Onko miesystäväni exän perään?

Pelko valtaa

Minua häiritsee miesystäväni reaktio liittyne hänen exänsä miessuhteisiin. Heidän erosta on yli kaksi vuotta ja tällä ex-naisella on ollut pari miessuhdetta tämän jälkeen. Minun mieheni kun on kuullut näistä niin on hermostunut todella ja alkanut mesoa ja jopa nimitellä tätä miestä vaikka ei ole tavannutkaan. Kun olen ottanut asian puheeksi että miksi se ottaa niin koville niin vastaus on että hän ei tykkää ajatuksesta että hänen lapsiensa elämässä olisi joku toinen mies. Minulla on myös kaksi lasta ja ajattelen ihan päin vastoin. Minusta olisi positiivista jos minun ex miehelläni olisi nainen eikä minua häiritsisi ajatus toisesta naisesta minun lapsieni elämässä. Minä olen jättänyt minun exäni mutta miesystäväni on jätetty. Mitä mieltä olette, onko miesystäväni yhä exänsä perään. Hän sanoo että ei ole mutta mietin kuitenkin..

3

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä janottaa

On huolestuttavaa. Pistä äijä seinälle. Miten ehditte saada 2 lasta kahdessa vuodessa. Huh! Sinuna alkaisin valmistautumaan eroon tai etsimään uutta. Idiootti ukko sulla, ei eläkään nykyhetkessä ja on epärehellinen.

• auts1

ei todellakaan kuulosta hyvältä. jätetyllä yleensä kestää se vanhasta pääseminen pidempään (poikkeuksiakin toki on) ja jos vielä nopeesti toiseen suhteeseen lähtenyt pikaiseen niin auts...

• kuka tietää

Jos se tietää että eksän mies on täys kusipää ja hällä nousi suojelulliset tunteet esille tms. ?ei se vielä tarkoita että haluaisi yhteen eksän kanssa................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4771
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2256
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1486
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1407
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      987
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      929
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe