Pyhän Hengen pilkka Porvoossa !

rankka virhe--

Julkisella keskustelulla toivon saatavan mahdolliset todistajat esiin, kuten esim pastori Paul von Martens ,Enston Timo Miettinen ja Ilpo Hätönen, Peter Broberg .

Ote kirjeestä Päivi Räsäselle, toivon hyvä Ministeri ,että te kristityn vastuulla panette nyt tämän asian järjestykseen erittäin rivakasti. On myös mahdollista että venäjän nationalistit hyödyntävät tätä sotkua kuten aiemmin Puolalainen mafia hyödynsi , saatuaan selville että Enston insinöörit olivat onnistuneet loviisalaisen psykiatrin avulla tekemään minulle väärän diagnoosin, ja sitten valtakunnansyyttäjä ottanut pois kaikki poliisi ja syyttäjäpalvelut.

Tätä väärää diagnoosia käytettiin huoltajuuskäräjillä 20 vuotta myöhemmin ja minut pantiin sentakia jopa mielisairaalaan tarkkailtavaksi 2,5 kk , jossa sitten havaittiin ettei mitään sekotiloja tai argessioita saati Enston insinöörien väittämää parantumatonta skitsofreniaa lainkaan havaittu, ja koko juttu paljastui. Siellä ´´sairaalassa´´ suljetussa tilassa huumatulle potilaalle tehtiin kaikenlaista kurjaa ,mm´´seksuaalisia rasitustestejä´´ ts. väkivaltaa,tarkemmin lakimies Jari Kattelus Seinäjoki.

Suomen mielenterveyden keskusliiton tutkija Markku Salo sanoi YLE 1 n asiaohjelmissa jokunen vuosi sitten miten Suomessa pannaan kemialliseen pakkohoitoon joka vuosi noin 8000 ihmistä ja heistä yli 1000 oli Salon havainnon mukaan täysin terveitä, liian terveitä Suomessa vaadittavaan ´´keskitasoon´´ verraten. Tämä on Suomen kansallinen häpeä,Salo sanoi. Korvausvaateeni Strasbourgissa Suomen valtiolle ja Enstolle ovat isoja

Ari Kuukalla on sairaalan johtajan [email protected] raportti jossa todetaan että tämä mieshän onkin ihan terve, pakkoeristämiseen eikä isä/poika suhteen katkaisuun ole MITÄÄN syytä. Mutta Kuukka ei näyttänyt sitä 2010 huoltajuuskäräjillä,suojellakseen Aila Koulua ja Tanja Heiskasta,eikä lainkaan lähettänyt käräjistä päätöstä,saati perusteluja, vaikka PB osoitteeni Agadirissa todistettavasti oli hänen sihteerillään.

Koska asia tuli liian kiusalliseksi, käräjien jälkeen perusturvajohtaja [email protected] määräsi kovaan sävyyn minut poistumaan sinne mistä tulinkin, elikkä pohjois Saharaan asuntovaunuuni, jossa yhä olen,eikä Rabatin konsulaatti suostu auttamaan perheoikeudellisissa asioissa vaikka lain mukaan pitäisi.

Vanhanen kertoi pidattamisen ja kovan kohtelun johtuvan siita etta han oli puhunut puhelimessa serkkuni Matti Koivumaen kanssa; joka on Helsingin Kaivokadun Sampopankin johtaja; joka itse aiemmin kertoi minulle pelkaavansa pankkimiehen uransa pilaantuvan tallaisen sukulaissuhteen takia; Mutta pidatettaessa Keuruun poliisi sanoi ensin etta pitaahan mies pirattaa kun on ollut noin kauan ulukomailla

Myohemmin syyksi sanottiin puolalaisten naisten kunnian loukkaaminen; mutta [email protected] paasti minut paasiaisen jalkeen putkasta ja sanoi etta kylla nyt pitaisi jotakin ihmisoikeuksia tallekkin saada joka ei tuota isompiin rikoksiin ole syyllinen ; ja etta rikoskarajat tasta kaikesta pitaa aloittaa
mutta Keuruun poliisin komisario [email protected] ei halunnut ; koska sikalaisessa hyvaveli verkostossa; jota myos mafiaksi voisi kutsua sen rikollisuuden takia; olisi liian moni tarkea tyyppi karahtanyt

Kansanedustaja Kirsti Elomaa kuuli 16.5.2010 Ruotsinlaivalla mitä on tapahtunut ja kiljaisi, voi saa.tna mitä ne sossuämmät tässä maassa häärää! Koska te Päivi Räsänen olette lääkäri ja vastuussa poliisien rikoksista, nyt teidän pitäisi kiljaista vähän kovempaa,ennenkö sen tekevät venäläiset

Vanhanen väittää ettei hän muista tuollaista sanoneesa, mutta KAIKKI keskustelut myös poliisiasemalta ja Tampereen turvakodista [email protected] ovat äänifileillä,sd kortit Ari Kuukalla.Puolan osalta lakimiehellä [email protected]

Saksalainen Schuller sanoi kuulleensa että minua ja kotiamme kohtaan tunnettu viha johtui paitsi kateudesta ja anopin juonittelusta, myöskin JUUTALAISESTA alkuperästäni ? Ja jos minun on todella pyydettävä apua uusnatseilta ihmisoikeuksien saamiseksi sudeettijuutalaisille, tässä voi kyllä alkaa kellot kumista pelottavalla tavalla. Mutta se ei ole minun vikani, ja jos Suomi 24 serveri estaa rikosuhria pyytämästä apua julkisesti, sitä puidaan Strasbourgissa sitten

kotisivullani kerron miten Porvoon kirkko voi joutua kansainvälisen demonstraation kohteeksi Porvoon hiippakunnassa tapahtuneen Pyhän Hengen pilkkaamisen takia ,todistaja Pastori Paul von Martens, joka erosi sentakia pappisvirastaan ja koko kirkko paloi. Se korjattiin uudelleen ja nyt se on RÄJÄYTYSVAARASSA

lukekaa kirjeeni Keuruun kirkkoherralle, joka sanoi olevansa ajattelutavaltaan sama kuin minä
www.unianova.eu/ossi.poikonen.htm

0

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        435
        3141
      2. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        109
        2549
      3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        379
        2439
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        158
        2045
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        7
        1877
      6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        23
        1287
      7. 168
        1280
      8. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        97
        1186
      9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        72
        1121
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        88
        977
      Aihe