Mulla on helposti rasvoittuvat luomet ja niinpä tarvin pohjustusaineen ennen värin levittämistä. Olen käyttänyt Lumenen voidetta mutta en ole tyytyväinen siihen, sillä se paakkuuntuu.
Osaisko kukaan suositella jotain hyvää? Mielellään tietenkin kohtuuhintaista.
luomivärin pohjustus
3
146
Vastaukset
- ...
Mulla Lumene paakkuuntuu, jos laitan sitä liikaa. Vähemmän on enemmän luomivärin pohjustuksessa.
Mutta jos se vaan ei suostu yhteistyöhön niin kannattaa kokeilla vaikka Urban Decayn Primer potionia. Omani tilasin beautybuysta (koska Suomen hinnat) ja oon kyllä tykännyt. (Too Facedin Shadow Insurance on kuulemma myös hyvää.) - rrrrhys
Kokeilepa ostaa Natural coden luomivärikynä (kevään uutuuksia) ja levitä sen päälle puuteriluomivärit. Ei muuten karkaile luomivakoon. Maksaa n. 8 euroa.
- Mysterious M
Olen itse käyttänyt Dermalocgican skinperfect primer spf30, sillä se käy myös herkille silmien iholle. Ostin pari vuotta sitten Urban Decay sarjan pohjustusvoiteen luomille, se oli todella hyvä, kunnes allergisoiduin sille ja silmäni turposivat. Nykyisn en uskalla käyttää mitä vain ja vaikka tämä on arvokas, se on tarkoitettu koko kasvojen pohjusteeksi. Pyydä ensin vaikka näyte. Käy blogissani katsomassa tuote.
.http://kristallikimara.blogspot.fi/2013/06/dermalogica-makes-your-skin-beautiful.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253805Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42230- 1101632
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241289Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 86741