Aurinkopuuteri tekee ihosta epäsiistin näköisen!!

mmmallla

Hei!
Olen jo vuosia panostanut meikkaukseen ja kokeillut kaikkea uutta!
Varjostamisen ja korostamisen saloihin tutustuin kuitenkin vasta vuosi sitten.
Käytössä on nyt Joe Blascon valoväri & Estee Lauderin aurinkopuuteri..

Aurinkopuutereita olen kokeillut jo varmaan kymmeniä viimeisen vuoden aikana, mutta ei! Aina tulos on epätasainen/epäsiisti..
Kun laitan aurinkopuuteria mm. poskipäitä korostamaan "poskiluun" alle, niin puolen tunnin jälkeen aurinkopuuteri on jo valahtanut muuallekin kasvoille ja jäänyt läikikkääksi.

Meikkivoidettakin olen vaihdellut, nyt käytössä Joe Blasco ja aikaisemmin käytössä oli Lancome Teint Idole Ultra 24h

Tuotteet vaihtuu, ongelma jatkuu eli vika on pakko olla käyttäjässä!! En käytä puuteria, koska ihoni on todella kuiva eikä ole ollut tarvetta. Eli pääsääntöisesti käytän vain meikkivoidetta jonka päälle laitan korostusvärit ja aurinkopuuterin...

Kauhean epäselvä selitys, mutta toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa! Kiitos jo etukäteen :)

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+4=7

Nuo tuotteet ei ole mulle tuttuja, mutta ainoa selitys minkä keksin olisi juurikin se että meikkivoide ei joko ole "asettunut" ja siksi lähtenyt valumaan jolloin se aurinkopuuterikin lähtee samalla. Tietty jos lisäät hirveän määrän sitä puuteria ja se jää "irtonaiseksi" hileeksi meikkivoiteen päälle niin se leviää. Itse käytän lumenen tuotteita pääsääntöisesti joten käytössä on lumenen natural code meikkivoide, siihen päälle rimmelin puuteria ja lopuksi lumenen aurinkopuuteria, ja ei kyllä ainakaan omaan silmään näytä siltä että leviäisi yhtään mihinkään.

• joo .

Jos kokeilet laittaa ohuesti puuteria ennen aurinkopuuteria? En myöskään keksi muuta syytä kuin että meikkivoide on lähtenyt alta valumaan. Voisit myös kokeilla jotain muuta kuin puuterimaista varjostusväriä, esim. hutiostos-liian tummat meikkivoiteet käyvät tarkoitukseen.

• MeikkiKreisi

Anna meikkivoiteen kuivua kunnolla. Jos ei sittenkään auta niin osta uus aurinkopuuteri, itellä rimmelin joku hyvin toimii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      82
      4525
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4391
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3453
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2053
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      98
      1280
    Aihe