Onko miesystäväni exän perään?

Pelko valtaa

Minua häiritsee miesystäväni reaktio liittyne hänen exänsä miessuhteisiin. Heidän erosta on yli kaksi vuotta ja tällä ex-naisella on ollut pari miessuhdetta tämän jälkeen. Minun mieheni kun on kuullut näistä niin on hermostunut todella ja alkanut mesoa ja jopa nimitellä tätä miestä vaikka ei ole tavannutkaan. Kun olen ottanut asian puheeksi että miksi se ottaa niin koville niin vastaus on että hän ei tykkää ajatuksesta että hänen lapsiensa elämässä olisi joku toinen mies. Minulla on myös kaksi lasta ja ajattelen ihan päin vastoin. Minusta olisi positiivista jos minun ex miehelläni olisi nainen eikä minua häiritsisi ajatus toisesta naisesta minun lapsieni elämässä. Minä olen jättänyt minun exäni mutta miesystäväni on jätetty. Mitä mieltä olette, onko miesystäväni yhä exänsä perään. Hän sanoo että ei ole mutta mietin kuitenkin..

3

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä janottaa

On huolestuttavaa. Pistä äijä seinälle. Miten ehditte saada 2 lasta kahdessa vuodessa. Huh! Sinuna alkaisin valmistautumaan eroon tai etsimään uutta. Idiootti ukko sulla, ei eläkään nykyhetkessä ja on epärehellinen.

• auts1

ei todellakaan kuulosta hyvältä. jätetyllä yleensä kestää se vanhasta pääseminen pidempään (poikkeuksiakin toki on) ja jos vielä nopeesti toiseen suhteeseen lähtenyt pikaiseen niin auts...

• kuka tietää

Jos se tietää että eksän mies on täys kusipää ja hällä nousi suojelulliset tunteet esille tms. ?ei se vielä tarkoita että haluaisi yhteen eksän kanssa................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7533
    2. 102
      5486
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5017
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      136
      4394
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3140
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2793
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2377
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2334
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1936
    Aihe