Antakaa nyt sitä pimppiä jo naiset. Olette antaneet kuitenkin monesti kaikenlaisille ähkijöille ja kriminaaleillekkin?
Saisko pil.lua
12
125
Vastaukset
- Rivo Riitta
Olen tavallinen suomalainen XXL-kokoinen kurppanainen. Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni. Minulla on täysi oikeus näihin vaatimuksiin, sillä treffimaailmassa vallitsee tällä hetkellä naisten markkinat!
Haluan päästä ähkimään ja uhkimaan kanssasi. Keräilen sukupuolitauteja. Minulta löytyy tippuri, klamydia, AIDS ja herpes. Saat ne sitten omaksesi ähkimisen jälkeen, eipä kestä.
Anna e-mail osoitteesi niin tulen antamaan sinulle kunnon kyydit - ätmi-sinkku
Tapa ittses provoilija.
- Rivo Riitta
Itsepän provoilun aloitit.
- ätmi-sinkku
En provoillut. Haluan oikeesti pillua ja pyysin jopa kauniisti.
- ei ku nussimaan!
Niin älä kieltäydy, kun sinulle XXL-seksibeibe tulee sitä piirakkaa tarjoamaan. Pillu se on läskinkin pillu.
- mies.
Tänään menet baariin niin sieltä irtoaa. Itse ainakin aion mennä.
- ätmi
On se kumma, kun ei kohteliaasti pyytämälläkään saa.
- tuubajoona
onpa tosi outoa. mietipä sitä.
- ätmi
tuubajoona kirjoitti:
onpa tosi outoa. mietipä sitä.
Ehkä naiset eivät arvosta kohteliaita ja hyvätapaisia miehiä.
- ätmi-sinkku
Kohteliasuutta ei tosiaan arvosteta nykypäivänä. Pitää kai vetää hirveet kännit ja alkaa sitten kännissä vonkaamaan ja tarjoomaan rahaa.
- mies-Turku
Turkulaiset naiset antaa helpoiten.
- neiti 22
Antaisin jos asuisin lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573