Mikä niissä vanhemmissa naisissa kiinnostaa ?
Vanhempi nainen ----- nuoremmat miehet
8
302
Vastaukset
- vanha mies
Kokemus?
- ihanaa elämää..
No minä olen 53v ja miesystäväni 39v. meillä todella hieno suhde. Mieheni aina sanoo olen niin vapaa kaikesta, olen sinut itseni kanssa, seksi aivan loistavaa. Olen kyllä nuoremman näköinen, en voisi kuvitella että olisin oman ikäisen kanssa.
Ehkä se on se elämän kokemus :) - ila1
No kaikki mikä nyt naisissa ylipäätään kiinnostaa??? Lisätään vielä iän mukanaan tuoma tietynlainen seksikkyys, katsos kun kaikissa asioissa on puolensa, ei me miehet niin mustavalkoisesti ajatella, että vain parikymmpiset ovat kuumia. Ja olisihan se varmasti erilaista kokeneen, ja itsevarman naisen kanssa, joka tietää, mitä haluaa. Ja ehkä se omissa ajatuksissani isoin tekijä: ESTOTTOMUUS. Oon pidempään haaveillut vanhemman naisen seurasta, edes yhdestä yöstä, mutta ei vielä ole tärpännyt. Viikonloppuna pääsin kyllä yhden n. 45v naisen kanssa aika lähelle, mutta johonkin sen kadotin. Kyllä otti päähän. Ja itse olen 26v, komeaksi ja fiksuksi sanottu, tiedän sen itsekin, joten mitään epätoivoista ruinausta en harrasta. Olisi vaan kiva tietää, missähän näitä "puumia" löytäisi Tampereelta? "Aikuisten baarit" vissiin ainoita potentiaalisia?
- N38
Mitkä on"aikuisten baareja" Tampereella? :D On kyllä näköjään trendi, että nuoremmat miehet pyrkii saatille, mutta kun itse ei oo kuitenkaan ikäänsä nuoremman näköinen ja ihan oikean suhteen haluaisi, niin taitaa olla kiinnostus jo lähempänä nollaa.
Ihan vinkkinä nuoremmille miehille, että niitä lähestymisiä voisi tehdä jo ennen pilkkua... Olisi ainakin itseäni ajatellen paljon parempi onnistumismahdollisuus. Hae tanssimaan, nopeitakin, ja juttele ihan normaalisti kuten muutenkin ihmisten kanssa tutustuttaessa, ilman mitään välittömiä iskuajatuksia. Omaan kotiini en ihan periaatteesta ketään suoraan baarista vie, joten varustaudu itse kutsumaan kylään tai ehdota jo suoraan tapaamista selvin päin myöhemmin. Näin voisin ehkä jopa nuoremman kanssa vehtailemaan sortua. ;)- N38
Ai niin. Ole itse selkeästi aloitteellinen ja aktiivinen yhteydenpidossa, koska vaikka nainen puumailisikin, hän ei halua tuntea itse saalistavansa. Älä ihan heti lannistu. Ja tehkää pelin henki fiksulla tavalla, mikäli kyse on vain fyysisestä suhteesta.
- ....................
No "aikuisten baarilla" tarkoitin lähinnä jotain, missä ei soi musiikki, ja jossa istutaan sivistyneesti ja keskustellaan politiikasta jne, vähän vitsillä heitin. Mut joo, enpä mä niin usein käy baareissa, mietin vaan et taitaapi silti olla ainoo paikka, missä on luonnollista lähestyä. Eikä se mun aktiivisuudesta kiinni jäisi, miltään osin ;), Oon vähän jotenkin arka lähestyyn yhtään ketään, niin moni on kuitenkin varattu, tai sitten toteaa ehkä vähän hämmentyneenä ikäeron liian isoksi. Kai sitä on jo luovuttanu suurimmaks osiks, ottaa vaan päähän et kohta sitä on jo itsekin vanha. Olisi kiva ollut jotain tällaistakin kokea.
- N38
Jaa.. Itse käyn useimmiten Ilonassa, ja vaihdellen mm. Hullussa Porossa, Gloriassa, Bricksissä ja Ilveksessä, Dooriksessakin joskus. Harvemmin on tullut käytyä"aikuisten baareissa" koska niissä ei pääse tanssimaan, kesällä toki terasseilla. Kyllä pubeissakin poiketaan, mutta ne on yleensä eri reissuja kunnon viihteelle lähdön kanssa.
Jos haet hetken hekumaa, baari on paras paikka etsiä ja siinä ympäristössä itsevarmuus on valttia. Muuten sitten ihan missä vaan voi ja kannattaa kokeilla onneaan. Kaupassa esim. näkee paljon ihmisiä.. ;)
Miten selvität onko nainen varattu? Kysyt vaikka, että onko hänen puolisonsa kovin mustasukkainen, että voisiko hän vaihtaa muutaman sanan, koska haluaisit naisen mielipiteen johonkin asiaan. Vaikka"siskosi" lahjan ostossa. ;) Tää nyt ehkä oli vähän heikko esimerkki, mutta keksi jotain mikä saa naisen myöntämään seurusteleeko hän vai ei. Siitä onkin sitten helpompaa pyytää häntä vaikka johonkin mihin "olet jo itse menossa" minne on helppo lähteä neutraalilta pohjalta mukaan, eli ei ole liian päällekäyvää, vaikka taidemuseoon, ei kahville pönöttämään ja vaivaantumaan. :D
Melkein 20 v. ikäero tuntuu kyllä jo hurjalta, ootko varma ettei sulla ole jotain äitikompleksia..? Joku hiukan reilu 10v. ikäero vielä ehkä menee, mutta kyllä liian nuori kumppani saa kokeneenkin aristelemaan ryppyjään ja muhkuroitaan, kun paikat eivät ole enää muutenkaan niin kimmoisat ja freesit kuin nuorukaisten normideiteillä. Siksi ei kannata yrittää pokailla "liian vanhaa". :) Itsellä meni joskus ihan maku, kun 20-vuotias(!) yritti jotenkin tökerösti iskeä. En halua miettiä, että "poka" voisi ikänsä puolesta olla lapseni (joita ei ole, mutta silti). - jgh
No emmä nyt tiedä, 20 vuotta vanhemmat voi olla hyvinkin paljon nuoremman näkösiä. Ei se mun mielestä liikaa ole, tietty jos haluaa jotain vakavampaa niin sitten joo. Aika perseestä, ettei sais kuolata naisen perään, jos se on yli 40? Että kaikkien pitäisi vaan katsoa niitä nuoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794