Aina kun ollaan reissussa ostetaan autoon mukaan kahvia.
Otan aina pillin jonka työnnän kannen raosta
ja kahvin juominen sujuu suttaamatta viimeiseen tippaan.
Varo kuumaa kahvia!
Hyvää matkaa-ei stressiä eikä uhkarohkeita ohituksia (yhdellä kädellä)....
Take away kahvi
12
139
Vastaukset
- https://www.youtube.
Minä taas teen näin jos kahvi on liian kallis, niin käytän palveluita koko rahan edestä
https://www.youtube.com/watch?v=6f-2mqoTQVs- Siipimutterit
Tuossa on äiteen pikku siipimutterin osalta mennyt kasvatuksen osalta kaikki pieleen. Hoitosuosituksena lopullinen hoito -> 9mm burana ulkoisesti nautittuna.
- 4879984889
Siipimutterit kirjoitti:
Tuossa on äiteen pikku siipimutterin osalta mennyt kasvatuksen osalta kaikki pieleen. Hoitosuosituksena lopullinen hoito -> 9mm burana ulkoisesti nautittuna.
Lue videon kuvaus... tossa ei siis tehty mitään väärää
- Siipimutterit
4879984889 kirjoitti:
Lue videon kuvaus... tossa ei siis tehty mitään väärää
Voin minäkin kirjoittaa mitä vain ja selittää mustan valkoiseksi. Vahingonteko on vahingonteko, vaikka sitten työntää vittupäissään paskapaperirulla vessanpönttöön.
Stanan kakarat. - dewdqwd
Siipimutterit kirjoitti:
Voin minäkin kirjoittaa mitä vain ja selittää mustan valkoiseksi. Vahingonteko on vahingonteko, vaikka sitten työntää vittupäissään paskapaperirulla vessanpönttöön.
Stanan kakarat.Hän oli siis MAKSANUT tuosta tempustaan täyden hinnan.
- Siipimutterit
dewdqwd kirjoitti:
Hän oli siis MAKSANUT tuosta tempustaan täyden hinnan.
Ei. Hän oli maksanut kahvinsa. Sillä ei lunasteta oikeutta perseilyyn.
'Stanan kakarat. - 4456645
Siipimutterit kirjoitti:
Ei. Hän oli maksanut kahvinsa. Sillä ei lunasteta oikeutta perseilyyn.
'Stanan kakarat.Kahvista maksettu 20c ja lisäpalveluista, kuten vessan käytöstä 1,80€
- vedäIttesPytystAlas
Hei kannattaisko sun ihan oikeesti v1ttu vähentää niitä P. Greenmeadowin videoiden kattelua 8aatana tai ainakii p3rkele olla ottamatta oppia niistä.
Vaikka se polttoaine tai kahvi olis ihan v1tun kallista sun mielest ja vaikka suolaukko olis suoltanu sitä pa8kaa tuulilasis täyteen niin ei sun siit huolimatta tarvii tärvellä yleisiä käymälöitä p3rkele tollasilla tempauksilla! Muut maksaa ne siivouskulut ja ylimääräset vessapaperit 8aatanan kalliina hintoina sun takias niin että kiitti v1tusti 8aatanan mu1kku p3rkele. - frewfef
vedäIttesPytystAlas kirjoitti:
Hei kannattaisko sun ihan oikeesti v1ttu vähentää niitä P. Greenmeadowin videoiden kattelua 8aatana tai ainakii p3rkele olla ottamatta oppia niistä.
Vaikka se polttoaine tai kahvi olis ihan v1tun kallista sun mielest ja vaikka suolaukko olis suoltanu sitä pa8kaa tuulilasis täyteen niin ei sun siit huolimatta tarvii tärvellä yleisiä käymälöitä p3rkele tollasilla tempauksilla! Muut maksaa ne siivouskulut ja ylimääräset vessapaperit 8aatanan kalliina hintoina sun takias niin että kiitti v1tusti 8aatanan mu1kku p3rkele.Ei ei ei...
Minä maksoin ITSE siivouskulut.
Kahvista maksoin 20c ja siivouksesta 1,80€
Sun mielestä on varmaan myös väärin jättää hotellihuone siivoamatta itse... vaikka tiedät ttä taatusti maksat siivouksesta joka tapauksessa
- minä taas laitan
aina kun vaimo lähtee mukaan niin laitan kahvit häneen ja sitten pitkällä pillillä juon matkan aikana, pysyy sopivasti 37 asteessa, ei polta kieltä ja vaimokin tykkää kun pesä on lämmin.
- 16+3
Kun lähden reissuun jonnekin, missä harvemmin kuljen, otan aina roskapussin mukaan, ja ulostan sen tien varteen. Säästän senttejä vuodessa.
- Nätit kundit
Poikakaverin kanssa heitetään ne pahvimukit aina huoltoaseman pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267