Varmmaan yksi eniten kateutta aiheuttavista automerkeistä on Volvo. Sen vuoksi minä pidänkin Volvoista, saan ainakin "naapurin" vihreäksi kateudesta. Nyt varmaan tulee taas hienoja kommentteja tähän jatkoksi, no ne on vain kateutta.
Volvo aiheuttaa kateutta
21
134
Vastaukset
- missä valvonta?
Eilen joku Volvoilija ajeli 105 km/h peräkärry perässä ohitseni kun omasta autostani en saanut irti enempää vauhtia, vakionopeudensäädin hyydytti vauhdin tasolle 100 km/h. Toinen kärrytön Volvoilija puolestaan kiilasi kaistanvaihdossa eteeni tarpeettoman oloisesti.
Volvolla ajavan ei tarvitse välittää säännöistä kun auto on niin turvallinen. - Jjhghuu
Kyllä minäkin olisin vihreä kateudesta jos Volvolla ajaisin.
- BMW tai MB
Mua lähinnä säälittää Volvolla ajavat ressukat, eivät ymmärrä autoista mitään...
- dacia.
BMW tai MB kirjoitti:
Mua lähinnä säälittää Volvolla ajavat ressukat, eivät ymmärrä autoista mitään...
Joo bmv ja mb autoilla on kyllä statusta yllättävän paljon, ottaen huomioon niiden heikon kestävyyden.
- Hookkani
Olet sekoittanut säälin ja kateuden.
- kylvaan
Säälittää nää kiinalaisten tekeleet, niiden kalleus!
- ???
Mikä malli tehdään kiinassa?
- kohta kait
??? kirjoitti:
Mikä malli tehdään kiinassa?
Kaikki, että saadaan traktorien hinta aals..
- hintaprobleema
Yleensä kiinalaiset tuotteet ovat halpoja. Kiinalaisen Volvon hinnan pitäisi olla selvästi alle Toyotan, ennen kuin alkaisi kiinnostaa. Nyt lähinnä säälittää, kun joku ajaa kiinalaisella autolla ja on maksanut saksalaisen hinnan siitä.
- niin.
Tojotaa ja Volvoa ei tule verrata keskenään, tojo on huonomman luokan auto.
- samoja kiinalaisia
Kyllä niitä tojotiakin tehdään kiinassa. Olen ihan itse nähnyt sekä hondan, että tojotan tehtaan kiinassa.
- 16+20
niin. kirjoitti:
Tojotaa ja Volvoa ei tule verrata keskenään, tojo on huonomman luokan auto.
Voi niitä, helpostikin. Aiheuttavat kateuttakin saman verran.
- mexico und hungary..
Kyllä niitä "saksalaisiakin" tehdään jossain ihan muualla, kuin saksassa.......
- turve elvis
ehkä sotket säälin ja kateuden
- Cresliner
"" Mua lähinnä säälittää Volvolla ajavat ressukat, eivät ymmärrä autoista mitään..""
Ompas pöhlö kommentti. Minullakin on ollut parikymmentä eri merkkistä autoa.Näin remppaajana osaan myös kaikkia niitä huoltaa ja korjata. Nyt kun ajelen mm. Volvolla , yhtenä perheen kolmesta autosta, niin olenkin ymmärtämätön. - joka puolella
Peugeottia ja Volkkaria tehdään Brasiliassa. Toyotaa Englannissa. Ford, VW, Sitikkaa, Toyotaa valmistetaan Marokossa
- nuole persetttä
Älä ny jauha pazkaa petteripunakuono... Kiinalainen kärrykin vielä.
- Beta Romeo
Volvo? Sehän on juuri perusperheenäidin tuttu turvallinen möhkö. Miten siitä voi kukaan olla kateellinen. Ihan niinkuin olisi maatalon isännälle kateellinen kumisaappaista.
- Duet
Ei tunne kateutta kun kun näen kiinalainen vollen.
- nooooot..
Öööhh.... anteeksi mikä saa kateeelliseksi? Traktoriko buahaahhaaaa!!!
- hfvjk
Volvo on mahtimiesten mahtiauto. Suurin osa teistä näkee vaan takavalot kun mun s40 t4 painaa kovaa ohi.
Ps. Mulla on myös suuret sukupuolielimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1815158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543267Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132678Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie712240Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015