Voinko luottaa tähän mieheen?

epätoivoinen

Hei! Tarvitsen apua ja mielipiteitä, sillä pääni tuntuu räjähtävän kaikesta tästä miettimisestä. Ongelmana on siis se, että avomieheni on erittäin flirttaileva persoona. Hän on todella hyvännäköinen ja sosiaalinen(naiset tykkäävät hänestä paljon). Mieheni tapaa kuitenkin flirttailla muille naisille ja selvästi nauttii saamastaan huomiosta.
Kaiken lisäksi menin lukemaan hänen viestejään(on erittäin salaileva puhelimensa suhteen ja oli ihme että sain tilaisuuden), joka tietysti on typerää ja laitonta, mutta siellä oli viestejä naisilta hänelle ja häneltä niille naisille. Kyse oli työkavereista. Toiselle naiselle mieheni oli laittanut viestin: "koska mentäisiin taas lounaalle ;)" . Eli he ovat käyneet jo aikaisemmin lounastamassa. Kysyin tästä mieheltäni, joka suuttui kovasti siitä että luin hänen viestejään ja sanoo, että olen käsittänyt väärin ja ovat vain työkavereina yhdessä aikaa viettäneet. Aika outoa sitten, että tämä lounas on salattu minulta ja oikeen silmäniskuhymiötä oli käyttänyt...
Toiselle naiselle oli lähetellyt hyvänyönviestejä ;)-hymiöllä varustettuna.
Mieheni sanoo minulle joka päivä rakastavansa minua eikä kuulemma halua ikinä ketään muuta, mutta nämä teot tuntuvat osoittavan toista? Hän myös valehtelee paljon vaikka olen yrittänyt sanoa, että kaikista teoista valehtelu sattuu aina eniten.
Haluan olla mieheni kanssa(ja hänkin sanoo haluavansa samaa), mutta voinko luottaa ettei mies petä minua? Onko tämä väärin vai voiko olla, että hän on vain sellainen sosiaalinen ihminen?
Kylläpä tulee itselle tyhmä ja sinisilmäinen olo...

18

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joudut kysymään voitko luottaa, vastaus on: et.

• Kommentti Keijo

Elät täydellistä itsepetosta. Mies todennäköisesti pettää sinua jo fyysiselläkin asteella.

Kilpailet miehestäsi muiden naisten kanssa. Eikö se ole vähän rasittavaa?

Lisäksi mies on supersosiaalinen ja komea niin valitettavasti sellaiset tyypit "ajautuu" naisten kanssa tekemisiin ja siitä sitten pidemmälle. Lisäksi kaikki nuo salaamiset on jo yksi merkki pettämisestä.

Ole lempeä siis itsellesi, heivaa saastunut tavara menemään ja ota mies joka oikeesti rakastaa ja kunnioittaa sua.

• Tarkennan nyt, että olen itsekin erittäin sosiaalinen. Puhelimessani on paljon viestejä, flirttaileviakin yms. joista voisi saada mustasukkaisuuskohtaisuuksia. Puolisoni ei kuitenkaan ole mustasukkainen, koska tietää olevansa ykkönen, eikä hänellä ole uhkaa. Hän saa lukea puhelimeni halutessaan, ei koskaan ole pyytänyt. Enkä muuten valehtele hänelle. Tässä on villakoiran ydin.

• Aloe with vera

Oletko sä käynyt miesten kanssa lounaalla, josta et ole kertonut omalle miehellesi. Tai suunnitellut niitä yhdessä lisää? Tai lähetellyt muille miehille hyvänyön-toivotuksia. Kaikki parisuhteessa, mikä ei avoimesti kantaudu puolison tietoon tai kestä puolisolle kertomista on jotain harmaata aluetta tai jopa enemmän. Miks se saa lukea sun puhelimen mut sä et sen? Kannatan parisuhteessa avoimuutta. Kunnes petetään. Sitä ei kannata koskaan tunnustaa.

• Aloe with vera kirjoitti:

Oletko sä käynyt miesten kanssa lounaalla, josta et ole kertonut omalle miehellesi. Tai suunnitellut niitä yhdessä lisää? Tai lähetellyt muille miehille hyvänyön-toivotuksia. Kaikki parisuhteessa, mikä ei avoimesti kantaudu puolison tietoon tai kestä puolisolle kertomista on jotain harmaata aluetta tai jopa enemmän. Miks se saa lukea sun puhelimen mut sä et sen? Kannatan parisuhteessa avoimuutta. Kunnes petetään. Sitä ei kannata koskaan tunnustaa.

*hymyilee* En lounailla tms. koska asuvat ulkomailla. Muuten voisinkin, toki puolisolle kertoen ja saisi tulla mukaankin jos haluaisi. Hyvän yön toivotuksia, kyllä. Toki myös minä voisin lukea hänen puhelimensa, en vain koe mitään tarvetta moiseen. Puoliso on tiennyt alusta alkaen, että minulla on miespuolisia ystäviä, enkä heistä siedä mustasukkaisuutta. Jos ei minuun voi luottaa, emme sovi toisillemme. Eipä ole mustasukkaisuusdraamoja näkynyt eikä kuulunut. Samat säännöt molemmille, hänellä naispuolisia ystäviä enkä ole heistä moksiskaan.

• Aloe with vera
        assadaami kirjoitti:

*hymyilee* En lounailla tms. koska asuvat ulkomailla. Muuten voisinkin, toki puolisolle kertoen ja saisi tulla mukaankin jos haluaisi. Hyvän yön toivotuksia, kyllä. Toki myös minä voisin lukea hänen puhelimensa, en vain koe mitään tarvetta moiseen. Puoliso on tiennyt alusta alkaen, että minulla on miespuolisia ystäviä, enkä heistä siedä mustasukkaisuutta. Jos ei minuun voi luottaa, emme sovi toisillemme. Eipä ole mustasukkaisuusdraamoja näkynyt eikä kuulunut. Samat säännöt molemmille, hänellä naispuolisia ystäviä enkä ole heistä moksiskaan.

Joo sä saatkin teidän suhteen kuulostamaan normaalilta tai tasaiselta tai draamattomalta tai luottamuksen säilyttäneeltä tai miten sitä kukakin kuvailis. :) MUT samat ajatukset ja kysymykset aloittajalle? Mitä sä ajattelet "epätoivoinen"?

• kiltti mies.

Kannattaa ottaa ruma mies kuten minä. Minulle ei kukaan flirttaile eikä lähettele viestejä eikä soittele. Ei siis tarvitse olla peloissaan että petän tai olen muiden naisten kanssa koska en saa niiltä mitään huomiota. Ei minulla ole edes nais ystäviä joten olen turvallinen valinta.

• rumarumaruma

Mähän otin joskus aikoinaan ruman miehen, kaljun ja mahakkaan.

Ja petti se per**le, kun joku nainen vähän viinapöhnässä ehdotteli niin miestä vietiin.

Rumat miehet on sellasia, kun eivät ole tottuneet huomioon naisilta niin sitten kun sitä huomioo saa niin muna pystyssä juostaan perässä.

• nainen1

Olen nähnyt elämäni aikana paljon pelimiehiä. Ikävä kyllä hän vaikuttaa sellaiselta toiminnaltaan. Ja valehtelu päälle. Hyvännäköisen miehen perässä juoksevat naiset toki, ja jos hän ei itse ole stoppia koskaan laittanut sille. Ei muutu luultavasti. Naisten huomio kiehtoo ja ehkä jopa sivusuhteet? Voiko hänellä olla joku seksisuhde tai pari? Ei kieltäytyisi jos hyvännäköiset naiset tulisivat oikealla hetkellä?

Olet syystä huolissasi pelistä selän takana, tai "pelaavasta" elämäntyylistä. En pidä pahana että selvitit asian katsomalla, sillä pettäminen on vielä pahempaa kumppanilta. Silmäniskuja eivät kaverit käytä, siinä on jotain hieman enemmän tai vääränlaista flirttailua. Teot todellakin osoittavat muuta, kuin että voi luottaa. Suhteessahan pitäisi olla uskollinen kumppanille, ainakin jos EI ole avoin suhde tai moniavioinen suhde.

Minusta tuntuu ei voi luottaa, ettei petä. Ja sattuu valehtelu, peittely. Sosiaalisuus ei aiheuta tuollaisia salatapaamisia tai lounaita silmäniskulla, salaviestejä ja hyvän yön toivotuksia (sullehan ne pitäisi toivottaa jos jollekin). Olet siis täsmälleen oikeilla jäljillä. Älä tosiaan usko mitä tahansa uusia tarinoita, vaikka hän haluaisi uskotella.

Platonisten kaverinaisten kera ei tarvitse valehdella, peitellä eikä flirttailla (liikaa) töissä tai muualla. Ja vielä että suuttui oikein kun luit... Se kertoo ehkä jotain paljon. Yksityisetsivä jatkossa voi olla hyvä idea pistokokeisiin jos jäät, ja jos mies lukitsee /piilottaa puhelimet sun muut todisteet paremmin, eikä näytä mitään.

Kerroin erään miehen naiselle puolivahingossa miehen touhuista, suhteensa loppui vaikken sitä toivonut täysin, oli todisteita. Uudelle naiselle en voi infota miehestä, koska tilanne on liian vaarallinen, enkä voi loputtomasti kertoa uusille naisille. Eli en voi puuttua muiden elämään. Uskon myös että itse naiset saavat selville, jos haluavat, mitä mies on. Miehen ex ei myös ole kertonut uudelle naiselle mitään, sitä ihmettelen suuresti.

On minullakin ollut tyhmä ja sinisilmäinen olo monesti aiemmin. Onneksi asiat selviävät, kun tarpeeksi kauan selvittää itselleen ja miettii. Ja ajattelee mitä mies on pohjimmiltaan, siis muutakin kuin ulkoisesti. Eli sisäisesti ja arvot. Elämän oppi... Mutta zemppiä jatkoon.

• yhden naisen mies

Miehesi ei kykyne erottamaan parisuhdetta kaveruudesta.

Olla pysyvässä parisuhteessa tarkoitta (tai yleensä otaksutaan tarkoittavan ) että asutaan puolison kanssa joka tulee olemaan aviopuoliso. Jonka kanssa ollaan situduttu elämään ilman muita avopuolisia suhteita. Ilman jatkuvia hyvänyön toivotuksia, ilman jatkuvia treffiehdotuksia muille naisille jne.

Teidän tapauksessa on parasta että sinä teet itsellesi kristallin kirkkaasti selväksi että olet vain kamu tuon miehen kanssa. Joko saman tai eri katon alla. Siis ei mitään intiimiä yhdessäoloa. Vain pelkkä ystävä.

Vasta sitten kun mies rauhoittuu ja on valmis vain yhden naisen mieheksi , hänen kanssaan voi (kukaan) odottaa läpi elämän kestävää liittoa. Avo- tai avioliittoa.

• ei jaksa näitä

Hyvä provo ja vastaus on, miehesi on pettäjä.

• ehdoton_

Jos mun mies lähettelisi hyvän yön -viestejä muille naisille, se lentäisi pihalle ennen kuin ehtisi ääntä päästää. Mutta mulla onkin nollatoleranssi kaiken ulkopuolisen vehtaamisen suhteen ja mies sen myös tietää. Oppi kerrasta, kun erehtyi tunnustamaan mulle kerran tanssineensa hitaita toisen kanssa. Se oli hyvin lähellä silloin, ettei suhde loppunut siihen paikkaan. Jollen olisi ollut (ja olisi edelleen) niin rakastunut mieheeni, olisin pistänyt poikki. Toista vastaavaa en olisi enää sietänyt, mutta mies tajusi kyllä kerrasta, mihin tahtiin tämä vaunu rullaa. Toisaalta en harrasta mitään flirttiä tms. itsekään, eli pyydän vain samaa, mitä itse annan.

• Menetät miehesi...

Sä olet kamala justiina miehellesi ja työnnät sen käytökselläsi toisten naisten syliin.
        Hei haloo: miehesi vaan tanssi!

• huh huh !!!

"Pyydän vain samaa"...
        Ai PYYDÄT? Ennemminkin VAADIT.
        Ja kunhan aikaa kuluu ja suhteenne arkipäiväistyy, miehesi huomaa, minkälaisen tyrannin kanssa on kimpassa ja avot... Kuten tuossa jo toinen kirjoittaja kommentoikin, tuo käytöksesi ei todellakaan vahvista parisuhdetta, vaan työnnät sillä miestä pois luotasi. Kukaan aikuinen, jonkinlaisella itsetunnolla varustettu ihminen ei pidemmän päälle kestä elämää tuollaisen kontrollifriikin kanssa.
        Parisuhteen sääntöjen pitäisi olla YHTEISIÄ = yhdessä sovittuja, mutta sinä jyräät miehesi yli 1000-0. Kyse on SINUN säännöistäsi ja SINUN parisuhteestasi, ei TEIDÄN.

• liuliuh
        Menetät miehesi... kirjoitti:

Sä olet kamala justiina miehellesi ja työnnät sen käytökselläsi toisten naisten syliin.
        Hei haloo: miehesi vaan tanssi!

Tanssi hitaita on aivan eri asia, kuin tanssia vaikkapa lavatanssaissa valssi. Itsekään en hyväksyisi hitaisen tanssimista. En koskaan. Tuskin antaisin anteeksi.

• neljä plus seiska

Täällä toinen ehdoton, kun ollaan parisuhteessa mitään flirttiä. lounaita ja hyvänyöntoivotuksia toisille naisille ei todellakaan ole olemassa. Eri asia, jos menee vaikka iso työporukka lounaalle, siinä ei ole mitään kummallista. Ällöttävä miestyyppi sulla, en kattoisi päivääkään tollasta peliä !! Teidän pitäisi sopia pelisäännöt teidän suhteessa kunnolla, niin ettei sulle tule ikävä olo hänen toiminnastaan.

• plokiu

Minun ex mieheni oli samanlainen. Yli 20 vuotta oltiin yhdessä ja sitten paljastui lukuisat pettämiset ja salasuhde. Ei kyllä ihan normaalilta toiminnalta vaikuta tuo miehesi touhu. Olen pahoillani. Luulen, että siellä on sutinaa selkäsi takana...

• yks vaan

Uskollinen on oltava sekä fyysisesti että henkisesti. Tuo, mitä miehesi tekee, on henkistä uskottomuutta ja sellainen sattuu yhtä paljon kuin fyysinen pettäminenkin. Usko, mitä sisimpäsi sinulle sanoo. Ja tee miehelle selväksi, mitkä ovat sinun rajasi. Jos yrität niellä tuollaista käytöstä, olosi vain pahenee eikä rakkaudestanne jää jäljelle muuta kuin paha mieli.

Miehesi olisi otettava sinut tosissaan, ja mietittävä, mikä hänet ajaa hakemaan huomiota muilta naisilta, ja vielä salaa. Jos hän välittää sinusta ja teidän rakkaussuhteestanne, hän lopettaa huomion antamisen toisille naisille.
        Jos näi ei tapahdu, hae itsellesi uskollinen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe