista.
Noin seitsemän kymmenestä miehestä ei koskaan petä, eikä varsinkaan jonkun tyrkyttävän sutturan kanssa.- 2+8
Voi kumpa tietäisit.
- kokemus puhuu...
2+8 kirjoitti:
Voi kumpa tietäisit.
Näin on. Suurin osa pettäjistä ei koskaan jää kiinni, joten en vaimona yhtään hehkuttaisi, että mulla on uskollinen mies. Eikä sen vieraan naisen tarvitse aina olla edes nuori ja kaunis, voipi olla, että ukkomiehet vonkaakin itseään vanhempaa naista. Tai vanhempaa kuin oma vaimonsa. Onko muuten vaimojen mielestä pahempi, jos mies juoksee nuoremman naisen perässä kuin että itseään vanhemman naisen?
Hohhoijaalle: ei ukkomiehille tarvitse itseään tyrkyttää, ei pukeutua paljastavasti. Ihan itse ne tuttavuutta tulee tekemään. Ja sehän on tosi asia, ettei mikään ole niin helppoa kuin saada sänkyynsä ukkomies. Paljon vaikeampaa on päästä samaan tilanteeseen vapaan kanssa. Ukkomiehissä ei ole haastetta. Vapaissa sitä riittää.
- kfjödkjg
Sikäli pieleen kirjoitettu, ettei kaikkia miehiä ohjaa kiima, ei edes halu. Kun ei huvita, tai kykene. Tai ei osaa naisen kanssa (tai miehen). Sitten on taas paljon naisia, jotka mielellään ryhtyvät seksiin. Eikä vain rahanansaitsemistarkoituksessa, vaan silkasta halusta, ellei ihan intohimosta. Niin, rakkautta unohtamatta.
- kfjödkjg
Sori, luinkin hauskasti väärin. Ei se ollutkaan miehet jotka uskoivat kiimaan, vaan naiset jotka uskovat liimaan :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000