Aurinkopuuteri tekee ihosta epäsiistin näköisen!!

mmmallla

Hei!
Olen jo vuosia panostanut meikkaukseen ja kokeillut kaikkea uutta!
Varjostamisen ja korostamisen saloihin tutustuin kuitenkin vasta vuosi sitten.
Käytössä on nyt Joe Blascon valoväri & Estee Lauderin aurinkopuuteri..

Aurinkopuutereita olen kokeillut jo varmaan kymmeniä viimeisen vuoden aikana, mutta ei! Aina tulos on epätasainen/epäsiisti..
Kun laitan aurinkopuuteria mm. poskipäitä korostamaan "poskiluun" alle, niin puolen tunnin jälkeen aurinkopuuteri on jo valahtanut muuallekin kasvoille ja jäänyt läikikkääksi.

Meikkivoidettakin olen vaihdellut, nyt käytössä Joe Blasco ja aikaisemmin käytössä oli Lancome Teint Idole Ultra 24h

Tuotteet vaihtuu, ongelma jatkuu eli vika on pakko olla käyttäjässä!! En käytä puuteria, koska ihoni on todella kuiva eikä ole ollut tarvetta. Eli pääsääntöisesti käytän vain meikkivoidetta jonka päälle laitan korostusvärit ja aurinkopuuterin...


Kauhean epäselvä selitys, mutta toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa! Kiitos jo etukäteen :)

3

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+4=7

      Nuo tuotteet ei ole mulle tuttuja, mutta ainoa selitys minkä keksin olisi juurikin se että meikkivoide ei joko ole "asettunut" ja siksi lähtenyt valumaan jolloin se aurinkopuuterikin lähtee samalla. Tietty jos lisäät hirveän määrän sitä puuteria ja se jää "irtonaiseksi" hileeksi meikkivoiteen päälle niin se leviää. Itse käytän lumenen tuotteita pääsääntöisesti joten käytössä on lumenen natural code meikkivoide, siihen päälle rimmelin puuteria ja lopuksi lumenen aurinkopuuteria, ja ei kyllä ainakaan omaan silmään näytä siltä että leviäisi yhtään mihinkään.

    • joo .

      Jos kokeilet laittaa ohuesti puuteria ennen aurinkopuuteria? En myöskään keksi muuta syytä kuin että meikkivoide on lähtenyt alta valumaan. Voisit myös kokeilla jotain muuta kuin puuterimaista varjostusväriä, esim. hutiostos-liian tummat meikkivoiteet käyvät tarkoitukseen.

    • MeikkiKreisi

      Anna meikkivoiteen kuivua kunnolla. Jos ei sittenkään auta niin osta uus aurinkopuuteri, itellä rimmelin joku hyvin toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe