Epäsosiaalisella ihmisellä ei mahkuja

suhteeseen

Olen 35v mies ja todella epäsosiaalinen ihminen.

Ikisinkku.Kaveriton. Baarit yms paikat, tanssilavat, eivät kiinnosta. Matkustelu ei kiinnosta. En ikinä käy missään. Ei ole mitään mielenkiintoa lähteä mihinkään, kun ei ole kavereita. Miksi lähteä mihinkään yksin?

Olen aina ollut sitä mieltä, että haluan naisen ja lapsia, sitä perinteistä perhe-elämää. Kuitenkin vasta viime aikoina olen tajunnut, etten tule koskaan saamaan edes naista.

Kuinka voisin löytää kumppanin? Baarit kun rajataan pois, niin oikeastaan jäljelle jää vain netti. Uskoisin saavani netin kautta aika helposti treffiseuraa, koska olen ihan fiksu ja suht komea ja minulla on perusasiat kunnossa. Mutta kun...vaikka saisinkin treffiseuraa netin kautta, niin kuinka minun laiseni hiljainen ja epäsosiaalinen, todellinen no-life, pystyisi treffeillä tekemään naiseen vaikutuksen? Ei mitenkään.

Suomi on aivan paska maa. Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on sallittua vain baareissa, joissa vain aniharva viihtyy. Normaalissa arkielämässä jos lähestyt naista, sinua pidetään joko säälittävänä tai pahimmassa tapauksessa ahdistelijana. Kaiken lisäksi naisilta on aivan turha odottaa minkäänlaista aloitetta, korkeintaan joku voi hymyillä.

En tiedä ketä tai mitä minun pitäisi syyttää koko nuoruuden jatkuneesta sinkkuudestani. Pahinta on se, etten usko enää edes itse löytäväni naista. Tulen elämään koko loppuelämänikin ilman parisuhdetta. Kunpa voisin kokonaan unohtaa naiset.

27

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+10

älä huoli äijä naiset alle 40v on vain itsekkäitä rahan himoisia paskoja ole muutama vuos rauhassa ja sitten menet johkin kesätapahtumaan/torille ectect..

• We ww

Ota nainen, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä.
      Siinä hyvä syy puhumattomuuteen.

• Onpa kivaa

Samoilla mennään kuin AP. Asia ei ollut ongelma ennenkuin ihastuin pahasti ja sen jälkeen on kyllä ollut vaikeaa. Täytyy yrittää keksiä muuta tekemistä niin ehkä se siitä ajan kanssa. Ehkä eniten ottaa pattiin kuunnella parisuhteessa olevien ongelmia. Mukavaa olla se jolle avaudutaan kun on vaikeaa... ei.

• nöösi_poika

"En ikinä käy missään."

Paitsi kaupassa. Paikka sekin on.

• 2+2

Aivan turha kommentti, että mies voisi löytää naisen kaupasta. Tai muutenkaan mistään arkisesta paikasta, kuten kuntosalilta, uimahallista, kirjastosta, kadulta, torilta.

Miehen pitäisi olla joku vtun Cheek, jotta naiset kiinnittäisivät huomiota. Ei suomalaisella tavisukolla ole mitään muuta paikkaa kuin kapakat, missä lähestyä naista. Avuksi vielä kuningas alkoholi, niin estot poistuvat.

• asdgsadg

Perinteinen ATM:n syyttää aina muita. Syy ei koskaan ole itsessä.

• taas yksi haaveilija

". Mutta kun...vaikka saisinkin treffiseuraa netin kautta, niin kuinka minun laiseni hiljainen ja epäsosiaalinen, todellinen no-life"
      "Suomi on aivan ***** maa"

Luuletko, että jos olet hiljainen ja epäsosiaalinen niin voisit tehdä yhtään sen paremmin vaikutuksen naisiin ulkomailla? Naiset vaativat yhtä paljon tai jopa enemmän ulkomailla. Toki joissakin maissa olet eksoottinen ja se saattaisi houkutella naisia, mutta jos et ole sosiaalinen niin huono juttu. Suomessa sentään jollakin tavalla hyväksytään epäsosiaalisuus.

• Oletko miettinyt asiaa niin päin, että miksi kukaan nainen haluaisi epäsosiaalisen elämänkumppanin? Mitä sinulla olisi suhteeseen annettavana? Millaista elämä olisi kanssasi?

Sosiaalinen kanssakäyminen rasittaa meitä introvertteja enemmän kuin muita, mutta se on se hinta, mikä on maksettava, jos haluaa ystäviä ja parisuhteen.

• aloit.

Niin, Helka osui asian ytimeen. Mitä annettavaa minulla olisi naiselle? Ei mitään muuta kuin oma tylsä arkipäiväinen elämäni.

Kamalinta kaverittoman ikisinkkumiehen elämässä on juuri se, kun tutustuu mukavaan sinkkunaiseen. Tutustumisen jälkeen ihastuu ja alkaa miettimään, millä keinoin herättää naisen kiinnostus? Sitten tajuaa sen, että itsessä ei ole mitään, mistä toinen voisi kiinnostua. Ei auta, vaikka asiat elämässä on ihan ok, on esim. vakituinen työpaikka ja omistusasunto. Kun sinulla ei ole esim. kavereita, niin sinulla ei ole mitään.

Kilpailu sinkkunaisista on myös kovaa. Jos esim. työpaikalle tulee uusi naistyöntekijä, joka osoittautuu sinkuksi, häntä on välittömästi piirittämässä kaikki työpaikan vapaat miehet. Sen sitten arvaa, minkälaiset mahdollisuudet hiljaisella ja epäsosiaalisella miehellä on.

• have a mentos

Naisten elämä se on mielenkiintoista ja etuoikeutettua, kun kukaan nainen ei ottaisi epäsosiaalista miestä.Laskuvarjo hyppyä ennen lounasta, riippuliitoa lounaan jälkeen. Lounastunnilla komeat toimitusjohtajat tulevat ruokalassa pitämään seuraa ja pyytävät ulos. Eipä ihme ettei yksikään nainen koskaan huoli epäsuosittua miestä.

• rinkel
        aloit. kirjoitti:

Niin, Helka osui asian ytimeen. Mitä annettavaa minulla olisi naiselle? Ei mitään muuta kuin oma tylsä arkipäiväinen elämäni.

Kamalinta kaverittoman ikisinkkumiehen elämässä on juuri se, kun tutustuu mukavaan sinkkunaiseen. Tutustumisen jälkeen ihastuu ja alkaa miettimään, millä keinoin herättää naisen kiinnostus? Sitten tajuaa sen, että itsessä ei ole mitään, mistä toinen voisi kiinnostua. Ei auta, vaikka asiat elämässä on ihan ok, on esim. vakituinen työpaikka ja omistusasunto. Kun sinulla ei ole esim. kavereita, niin sinulla ei ole mitään.

Kilpailu sinkkunaisista on myös kovaa. Jos esim. työpaikalle tulee uusi naistyöntekijä, joka osoittautuu sinkuksi, häntä on välittömästi piirittämässä kaikki työpaikan vapaat miehet. Sen sitten arvaa, minkälaiset mahdollisuudet hiljaisella ja epäsosiaalisella miehellä on.

Samanlaisia ajatuksia mulla on kuin aloittajalla. Missä päin asut?

• ~~~

"En tiedä ketä tai mitä minun pitäisi syyttää koko nuoruuden jatkuneesta sinkkuudestani. "

Itseäsi?

Jos nainen kirjoittaisi vastaavan (siinä mielessä, mikä naisten pariutumattomuuteen vaikuttaa) kirjoituksen, mitä ap neuvoisi?

"Olen 35 v nainen ja todella lihava ja epäsiistin ulkonäön omaava.

Ikisinkku. Kaveriton. Baarit yms. paikat, tanssilavat, eivät kiinnosta. Matkustelu ei kiinnosta. En käy missään.

Mutta kun...vaikka saisinkin treffiseuraa netin kautta, niin kuinka minun laiseni lihava ja epämiellyttävä, todellinen no-life, pystyisi treffeillä tekemään mieheen vaikutuksen? Ei mitenkään."

Ehdottaisiko ap muutoksen tekemistä omaan itseensä? Sosiaalisia taitoja voi opetella ihan yhtä varmasti kuin ihminen voi muuttaa ulkonäköään. Netistä löytää selfhelp-kirjallisuutta ja jopa nettiterapiaa.

"Pahinta on se, etten usko enää edes itse löytäväni naista. Tulen elämään koko loppuelämänikin ilman parisuhdetta. Kunpa voisin kokonaan unohtaa naiset."

Itselleen tietyn asian uskottelu toimii kuin itseään toteuttava ennuste.

• Eeeei!

"Olen 35 v nainen ja todella lihava ja epäsiistin ulkonäön omaava."
        '
        Sinun kuvauksessa nainen on epäsosiaalisuuden lisäksi vielä ruma. Aloittaja on vain epäsosiaalinen, mutta omien sanojensa mukaan komea. Eivät nämä ole rinnastettavissa. Huono esimerkki.

Vai onko se niin, että mieheltä vaaditaan ulkonäön lisäksi järkyttävän paljon muutakin, siinä missä naisen ei tarvitse olla mitään erityistä?

• 9+19
        Eeeei! kirjoitti:

'
        Sinun kuvauksessa nainen on epäsosiaalisuuden lisäksi vielä ruma. Aloittaja on vain epäsosiaalinen, mutta omien sanojensa mukaan komea. Eivät nämä ole rinnastettavissa. Huono esimerkki.

Vai onko se niin, että mieheltä vaaditaan ulkonäön lisäksi järkyttävän paljon muutakin, siinä missä naisen ei tarvitse olla mitään erityistä?

Just niinhän se on, naiselle riittää reikä jalkojen välissä ja seuraa tulee. Mieheltä taas vaaditaan työssä käyntiä, hyvää ulkonäköä ja charmia puhetaitoja jne jne...

• 5+4
        Eeeei! kirjoitti:

'

Eli ap on siis paremmassa tilanteessa, kuin ulkonäöltään epämiellyttävä ja luonteeltaan epäsosiaalinen, ja hänellä on vähemmän urakkaa edessä muutoksessa. Sehän on hyvä juttu ap:n kannalta!

• komea ja "komea"
        Eeeei! kirjoitti:

'

Muuten, komeat miehet eivät jää ilman naisten aloitteita. Tunnen useita ujoja ja komeita miehiä, eivät he tee itse aloitteita, vaan joissain tapauksissa jopa juoksevat aloitteellisia naisia karkuun. Sosiaalisesti kömpelö ja kiltti mies voi joutua naimisiin asti vain olemalla passiivinen ja suostumalla naisen ehdotuksiin, jos hänellä on vain ulkonäköä.

• ja hah
        komea ja "komea" kirjoitti:

Muuten, komeat miehet eivät jää ilman naisten aloitteita. Tunnen useita ujoja ja komeita miehiä, eivät he tee itse aloitteita, vaan joissain tapauksissa jopa juoksevat aloitteellisia naisia karkuun. Sosiaalisesti kömpelö ja kiltti mies voi joutua naimisiin asti vain olemalla passiivinen ja suostumalla naisen ehdotuksiin, jos hänellä on vain ulkonäköä.

"Sosiaalisesti kömpelö ja kiltti mies voi joutua naimisiin asti vain olemalla passiivinen ja suostumalla naisen ehdotuksiin, jos hänellä on vain ulkonäköä."

JA HAH HAH !!!

Naurettavinta, mitä koskaan olen lukenut tällä palstalla.

Ei nimittäin pidä ollenkaan paikkaansa, ei ollenkaan. Vaikka mies olisi kuinka komea ja kunnollinen, hän voi silti joutua elämään koko elämänsä ilman naista, jos häneltä puuttuu naisen iskemistaidot. En ole vielä ikinä kuullut, että naiset tekisivät aloitteita hiljaisille miehille!

• ~~~
        Eeeei! kirjoitti:

'

Naisen ruma ulkonäkö ja miehen epäsosiaalisuus on rinnastettavissa tasoon parisuhdemarkkinoilla yhtä paljon vaikuttavana tekijänä. Tarpeeksi huono ulkonäkö tekee ajan kanssa epäsosiaaliseksikin. Ongelman ydin on kuitenkin siinä ulkonäössä.

• komeat ja "komeat"
        ja hah kirjoitti:

"Sosiaalisesti kömpelö ja kiltti mies voi joutua naimisiin asti vain olemalla passiivinen ja suostumalla naisen ehdotuksiin, jos hänellä on vain ulkonäköä."

JA HAH HAH !!!

Ei nimittäin pidä ollenkaan paikkaansa, ei ollenkaan. Vaikka mies olisi kuinka komea ja kunnollinen, hän voi silti joutua elämään koko elämänsä ilman naista, jos häneltä puuttuu naisen iskemistaidot. En ole vielä ikinä kuullut, että naiset tekisivät aloitteita hiljaisille miehille!

Kyllä tekevät, jos mies on tarpeeksi komea. Miten he edes tietävät pelkän ulkonäön perusteella, onko mies hiljainen vai puhelias?

Luulen, että ne "komeat miehet", joita ei lähestytä, ovat omasta, äitinsä, mummonsa, kaverinsa tms. mielestä komeita. Komeat miehet ovat taas komeita niiden satunnaisten naisten mielestä, joita vastaan ko. mies tulee missä tahansa ja saa naiset tekemään aloitteen myös missä tahansa.

• kummitus
        ja hah kirjoitti:

JA HAH HAH !!!

Olen nähnyt tuon ilmiön omassa tuttavapiirissäni joitakin kertoja. Kyseessä on kuitenkin ollut naisten suhteen ujo mies, jolla on kavereita ja joka osaa poikaporukassa olla sosiaalinen. Mutta kyllä sitä todellakin tapahtuu, että nättikin nainen saattaa iskeä hiljaisen miehen. Näillä miehillä on vaan kaikki muut palikat kunnossa ja ovat ujoudesta huolimatta hyviä saaliita.

• chatti vaan

Tämä voisi olla kirjoittamani joskin olen ollut noin 5 kertaa elämässäni parisuhteessa mutta en koskaan hakenut / saanut baarista sitä parisuhdetta
      katsotaanpa mistä ne naiset sitten tulivat

1.Samasta koulusta 8 kk
      2.IRC:stä 5 kk
      2.Suomi 24:jästä (chat) 8 kk
      3.Suomi24:jästä (chat ) 3 vk.
      3.Suomi24:jästä(chat) 120 kk.

Aika nettipainotteistahan tuo on ollut joo..Mutta täysin ennakkoluulottomasti olen aina hyökännyt suomi24:jällä ja on ollut säkää, että naiset ovat olleet savuavan kuumia. Tuuri näyttää kuljettavan ihmistä aika pitkälti, mutta ensin pitää avata se chatti.. Lisäksi tuohon mahtuu lukematon määrä irtosuhteita.
      Mutta uskon ,että seuraavaksin tulee olemaan täältä chatista joskin asiat ovat voineet muuttua kohta 11 vuodessa jonkin verran =D
      Kyllä kiltille miehelle aina paikka löytyy.

• sinkkumies.

"Ota nainen, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä. "

Naista ei oteta. Nainen ottaa ja mies odottaa. Huono tuuri jos ei kelpaa kuten itse en kelpaa mutta ainahan on netti jossa valittaa elämän kurjuutta ja yksinäisyyttä.

• mielikuvitusta?

" Baarit kun rajataan pois, niin oikeastaan jäljelle jää vain netti."

Höpö höpö, onhan niitä mestoja vaikka millä tavalla. Harrastuspiirit, kansalaisjärjestöt, tapahtumat, museot jne,

Tietysti jos olet niin epäsosiaalinen, ettet halua tavat ketään, niin varmasti jäät yksin. Eikö se nyt ole ihan itsestäänselvää? Jos haluat muuttaa tilannettasi, niin epämukavuusalueelle on pakko mennä jossain vaiheessa. Olet jo 35-vuotias, herran jumala!

• aloit.

Luuletko, etten tähän ikään mennessä ole kiertänyt harrastuksissa, tapahtumissa, turuilla ja toreilla...?

Ongelman ydin kun on siinä, että liikun joka paikassa yksin, enkä osaa lähestyä naista. En osaa, vaikka olenkin jo 35, herran jumala.

Naiset käyttäytyvät joka paikassa, kuin olisin ilmaa.

• Ihana Heidi
        aloit. kirjoitti:

Luuletko, etten tähän ikään mennessä ole kiertänyt harrastuksissa, tapahtumissa, turuilla ja toreilla...?

Ongelman ydin kun on siinä, että liikun joka paikassa yksin, enkä osaa lähestyä naista. En osaa, vaikka olenkin jo 35, herran jumala.

Naiset käyttäytyvät joka paikassa, kuin olisin ilmaa.

No ilmaahan sä idiootti oletkin!! Hyppää jokeen susta ei ole mihinkään!!

• Älä viitsi.
        Ihana Heidi kirjoitti:

No ilmaahan sä idiootti oletkin!! Hyppää jokeen susta ei ole mihinkään!!

Joo onhan toi ap:n kirjoitus aika vuodatus ja itsesääliä täynnä, mutta ei kenellekään saa noin sanoa.

Uskaltaisitko kirjoittaa tuollaista p_askaa reilusti omalla nimelläsi?

Ja jos joku omaa napaansa kaivelee ja sitten itsesääliin sortuu, niin onko se niin kamalaa? Kuinka paljon me naiset säälimme itseämme ulkonäköasioissa ja olishan sekin ihan epäinhimillistä, jos tultaisiin heittämään jotain hyppää jokeen -läppää sen takia.

• stolinaa

Suth komea ja perusasiat kunnossa? Mitä sä sitte vittu vingut! Meikäläisen naama on kuin pakanamaan kartta ja työttömänä ollu 2 vuotta. Ei edes baariin oo rahaa ja jutut loppuu kun naaman kuvan lähetän eukolle. Että pistää tollaset vituttaa. PERKELE!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe