Töihin on mukava tulla, kun katseet kipunoi ja ilma väreilee. Jos tilanne olisi toinen, iskisin kiinni.
Mies - teet mut levottomaksi
20
1062
Vastaukset
- selkee este vai
oho,aika paljon luvattu ;)
- miäs
iskehhän kiini vaan
- strike
isske kii
- liiton rikkoja
Mitenpä isket kiinni, jos mies on naimississa ja "liian kiltti pettämään"-tyyppinen mies?
Mistä tiedän että mies on kypsä poimittavaksi?- hohhoijjaa
Ehkä hän ei oo "liian kiltti pettämään". Mitäpä jos hän ihan oikeesti rakastaakin vaimoaan ja kunnioittaa tätä sen verran ettei rupee säätämään jonku työpaikan sutturan kanssa? Mitäpä jos säkin vaa kunnioittaisit toisten ihmisten perheitä ja yrittäisit vaik hankkia oman? Kykenetkö siihen vai kykenetkö saamaan ihan omaa miestä itelles?
- piposopivasti
hohhoijjaa kirjoitti:
Ehkä hän ei oo "liian kiltti pettämään". Mitäpä jos hän ihan oikeesti rakastaakin vaimoaan ja kunnioittaa tätä sen verran ettei rupee säätämään jonku työpaikan sutturan kanssa? Mitäpä jos säkin vaa kunnioittaisit toisten ihmisten perheitä ja yrittäisit vaik hankkia oman? Kykenetkö siihen vai kykenetkö saamaan ihan omaa miestä itelles?
No mikäs sun ongelma on? Pipo kireellä?
- Riittävän kireellä
piposopivasti kirjoitti:
No mikäs sun ongelma on? Pipo kireellä?
Toivottavasti kukaan ei koskaan ainakaa suhun erehdy luottamaan ja sitoutumaan! Menkää vaan noissa hormoonihuuruissa hetki, kyl se paha olo sielt ennen pitkää tulee ja hyvä niin. Tollasissa tapauksissa se on kyl ihan ite ansaittu.
- liiton rikkoja
Iän kaiken miehet on vieraissa käyneet, ja tulee aina käymään...
Ja toiseksi, jos hän niin vaimoaan kunnioittaa ja rakastaa, niin miksi mulle flrittailee ja ehdottelee??
Luulisi sitten sitä vaimoonsa pitävän hyvänä...
Tai jospa vaimo jo käy itse vieraissa?
Eli eipä kannattaisi heti teilata, kun ei taustoja tiedä... - Oli mulla nimikin
Hölmöt. "Jos tilanne olisi toinen" voi tarkoittaa mitä vaan. Haluutte vaan ekana uskoa, että varatusta kyse. On kai niitä muitakin esteitä kiinni iskemiseen. :) Ja edelleen kiva, että töihin mukava tulla.No mutta, kaikkea hyvää kaikille positiivisille kevättä rinnassa -fiilistelijöille!
- hohhoijjaa
Sulta tais itseltäs tippua aivot jonnekin, jos et osaa päätellä, että nimimerkki liiton rikkoja voi viitata siihen, että toinen osapuoli on jo sitoutunut toiseen ihmiseen. Mut jatka säkin toki fiilistelyä, on varmaan helppoa sulle, kun tolla päättelykyvylä ei varmaan hirveesti ikävii asioita nää. Hyvä sulle.
- liiton rikkoja
Ja ihmettelen kovasti miksi mua pettämisestä syytetään, olen vapaa tekemään mitä vaan, mieshän siinä on pettäjä.
Ihan kuin mies olisi aivoton otus, jota viedään niinkuin halutaan..
Ja kyllä miehellä on ihan oma halu asiaan, ei kukaan pakota mihinkään, enkä väkisin riistä vaimon sylistä.- Hohhoijjakkaa
Oot ite nimimerkillä liiton rikkoja ja sit vielä ihmettelet, miksi sut voi nähdä osallisena liiton rikkomiseen. Ei sua pettämisestä täs syytetäkään vaan varatun vokottelusta, mikä on säälittävää. Jospa vaan antasit ukon tehä omat ratkasunsa perheensä suhteen ilman et johdattelet ketään yhtään mihinkään. Sä voit toki yrittää selittää ittes ulos vastuusta, jos se sun oloas helpottaa. Jos sulla on joskus puoliso,niin toivottavasti annat hänen logiikkasi mukaan paneskella vapaasti haluamiaan naisia ilman, että se tuottaa sulle ongelmia. Tai ehkä sitten ainakin osaat keksiä noita pettämistä puolustelevia selityksiä yhtä vuolaasti ja ymmärrät myös sitäkin naista, joka katsoo olevansa vapaa viekottelemaan sun puolisoasi.
- Minä vain
Samoin tunnen ja todella vaikea on olla koskematta sinua
- hohhoijjaa
Suorastaan toivon, että kosket ja vaimos heittää sut pihalle. Siinä ois sullekin sit tätä kaikkien hehkuttamaa fiilistä kerrakseen.
- liiton rikkoja
En todellakaan ole liiton rikkoja, jos mies itse aloittaa ehdottelun ja vokottelun..
Eikö se jo kerro hänen itse tehneen valinnan kohti pettäjän tietä??
Ja jos se en ole minä, jonka kanssa hän pettää, niin se on joku muu kuitenkin...
En ota kyllä vastuuta aikuisen ihmisen päätöksistä, hän tekee, niinkuin parhaaksi näkee. Ja miksi olisin? Jos votkottelen niin silloin on oikeutettu sanomaan, -hei, sori, olen varattu. Ja jos tätä ei tapahdu, kyllä syy on jossain ihan muualla.
En ketään ikinä pakota yhtään mihinkään.
Kuinka paljon olenkaan tavannut ihmisiä, jotka vasta jälkeenpäin kertovat olevansa varattuja, kuka silloin on vastuussa??
Siinä vaiheessa kun ihminen on päättänyt pettää omaa puolisoaan, on ihan sama kuka siellä vastassa on, ei todellakaan ole kenenkään muun vastuulla kuin pettäjän..- nimenomaan juuri
Just näin asia on, kun kuvasit.
- tämä on nähty
voi reppanaa luuletko tosiaan et varattu mies on susta tosissaan kiinnostunut? siellä ne työkavereitten kanssa naureskelevat kun joku pikkuinen reppana kuvittelee ties mitä:D
- Niin onkin nähty
Olen miesvaltaisessa työpaikassa ja meidän muutaman naisen perään kuolataan niin kuin ei olisi ikinä naista nähtykään. Ja on yritetty pussata pikkujouluissa ynnä muuta "kivaa". Itseä eivät varatut miehet kiinnosta, mutta varattuja miehiä kyllä kovasti kiinnostavat meidän työpaikan nätit ja hoikat naiset. Ja me naiset olemme kyllä niitä, jotka selän takana hyväntahtoisesti naureskelevat. Mutta tietystihän se on kaikkien mustasukkaisten vaimojen mielestä naisten syytä, että aviomiehet kuolaavat perään...
- liiton rikkoja
"tämä o nähty"-reppana
Etkö parempaan kommenttiin pysty?
En kuvittele yhtään mitään, itse tarvin miestä vain yhteen asiaan, ja sitä varten en miestä itselleni vaivoiksi ota.
Ja varatut ovat siitä hyviä, etteivät jää roikkumaan perään ;)
Tähän järjestelyyn ovat kaikki tyytyväisiä, ja saan kulloisenkin fantasian mukaista miestä: tummaa ja tulista tai vaaleaa ja hellää, tai toisinpäin..- hohhooiijjaa
Eli sun mielestä on ihan ok auttaa varattua miestä satuttamaan kumppaniaan ja viemään tältä kyvyn luottaa ihmisiin pitkäksi aikaa vaan siksi, että sua huvittaa ja koska hormoonihuuruinen pettäjäkumppani ei tajua sillä hetkellä virhettä välttää?
Totta kai ensisijanen vastuu on sen pettäjän, mut ei se muuta silti sitä, etteikö sun asenne oo myös piittaamaton toisen ihmisen surua kohtaan. Voisit ihan hyvin pokailla niitä vapaita miehiä. Ei oo mitää realistista syytä mikset voisi. Mut sun asenteestas huokuu se, et saat kiksejä noista varatuista. Mitää järjellistä syytä tollasee ajatteluun ei ole. Ei ne vapaat jäis yhtää sen kummemmin roikkumaan, jos peli tehdään heti selväksi.
Mut ihan kuinka vaan, toimi toki kuten ite parhaaks näät. Ehkä jos sä joskus vaik menetät perheen ja jäät vaikka yksin lapsen kanssa tms., nii sunkin empatiakykys kehittyy ja tajuut vähän sen toisenki naisen näkökulmaa eri tavalla.
Ite en oo koskaan pettäny eikä mua ole petetty, mut sivusta olen nähny, et miten ihminen voi mennä tollasesta pettymyksestä rikki. Mun on vaikee käsittää tota piittaamattomuutta, mitä säkin osotat.. Täytyy vaan toivoo, että omalle kohalle ei osu tolla logiikalla toimivia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558