Onko ihan "laillista" kuvata työkaverin työjälkea? eikö se täytä jo työpaikka kiusaamisen merkit. Kuvan ottaja siis todellinen riesa työpaikallamme, josta ei vaan pääse eroon.
Työjäljen kuvaaminen..
6
314
Vastaukset
- ohhohhoijaa
Olisikin mukava tietää vastaus tuohon. Meillä eräs kyttääjä vahtii kaikkea ja raportoi kaikesta eteenpäin. Joskus hän ottaa myös kuvia. Varmaan korvaamaton tietolähde esimiehille, jotka tosin virallisesti eivät ole ottavinaan mitään kantaa.
Ei taida laitonta olla mutta melko epäasiallista kuitenkin. Työnantajalle voisi huomauttaa, että kokee sen epäasialliseksi käytökseksi. Silloinhan työnantajan olisi otettava siihen kantaa :)
- niimpäniin
Olispa kiintoisaa tietää missä ootte töissä! Nimittäin mun exä teki juuri tota jollekin työkaverilleen, esitteli mullekin niitä kuvia työpaikkansa siivoojan huonosta jäljestä.
- Kiinnostus loppus?
Eikö esimies voisi "palkata" toisenkin kuvailijan, joka kuvaa sitten tätä kuvaajaa?
- outoa meininkiä
Jotenkin tuntuu ettei ole ihan laillista hommaa ottaa kuvia ja laittaa niitä jakeluun. Vähän tietenkin riippuu työpaikasta, ett millaiset säännöt on eli rikotaanko jotain salassapitosääntöä tuolla kuvaamisella. Kai joku lupa kuvaamiseen on täytynyt saada, ei työpaikoilla ihan noin vain voi mennä kameran kanssa kuvia ottamaan.
- kertokaa
mitäs kun yks lähihoitaja ottanu kuvia itsestää ja asiakkaista?
eihän sekään vissiin iha sallittua ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777