Oletko rahamoodissa?
http://www.hs.fi/tiede/a1388975228826
Niin?
Ratikka
3
<50
Vastaukset
- Ratikkakuski(kok)
Olen harras mammonapalvoja
Mitä enemmän riistän rahaa, itse pelkkän palstapellenä
Sitä enemmän halveksi pienipalkkasia duunareita
jotka minulle työllään rahaa tekevät
rahan ilo on parempi, kuin oikea p-illu
Saan orgasmeja patjan sisällä tuoksivista rahoista En. Ensinnäkin kävelen enemmän kuin ajan autolla, ja silloinkin olen kohtelias kävelijöitä ja muita autoilijoita kohtaan. Toisekseen minä en ole erityisen kilpailuhenkinen enkä kunnianhimoinen. Nuuka ja turvallisuushakuinen kylläkin eikä tällaisella luonteella raaski pröystäillä.
- Money and power
Tuo tutkimuksen tulos voitaisiin suoraan siirtää rahan vaikutuksesta, vallan vaikutukseen, eli kutakuinkin saman tutkimustuloksen saisi myös "valtamoodissa" olevista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623