Kokemattomia ja ujoja miehiä?

hitto oon neitsyt

Oon 27-vuotias nainen ja mulla ei oo minkäänlaista kokemusta miehistä.
Oliskos täällä miehiä, joita ei haittaa mun kokemattomuus?
Kenties miehiä, jotka myös ovat kokemattomia ja ujoja.

55

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmi2

Jos tää nyt ei ollut vitsi tai provo niin vastaan suoraan että kyllä löytyy

• hitto oon neitsyt

Ei oo provo eikä vitsi. Halusin vaan vähän vitsailla kokemattomuudellani.

Mistä päin oot?

• Ätmi2
        hitto oon neitsyt kirjoitti:

Ei oo provo eikä vitsi. Halusin vaan vähän vitsailla kokemattomuudellani.

Mistä päin oot?

Eteläsuomesta olen

• Peris on pop!

Vau, vapaaehtoinen luuserimagneetti! Pus!

• mies 86

No tääl olis yks...

• hitto oon neitsyt

Missä päin asut?

• mies 86

Missä päin asut?

Turussa päin ollut kirjoilla viimeiset neljä ja puoli vuotta, entä sinä?

• 12+16

Ei täällä ole kuin kokeneita :( sori vaan. Miksei kokenut mies kelpaa? :(

• hitto oon neitsyt

Kokenut mieskin kelpaisi, mutta monelle kokeneelle miehelle mun kokemattomuus on ongelma.

• ewtgewttewt

Kokenut mieskin kelpaisi, mutta monelle kokeneelle miehelle mun kokemattomuus on ongelma.

No ei ole! Tosi moni mies haluaisi juuri Sinun neitsyytesi!

• hitto oon neitsyt
        ewtgewttewt kirjoitti:

No ei ole! Tosi moni mies haluaisi juuri Sinun neitsyytesi!

Tuo ei kyllä voi olla totta.

• Ätmi2

Tuo ei kyllä voi olla totta.

On se :)

• ätmi-sinkku

Onhan täällä, mitä sitten. Taidat olla provileva mies.

• 18+16

kerro itse mistäpäin oot, niin ei tarvii kysellä kaikilta erikseen

• hitto oon neitsyt

Oon Pohjois-Savosta, Kuopiosta.

• 9+10

Heh, no niin oon minäkin. onko mailia?

• 9+10

tai sit kirjottele ite [email protected]

• Ätmi2

Tai sit tuut elämysmatkalle eteläsuomeen :D

• hitto oon neitsyt
        9+10 kirjoitti:

Heh, no niin oon minäkin. onko mailia?

Mulle voi kirjottaa osoitteeseen hissukka (at) suomi24.fi.

• ätmi-sinkku

Oon turusta. Turkuun kannattaa aina tulla.

• 13+6

Ja mies kun tekee vastaavanlaisen ketjun vaikka asuisi pk-seudulla niin vastauksia ketjuun naisilta tulee puhtaat nolla.
      miten voi roolit olla näin eri ääripäissä..

• itsestäänselvyys

Sen takia, että miehen poikuus on naisille kamala asia, mutta naisen neitsyydellä ei ole juurikaan merkitystä, tai joillekkin se on pelkkää plussaa.

• 10+8

Aww, AP hävis linjoilta :(

• 13+17

Joh, sitä rupes pelottamaan, kun satuin olemaan ihan samasta paikkakunnalta.

• Jepjeb

Taitaa olla panemassa.
        Se on nopsakkaa meillä naisilla :)

• 8+15
        Jepjeb kirjoitti:

Taitaa olla panemassa.
        Se on nopsakkaa meillä naisilla :)

Varmaan, onnee sinnepäin vaan :)

• Hmm, näköjään te ätmioksetukset onnistuitte karkoittamaan sen pois välittömästi jo muutamalla viestillä. Ootte te kyllä lahjakkaita….

• 16+2
        stellaria81 kirjoitti:

Hmm, näköjään te ätmioksetukset onnistuitte karkoittamaan sen pois välittömästi jo muutamalla viestillä. Ootte te kyllä lahjakkaita….

Pitäis patentoida meidän taktiikka.

• 16+2 kirjoitti:

Pitäis patentoida meidän taktiikka.

Juu, siitä voisi olla hyötyä esim. sodassa vihollisen pois karkoittamisessa... Mutta voipi toki olla että teidän taktiikkanne tehoaakin vain naisiin.

• 1+13
        stellaria81 kirjoitti:

Juu, siitä voisi olla hyötyä esim. sodassa vihollisen pois karkoittamisessa... Mutta voipi toki olla että teidän taktiikkanne tehoaakin vain naisiin.

Voisin opettaa YTMeille maksua vastaan miten päästä eroon turhista ylimääräisistä.

• Ätmi2
        stellaria81 kirjoitti:

Hmm, näköjään te ätmioksetukset onnistuitte karkoittamaan sen pois välittömästi jo muutamalla viestillä. Ootte te kyllä lahjakkaita….

Jotain positiivista sentään, se on tänään oppinut markkina-arvo teoriaa ja tietää oman arvonsa parisuhdemarkkiloilla :)

• Menopaus

On toki, myös vanhempaa vuosikertaa.

Olen 47-vuotias ja yhä kokematon. Ujoudesta en tiedä mutta luonteenani on uppoutua minua kiinnostaviin asioihin joskus intensiivisestikin. Kuvittelisin että myös "seksiin" jos siihen vain olisi mahdolllisuus.

Kokemattomuutesi ei todella haittaa sillä sehän olisi pelkästään hellyttävää. Elämä koko mitassaan on oppimista sanotaan, miksei siis myös seksielämä ikään katsomatta.

• Hyvä ihminen

Parempi kun et sitä täältä kysele. Palstalla rehottaa eräänlainen "korruptio" meitä kokemattomia kohtaan.

• hitto oon neitsyt

Oon myös hirveen ujo. Sekin on miehille ongelma.

• mies 86

Ei sun mun kanssa ainakaan tarvisi mistään ressata... haluisitko kirjoitella tms?

• Ätmi2

Ei ole, kunhan tietää etukäteen - toki sen huomaa ja normimies osaa kantaa keskustelua eteenpäin yksinkin :)

• hitto oon neitsyt
        mies 86 kirjoitti:

Ei sun mun kanssa ainakaan tarvisi mistään ressata... haluisitko kirjoitella tms?

Olishan se kivaa.

• atm1

• atm1 kirjoitti:

Laita spostia [email protected]

Juu, sopiihan sitä sp-osoitetta tyrkyttää, mutta oottekos poijjaat tullu ajatelleeksi ettei tuommoisiin ole niin kiva kirjoitella jos ei itse omista anonyymiä sp-osoitetta. Siinä sitten kiva ihmetellä että mitähän sillä omalla nimellä oikein mahdetaan puuhata, kun ei välttämättä edes minkäänlaista vastausta tule takaisin kun kirjoittaa…

• 19+18
        stellaria81 kirjoitti:

Juu, sopiihan sitä sp-osoitetta tyrkyttää, mutta oottekos poijjaat tullu ajatelleeksi ettei tuommoisiin ole niin kiva kirjoitella jos ei itse omista anonyymiä sp-osoitetta. Siinä sitten kiva ihmetellä että mitähän sillä omalla nimellä oikein mahdetaan puuhata, kun ei välttämättä edes minkäänlaista vastausta tule takaisin kun kirjoittaa…

Noh ihan yhtä helppo se on teidän tyttöjenkin tehdä anonyymi SP-osoite ja suosittelenkin semmoisen tekemään muutenkin muuta nettiä varten.

• mies 86
        stellaria81 kirjoitti:

No tuo on varmaan totta. Aloittajalle sanoisin että voisin kyllä antaa omankin sähköpostiosoitteeni, mutta siinä tulee tosin aika helposti oma henkilöllisyyteni selville tällä palstalla... onko sinulla mahdollisesti jotain vähän ns. anonyymimpää osoitetta johon voisi viestiä laittaa tulemaan?

• 20+20

Tää on joku trolli :D

• Ätmi2

Voi olla, tai sitten ei? Löytyy myös kokemattomia naisia u know?

• 16+14
        Ätmi2 kirjoitti:

Voi olla, tai sitten ei? Löytyy myös kokemattomia naisia u know?

Kyllähän niitä löytyy, mutta et tästä topikista kyllä tule löytämään.

• ätmi-sinkku

Oikeesti jos joku haluis sänkyyn mun kanssa, oli neitsyt tai ei niin lähtisin taxilla heti vaikka ouluun asti panemaan.

• Ätmeillä onkin vain

seksi mielessä ja naisessa kiinnostaa vain pinppi. Ytmien ja ketmien kanssa voi käydä filosofisia keskusteluja, mennä matkoille, teatteriin ja konserttiin - viettää hyvää yhteistä aikaa. Ätmit on kuin eläimiä, vain pinpin perässä, hyh.

• jlksdfölhgögs

Kysymys: oletko ylipainoinen?

• hitto oon neitsyt

Tuo oli hyvä kysymys, mutta kysypä jotakin muuta.

Omasta mielestäni oon sopivasti lihava.

• Tietysti se kokematon mies kovasti kaikilta pillua haluais, mut ei se ole sängyssä sen arvonen että viittis käydä päästämässä sen tuskistaan :D

• mies 86

Ei se rasian saaminen nyt minulle ainakaan ole mikään elämän keskipiste, ja vielä vähemmän haluaisin saada sitä "kaikilta". Se on tietenkin yleinen käsitys ns. AT-miehistä siinä missä kokemattomista miehistä muutenkin että reikää pitäisi saada edes jollain konstilla joltain vastakkaisen sukupuolen edustajalta, mutta yleensä tämä ajatusmalli pätee nuorempiin miehiin, 20-25 vuotiaisiin ja siitä alaspäin tai muuten vähän yksinkertaisempiin tai pelkistetymmän ajatusmallin omaaviin miehiin. Suurin osa henkisesti varttuneista miehistä haluaa ennemmin parisuhteen kuin pelkkää seksiä.

• 19+4

Muuteskin varmaan parempi, että vähän sydämmellisempi nainen olisi eka nainen, kuin joku horo joka ajattelee vain miten hyvä pano toinen on.

• ..............

Kuka luuseri muka jotain kaltaistasi tavislutkaa suostuisi panemaan?

• .............. kirjoitti:

Kuka luuseri muka jotain kaltaistasi tavislutkaa suostuisi panemaan?

Et kuule arvaakaan kuinka monelle oon jo petiin kelvannu :D

• mies.

Ujous ei ole ongelma kun itse olen aloitteellinen. Yleensä naiset tykkää kun mies ottaa ohjat.

• trip

matka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      72
      5054
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4043
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3765
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      130
      3230
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2964
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2648
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      336
      2624
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2266
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      46
      2010
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      110