Mies 40 v nainen 30 v

jyjtyjtyjtyjty

Kertokaapa 30 naiset ajatteletteko 40 vuotiaan miehen liian vanhaksi seurusteluun kanssanne? Itse olen 38v mies, olisiko saumaa kolmekymppiseen naiseen vai olenko jo liian vanha?

27

2900

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

      Olen 36 ja 30-vuotiaana olisi kelvannut. Ei haittaa.

    • nimimerkki1

      Oon 33 ja kelpaisit ainakin ikäsi puolesta -tosin kovin paljon 40-vuotiaista en ole kiinnostunut, kun en jaksa uskoa, että niin suuren ikäeron kans pitkälle mennään.

      • 12+2

        Aloitin 18-vuotiaana (n) seurustelun 28-vuotiaan (m) kanssa. Vieläkin ollaan yhdessä 19 vuoden jälkeen. Se on hyvin pitkälti molemmista kiinni onnistuuko, emme välittäneet muiden mielipiteistä. Ei tämä kymmenen vuoden ikäero nyt enää tunnu missään.


    • ririri

      Ikä on vain numero ja blaa blaa blaa...

      Minäkin olen 36v sinkkuäijä ja ihastunut 27v naiseen. Miehen logiikalla iällä ei ole merkitystä, mutta mitäköhän nainen ajattelee näin vanhasta äijästä?

      • vaieimuka

        "Miehen logiikalla iällä ei ole merkitystä"
        Tuon mukaan sinua ei haittaisi, jos nainen olisi vaikka 47v.


      • Iäkäs
        vaieimuka kirjoitti:

        "Miehen logiikalla iällä ei ole merkitystä"
        Tuon mukaan sinua ei haittaisi, jos nainen olisi vaikka 47v.

        Jos on ihastunut niin ei haittaa. Tietysti jos toiveissa on vielä lapsi niin silloin naisen 47 vuoden ikä haittaa vaikka se ei muuten haittaisi.


    • niin no

      Ei olis toiminut mulle, koska ikäeroa olis ollut liikaa. Mutta on naisia joita varmaan kiinnostaa. Miksi miehet ottavat aina 10 vuotta nuoremman, kannattaa miettiä tarkasti. Hakeeko vaan ulkoista nuoruutta, sisäisen asemasta. Kun olin 24v, mies halusi 16 -vuotiaan teinin. Ja myöhemmin myös 10 vuotta nuoremman. Ei omanikäinen ollut kuin pas*a kengän alla. Miettikää miltä tuntuu omalla kohdallanne, jos jokainen mies tekee niin.

      • m40..

        Itse suosin n. 15-20 vuotta nuorempia naisia. Parasta tässä on se, että ikäisiltäni naisilta lentää tikarit silmistä, kun näkevät minut nuoren naisen kanssa. No, minkäs sille voi jos sattui syntymään erittäin komeaksi, eikä tarvitse sotanorsujen kanssa pariutua.


      • 3+0

        En tiiä mistä olet tollaisia johtopäätöskisä tehnyt, nuorena nainen saattaa kelpuuttaa vanhemman miehen ,mutta katsoppas niitä naisia jotka ovat eronneet, suurinpiirtein kaikki valitsevat yllätys yllätys nuoremman miehen jopa hyvinkin paljon nuoremman:)
        Olisiko kokemuksen ääni kertonut että miehen on parempi jostainsyystä olla naista nuorempi :) aika varmasti yhtenä syynä on miesten seksuaalinen kyvyttömyys kun ikää alkaa karttumaan:)


    • 10 vuoden ikäero ei ole mikään juttu, kun aikuisia ollaan. Vasta 20 vuoden ikäero saattaa, huom. _saattaa_ aiheuttaa jotain ongelmia arjessa. Sekin riippuu vähän mm. sen nuoremman omien vanhempien iästä.

    • hiphej

      Riippuu naisesta, jos on kovin nuorekas 3-kymppinen niin 40 on liikaa...

      • nopenope

        juu, ei pissiksillä voi varttuneempaa miestä olla.


    • htöahtöataö

      Et olisi ihanteellisen ikäinen, mutta jos muuten natsaisi erityisen hyvin, tai jos ei olisi vakavasta suhteesta haaveksintaa, niin ei ylitsepääsemättömästi haittaisi. Aina on kiinnostanut lähinnä omanikäiset, saa olla hieman nuorempikin mies. Ja aina olen kelvannut omanikäisille ( -6v), niin ei ole tarvinnut kovin paljon vanhempia katsella. ;)

    • Miehenä

      en kovin tarkkaa tuijota tota ikää. Omasta kokemuksesta voin sanoa että toisille naisille toi on liikaa ( ikäero )ja toisille ei edes riittävästi.
      Jos käy suomi24 treffit sivustolla katsomassa profiileja niin voi todeta että monet 50 v naiset ovat paremman näköisiä kun jotkut 27-30 vuotiaat. Niin miehissä kuin naisissa se vaan korostuu keskiiän vaiheilla. Tärkeämpi kriteeri minun mielestä on se yhteensopivuus, ei niinkään ikäero.

    • nussipa

      Ikä ei tosiaankaan ole pelkkiä numeroita..

      Ensinnäkin,miesten keskimääräinen elin-ikä on lyhyempi kun naisilla, eli miehet vanhenee nopeammin.
      Nainen on 30v ylöspäin yleensä seksuaalisesti aktiivisin.
      Miesten seksuaalinen halu ja potenssi alkaa hiipumaan jopa alle 30v.
      Jos ei halua suhdetta jossa olet omaishoitajana ja kärvistelet illat ilman seksiä niin ehdottomasti silloin nuorempi mies on se parhain valinta.

      • jhjjfgjhgjfgjf

        Ei nelikymppinen mies tarvitse omaishoitajaa. Ja jos joku mua katselee kun olen 70-80 vuotias kun sitä omaishoitajaa tarvitsen niin silloin on oltu 30-40 vuotta yhdessä (mikä on tänä päivänä todella harvinaista), niin ei siinä vaiheessa 10 vuoden ikäero tunnu missään.

        Nuorempi mies ja vanhempi nainen on jotenkin vastenmielinen yhdistelmä. Eikö poika löydä nuorempaa naista itselleen, kun pitää vanhaan ryppyiseen tyytyä. Pojan jutut on ihan ero tasolla kuin vanhemmalla naisella, jolla on jo ehkä täysikäisiä lapsia.

        Itse en ikinä ottaisi vanhempaa naista.


      • vaieimuka
        jhjjfgjhgjfgjf kirjoitti:

        Ei nelikymppinen mies tarvitse omaishoitajaa. Ja jos joku mua katselee kun olen 70-80 vuotias kun sitä omaishoitajaa tarvitsen niin silloin on oltu 30-40 vuotta yhdessä (mikä on tänä päivänä todella harvinaista), niin ei siinä vaiheessa 10 vuoden ikäero tunnu missään.

        Nuorempi mies ja vanhempi nainen on jotenkin vastenmielinen yhdistelmä. Eikö poika löydä nuorempaa naista itselleen, kun pitää vanhaan ryppyiseen tyytyä. Pojan jutut on ihan ero tasolla kuin vanhemmalla naisella, jolla on jo ehkä täysikäisiä lapsia.

        Itse en ikinä ottaisi vanhempaa naista.

        "olen 70-80 vuotias kun sitä omaishoitajaa tarvitsen niin silloin on oltu 30-40 vuotta yhdessä (mikä on tänä päivänä todella harvinaista), niin ei siinä vaiheessa 10 vuoden ikäero tunnu missään"
        Ei "tunnu missään"! Tarkoitat siis, että myös 10v nuorempi vaimosi tarvitsee tuolloin omaishoitajaa.


      • oldie boy

        Miehet vanhenee, pyh. Miehet vain kuolevat ensin. Fyysinen äijien kunto on parempi, mutta sitten kupsahdetaan johonkin sydäriin tai tapaturmaan. Lisäksi kyllä mies pystyy lempimään ainakin 70 vuotiaaksi asti. Ikävä kyllä vanhempien miesten seksuaalisuus on tabu vieläkin. Olemme muka pervoja pedofiilejä kun seksi kiinnostaa, siis oman ikäisiemme naisten kanssa. Yhteiskunta on vaan vinoutunut ja nuoret eivät kestä seksielämäämme.


    • M-68

      "Itse en ikinä ottaisi vanhempaa naista."

      Niinhän sinä nyt sanot. Ikinä et voi etukäteen tietää minkälaisen ihmisen elämä eteesi tuo ja kehen lopulta rakastut loppuelämäksesi.

    • Ihan sama

      Olen 35 ja naiseni vähän yli 25. Kymmenen vuotta ei ole mitään, paitsi että kuolet 10 vuotta ennen häntä.

      • ...........

        Kuolet 15 vuotta ennen häntä.
        Naiset elävät keskimäärin 5 vuotta miehiä vanhemmiksi.


    • skippadidöötsi

      pedofiili!!!!!

    • ccc4445

      Tuossa kun tapailin, olin silloin 36v., niin tapailin ihan niin äidit kuin tyttäretkin. Ikähaarukka oli 21-42v. joiden kanssa tuli seksiä harrastettua.

      Se miten tuo onnistui... Johtuuko hyvistä geeneistä tai urheilullisesta taustasta sitten. Olen nuoremman näköinen, mutt akun sänki kasvaa, niin olen myös heti vanhemmillekkin sopiva saalis.

      Ei kait siinä mitään, jos toinen tykkää - niin silloin sillä iällä ei ole mitään väliä.

    • ……….

      Ei ole haitannut meillä. Ikää enemmän ovat merkinneet yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet, samantyyppinen elämäntilanne (molemmat saman alan pätkätöissä, ei perheenperustamissuunnitelmia) ja se vanha kunnon kahdenvälinen kemia.

    • jäljessäjäänytpummi

      mie oon nii köyhä 4kybe et taisi iske 16 vee jota mun taloudellinen tilanne olisi liian heikko vaativampa 30kybe naisel

    • Anonyymi

      Vanha ketju tiedetään....

      Mutta näin toideen aaltoon hyppäävänä vastaeronneena 43v miehenä en malta olla vastaamatta. Tämä nykyinen tinder meininki on aikalailla erilaista ihan varmasti, mihin aiemmat sukupolvet on tottunut. Ja jopa minä itse -79 syntyneenä, kiinnostuksen osoittaminen ja kaikenlainen tykkääminen oli tyystin erilaista ennen tätä äppi-aikakautta.

      Mutta asiaan.... ero tosiaan tuli, kiitos kysymästä se puoli sujui nyt lähinnä niin hyvin kuin voi. Ystäviä ja hyvä vanhempia ollaan edelleen. Ollaan jaettu edelleen samanikäisen exän kanssa aikalailla kaikki iloista ja surusita, lukuunottamatta sitä. Että ennenkuin alkaa mun "lapsiviikot" niin täältä on vähän aiemmin poistunut mun exää joskus 20v nuorempi nainen, joskus taas 20v vanhempi. Kyllä... jonkinlaisia FB/FWB juttuja on ollut niin 20v kuin 60v naisten kanssa. Näissä on ollut aina kummallekkin jotain hyvää ja tottakai molemmille myös. Fyysinen ikä on joskus täysin eri asia kuin henkinen ikä ja joskus se kemia jyrää täysin yli kaiken muun. Nuoret hakee selkeästi seksiä mun kanssa, haittaako se..... no ei todellakaan. Vanhemmat hakee mun kanssa jonkinlaista suhdetta, haittaako se, no ei todellakaan. Mutta avoin täytyy olla, mitä haluat ja mihin pystyt.

      Näin kerran eronneena ja puolison ulos maksaneena suht hyvin tienaavaan miehenä on lähes utopistinen ajatus ottaa pääomalleni jakajaa, mieluummin panostan maallisen mammonani tuosta ensimmäisestä rakkaus avioliitosta syntyneelle jälkikasvulleni. Mutta sydämmeni on toki auki edelleen, kyllä elämääni sopii kiva nainen syntymävuodesta huolimatta. Mutta avioitua en aio enää koskaan, se juna meni jo. Tässä mielessä vanhempi mies saattaa olla haastava jos itseeni asiaa peilaan. On eri asia rakentaa elämää jonkin ihmisen kanssa parikymppisenä, kuin päästää joku muu osingoille nelikymppisenä. Lähdenkö Hangon regataan jonkin kanssa, totta hitossa. Katselenko revontulia jääiglussa jonkun kanssa, totta hitossa. Mutta jos nainen kuvittelee saavansa minulta mitään muuta kuin puhdasta rakkautta niin erehtyy raskaasti. Lapset menee kaiken edelle, sille ei voi mitään. Ja tottakai hyväksyn ehtoitta ikäiseltäni naiselta saman. En koskaan tule korvaamaan hänen lapsille heidän isäänsä, enkä ole pennin jeniä pyytämässä. Jäljelle jää vain puhdas rakkaus, ja vain rakkaus....

    • Anonyymi

      Ikäero haitari on 10 vuotta kumpaankin suuntaan eli kun olen mies 47v se on 37-57v.
      Miksi puhutte alle kymmenen vuoden ikäeroista suurina eroina?
      Suuri ikäero on 15-20 vuotta. On suorastaan luonnollista että 30v nainen seurustelee 40v miehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe