Napakorut ja seksi x)

Zennie

Elikäs, oon tässä jo pidemmän aikaa suunnitellut napalävärin ottamista.. Muuten olisin varmaan käynyt jo sellaisen hankkimassa, ellei tuo otsikossa mainitseman asia mietityttäisi.. Tuttavapiirissäkään ei ole henkilöitä, joilla kokemusta tällaisestä olisi.
Eli siis, onko napakorusta haittaa, kun harrastaa seksiä.. esim. basic lähetyssaarnaaja-asennossa? Pelottaa vaan, että koru sitten hiertäisi joko minua tai kultaani x)
Kertookapa kokemuksistanne :)

11

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm

      Siis oletko nyt tosissasi..? :)
      Lähetyssaarnaaja-asennossa koru ei hierrä sinua eikä kultaasi ellei hänellä ole tapana ko. asennossa röhnöttää kokonaan päälläsi.

    • minsu 28v

      mulla on ollu vuosia eikä mitään ongelmia!
      napakoru on erit seksikäs kaikki on sanonu!!!
      kantsii ottaa kultainen napakoru se on paras!!!

      • pomppas!

        "Napakoru seksikäs, KAIKKI on sanonu?"
        Ihmisiä on varmaan niin moneksi, ettei kaikki sun napaläväristäs tykkää!

        "Kannattaa ottaa kultanen, se on paras"
        Millä hel..^¤½§2n perusteella? Entä jos ei käytä muita kultakoruja ollenkaan? Eikös se läväri sitten näyttäisi aika oudolta? Tässäkin asiassa ihmisillä on varmaan montaa eri makua.


      • mä.....
        pomppas! kirjoitti:

        "Napakoru seksikäs, KAIKKI on sanonu?"
        Ihmisiä on varmaan niin moneksi, ettei kaikki sun napaläväristäs tykkää!

        "Kannattaa ottaa kultanen, se on paras"
        Millä hel..^¤½§2n perusteella? Entä jos ei käytä muita kultakoruja ollenkaan? Eikös se läväri sitten näyttäisi aika oudolta? Tässäkin asiassa ihmisillä on varmaan montaa eri makua.

        mä oon samaa mieltä.


    • ............

      kuuleppas nyt tyttö pieni, ei sitä vehjettä sinne napaan työnnetä vaan vähän alemmas...

      • =)**

        niimpä... ajattelin kirjoittaa ihan samanlailla.


    • Jenascia

      kantsiskohan sun mennä kotiin kasvamaan ennenkuin alat seksiä harrastamaan, tai napakoruja ottamaan. ei ole tervettä että 12-vee pikkupillut jakelee kaikille. ja lähetyssaarnaaja, hohhoijaa, voiko tylsempää asentoa ollakaan, sinäkin sen tietäisit, jos olisit kertaakaan seksiä harrastanut. nih.

      • ***MIr*

        niimpä... tosi tylsä asento!!


    • K. Irurgi

      Napakoru haittaa lähetyssaarnaajaseksiä suurin piirtein yhtä paljon kuin korvakoru suihinottoa!

      Kokeile, jos et usko!

    • *Linda

      no ei haittaa mitenkään..! mul on itellä ollu yli 9kk napakoru eikä oo haitannu. =)

    • Anonyymi

      Mulla on napakoru napan ylä että alapuolella kun koru on parantunut ottamisen jälkee ei höiritse millään tavalla aionastaan voi aristaa kosketusta jonki aikaa elikkä voi alkaa särkemään muttei mitään enempää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe