Napakorut ja seksi x)

Zennie

Elikäs, oon tässä jo pidemmän aikaa suunnitellut napalävärin ottamista.. Muuten olisin varmaan käynyt jo sellaisen hankkimassa, ellei tuo otsikossa mainitseman asia mietityttäisi.. Tuttavapiirissäkään ei ole henkilöitä, joilla kokemusta tällaisestä olisi.
Eli siis, onko napakorusta haittaa, kun harrastaa seksiä.. esim. basic lähetyssaarnaaja-asennossa? Pelottaa vaan, että koru sitten hiertäisi joko minua tai kultaani x)
Kertookapa kokemuksistanne :)

11

3821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm

Siis oletko nyt tosissasi..? :)
      Lähetyssaarnaaja-asennossa koru ei hierrä sinua eikä kultaasi ellei hänellä ole tapana ko. asennossa röhnöttää kokonaan päälläsi.

• minsu 28v

mulla on ollu vuosia eikä mitään ongelmia!
      napakoru on erit seksikäs kaikki on sanonu!!!
      kantsii ottaa kultainen napakoru se on paras!!!

• pomppas!

"Napakoru seksikäs, KAIKKI on sanonu?"
        Ihmisiä on varmaan niin moneksi, ettei kaikki sun napaläväristäs tykkää!

"Kannattaa ottaa kultanen, se on paras"
        Millä hel..^¤½§2n perusteella? Entä jos ei käytä muita kultakoruja ollenkaan? Eikös se läväri sitten näyttäisi aika oudolta? Tässäkin asiassa ihmisillä on varmaan montaa eri makua.

• mä.....
        pomppas! kirjoitti:

"Napakoru seksikäs, KAIKKI on sanonu?"
        Ihmisiä on varmaan niin moneksi, ettei kaikki sun napaläväristäs tykkää!

"Kannattaa ottaa kultanen, se on paras"
        Millä hel..^¤½§2n perusteella? Entä jos ei käytä muita kultakoruja ollenkaan? Eikös se läväri sitten näyttäisi aika oudolta? Tässäkin asiassa ihmisillä on varmaan montaa eri makua.

mä oon samaa mieltä.

• ............

kuuleppas nyt tyttö pieni, ei sitä vehjettä sinne napaan työnnetä vaan vähän alemmas...

• =)**

niimpä... ajattelin kirjoittaa ihan samanlailla.

• Jenascia

kantsiskohan sun mennä kotiin kasvamaan ennenkuin alat seksiä harrastamaan, tai napakoruja ottamaan. ei ole tervettä että 12-vee pikkupillut jakelee kaikille. ja lähetyssaarnaaja, hohhoijaa, voiko tylsempää asentoa ollakaan, sinäkin sen tietäisit, jos olisit kertaakaan seksiä harrastanut. nih.

• ***MIr*

niimpä... tosi tylsä asento!!

• K. Irurgi

Napakoru haittaa lähetyssaarnaajaseksiä suurin piirtein yhtä paljon kuin korvakoru suihinottoa!

Kokeile, jos et usko!

• *Linda

no ei haittaa mitenkään..! mul on itellä ollu yli 9kk napakoru eikä oo haitannu. =)

• Anonyymi

Mulla on napakoru napan ylä että alapuolella kun koru on parantunut ottamisen jälkee ei höiritse millään tavalla aionastaan voi aristaa kosketusta jonki aikaa elikkä voi alkaa särkemään muttei mitään enempää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe