Mistäköhän voisi saada alkuperäiset tarrat lohi 585ht veneeseen?
Salmone oy tainnut mennä konkurssiin?
Mistä tarrat Lohi veneeseen?
10
1787
Vastaukset
- Epidemiadiagnoosi
Salmonella on salmonella.
- tarraDarra
yksi ratkaisumalli pulmaan...
Otat valokuvat & mitat nykyisistä tarrroista ja marssit lähimpään tarroja tekevään&leikkaavaan firmaan. Tekevät mallin mukaan nuo ja tuskin alkuperäisille häpeävät. Voivat olla jopa paremmat ( ainakin kestävämmät ).
Jos jostain sattuisi löytymään tuollaisia alkuperäisin NOS-tarroja, niin lienevät jo liimoiltaan kuivahtaneet... - lohi585
Ei ole mitään nykyisiä tarroja, kaikki kulahtaneet pois. hakusessa siis alkuperäisen mallin mukaiset tarrat.
- lohi585
onko jotain firmaa jonka nettisivuilla pystyisi suunnittelemaan yksinkertaisia tarroja?
- Ei ymmärrä...
Miksi pitäisi vanhaan hylkyyn saada uudet alkuperäiset tarrat?
- vm 41
Kopioin vanhasta mainoksesta dikikuvaamalla mallin, tarrafirmassa kaveri muokkas siitä kuvan väreineen ja teksteineen oikean kokoiseksi, ja sitten tulostus leikurille. "Hullu ei huomaa ja viisas ei puhu mitään"
- VahaaVainPintaan
Samaa mietin. - päin vastoin. Olisin tyytyväinen tarrattomaan veneeseen. Miksi ihmeessä haluat ilmaiseksi mainostaa jotain konkkaan mennyttä venevalmistajaa?
- Firmoista ApuaSaanut
Voisitko kysella Lohi firmasta? luulen että sieltä saat parhaiten.
- lohimiespohjosesta
Tuolta hankin Lohi tarrat http://suomitarrat.mycashflow.fi/
Jos ei nyt takerruta siihen, että mainostaminen on täällä kiellettyä, niin kerrotko kutenkin minkä valmistajan teippejä käytät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227