Karvainen nainen ei kelpaa

Kiehreh

En tiedä onko kenelläkään toisella karvaisella naisella ongelmana ettei kehtaa aloittaa seurustelua tämän runsaan karvoituksen vuoksi. Kamala ajatuskin että olisi karvaisena ilkosillaan miehen edessä tai mies näkisi/tuntisi ajetun sängen. Tehokkaasti eristää ja pilaa mahdollisuuksia tällainen karvainen ominaisuus. Tietysti ihmisillä on pahempiakin vammoja mutta tämä on sellainen inhottava vaiva.

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erilaisuus

      Karvoitustakin on niin monenlaista. Jollakin naisella "ylimääräistä" karvoitusta esiintyy esim. säärissä ja toisella reisien alueella. Joku taas kärsii kasvojen alueella olevasta karvoituksesta.

      Voisitko siis täsmentää, millainen oma karvoituksesi luonnontilassa on?

    • apiskuukkeli

      Täällä on kuule ihan sama tilanne! Mulla siis epänormaaleilla alueilla liiallista karvankasvua naisilla... Ja siis tummaa ja vahvaa karvaa. Nyt aloitettu valohoidot, toivotaan että tuottaa tulosta! :)

    • Ristiverisekakarva

      Jos kokee, että on liikakarvoitusta, kannattaa käydä lääkärissä keskustelemassa, onko hormonitoiminnassa jotain vikaa. Suomalaisella naisella ei kuulu olla kovin karvaiset reidet, selkä, vatsa, rinta tai parta-alue. Silloin todennäköisesti hormonitoiminnassa on jotakin vikaa tai kärsii muusta syystä hirsutismista.

      Se sijaan jos on vaikkapa "etelämaalaiseen" tapaan tumma ja vahvakarvainen, niin enpä usko, että se haittaa, kun sopiva mies kohdalle osuu. Tummalla naisella luonnostaankin karvat ovat näkyvämmät ja vahvemmat kuin blondilla. On blondillakin karvaa, ohut ja hento blondikarva koetaan vain eri tavoin, se on "suloista nukkaa" tai jotain sinne päin.

    • krähkrähkräh

      Mene vahaukseen, sokerointiin tai laserhoitoon. Kaikki, kyllä maksaa. Jos osaat, voit itse itse tehdä.

    • karvakääkää

      Täällä eräs karvainen nainen ja pieni tarinan tynkä. MInä tutustuin mieheeni netin kautta ja lopulta tavattiin. Luonteet niin samanlaiset ja muutenkin kaikki vain natsasi yhteen. Mutta mutta minun ongelmana oli juurikin karvoitukseni (parta, viikset, selkä, kädet, jalat jne) Eikä muuten mitään hentoista vaaleaa vaan paksua mustaa karvaa.
      No olimme tapailleet jo jonkin aikaa, kunnes suoraan kerroin miehelle, että tämmöinen on tilanne ja asialle en juuri mahda mitään. Arvelin että hän juoksee karkuun pää kolmantena jalkana, muttei niin tapahtunut.
      Juttelimme asiasta ja mies sanoi, ettei häntä haittaa ja, että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen.
      Nyt tässä porskutellaan viidettä vuotta ja edelleen rakastuneina :)

      Kannattaa vain rohkaistua kertomaan asiasta.

      • -------

        Oletko ikinä tutkituttanut asiaa lekurilla, kun kerran mainitsit ettet mahda asialle mitään? :)


    • karvakääjää

      On tutkittu. Hormonit ok ja kaikki muukin kaikin puolin ok, mistään sairaudesta ei ole kyse.
      Laseria olen ottanut kasvojen alueelle, joka on myös huomattavasti auttanut, muttei poistanut ongelmaa kokonaan. Eli edelleen sheiverillä ajelen kasvot päivittäin (parta ja viikset).
      Muualle vartaloon en ole laseria ottanut, kun ne poistot maksavat mansikoita, ikävä kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe