Minulla on käytössä Philipsin Gogear 4gb mp3-soitin ( http://www.itechnews.net/2008/06/23/philips-gogear-mp3-players/ )
Aikaisemmin olen lisännyt siihen musiikkia iTunesin kautta, mutta nyt vuosien taukojen jälkeen olen taas alkanut käyttää tuota soitinta taas ja on tietokonekin vaihtunut, jossa on Windows 8 käyttöjärjestelmä. Latasin iTunesin tähän, mutta en tajunnut miten saan lisättyä soittimeni siihen, joten poistin koko ohjelman.
Haluaisinkin jotain vinkkejä miten saisin soittimeni näkymään iTunesissa, jotta voisin järjestellä biisejä ym... Tänään raadoin monta tuntia ladatessani tietokoneelle musiikkia ja siirsin ne kansiosta tähän soittimeen, jonne tein jokaiselle esittäjälle oman kansion, mutta tämä minun soittimeni ei tajua noita uusia kansioita, että ne ovat esittäjiä ja tämän takia kaikki lisäämäni biisit ovat Tuntemattomat esittäjät - kansiossa. iTunesilla muistini mukaan pystyi juuri tekemään soittolistoja, järjestelemään kansioita ym?
Miten biisit järjestykseen iTunesissa
tunnaritunari
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822