Hei!
Olen jo vuosia panostanut meikkaukseen ja kokeillut kaikkea uutta!
Varjostamisen ja korostamisen saloihin tutustuin kuitenkin vasta vuosi sitten.
Käytössä on nyt Joe Blascon valoväri & Estee Lauderin aurinkopuuteri..
Aurinkopuutereita olen kokeillut jo varmaan kymmeniä viimeisen vuoden aikana, mutta ei! Aina tulos on epätasainen/epäsiisti..
Kun laitan aurinkopuuteria mm. poskipäitä korostamaan "poskiluun" alle, niin puolen tunnin jälkeen aurinkopuuteri on jo valahtanut muuallekin kasvoille ja jäänyt läikikkääksi.
Meikkivoidettakin olen vaihdellut, nyt käytössä Joe Blasco ja aikaisemmin käytössä oli Lancome Teint Idole Ultra 24h
Tuotteet vaihtuu, ongelma jatkuu eli vika on pakko olla käyttäjässä!! En käytä puuteria, koska ihoni on todella kuiva eikä ole ollut tarvetta. Eli pääsääntöisesti käytän vain meikkivoidetta jonka päälle laitan korostusvärit ja aurinkopuuterin...
Kauhean epäselvä selitys, mutta toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa! Kiitos jo etukäteen :)
Aurinkopuuteri tekee ihosta epäsiistin näköisen!!
3
243
Vastaukset
- 3+4=7
Nuo tuotteet ei ole mulle tuttuja, mutta ainoa selitys minkä keksin olisi juurikin se että meikkivoide ei joko ole "asettunut" ja siksi lähtenyt valumaan jolloin se aurinkopuuterikin lähtee samalla. Tietty jos lisäät hirveän määrän sitä puuteria ja se jää "irtonaiseksi" hileeksi meikkivoiteen päälle niin se leviää. Itse käytän lumenen tuotteita pääsääntöisesti joten käytössä on lumenen natural code meikkivoide, siihen päälle rimmelin puuteria ja lopuksi lumenen aurinkopuuteria, ja ei kyllä ainakaan omaan silmään näytä siltä että leviäisi yhtään mihinkään.
- joo .
Jos kokeilet laittaa ohuesti puuteria ennen aurinkopuuteria? En myöskään keksi muuta syytä kuin että meikkivoide on lähtenyt alta valumaan. Voisit myös kokeilla jotain muuta kuin puuterimaista varjostusväriä, esim. hutiostos-liian tummat meikkivoiteet käyvät tarkoitukseen.
- MeikkiKreisi
Anna meikkivoiteen kuivua kunnolla. Jos ei sittenkään auta niin osta uus aurinkopuuteri, itellä rimmelin joku hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1782122
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141234Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 43949
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805