Usko tekee ihmisen vihaiseksi ja suvaitsemattomaksi änkyräksi,
joka vihaa tasa-arvoa ja yhtäläisiä ihmisoikeuksia ja vastustaa
jyrkän kiivaasti sananvapautta ja uskonnonvapautta.
Jos haluat palavasti vihata kaikkea ja potea katkeran myrkyllistä
sysimustaa ihmisvihaa, niin kannattaa tulla uskoon. Jos esittäisit
vastaavia mielipiteitä muuten niin olisit natsi ja rasisti, mutta nyt
oletkin vain Herran palvelija ja Pyhän Totuuden Sanan puolustaja.
Jos et halua vihata kaikkea ja kaikkia koko ajan, niin kannattaa
pysytellä erossa uskosta ja uskovista, jotka myrkyttävät kaiken
sillä sysimustalla umpipimeällä vihanlietsonnallaan.
Usko on vaarallista
9
97
Vastaukset
- rivien välistä ja
Nyt sinä olet kyllä täynnä kaikkea tuota tunnetta, josta uskovia syytät?
- muutos todellinen
Usko antaa monelle "lihasydämen kivisydämen sijaan". Ennen uskoontuloa olin erittäin agressiivinen ja väkivalta ja siltä suojautuminen oli välillä riesana. Raukkamaisesti kättä pidempää piti olla ainakin helposti lainattavissa. Nyt itseni kaltaisissa uskovisssa on todella sydämellisiä ja kaikin tavoin ilman itsekkäitä taustavaikutteita todella avuliaita ystäviä (kaljarahaa turha kysyä, mutta koroton laina vaikka halpaa autoa varten järjestyy). 15 vuotta sitten välillämme olisi voinut olla molemminpuolista pelkoa ja vihaa..aiheesta.
- ajatuksia
muutos todellinen kirjoitti:
Usko antaa monelle "lihasydämen kivisydämen sijaan". Ennen uskoontuloa olin erittäin agressiivinen ja väkivalta ja siltä suojautuminen oli välillä riesana. Raukkamaisesti kättä pidempää piti olla ainakin helposti lainattavissa. Nyt itseni kaltaisissa uskovisssa on todella sydämellisiä ja kaikin tavoin ilman itsekkäitä taustavaikutteita todella avuliaita ystäviä (kaljarahaa turha kysyä, mutta koroton laina vaikka halpaa autoa varten järjestyy). 15 vuotta sitten välillämme olisi voinut olla molemminpuolista pelkoa ja vihaa..aiheesta.
Uskovainen pukee rajallisuutensa hyvyyden kaapuun, kaunansa helvetillä pelotteluun ja kuvittelee, että se tuo hänelle taivaspaikan, paratiisin, johon hän, viallinen ihminen,olisi jostain syystä olisi oikeutettu. Millaista harhaa elämä voi ollakaan. Eikö olisi parempi elää elämäänsä silmät auki vai eikö ole uskallusta?
- Myrkynkylväjät
Äläpä nyt viitsi puhua soopaa, minä osaan kyllä lukea ja tällä palstalla on joka ikinen päivä kymmeniä uskisten pelkkää sysimustaa vihaa sylkeviä viestejä.
Eivätkä nuo tulenpalavaa vihanlietsontaa sisältävät viestit miksikään muuksi muutu vaikka kuinka selittelisit. Koko ajan vihataan raivoisalla vimmalla kaikkea, etenkin yleisiä ja yhtäläisiä oikeuksia, tasa-arvoa, sananvapautta, uskonnonvapautta, sekä tietenkin aivan erityisesti homoja ja ateisteja, joita solvataan taukoamatta mitä törkeimmillä tavoilla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12135175
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12132608
Aivan turhaan selittelette yhtään mitään, kun todisteet voi jokainen lukea täältä kymmenistä ketjuista, mustaa valkoisella. Minä olen uskovassa perheessä kasvanut ja myös nähnyt ja kokenut vuosikymmeniä aitiopaikalta kaiken sen pyhän vihan ja ankaran myrkynkylvön, mitä uskovat aina kaikkialle ympärilleen levittävät. Äärimmäisen ahdasmielistä suvaitsemattomuuutta, ummehtunutta pimeyttä ja kuvottavaa löyhkää suoraan varhaiskeskiajan inkvisition kellereista.
Mutta omaa kuoppaanne te kaivatte näyttämällä uskonne todelliset kasvot.
Ja metsä kyllä vastaa, samalla mitalla kuin te sinne aina huudatte.
- Joosua2014
Galatalaiskirjeessä apostoli Paavali kirjoittaa siitä, mitä saa aikaan se, kun ihminen vaeltaa ilman Hengen johdatusta. Näitä hän kutsuu lihan teoiksi.
Sitten hän luettelee, mitä saa aikaa se, kun ihminen vaeltaa Pyhä Hengen johdattamana.
"Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niin kuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa." (Gal.5:19-21)
"Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen." (Gal.5:22)- Eipä löydy mitään
"Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen."
Olen 55v, kaikki sukulaiset ja koko laaja suku ovat uskovia, enkä ole koskaan eläissäni tavannut ainoatakaan uskovaa kristittyä joka vastaisi tuota kuvausta.
Missähän moisia hengen hedelmiä voisi oikeasti tavata, vai puhutaanko tässä (taas kerran) kuvitteellisista myyttisistä taruolennoista? - ajatuksia
Eipä löydy mitään kirjoitti:
"Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen."
Olen 55v, kaikki sukulaiset ja koko laaja suku ovat uskovia, enkä ole koskaan eläissäni tavannut ainoatakaan uskovaa kristittyä joka vastaisi tuota kuvausta.
Missähän moisia hengen hedelmiä voisi oikeasti tavata, vai puhutaanko tässä (taas kerran) kuvitteellisista myyttisistä taruolennoista?Uskovaisuus on vain harhakuvitelmassa elämistä, itsensä ruokkimista pelkillä sepitelmillä, paimentolaisten kokoamalla ohjeistuksella, joka kertoo vain ihmisten alistamisesta, kiduttamisesta ja holhoamisesta. Siinä ei ole jälkeäkään lähimmäisen rakkaudesta, hyvyydestä tai onnellisuudesta.
Myrkynkylväjät
>>>Usko tekee ihmisen vihaiseksi ja suvaitsemattomaksi änkyräksi, joka vihaa tasa-arvoa ja yhtäläisiä ihmisoikeuksia ja vastustaa jyrkän kiivaasti sananvapautta ja uskonnonvapautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874