Meikkivoide kuivuu tummemmaksi ja oranssiksi

Apua?

L'Oréalin Infallible-meikkivoiteen sävy 015 kuivuu ihan oranssiksi ja paljon tummemmaksi kuin se on pullossa ja vasta levitettynä. Miten tämän voisi estää?

5

501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjoisen Pihlaja

      Syynä voi olla kosteusvoide, joskus kosteusvoide ja meikkivoide reagoivat ikävästi toisiinsa, itsellä meni joskus meikkivoide kellertäväksi muutama minuutti levityksen jälkeen. Kokeile laittaa meikkivoidetta ilman pohjustusta ja katso kuinka käy, jos väri muuttuu silloinkin kyse voi olla ihon hp-tasapainosta (sekin voi muutta meikin väriä) tai puhtaasti tuotteen ominaisuudesta.

    • ldd e yu

      Ko. meikkivoide teki minulle ihan saman. Minulla tuotteet tummenevat herkästi, joten voi olla kyse ihon ph:sta tai rasvoittumisesta. On sellainen vaikutelma, että kuivaihoisilla tuotteet eivät tummenisi niin herkästi.

      Voit kokeilla sekoittaa voiteeseen joko vaaleampaa meikkivoidetta, kuultovoidetta tai valkaisevaa aurinkovoidetta.

    • wrytr

      Lähes kaikki meikkivoiteet tummenee päästessään kosketukseen hapen kanssa. Kannattaa aina pyytää näytettä kun oot ostamassa meikkivoidetta niin voit nähdä paljonko tummenee/tummeneeko ollenkaan kokeillessa.
      Ja kokeile sekoittaa jotain vaaleampaa meikkivoidetta sekaan jos löytyy.

    • Luotan parempaan

      Minulle teki saman tunnettu suomalainen merkki. Vaihdoin meikkivoidetta pikkuisen laadukkaampaan eikä tummene yhtään. ehdin jo hätääntyä että ihoni aiheutti sitä, huomasin että laadultaan heikot meikit usein tekee tepposet.

    • Meikkitaiteilija

      Meikkivoide muuttuu tummemmaksi hapettuessaan ja se johtuu yleensä reagoimisesta ihon rasvan kanssa. Kannattaa painella ihoa paperilla meikkivoiteen levityksen jälkeen ja näin ottaa ylimääräinen rasva ihon pinnasta pois.. Voi olla syytä myös vähentää kosteusvoiteen määrää tai vaihtaa voidetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe