Tulevatko afrikkalaiset töihin tänne ?

Uusi tilasto tuossa

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=8&id=5329

Mielestäni tämä tilastokin kertoo ja kaikki sen jo tietävät tuollakin, että täällä ei tuollaisen afrikan ja lähi-idän koulutustason ihmisille ole töitä, joten MIKSI ÄNKEÄVÄT TÄNNE ?

Harvassa on maita maailmassa, jotka haluavat elättää suurin kustannuksin verovaroin muiden kansojen ihmisiä. Lisäksi olemme surkeassa talousromahduksessa kaiken lisäksi.

9

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkahattutäti

Tottakait he työn perässä muuttavat tänne Pohjolan raukoille rajoille.

Ajattelitko jotain muuta ?
      Siinä tapauksessa sinut kuuluu haastaa oikeuteen hyökkäyksestä kansanosaa vastaan.

• Jussuf (se sama)

Minä en täällä päässyt työhön ja olen kokenut negatiivista syrjintää, koska eivät ottaneet minua töihin Korkeasaareen paimentamaan rakkaita vuohia ja lampaita. Sanoivat testien jälkeen, että olen liian kiinnostunut eroottisesti pienistä eläimistä.

• äly hoi

Mistä niille töitä hankitaan? Eihän täällä ole koulutetuille ammattimiehillekkään tarpeeksi duunia. Joku järki tähänkin asiaan.

• Mie en tiijä.

En ymmärrä ?

Mutta 1,8 miljoonaa heitä vielä tarvittaisiin.

Pakko kai se on uskoa kun ihan Pääministeri itse niin sanoo.

• Ihminen tarpeeton

Todennäköisesti heitä tarvitaan romuttamaan yhteiskunta lopullisesti Venäjän vallan alle, sillä suomalaisia odottaa massatyöttömyys:
        http://www.youtube.com/watch?v=rbWIdAU9Qug

"Me viemme Suomesta eläkkeet ja työvoiman ja tuomme yhä lamaa", Käteinen sanoo lyhyesti. Tulevaisuudessa robotit tekevät kaikki työt, ihminen on tarpeeton.

• Rikastaja
    • ulos_maasta

Kukaan afrikkalainen ei tee töitä, työnteko ei kuulu heidän "kulttuuriinsa". Sen sijaan raiskaaminen ja varastelu, se on osa heitä.

• Late Lapista.

Töihinhän nuo somaalit ainakin tänne tulevat, niillä on vain vaikea löytää töitä kun insinöörin todistukset ovat hukkuneet henkkarien mukana lentsikan vessapyttyyn!

Late Lapista. SSSS Ry!

• kakakakakaka

kaikki mamut pois suomesta------------------------------------niitä ei täällä kaivata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      167
      2293
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1295
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1048
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      998
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      989
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe