Olen ihan mukava :) ja rehellinen suomalainen kauniiksi kehuttu nainen :) ja haen ihan mukavaa ja rehellistä suomalaista miestä, jonka syliin käpertyä :) Sexin vonkaajat älkööt vaivautuko:)
Etsin aikuisten oikeesti kumppania jakamaan elämän ilot ja surut kanssani. Et pety!
- Oletko karannut, eronnut, vai muuten vapaa? Carpe diem. Ei pelimiehille!
- Olethan katu-uskottava, katseenkestävä ja komeaksi kehuttu, jolla ei ole luurankoja kaapissa ja oot sinut menneisyytesi kanssa. Ei sexiä.
- Minusta saat seuraa syksyn pimeneviin iltoihin, jos viet jalat alta, kolahtaa ja kemiat kohtaa.
- Etsin itsevarmaa, huumorintajuista, omillaan toimeen tulevaa nallekarhumaista miestä. Ei sexiä.
- Vaan sisäinen kauneus merkitsee, ei ulkonäkö. (kuulostaa tämäkin uskottavalta)
- Etsin tositarkoituksella loppuiän kestävään parisuhteeseen (ei sexiä), jolla perusasiat kunnossa.
- Baareista en ole sinua löytänyt. Siellä on vaan porukkaa, joilla ei lääkitys kohdallaan.
- Olen eroamassa oleva 50-vuotias mies. En hae seksiä, voitasko tavata?
- Olen kuuskymppinen, sporttinen ja nuorekas poikamies, ikähän on vain numeroita.
- Olen puolivallaton suomalainen poikamies ja haluan tavata sut kahvikupposen merkeissä.
- Olen urheilullinen, kunnollinen, rehellinen, uskollinen ja itsestään huoltapitävä älykäs AKATEEMINEN mies ja etsin kunnollista älykästä AKATEEMISTA naista sydänkäpysekseni.
- Tule kanssani jakamaan elämän ilot ja surut, meillähän on vaan yksi elämä.
- Olen sisäsiisti, rehellinen ja uskollinen, sopusuhtainen pilke silmäkulmassa oleva naisenalku. Ei sexiä.
- Olen nainen, joka tietää mitä haluaa ja jolla kaikki hyvin, vain sinä puutut. Olen sinut itseni kanssa. Ei sexiä.
- Olen miehen kokoinen, kaikkiruokainen, sopusuhtainen miehenalku, jolle kaikki käy.
- Olen naisellinen, pyöreä, muodokas, nauravainen, rehellinen ja lapsirakas suomalainen nainen. Lopetan jäätelön syönnin ja pullan mutustelun ensi viikolla, sekä aloittaa kuntosalilla käynnit. Ei sexiä.
- Vanhuus ei tule yksin, mutta paistaa se päivä vielä risukasaankin. Mutta kukaanhan ei ole täydellinen.
- Elämä ei ole yksin ruusuilla tanssimista ja en kaikkea purematta niele.
- Juon viiniä vaan hyvässä seurassa. Musiikin suhteen, jota sujuvasti kuuntelen olen kaikkiruokainen ja harrastukset laidasta laitaan.
- Olen alkoton, savuton, kuntosalilla käyvä, rehti ja suoraviivainen mies. Missä olet?
- Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu. Elät vaan kerran.
- Elämä on. (HILJAA!! HILJAA!! ÄLÄ SANO SITÄ!!)
- Etsin kunnes löydän sut (ym laulunsanat profiilissa)
- Ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta kuvasi voit lähettää sähköpostiini.
- Tyhmästä päästäni saattaa kärsiä koko ruumis. Hanki elämä.
- rehellinen luotettava alko ei ongelma omillaan toimeen tuleva
- Täällä 35 vuotias nuori nainen etsii..biolookinen kello käy kalja maha turn oFf
Motto: Mikä ei tapa se vahvistaa.
Asia, josta en innostu: peräkamarin pojat. Kiitti mulle riitti.
Koulutus: Maisteri (on suorittanut uimamaisterin tutkinnon vuonna mooses)
Musiikkimaku: laidasta laitaan. Sitä sujuvasti kuuntelen
Harrastukset: kaikkiruokainen
Asiat, josta en innostu: kaljamahat
Lisää turn offeja:
- erityisen älykkään kuvan antaa itsestään kun sanoo, että on kiinnostunut horoskoopeista ja ennustajien palveluista
- kirjoitus- tai yhdyssanavirheet profiilissa
- koko teksti on kirjoitettu isoilla kirjaimilla
- hymiöt :) joka :) sanan :) ja :) :) rivin :P perässä ;)
Profiiliteksti:
- tulot: Melkein kaikki menee mitä tuleekin
- Ota selvää ;)
- Kysymällä vastataan
- Tähän tulee jotain (ja haaskaan uuden profiilin näkyvyyden pitämällä sitä tyhjänä)
- Ajattelin kokeilla jos täältä joku löytys
- En olis ikinä uskonut että kokeilen nettideittailua
- En oikeestaan etsi mitään
- En jaksa tähän mitään, naamatusten se sit selvii
- Hakusessa (ihan mitä vaan)
Kuva:
- Kalja kädessä
- Ilman paitaa
- Hankkijalippis päässä
- Auton tai mopon edessä
- Naama ei näy selvästi
Päivän profiilivinkit
+++++++++++++++++
2
132
Vastaukset
- N41
Aawww... Mun profiilissa ollut myös noita esim ei seksinvonkaajille (vaikka olenkin erittäin seksuaalinen) *huutonaurua*
Kiitos oli hauska!!! - nainen35
Tämä on kyllä varsin kattava paketti! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573