Jatkuuko nuorena aloitettu oikomishoito loppuun asti vaikka täyttäisi välissä 18 vuotta? Olen 16 vuotias ja olen ollut oikomishoidoissa ihan pienestä asti, mutta rautoja ei ole voitu laittaa koska kulmahampaani ovat VIELÄKIN maitohampaita. Nyt ne siis revitään ja kun ne kasvavat takaisin niin raudat laitetaan, ja luultavasti ovat suussa parikin vuotta. Luultavasti saavutan täysi-ikäisyyden siinä välissä, joten jatkuuko hoito loppuun vai joudutaanko raudat ottamaan pois jos en maksa tuhansia euroja yksityisestä hammaslääkäristä?
Nuorena aloitettu oikomishoito
white000
3
65
Vastaukset
- giiiirrll
kyllä se jatketaan loppuun asti! Olen itse 17-v ja minulle laitettiin raudat 16 veenä. Raudat otetaan pois kun täytän 18. mutta jatko hoidosta täytyy minun maksaa itse esim. ne suojajutut mitä pidetään hampaissa
- mknjbh
ei jatku
- Vaakku N
Ei niita hampaita revita. Hampaanpoistaminen on erittain tarkan tekniikan hommaa. En kylla itse kavisi sellaisella hammaslaakarilla joka repii hampaita. Taidolla se homma on tehtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708