Voisitteko kertoo mitä pitäis tehdä?mulla on kulmakorun alemman reijän vieressä joku patti.. ja yritin puristaa sitä kun luulin finniksi, mutta reijästä tuli vain verta.. en tosiaa tiiä mitä pitäis tehdä :/
Kulmakoru, apua?
6
73
Vastaukset
- cuteghostie
Käy vaik näyttääs terkalle ja se sit neuvoo tarkemmin mitä pitää tehä. Näkemättä on vaikee sanoo
- jephei
yritä puhkasta se jollain terävällä nuppineulalla tai sit ne yleensä vaan lähtee ajan kanssa. elleivät ole jonkin sortin keloideja
- tärkeetä:/
Mulla oli eilen se alempi reijänkohta jotenki punanen ja turvonnut vaikka ei sattunut yhtään, siält oli tullu sitä mömmöä(kudosnestettä mitälie) ja aloin putsaamaan sitä. Ku tietty liikutin koruu vähän et saan sen kuivettuneen mömmön korusta irti, yhtäkkii siält (en tiiä tuliko lävistysreijästä tai vierestä) tuli aika paljon sellasta valkosta mömmöä, vähän niinkun finnistä tulee mut se tais olla vähän löysempää, en oo varma. Nyt ei oo enää punanen tai turvonnut onneks:)
aijjon tänään käydä vaihtamassa siihen toisen korun ku nyt siin on sellaset isot piikit, mut kun kohta alkaa ne pääsykokeet/haastattelut amikseen, ni en sinne viiti mennä sellasten jättipiikkien kanssa sinne:D mutta täs ois kysymys: haittaako se jotenki tota vaihtoo ku siält tuli eilen sitä valkosta mömmöä, ja et onko se mahollista että sinne reijjän sisäpintaan u know voi tulla finni joka sit just tolleen poksahtaa ja sit se mätä tulee siält ulos tolleen? - Pomo mies
Parantuneesta lävistyksestä saattaa tulla talirauhasen erittämää valkeaa pahanhajuista eritettä. Se ei ole mätää.
- eyebroww
heipsu. haluaisin kulmakorun mutta olen suuntautunut tarjoilija ammattiin ja en tiedä että onko tuo kulmakoru ehdoton nou tsrjoilija alalla? tietääkö kukaan?
- Sannnnnnni
Ei saa koskea eikä varsinkaan puristella! Itse painelin samantapaisen patin kanssa lääkäriin ja lääkevoide & antibiootit (ja kuumassa suolavedessä liottaminen, koskematta ja sorkkimatta) tehoavat. Se millaisia koruja saa ja voi käyttää vaihtelee työpaikasta riippuen paljon; paras on ottaa korut ajoissa ja pitää niistä hyvin hyvä huoli; täydellisesti parantunut lävistys ei pahemmin näy ja korunkin voi ottaa töiden ajaksi pois (tai laittaa retainerin läpinäkyvästä muovista). Tuoretta lävistystä pitää hoitaa kuten mitä tahansa avohaavaa ja siinä mikään ruoan kanssa tekemisissä oleva ammatti ei ole paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603