http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032018141326_uu.shtml
Äänestin. Tein suuren virheen. Äänesti etä ei. Samalla kun klikkasin niin mieleeni nousi ajatus: Jumala pystyy halutessaan suojelemaan Suomen.
Pyyntö.
Toivoisin kahden äänestävän tai edes yhden kyllä puolestani, koska et varmaankaan tuöisi äänestyksen osallistumaan ilman minua. Antakoon Herra anteeksi hairahdukseni. Ajatukset niin olivat kiinni maalliselta kannalta ajateltuna.
En tiedä saako näin toimia. Jos olet vastaan ettei Jumala voi Suomeapuolustaa niin älä silloin äänestä vastaoin omaatuntoasi.
Hairahduin
3
60
Vastaukset
- Katsotaan ken johtaa
Tiedän,että Suomi tulee kokeen kovan romahduksen,ei vielä ole kun alkua tähän alamäkeen, nyt Jumala herättää Suomen kansaa ja koko Maapalloa,viimeseen herättelyyn, aika alkaa loppuu vääjäämättä,kuka omistaa jotakin,niiden arvo menee hetkessä ja maatamme kohtaa kovat ajat,ei rikkaatkaan tule siitä säästyyn,minulle on sanottu 2015 loppu neljännes tulee maapallolle kauhunaika ja siitä eteenpäin 7 vuotta,joka tajuaa mistä puhun on hereillä !
Venäjä ei ole meidän uhka,vaan me itse olemme uhka omilla varomattomilla toimillamme,väärä teko tai sana,niin uhka on meilläkin täällä kotisuomessamme,Karhu ärhentelee ja näyttää kynsijään,olkaa varovaisija nyt ja aina sen kanssa! Ari - asia kunnossa
Jeesus antaa sinulle anteeksi ajattelmattomuuden. Äänestin että ilman Natoa Suomi voi säilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858