En tiedä onko kenelläkään toisella karvaisella naisella ongelmana ettei kehtaa aloittaa seurustelua tämän runsaan karvoituksen vuoksi. Kamala ajatuskin että olisi karvaisena ilkosillaan miehen edessä tai mies näkisi/tuntisi ajetun sängen. Tehokkaasti eristää ja pilaa mahdollisuuksia tällainen karvainen ominaisuus. Tietysti ihmisillä on pahempiakin vammoja mutta tämä on sellainen inhottava vaiva.
Karvainen nainen ei kelpaa
7
478
Vastaukset
- Erilaisuus
Karvoitustakin on niin monenlaista. Jollakin naisella "ylimääräistä" karvoitusta esiintyy esim. säärissä ja toisella reisien alueella. Joku taas kärsii kasvojen alueella olevasta karvoituksesta.
Voisitko siis täsmentää, millainen oma karvoituksesi luonnontilassa on? - apiskuukkeli
Täällä on kuule ihan sama tilanne! Mulla siis epänormaaleilla alueilla liiallista karvankasvua naisilla... Ja siis tummaa ja vahvaa karvaa. Nyt aloitettu valohoidot, toivotaan että tuottaa tulosta! :)
- Ristiverisekakarva
Jos kokee, että on liikakarvoitusta, kannattaa käydä lääkärissä keskustelemassa, onko hormonitoiminnassa jotain vikaa. Suomalaisella naisella ei kuulu olla kovin karvaiset reidet, selkä, vatsa, rinta tai parta-alue. Silloin todennäköisesti hormonitoiminnassa on jotakin vikaa tai kärsii muusta syystä hirsutismista.
Se sijaan jos on vaikkapa "etelämaalaiseen" tapaan tumma ja vahvakarvainen, niin enpä usko, että se haittaa, kun sopiva mies kohdalle osuu. Tummalla naisella luonnostaankin karvat ovat näkyvämmät ja vahvemmat kuin blondilla. On blondillakin karvaa, ohut ja hento blondikarva koetaan vain eri tavoin, se on "suloista nukkaa" tai jotain sinne päin. - krähkrähkräh
Mene vahaukseen, sokerointiin tai laserhoitoon. Kaikki, kyllä maksaa. Jos osaat, voit itse itse tehdä.
- karvakääkää
Täällä eräs karvainen nainen ja pieni tarinan tynkä. MInä tutustuin mieheeni netin kautta ja lopulta tavattiin. Luonteet niin samanlaiset ja muutenkin kaikki vain natsasi yhteen. Mutta mutta minun ongelmana oli juurikin karvoitukseni (parta, viikset, selkä, kädet, jalat jne) Eikä muuten mitään hentoista vaaleaa vaan paksua mustaa karvaa.
No olimme tapailleet jo jonkin aikaa, kunnes suoraan kerroin miehelle, että tämmöinen on tilanne ja asialle en juuri mahda mitään. Arvelin että hän juoksee karkuun pää kolmantena jalkana, muttei niin tapahtunut.
Juttelimme asiasta ja mies sanoi, ettei häntä haittaa ja, että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen.
Nyt tässä porskutellaan viidettä vuotta ja edelleen rakastuneina :)
Kannattaa vain rohkaistua kertomaan asiasta.- -------
Oletko ikinä tutkituttanut asiaa lekurilla, kun kerran mainitsit ettet mahda asialle mitään? :)
- karvakääjää
On tutkittu. Hormonit ok ja kaikki muukin kaikin puolin ok, mistään sairaudesta ei ole kyse.
Laseria olen ottanut kasvojen alueelle, joka on myös huomattavasti auttanut, muttei poistanut ongelmaa kokonaan. Eli edelleen sheiverillä ajelen kasvot päivittäin (parta ja viikset).
Muualle vartaloon en ole laseria ottanut, kun ne poistot maksavat mansikoita, ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719