Enklanti on hyvä oppia voi vaikka ryöstöhetkellä puhua vanhuksille ENKLANTIA... Toinen ryöstö
56-vuotias mies puolestaan joutui ryöstön uhriksi maanantain vastaisena yönä kello 00.15, kun hän oli kävelemässä Mustapuronpolkua pitkin Itäkeskuksen lähettyvillä Helsingissä.
Hän ohitti kaksi miestä, jotka alkoivat puhua hänelle englantia. Yhtäkkiä toinen miehistä löi uhria päähän useita kertoja.
Mies kaatui ojaan, jolloin ryöstäjät käskyttivät häntä antamaan lompakkonsa.
Kun tämä ei heti reagoinut, ryöstäjät anastivat miehen kädestä puhelimen ja lompakon taskusta. Sen jälkeen he poistuivat Puotinharjun suuntaan.
Google-mainokset
Yhdistä Lainasi
Lainat 30 000 €:n asti ja maksuaika 1-12 vuotta. Helppo & nopea palvelu
rahalaitos.fi/Laina
Uusi Internet Security™
Palkittu suojaus: F-Secure. Lataa heti Internet Security™!
www.f-secure.com
Ruskeaan nahkatakkiin pukeutuneet ryöstäjät ovat noin 175-180 senttiä pitkiä.
Uhri sai vammoja kasvoihinsa.
Kummatkin ryöstöt ovat täysin pimeitä eikä tekijöistä ole toistaiseksi tietoa.
- Tämänhetkisten tietojen mukaan näyttää siltä, että ryöstöillä ei ole mitään yhteyttä, vaan tekijät ovat eri henkilöitä, Halme sanoo.
Ryöstöistä mahdollisesti jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin (virka-aikana 040-5513249).
( minkä) MAALAISET ryöstelevät vanhuksia...
Jussuf( se eri)
2
<50
Vastaukset
- Jussuf (se sama)
Kyllä, englantia ja muitakin kieliä on hyvä maailmalla osata. Teillä siellä Takahikiässä ei tietenkään tarvitse.
- Kartta hukassa
Laita linkki Takahikiälle en löydä..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181