Päivän profiilivinkit

+++++++++++++++++

Olen ihan mukava :) ja rehellinen suomalainen kauniiksi kehuttu nainen :) ja haen ihan mukavaa ja rehellistä suomalaista miestä, jonka syliin käpertyä :) Sexin vonkaajat älkööt vaivautuko:)
Etsin aikuisten oikeesti kumppania jakamaan elämän ilot ja surut kanssani. Et pety!
- Oletko karannut, eronnut, vai muuten vapaa? Carpe diem. Ei pelimiehille!
- Olethan katu-uskottava, katseenkestävä ja komeaksi kehuttu, jolla ei ole luurankoja kaapissa ja oot sinut menneisyytesi kanssa. Ei sexiä.
- Minusta saat seuraa syksyn pimeneviin iltoihin, jos viet jalat alta, kolahtaa ja kemiat kohtaa.
- Etsin itsevarmaa, huumorintajuista, omillaan toimeen tulevaa nallekarhumaista miestä. Ei sexiä.
- Vaan sisäinen kauneus merkitsee, ei ulkonäkö. (kuulostaa tämäkin uskottavalta)
- Etsin tositarkoituksella loppuiän kestävään parisuhteeseen (ei sexiä), jolla perusasiat kunnossa.
- Baareista en ole sinua löytänyt. Siellä on vaan porukkaa, joilla ei lääkitys kohdallaan.
- Olen eroamassa oleva 50-vuotias mies. En hae seksiä, voitasko tavata?
- Olen kuuskymppinen, sporttinen ja nuorekas poikamies, ikähän on vain numeroita.
- Olen puolivallaton suomalainen poikamies ja haluan tavata sut kahvikupposen merkeissä.
- Olen urheilullinen, kunnollinen, rehellinen, uskollinen ja itsestään huoltapitävä älykäs AKATEEMINEN mies ja etsin kunnollista älykästä AKATEEMISTA naista sydänkäpysekseni.
- Tule kanssani jakamaan elämän ilot ja surut, meillähän on vaan yksi elämä.
- Olen sisäsiisti, rehellinen ja uskollinen, sopusuhtainen pilke silmäkulmassa oleva naisenalku. Ei sexiä.
- Olen nainen, joka tietää mitä haluaa ja jolla kaikki hyvin, vain sinä puutut. Olen sinut itseni kanssa. Ei sexiä.
- Olen miehen kokoinen, kaikkiruokainen, sopusuhtainen miehenalku, jolle kaikki käy.
- Olen naisellinen, pyöreä, muodokas, nauravainen, rehellinen ja lapsirakas suomalainen nainen. Lopetan jäätelön syönnin ja pullan mutustelun ensi viikolla, sekä aloittaa kuntosalilla käynnit. Ei sexiä.
- Vanhuus ei tule yksin, mutta paistaa se päivä vielä risukasaankin. Mutta kukaanhan ei ole täydellinen.
- Elämä ei ole yksin ruusuilla tanssimista ja en kaikkea purematta niele.
- Juon viiniä vaan hyvässä seurassa. Musiikin suhteen, jota sujuvasti kuuntelen olen kaikkiruokainen ja harrastukset laidasta laitaan.
- Olen alkoton, savuton, kuntosalilla käyvä, rehti ja suoraviivainen mies. Missä olet?
- Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu. Elät vaan kerran.
- Elämä on. (HILJAA!! HILJAA!! ÄLÄ SANO SITÄ!!)
- Etsin kunnes löydän sut (ym laulunsanat profiilissa)
- Ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta kuvasi voit lähettää sähköpostiini.
- Tyhmästä päästäni saattaa kärsiä koko ruumis. Hanki elämä.
- rehellinen luotettava alko ei ongelma omillaan toimeen tuleva
- Täällä 35 vuotias nuori nainen etsii..biolookinen kello käy kalja maha turn oFf

Motto: Mikä ei tapa se vahvistaa.
Asia, josta en innostu: peräkamarin pojat. Kiitti mulle riitti.
Koulutus: Maisteri (on suorittanut uimamaisterin tutkinnon vuonna mooses)
Musiikkimaku: laidasta laitaan. Sitä sujuvasti kuuntelen
Harrastukset: kaikkiruokainen
Asiat, josta en innostu: kaljamahat

Lisää turn offeja:
- erityisen älykkään kuvan antaa itsestään kun sanoo, että on kiinnostunut horoskoopeista ja ennustajien palveluista
- kirjoitus- tai yhdyssanavirheet profiilissa
- koko teksti on kirjoitettu isoilla kirjaimilla
- hymiöt :) joka :) sanan :) ja :) :) rivin :P perässä ;)

Profiiliteksti:
- tulot: Melkein kaikki menee mitä tuleekin
- Ota selvää ;)
- Kysymällä vastataan
- Tähän tulee jotain (ja haaskaan uuden profiilin näkyvyyden pitämällä sitä tyhjänä)

- Ajattelin kokeilla jos täältä joku löytys
- En olis ikinä uskonut että kokeilen nettideittailua
- En oikeestaan etsi mitään
- En jaksa tähän mitään, naamatusten se sit selvii
- Hakusessa (ihan mitä vaan)

Kuva:
- Kalja kädessä
- Ilman paitaa
- Hankkijalippis päässä
- Auton tai mopon edessä
- Naama ei näy selvästi

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N41

Aawww... Mun profiilissa ollut myös noita esim ei seksinvonkaajille (vaikka olenkin erittäin seksuaalinen) *huutonaurua*
      Kiitos oli hauska!!!

• nainen35

Tämä on kyllä varsin kattava paketti! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe