Jos pettäisit ja jäisit kiinni

kyssyy ja ihmettelee

tai

jos miehesi pettäisi ja jäisi kiinni,

miten kävisi nykyisessä suhteessasi?

Tulisiko heti ero, saisitko kenkää,antaisitko kenkää?

Onko pettäminen pahinta mitä parisuhteessasi voisi tapahtua?

8

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole tapahtunut tässä suhteessa kumpaakaan, joten vaikea arvailla.
      Mutta luulisin, että ei tulis kenkää heti kummassakaan tilanteessa. Molemmin päin katseltais ja ihmeteltäis; et mitä helv.. ja miten tähän on tultu. Varmaan se söisi suhdetta pahasti ja ero voisi tulla toki myöhemmin.

"Onko pettäminen pahinta mitä parisuhteessasi voisi tapahtua?"
      -Ei. Pystyn keksimään ikävämpiäkin asioita. Esim. väkivalta.(mistä ei kyllä myöskään kokemusta, ei edes edellisistä suhteista)

• firebird

Ei loppuisi suhde, jos olisin jonkun muun kanssa loppuisi, mutta meidän koko elämä on onnellinen. Teemme toisemme onnellisiksi, ilman toista olisi mahdoton jatkaa. Kun rakkautemme on tällaista emme myöskään petä. Mä olen sanonut, et murhankin antaisin anteeksi, en mistään hinnasta kyllä kellekään muulle. Ei tässä nyt mitään murhia tapahdu kumminkaan.

• "ilman toista olisi mahdoton jatkaa"

-Joutavaa melodraamaa..vain jos kuolet on mahdotonta sinun jatkaa.

• miehet hulluja

Jos mies pettäisi ja jäisi kiinni, ero tulisi saman tien.

Jos itse pettäisin ja jäisin kiinni, kieltäisin kaiken ja haukkuisin miehen harhaiseksi sekopääksi, joka näkee, mitä milloinkin vain haluaa nähdä. Kuten miehetkin usein tekevät. Minähän vaan pidin hauskaa "vain ystävän" kanssa.;)

• hullu lehmä

Näinhän se menee. Sitten kannattaa haukkua myös miestä varmuudeksi narsistiksi, eli sellaiseksi jota akka ei ole saanut tossun alle, vaan mies on onnistunut säilyttämään itsetuntonsa. Jos kuitenkin kärähtää, niin mies pitää syyllistää tapahtuneesta ehdoitta. Esim. kannattaa haukkua kuinka vähän hellyyttä ja läheisyyttä mieheltään saa, tai sitten jos on ollut riitoja, niin niihin vedoten voi oikeuttaa tekonsa. Miehet ovat sikoja!

• tyly lopetus

kyllä kyllä ja kyllä, kukaan ei ole korvaamaton ja niin täydellinen että pitäisin kiinni sellaisesta joka haluaa muita kuin mua olla muualla kuin mun kanssa, miksi ihmeessä jatkaa.

• 2000-luvun nainen

Se olisi heippa.

Varsinkin, jos pidempään yhdessä.

En ole uskollinen, mutta jos jään kii saan anteeksi tai käännän kaiken päälaelleen tai etsin uuden uhrin.

Suhteessa ei voi olla kaksi uskotonta tai sit se on avosuhde.

• ---------

Jos jäisin kiinni pettämisestä, niin en tiedä mitä tapahtuisi. On hyvin mahdollista, että mieheni haluaisi eron, mutta voi myös olla, ettei hän uskaltaisi tai viitsisi sitä ottaa. Todennäköisesti meidän suhteemme muuttuisi siitä joka tapauksessa niin huonoksi, että ero tulisi ennemmin tai myöhemmin kuitenkin.

Jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä, niin ei se minun maailmaani kaataisi. En ottaisi eroa sen takia, mikäli hän ei itse haluaisi erota ja jatkaa sen toisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe