Oli erään vuokrafirman kautta puhetta eräästä töypaikasta ja tänään lupasivat soittaa siitä että milloinka alkaa mutta eipä ole soittoa kuulunut. En enään maanantaina vastaa jos soitetaan.
En ala tollasta pelleilyä että luvataan ja sitten ei soitetakkaan.
Tämä ei liity vuokratyöhön mutta vähän sama kun oli yks työpaikka johon pari kertaa pomolle soitin ja käski soittaa takas ja sit kun soitti niin sano et on kiire ja soittaa takas.
Eikä soittanut niin meni siinä siihenkin firmaan täysin mielenkiinto.
niin
niin4
3
158
Vastaukset
- niin4
Lisäksi että minä en taas en takaisin soita jos mulle on sanottu että HE soittavat.
- Näin se vaan menee
Voi kuule, tätähän se on ollut jo noin 10 vuotta. Työnantajat lupailee aina soittaa kävipä miten tahansa, mutta sitä soittoa saat oottaa tuomiopäivään..... ihan alasta riippumatta, ei siis pelkästään vuokrapaikkojen käytäntöjä.
- niin4
Ninpä..minä kun en mitään odottele enkä anele. Jos ei jooku työpaikka osaa lupauksiaan pitää niin sitten mua ei kiinnosta se työpaikka enään. Siinähän soittelee sitten joskus jos on soitellakseen. Minä kun en en vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999