Miksei kukaan tyttö tule tekemään aloitetta? Itseltä ei onnistuisi mennä juttelemaan kiinnostavalla naiselle. Olen siis tosi ujo tuntemattomien kanssa. Tutustumisen jälkeen taas olen hyvinkin sosiaalinen.
Naiset aina valittaa kuinka niiden miehet kohtelee niitä huonosti jne. Vaikka olenkin ujo niin en todellakaan ole mikään hiiri ja voinkin sanoa että mun naista ei kukaan loukkaisi fyysisesti tai henkisesti. Muutenkin kyllä varmistaisin että naisella on kaikki hyvin enkä voi oikein käsittää miehiä jotka tahalleen loukkaavat ja satuttavat naisia.
Tuntuu vain että tytöt luulevat että siinä hiljaisessa pojassa ei ole mitään hyviä puolia jne.
Itsetunto minulla on todella korkealla ja uskon yleensä olevani hyvä asioissa mitä teen ja suhtaudun elämään erittäin positiivisesti. En todellakaan koe että en kelpaisi naisille tms. Vaikken ehkä olekkaan mikään maailman komein jätkä. Hankalaa vaan kun ei uskalla tutustua tyttöihin.
Haluaisin tyttöystävän
15
116
Vastaukset
- Mies-21v
Uskoisin että saatuasi muutaman vuoden lisää elämän kokemusta ja luettuasi tuon tekstisi uudelleen uskon että havahdut siihen tosiasiaan kuinka menetetty tapaus olit tuota kirjoittaessasi.
Minä en tiedä tuletko koskaan saamaan naista mutta paljon on sinun muututtava noista lähtökohdista.
"Miksei kukaan tyttö tule tekemään aloitetta? Itseltä ei onnistuisi mennä juttelemaan kiinnostavalla naiselle. Olen siis tosi ujo tuntemattomien kanssa. Tutustumisen jälkeen taas olen hyvinkin sosiaalinen."
- Olet joko ruma, olemuksesi huokuu säälittävyyttä tai sinulta puuttuvat sosiaaliset verkostot.
"Naiset aina valittaa kuinka niiden miehet kohtelee niitä huonosti jne. Vaikka olenkin ujo niin en todellakaan ole mikään hiiri ja voinkin sanoa että mun naista ei kukaan loukkaisi fyysisesti tai henkisesti. Muutenkin kyllä varmistaisin että naisella on kaikki hyvin enkä voi oikein käsittää miehiä jotka tahalleen loukkaavat ja satuttavat naisia."
- Naiset eivät kelpuuta kunnollista miestä, koska kunnollinen mies=hiiri. Kyllä, sinun pitää varmistaa ettei kukaan toinen mies loukkaa naistasi fyysisesti tai henkisesti eikä näinollen pääse häpäisemään sinun kunniaasi ja mainettasi töttö-ötösi silmissä. Sen sijaan sinun itse pitää sitoutua vittuilemaan, lyömään ja alistamaan naistasi - sellaiset miehet ovat naisten mieleen. Eikös Nietzschekin sanonut että "kun menet naisen luo, älä unohda antaa piiskaa"?
Jos ikinä pääset parisuhteeseen, tulet huomaamaan että naiset ovat niin ärsyttäviä että enimmän aikaa sopii loukata heitä tahallaan kuin olla heille ystävällinen.
"Tuntuu vain että tytöt luulevat että siinä hiljaisessa pojassa ei ole mitään hyviä puolia jne."
- Eikä se vain tunnu siltä vaan se on yksinkertaisesti totuus.
"Itsetunto minulla on todella korkealla ja uskon yleensä olevani hyvä asioissa mitä teen ja suhtaudun elämään erittäin positiivisesti. En todellakaan koe että en kelpaisi naisille tms. Vaikken ehkä olekkaan mikään maailman komein jätkä. Hankalaa vaan kun ei uskalla tutustua tyttöihin."
- En haluaisi vaikuttaa pessimistiltä, mutta sinun kirjoituksestasi huokuu ettei sinulla ole hyvä itsetunto ainakaan mitä tulee naisiin (onko sinua ehkäpä kiusattu? Älä huoli, niin minuakin).
Totuus on se ettet tule koskaan kelpaamaan yhdellekään naiselle omana itsenäsi joten järkevintä olisi aloittaa saman tien täydellinen ja määrätietoinen elämäntaparemontti. Lakkaa pelkäämästä naisia ja ylipäätänsäkin millään lailla kunnioittamasta heitä tai pitämästä heitä jotenkin ylevinä olentoina. Naiset ovat pelkkää pääomaa, joista vallitsee kilpailu miesten välillä.
Turha tätä asiaa on alkaa romantisoimaan. Sinulla pitää olla tahdonvoimaa ja taisteluhalua. Kuvittele itsesi vaikkapa urheaksi ja voittoisaksi sotapäälliköksi, jonka missiona on voittaa linnoituksina toimivat naisten korkeat vaatimukset miesten suhteen. Sinä hyökkäät, sinä hajotat, sinä hallitset! Ja sillä hyvä!- jäbä95
Just tämmöstä pa*kaa koko palsta täynnä... :D
- Ryhtiä!
Olen samaa mieltä mies 21-v:n kanssa. Lue tuo kirjoituksesi vuoden tai kahden päästä uudestaan ja huomaat kuinka väärässä olitkaan. Kunnollinen mies ei naisille kelpaa vaan sinussa pitää olla hiukan tuhmuutta ja lujuutta. Tsemppiä kuitenkin jatkoon. Ajattele vaikka ensi kerralla viihteelle mennessäsi: ""mä oon tän baarin kuumin ja seksikkäin jäbä." Olethan sentään jäbä95
- jäbä95
Ryhtiä! kirjoitti:
Olen samaa mieltä mies 21-v:n kanssa. Lue tuo kirjoituksesi vuoden tai kahden päästä uudestaan ja huomaat kuinka väärässä olitkaan. Kunnollinen mies ei naisille kelpaa vaan sinussa pitää olla hiukan tuhmuutta ja lujuutta. Tsemppiä kuitenkin jatkoon. Ajattele vaikka ensi kerralla viihteelle mennessäsi: ""mä oon tän baarin kuumin ja seksikkäin jäbä." Olethan sentään jäbä95
Miksi sitten tunnen monta ihan kunnollista perheellistä miestä, joilla on nätit vaimot? Jotenkin todellisuudesta vieraantunutta juttua tällä palstalla...
- Mies-21v
jäbä95 kirjoitti:
Miksi sitten tunnen monta ihan kunnollista perheellistä miestä, joilla on nätit vaimot? Jotenkin todellisuudesta vieraantunutta juttua tällä palstalla...
Tietenkin se kunnollisuuskin on niin suhteellinen käsite. Jos heillä on nätit vaimot niin ainakin he ovat osanneet pelata korttinsa oikein toisin kuin sinä megahiiri...
- cart
Kuuntele mitä naiset neuvovat ja tee tasan päinvastoin.
- Ryhtiä!
Juurikin näin.
- karu totuus
Ensin sanot:
"Itsetunto minulla on todella korkealla..."
Sitten:
"Itseltä ei onnistuisi mennä juttelemaan kiinnostavalla naiselle."
"Hankalaa vaan kun ei uskalla tutustua tyttöihin. "
Does not compute.
Itsetuntosi on selvästikin hyvin alhainen. Olet pieni pelokas poika. Koitapa kasvaa aikuiseksi ensin ja mieti naisia seuraavaksi vaikka viiden vuoden päästä. Josko ne naiset olisi sulle vähän vähemmän pelottavia silloin.- jäbä95
No sanoin tuon aika huonosti. Naisten kohdalla itsetunto onkin varmaan huono. Mutta tarkoitin että en koe olevani "huonompi" kuin muut. en oikein osaa selittää tuota mutta uskon aika vahvasti itseeni, sitä meinasin hyvällä itsetunnolla.
Monet täällä kirjoittavat tuntuvat olevan melkoisen katkeria naisille... - Mies-21v
jäbä95 kirjoitti:
No sanoin tuon aika huonosti. Naisten kohdalla itsetunto onkin varmaan huono. Mutta tarkoitin että en koe olevani "huonompi" kuin muut. en oikein osaa selittää tuota mutta uskon aika vahvasti itseeni, sitä meinasin hyvällä itsetunnolla.
Monet täällä kirjoittavat tuntuvat olevan melkoisen katkeria naisille...Kyllä moni pelimieskin on pohjimmiltaan kovan luokan naisvihaaja, ainoa millä on oikeasti merkitystä on se että minkä verran miehellä riittää vientiä. Rakkaus naissukupuolta kohtaan ei paljon lämmitä silloin kun itselle ei löydy sitä naista jota rakastaa...
- aisurinura on huono
En minä ainakaan ole naisille katkera, vaikka ähkimään pääsen yleensä ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Olen menettänyt vaan kaiken arvostuksen naisia kohtaan. En nää niissä mitään erikoista tai sellaista että haluaisin ruveta aisuriksi. Jäbän kirjotus oli just sellanen, mistä huokuu tulevaisuus aisankannattajana. Tosin ikäsi johdsta olet vielä henkisesti aisuri. Minäkin luulin 18 vuotiaana että kohteliaisuus, hyvät käytöstavat jne. auttaisivat naisten saannissa, mutta ei. Minusta tuli monelle naiselle kaveripoika ja ei niitä seksi kiinnostanut. Ei toki kaveripoikana olossa mitään pahaa minusta ole, ainakin itse viihdyn monenkin naisen seurassa vaikka tiedän että ei heltä seksiä saa.
20 vuotiaana muutin käytökseni välinpitämättömäksi naisia kohtaan niin kummasti niiltä alkoi tulla lähestymisiä. Käytöksen muuttumiseen vaikutti kaverini, joka toimii kirvesmiehenä ja on aika pahoin alkoholisoitunut sekä tupakoi paljon. Naisista ei ikinä ole ollut hänellä puutetta. Tälläkin hetkellä seurustelee. - ---
Ei kannata jäädä tälle palstalle lukemaan tätä saastaa, jota nuo biojäte-tason miehet täällä suoltavat. Oisko ujous-palstalla vastaavassa tilanteessa olevia? Täällä on vain avohoidon mt-potilaiden deluusioita.
- Elämä on raakaa
"Naiset aina valittaa kuinka niiden miehet kohtelee niitä huonosti jne."
Eli niin kuin itsekin kirjoitat, niin naisia huonosti kohtelevat miehet saa niitä naisia. Rupeat itsekin käyttäytymään samalla tavalla niin naista tulee ovista ja ikkunoista. Nuorena miehenä itsekin kaadoin baareista kymmeniä naisia pelkästään todella röyhkeällä ja välinpitämättömällä käytöksellä. Kunnon humalatila auttaa poistamaan turhat estot.
Nykyisin kun en oikein enää innostu tuosta sikailusta vaan herrasmiehenä ja usein selvinpäin koitan naisia baarissa iskeä, niin pakko se myöntää, ettei hyvällä käytöksellä ja olemalla mukava naisille naista saa. - Åååå
Miksikö?
No kun tytöt ovat ujoja yhtälailla.
Pattitilanne, mutta kun tiedät tämä tosiasian niin sun kannattaisi voittaa tämä ujous ja toimia. Ja paljon on muita ujoja miehiä, jotka eivät tee mitään. Jos sinä tekisit, niin olisit askeleen edellä muita.
Sitten ujonkin pitää ymmärtää, ettei asiat heti mene niin kun haluaa. Yhtälailla ei-ujoille tulee tilanteita, joissa se kiinnostuksen kohde ei lämmennytkään.
Tsemppiä äläkä välitä noista ATM-vouhottajista.
T:N - Jäbä70
Niin minäkin haluaisin. Mieti, 25 vuoden päästä olet edelleen samassa tilanteessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844