Miehen aloitteenteko yksin

eight_days_a_week

Jos minä esimerkiksi lähtisin katsomaan jotain konserttia yksin, miten se vaikuttaisi naisten kiinnostuksen? Onko se turn off ja yksinäisen luuseri merkki vai onko se neutraali tai positiivinen asia?

Jos nainen olisi yksin liikkeellä esim jossain konsertissa olisi se minulle ainakin helpompi lähestyä. Muutenkin ärsyttää sellaiset ihmiset jotka ei osaa tehdä mitään yksin.

Minulla on toki kavereita, mutta he eivät yleensä ole kiinnostuneita konserteistani joten olen usein yksin liikkeellä. Muutenkin minulla on kyllä pari hyvä kaveria ja paljon tuttuja, mutta ei isoa näyttävää kaveriporukka. Miten tämä vaikuttaa naiset?

8

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eight_days_a_week

Vielä selvennyksenä. Tarkoitin siinä alussa miten se vaikuttaa siinä konserttitilantesssa mahdollisuuksiini?

Jäljempänä miten se ylipäänsä vaikuttaa.

• alone.but.not.lonely

Mielestäni on hienoa, että uskaltaa tehdä mieluisia asioita yksinkin. Yleensäkin arvostan, että ihminen viihtyy myös itsekseen eikä aina tarvitse olla sitä entouragea siinä ympärillä. Olen 25-vuotias nainen, joka käy joskus itsekseen viinilasillisella. Joskus on tullut melko tiukasti vastattua saman illan aikana monia kertoja toistuviin heittoihin "missä sun kaverit on?" tai "missä sun äitis on, kun oot niin yksinäinen?". Olen todennut, että yksin ehkä olen, mutten yksinäinen yms. Ilmeisesti täysin sosiaalisia normeja vastaan olla yksin liikkeellä:D jos kysymyksen esittäjät ovat tarkoittaneet sen lähestymismielessä, niin voisi vähän hioa esitysmuotoa. Eli ainakin osalle miehistä yksin oleva nainen on ongelma. Enkä ole mitenkään sisäänpäinsuuntautunut tms., vaan kaveriporukalla liikkeellä ollessa kontaktia kyllä tulee, melkein liiankin kanssa. Tällöin saan kuulla kommentteja kuten "miks teidän tyttöjen pitää pörrätä porukassa, kauhean pitkään piti kytätä, että olisi vähän sivummassa,jotta uskalsin tulla juttelemaan". Pientä ristiriitaa havaittavissa?:D

• Ei pelota

Joillekin naisille yksin oleminen on mahdottomuus ja epäonnistumisen merkki. Tiedän naisia, jotka eivät pysty edes käymään elokuvissa tai ulkona syömässä yksin, koska pelkäävät niin paljon, mitä muut ajattelevat nähdessään hänet ilman seuraa.

Tätä en koskaan tule ymmärtämään.

• eight_days_a_week

Kiitti vastauksista. Onpas törkeää jos tullaan suoraan sanomaan missä sun kaverit on. Itse ainakin näkisin sen positiivisena asiana, mutta meitä on moneen junaan.

• Perusjannu85

Joskus kun haluut lähtä jonnekkin etkä saa ketään kaveriksi niin vaihtoehdot ovat? Jäädä ylpeyksissään pois? Uusien ihmisten tapaaminen on mahdotonta jos omaa liikaa ennakkoasenteita ja miettii liikaa mitä muut ajattelee. Yksin liikenteessä on se hyvä puoli että sillon sitä jotenkin aktiivisemmin hakeutuu uusien ihmisten pariin.

http://ikisinkkumies.blogspot.fi/

• pelkuri666

hmm.. ristiriitaista. Miehille täysin normaalia olla yksin liikenteessä. harva se yö kun näkee miten yksikseen liikkuvat mihet pörrää clubilla ja huijaa et kaverit on jossain.
      Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta usein nää yksinäiset miehet tuntuu hakevan vain seuraa.. yhdeksi yöksi

En tiedä mikä siinä on kun itse olen täysin hukassa yksin. Kuolen ennemmin nälkään kun meen edes mäkkärin yksikseni syömään. Tiedän, et siinä ei ole mitään vikaa, mutta.
      Ja ei tarvi tuomita. Yritän kovasti. Monta kertaa olen pistänyt itteni matkoille yksikseni, mutta sit oon niin hukassa ja nälissäni. Tarvitsen, jonkun vierelleni. Tai selkeän määränpään.

Joskus kun oon yhden kaverin kanssa clubilla ja häntä lykästää ja jään hetkeski yksin.. se on kamalinta ikinä. Painajainen. Vihaan sitä ja sen takia en edes halua lähteä clubille.

Eli nostan hattua teille, jotka pystytte tähän. Te ootte vahvoja ja itsenäisiä.

• Minusta yksin liikkuminen täysin normaalia, ihan kaikissa tilanteissa, oli sitten seuraa hakemassa tai ei. Ja harva sinkkukaan sitä kai seuraa aina etsii. itse olen liikkunut yksikseni 18v. asti erilaisissa tilaisuuksissa, konserteissa, näyttelyissä, leffoissa, festareilla, jopa baareissa. Riippumatta parisuhdestatuksesta. Jos jossain on jotain mielenkiintoista, niin minähän menen sinne, sain kaveriseuraa tai en. Tai kumppanin seuraksi tai en. Ne miehet, kenen kanssa olen seurustellut, ovat olleet samankaltaisia luonteita. Helpompihan sitä uusiin ihmisiin on sinun tutustua, kun ei ole kavereita "häiritsemässä". Iso näyttävä kaveriporukka lienee noissa tapauksissa vain miinusta. Siinähän pitäisi seurustella koko kaveriporukan kanssa sitten, aika työlästä.

• …...

Mä (nainen) olen vuosikaudet käynyt teatterissa ja konsertissa yksin, koska jos menoja ryhtyy sovittelemaan lapsiperheellisten kavereiden kanssa, käymättä jää. En siis osaa pitää yksin käymistä mitenkään kummallisena. Tuttavuuksiakin tilaisuuksissa on syntynyt, etenkin konserteissa joissa on enemmän mahdollisuuksia jutusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe