Minua häiritsee miesystäväni reaktio liittyne hänen exänsä miessuhteisiin. Heidän erosta on yli kaksi vuotta ja tällä ex-naisella on ollut pari miessuhdetta tämän jälkeen. Minun mieheni kun on kuullut näistä niin on hermostunut todella ja alkanut mesoa ja jopa nimitellä tätä miestä vaikka ei ole tavannutkaan. Kun olen ottanut asian puheeksi että miksi se ottaa niin koville niin vastaus on että hän ei tykkää ajatuksesta että hänen lapsiensa elämässä olisi joku toinen mies. Minulla on myös kaksi lasta ja ajattelen ihan päin vastoin. Minusta olisi positiivista jos minun ex miehelläni olisi nainen eikä minua häiritsisi ajatus toisesta naisesta minun lapsieni elämässä. Minä olen jättänyt minun exäni mutta miesystäväni on jätetty. Mitä mieltä olette, onko miesystäväni yhä exänsä perään. Hän sanoo että ei ole mutta mietin kuitenkin..
Vastaukset 3
- sitä janottaa
On huolestuttavaa. Pistä äijä seinälle. Miten ehditte saada 2 lasta kahdessa vuodessa. Huh! Sinuna alkaisin valmistautumaan eroon tai etsimään uutta. Idiootti ukko sulla, ei eläkään nykyhetkessä ja on epärehellinen.
- auts1
ei todellakaan kuulosta hyvältä. jätetyllä yleensä kestää se vanhasta pääseminen pidempään (poikkeuksiakin toki on) ja jos vielä nopeesti toiseen suhteeseen lähtenyt pikaiseen niin auts...
- kuka tietää
Jos se tietää että eksän mies on täys kusipää ja hällä nousi suojelulliset tunteet esille tms. ?ei se vielä tarkoita että haluaisi yhteen eksän kanssa................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691062
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12919En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20577- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439