Sanonpahan vaan...

Jaska.

Nää nimettömänä isottelevat " 300kg penkkaripojut " on niitä jotka ei ilman penkkipaitaa nosta edes tankoa. Kun penkkipaita riisutaan pois, ei nousekaan enää 300kg, ei edes lähelle.

Ja sitten hehkutetaan että "ollaan isoja ku vuoret", mutta tosiasiassa liian kireitä ollaksenne isoja. Vai onko Suomessa ketään 140kg ukkoa kireänä? Vastaus: ei ole. Sen sijaan isoja ukkoja kyllä löytyy, mutta ne ei ole niitä öljyssä poseeraavia äijiä. Siellä ei kuulukaan olla iso vaan siellä määrää muut asiat.

Jos otetaan kilpailu siitä kuka on suurin, niin siihen sarjaan ei kuulu täällä lässyttävä Yarex-HH, joka juoksee vesipullo kädessä ja hyppii narua.

Toisaalta vaikeata sanoa kuka minkäkin viestin takana piilee ja onko mikään edes totta....

Niin paljon kuitenkin väärää tietoa, tahallista p*skanjauhamista...... luottamus 0.

Asiat kierretään kaarretaan, liioitellaan täällä..... Sitähän tämä.

Kaiken pilkunn*ssimisen keskellä ripulijutut on kyllä hauskaa luettavaa... etenkin TheOnen kuittaamiset perään.

9

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkisboy

Jos Jaska teräsmies tappelis kumpi voittas?

• -Lasse-

Niin se on Jaska, täällä on sellasia siipirikkosia harakanpoikasia nuo huutelijat. Täytyy yrittää ymmärtää niitä kun niillä on kehitys vaiheessa ja osa jää vajaaälyisiksi. Hyvä, tänään tulee toivottavasti hyvä treenipäivä, hyvää viikonloppua Jaska.

• peenismies

Tykkään hölkkäämisestä ja kunnon juoksulenkeistä, musiikkia kuunnellen. Ongelmana on vaan aivan liian iso penis. Penikseni takia juokseminen tuntuu tietysti ikävältä ja pienempänä pahana huomaan ihmisten tuijottavan kesällä kun on vähemmissä vaatteissa. Käytän nyt jo urheilulalushousuja ja tiukkoja housuja jotka tukisi penistäni. Onko teillä muilla isopeniksisillä neuvoja, mistä saa kunnon tukea. Neuvot olisi tarpeen. Olen myös ajatellut peniksen pienennys leikkausta. Miten sellaiseen?

• Iso mies.

"300kg penkkaripojut " on niitä jotka ei ilman penkkipaitaa nosta edes tankoa. Kun penkkipaita riisutaan pois, ei nousekaan enää 300kg, ei edes lähelle."

Katso niitä Eric Spoton videoita ja tajua että sinä et ole ollut vahva etkä tule olemaan vahva. Sinä et vieläkään tajua että ihmiset nostaa RAAKANA (ilman penkkipaitaa idiootti) 300kg. Tässäkin maassa. Mm. Freddi.

Ja sinähän se pahin penkkaripoju olet ollut kun olet HEHKUTTAMUT maat ja mannut sitä 200 YKKÖSTÄ.

Katso vaikka Halmon videoita. Siinäkin ollaan jo aika vahvaa miestä. Sinun painoilla pumpataan melkeen vinopenkkiä.

• Yarex-HH

HAHAHAHAHAHAAAAA!!!!

Läski on laitettu henkisesti niin polvilleen, että se tulee tänne keskellä yötä pillitäämään elämäänsä. PILLITI PILLITI PILLITI.

Ei vittu sä oot säälittävä ihrapallo.

Kato, tällasta tää nykyään on, teknologia. Kun sä niin sitä 90 lukua hehkutat, niin sitä ennen ajettiin hevosvankkureilla ja sitä ennen kiipeiltiin puissa. Niin se kehitys kehittyy. Kato, enää ei ole vahvin se, kenellä on eniten voimaa. Vaikka sulla ei koskaan edes ollut sitä paljoa. Ei se 200 penkki tosiaan ole mikään kummonen tulos roinalla ja kauheella sikabulkilla.

JA sitä paitsi sä oot just tollanen vitun nolla, paskamaha, mitään saamaton munaton vittu idiootti. Treenaat muutaman vuoden, otat roinaa ja kun tulokset pysähtyy, niin lopetat roinaamisen ja sit reenaamisen. Ihan normi paskamaharoinaajan treenikaari. Vittu sohvalla makaava henkisiä patoutumia täynnä oleva biomassamönjä. Hyi vittu!

Katoppa, kuka täällä on ainoa joka joutuu itkemään ja nillittämään omaa elämäänsä? Sinä.

Ja nimim. -Lasse-:
      Tuo oli yhtä vitun säälittävä yritys kun ne pari yötä sitten laittamasi "Jaskan puolustukset" tuonne toiseen ketjuun. Kaikki vittu tajuu, että se on tää yks ja sama henkilö. Nyt enää puuttuu naiset Tampereelta ja sellikaveri.

Ai vittu, että voi ihminen olla säälittävä!

Ammu vaikka pari finniä perseestäs ja mee ulos kävelee, muutakin ku tilaa pitsaa. Ei tarvii täällä itkeä. Ja aloita se häpeälomasi täältä nyt, ennen kuin häpäiset itseäsi enemmän. Sitä paitsi sähän lupasit olla 3 päivää poissa täältä, ja nyt jo kahden päivän aikana sä oot kirjottanu enemmän ku Kalle Päätalo samana aikana.

HAHAHAHAHAH! Iso mies on laitettu tilittämään netissä. MUHAHAHAHAHAAA!

• ....................

Yarex-HH.

Olet edelleen nössykkä joka ruikuttaa piilosta.
      Todellisuudessa Jaska pilkkois sut palasiks, eli vajakkipostauksesi ei asiaa miksikään muuta. Netissä on helppo isotella.

• Jaska.

"Kato, tällasta tää nykyään on, teknologia. Kun sä niin sitä 90 lukua hehkutat, niin sitä ennen ajettiin hevosvankkureilla ja sitä ennen kiipeiltiin puissa. Niin se kehitys kehittyy. Kato, enää ei ole vahvin se, kenellä on eniten voimaa. Vaikka sulla ei koskaan edes ollut sitä paljoa. Ei se 200 penkki tosiaan ole mikään kummonen tulos roinalla ja kauheella sikabulkilla. "

Älä nyt taas vingu siellä koneesi takana. Minulle ei ole mitään väliä mihin aikaan tänne kirjoitan, niin älä ruikuta.
      On ihan turha nettipalstalla isotella siellä mamin läppäriltä ennenkuin tulet ja näytät oikeasti mikä mies olet. Voit toki sanoa mitä haluat mutta olen lytännyt sut täällä jo monta kertaa aiemminkin.
      Tiedät kyllä hyvin mitä joutuu tekemään 200 penkin eteen ja ruikuttamisesi ja älyvapaa kielenkäyttösi ei sitä tosiasiaa muuta.
      Olet ollut kateellinen monestakin asiasta pitkään ja sua harmittaa kun olen sua isompi ja et itse halua olla koska pelkäät bulkittamista.
      Nössö.

"
      Läski on laitettu henkisesti niin polvilleen, että se tulee tänne keskellä yötä pillitäämään elämäänsä. PILLITI PILLITI PILLITI."

Missä vaiheessa laitoit?
      Tietääkseni susta on tehty tänne montakin ketjua mihin sinä ruikula et ole vastannut, koska et uskalla lukea mitä susta kirjoitetaan.
      Sulle käy yllätys jos luulet tuolla tavalla saavasi voiton, niin livenä asia on sulle vähän vaikeampi. Kaikki ei ole ihan niin helppoja miten luulitkaan. Olis kiva tavata sut ja katsoa kuka oikeasti pillittää. Missäs salilla käyt ?

"A sitä paitsi sä oot just tollanen ***** nolla, paskamaha, mitään saamaton munaton ***** idiootti. Treenaat muutaman vuoden, otat roinaa ja kun tulokset pysähtyy, niin lopetat roinaamisen ja sit reenaamisen. Ihan normi paskamaharoinaajan treenikaari. ***** sohvalla makaava henkisiä patoutumia täynnä oleva biomassamönjä. Hyi *****"

Voi nyt h*mopoikaa, meninkö liian pitkälle kun tiukka ulkomuotosi sai naurunaihetta? Oletko TheOne, se v*tun läskip*rseinen kynäniska turusta ja käyt m-clubilla? et taida uskaltaa myöntää?
      KUkas se nyt on kova ? Kuka myönsi kuka käy missä, tiedät kyllä ?
      Saan mä sohvalla maata ja syödä niin paljon kuin haluan, ja sä voit siitä ruikuttaa mut siitä ei ole mitään hyötyä. Kehitykseni ei ole myöskään pysähtynyt missään vaiheessa vaan lopetin eri syistä.
      että hyi hyi nyt....

"Katoppa, kuka täällä on ainoa joka joutuu itkemään ja nillittämään omaa elämäänsä? Sinä."

Missä vaiheessa? En ainakaan ole niin tehnyt.

"Tuo oli yhtä ***** säälittävä yritys kun ne pari yötä sitten laittamasi "Jaskan puolustukset" tuonne toiseen ketjuun. Kaikki ***** tajuu, että se on tää yks ja sama henkilö. Nyt enää puuttuu naiset Tampereelta ja sellikaveri."

No kun olet nyt niin olevinasi kovaa jätkää niin kerropa mistä sinä olet ?

"Ammu vaikka pari finniä perseestäs ja mee ulos kävelee, muutakin ku tilaa pitsaa. Ei tarvii täällä itkeä. Ja aloita se häpeälomasi täältä nyt, ennen kuin häpäiset itseäsi enemmän. Sitä paitsi sähän lupasit olla 3 päivää poissa täältä, ja nyt jo kahden päivän aikana sä oot kirjottanu enemmän ku Kalle Päätalo samana aikana."

Mikä häpeäloma? Mitä mä häpeäisin? Suna mä kyllä häpeäisin. Huutelet siellä läppärin takana ja olet niin isoa herraa. Sinuna aloittaisin kertomalla oman nimen ja paikkakunnan. Minä voin sanoa sinulle samat asiat mitä täälläkin ei minua hävetä tuollaiselle akkamaiselle ravintotieteiljälle tulla v*ttuilemaan.
      Halme jota sanot varmasti läskiksi, tekisi muusia sinusta samoin kuin mäkin :)

"HAHAHAHAHAH! Iso mies on laitettu tilittämään netissä. MUHAHAHAHAHAAA! "

Epätoivoista pillitystä nyt itseltäsi. Kirjoitat kuin teinit.
      Voin mä laittaa sut oikein kunnolla esiin täällä netissä kunhan kerrot itsestäsi lisää- Minä olen muuten Janne, terve :)

• ruikuti ruikuti

" ja minä olen the-one vähäkekkilänkadulta turusta.
        olikohan se m-club vai mikä? "

• Jaska.

"Niin se on Jaska, täällä on sellasia siipirikkosia harakanpoikasia nuo huutelijat. Täytyy yrittää ymmärtää niitä kun niillä on kehitys vaiheessa ja osa jää vajaaälyisiksi. Hyvä, tänään tulee toivottavasti hyvä treenipäivä, hyvää viikonloppua Jaska. "

Sitä samaa kiitos sinulle, onhan täällä vielä kunnon miehiäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4426
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      83
      4115
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3578
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3500
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2527
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2368
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2252
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2249
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2229
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2114
    Aihe