Tuleeko suomi-versio pelikonsoliin mitään erikoista vai kannattaako jo ostaa verkkokaupasta saksa-versio. Ennakkotilattuihin tulee vissiin joku peli ja ohjain mutta tuleeko mitään ongelmia suomi-päivityksissä sitten syksyllä kun laite ilmestyy suomessa. Eli miten on, ostanko pelikoneen nyt vai vartunko syksyyn saakka?
XBOX ONE suomi / saksa versio
2
293
Vastaukset
- FINtomppa
Itse ostin konsolin ihan hetki sitten. Tuli se UK:n julkaisu. Ainoat mitä piti ostaa, että sen sai Suomessa toimimaan niin UK:n pistorasia adapteri, mutta se ei maksanut edes 20€:tä. Itseäni nytten mietityttää se, että minulla ei tällä hetkellä näy Xbox Live palvelussa mitään siitä, että omistaisin ja käyttäisin Onea. Tosin kaikki profiilini "pelipisteet" tulivat ja juuri ostettuani live aika. Mietityttää vain, kun minulla on joku 14€ rahaa siellä peli tililläni, niin ne eivät näy tuossa...
- Äkspoks yks
Pelitilin rahat näkyvät vain sen maan kauppapaikassa missä ne on lisätty. Tulevat näkyviin kun laite julkaistaan suomessa ja suomen kauppapaikka tulee käyttöön. Jos aikoo ostaa jostain kauppapaikasta, kandee hankkia lataus setelit dollareina ja suunnata USA:n kauppapaikalle. Säästät selvää rahaa. M
Itse hankin laitteen tammikuussa saksasta ja oli ihan "plug & play".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.38316334- 2646291
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113708- 1972797
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142362- 1382252
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481469- 901234
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216