kilpailemaanko?

Hard powerlifter

Paljonko pitää nostaa penkistä että pääsee kilpailuihin?. penkki ilman varusteita 27,5kg ja slingshotilla 40kg.En ole vielä hommannut penkkipaitaa...mutta olen ajatellut sitä kovasti.Olen kuullut että paidalla voi saada jopa 100kg lisää penkkiin.Olen myös ottanut west-sidetyylin mukaan harjoitteluun pari vuotta sitten
Eli kevyt ja raskas päivä....Tavoitteena olisi penkata joskus raakana 200kg ja paidalla 300kg....olen treenannut 5 vuotta. ..6krt viikossa.t:pena 23v ja 52kg.

8

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikunnanopettaja.

Ihan oikeilla jäljillä olet. Jos nostat 27,5kg, niin olet aika lähellä tavoitettasi. 30kg riittää kisoihin pääsemiseksi.
      Paidalla saa tosiaan tuon 100kg lisää tulokseen ja kaksi paitaa kerralla tuo 200kg lisää. Kolmannen laittamalla voi tulla myös 5 lisää.

Tuo west side tyyli harjoitus kannattaisi tehdä niin että ottaa ensin raskaan ja vasta sitten kevyen päivän.

Kyllä tuo 200kg sinulta raakana vielä onnistuu kunhan muistat tehdä paljon nappuhyryä sekä leukoja. Nappuhyryt kannattaa tehdä aina maanantaisin, ei koskaan tiistaisin, keskiviikkoisin, torstaisin, perjantaisin, lauantaisin, eikä sunnuntaisin. Vain siis maanantaisin. Ei ikinä muulloin kuin aina ja vain maanantaisin. Ei siis tiistaisin, keskiviikkoisin, torstaisin, perjantaisin, lauantaisin, eikä siis sunnuntaisin. Vaan ainoastaan siis maanantaisin.
      Jos teet tiistaisin niin teet väärin, samoin teet väärin jos teet keskiviikkoisin. Et siis tosiaankaan saa tehdä myöskään torstaisin, perjantaisin, lauantaisin, etkä sunnuntaisin. Maanantaisin ainoastaan voit tehdä nappuhyryä.
      Nappuhyry ja leuat kehittävät 200kg penkkiä tehokkaasti.

Jos olet 5 vuotta jo treenannut, niin sekin jo kertoo että pääset kohta kisoihin ja muista: Jokainen penkkipaita tuo 100kg lisää penkkiisi.

• Hard powerlifter

Kiitoksia viesteistänne....olen muuttanut nyt ohjelmaani niin että otan ensiksi raskaan ja sitten vasta kevyen päivän....nappuhyryä otan pyramidinä....aloitin just 10*10 ja seuraavalla vkolla 9*9 ja päätyen raskaaseen ykköseen....leukoja otin kuminauhakevennyksellä (-40kg) kevyen 6:sen.penkkitulos on mennyt hitusen eteenpäin...otin 2 lankkuun 35kg 3 toistoa ja rinnasta merkkipenkin 30kg....Penkkipaitaa kokeilin myös ekaa kertaa.... vanhan takaa avoimen farkkupaidan sain lainaksi ja kokeilin laskea 60kg rintaa kohti....laski 1 sentin???teenkö jotain väärin vai paljonko pitää oikein olla painoa joka tulee rintaan asti?60kg painoi muuten sairaasti...pelottaa ajatella mitä 200 tahi 300kg oikein painaa.Kannattaisko ruveta harjoittelemaan niin että joka treeniin paita päälle ja 5 kg joka treenissä lisää rintaa kohti?ja sitten kun on niin paljon painoa että tulee rintaan...eikun räjähtämällä ylös?

• rawnostaja

Jokainen euro, jonka maksat minun kolmesta vähän käytetystä penkkipaidastani tuo sen yhden kilon penkkitulokseesi lisää. Nyt ei kannata säästää väärässä paikassa!

• bowman

Penkki 27,5kg?! Ja tavoite 200kg.. Voi jestas. Onko tää vitsi vai. Useimmat 200 kilon punnertajat nostaa ekalla punnerruskerralla 80-120 kg ilman aiempaa treeniä.

• voimapoika000

Oookko ihan pelle? Aika harva saa ekalla kerralla edes tankoo ilman paua ylös. 27.5 kilon penkki ei tod. ole huono tulos.

• ........

Useimmat myös roinaa.....

• uaaarrrggg

Treenaa otevoimailua. Jokainen salinosto on uusi WR!!!!

• stefan69

onko homoa jos tykkää nostaa alasti toisten miesten läsnä ollessa? olen 17 vuotias vaikuttaako se asian luonnollisuuteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2425
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1407
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      77
      1234
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      870
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      87
      698
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      678
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      666
    Aihe