Meksikolaiset miehet

kokemuksia?

Onko palstalaisilla kokemusta meksikaaneista.Itse tutustuin aivan ihanaan meksikaano mieheen juteltiin puhelimitse ja tietokoneen kautta 6kk ja sitten menin tapaamaan tätä kotimaahansa.Aivan ihanaa ja ystävällistä porukkaa siellä päin maailmaa ja mieskin on todella upea,paljon elämää nähnyt niitä nurjiakin puolia,minkä vuoksi osaa ymmärtää toisiakin ihmisiä ja arvostaa ennenkaikkea elämää.Olisin kiitollinen jos jakaisitte kokemuksia,jos jollakin niitä on.Kiitos :)

8

911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firebird

Ei ole varsinaisia kokemuksia, mutta huomasin tuon saman meksikolaisista ihmisistä ollessani siellä matkalla, ihastuttavia ovat.

• China Dragon

Ihanko yksi matkustit Meksikoon ja miehen luo jota et tuntenut kunnolla.
        Kuulostaa lähinnä rikossarja FCA:n esijuonnolta.

Meksiko on äärimmäisen turvaton maa. Ulkomaalaiset jotka ovat siellä töissä usein asuvat Yhdysvaltain puolella. Päivittäin ajavat töihin rajan yli Meksikoon ja töiden jälkeen ajavat takaisin kotiinsa Yhdysvaltoihin.

Tuo tehdään jo turvallisuussyistä.

Olen hyvin epäluuloinen aloittajan kertomuksen suhteen.

• hmmhh
        China Dragon kirjoitti:

Ihanko yksi matkustit Meksikoon ja miehen luo jota et tuntenut kunnolla.
        Kuulostaa lähinnä rikossarja FCA:n esijuonnolta.

Meksiko on äärimmäisen turvaton maa. Ulkomaalaiset jotka ovat siellä töissä usein asuvat Yhdysvaltain puolella. Päivittäin ajavat töihin rajan yli Meksikoon ja töiden jälkeen ajavat takaisin kotiinsa Yhdysvaltoihin.

Tuo tehdään jo turvallisuussyistä.

Olen hyvin epäluuloinen aloittajan kertomuksen suhteen.

Meksiko todellakin on turvaton maa. Katsoin tässä kuukausi takaperin videon, jossa meksikolainen mies leikkasi naisystävänsä kaulan katki, koska tämä oli pettänyt häntä. Kyseessä siis tositilanne. Että semmosta.

• Yksin käyty
        hmmhh kirjoitti:

Meksiko todellakin on turvaton maa. Katsoin tässä kuukausi takaperin videon, jossa meksikolainen mies leikkasi naisystävänsä kaulan katki, koska tämä oli pettänyt häntä. Kyseessä siis tositilanne. Että semmosta.

Olen oleillut useita kertoja Meksikossa, enimmäkseen Mexico Cityssä mutta myös Puerto Vallartassa ja Oaxacassa ja ei koskaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia meksikolaisten kanssa. Asiaa tietysti auttaa se että vaimoni on meksikolainen joten osaa välttää paikat ja alueet missä ei kannata liikuskella. Omat kokemukset kuitenkin meksikolaisista ovat enimmäkseen hyvin positiivisia.

Minäkin matkustin yksin Mexico Cityyn kun ensimmäistä kertaa maahan olin menossa. Matkustin tutustumaan naiseen jonka tunsin vain internetin kautta. Naimisissa oltu nyt viisi vuotta ja sitä ennen tunnettu toisemme jo vuosia.

• sombrero päähän
        Yksin käyty kirjoitti:

Olen oleillut useita kertoja Meksikossa, enimmäkseen Mexico Cityssä mutta myös Puerto Vallartassa ja Oaxacassa ja ei koskaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia meksikolaisten kanssa. Asiaa tietysti auttaa se että vaimoni on meksikolainen joten osaa välttää paikat ja alueet missä ei kannata liikuskella. Omat kokemukset kuitenkin meksikolaisista ovat enimmäkseen hyvin positiivisia.

Minäkin matkustin yksin Mexico Cityyn kun ensimmäistä kertaa maahan olin menossa. Matkustin tutustumaan naiseen jonka tunsin vain internetin kautta. Naimisissa oltu nyt viisi vuotta ja sitä ennen tunnettu toisemme jo vuosia.

Minä olen käynyt parin vasemmistolaisen kaverini kanssa Lev Trotskin museossa siellä Coyoacanissa. Omin havaintojeni mukaan porukka näyttä aasialaisen ja Välimeren asukin risteytykseltä. Jenkit käyttää näistä jotain mestizo termiä tai sellaista.

• Pakene

Pakene vielä kun voit!

• mexico..-.-

Hei ap.Itselläni meksikolainen mies kiikarissa olemme olleet yhteydessä jonkun aikaa ja nyt olisi kesän aikana tapaaminen.Eli olisin menossa tapamaan tätä miestä
      Et ole siis ainoa joka repsahtanut meksikaanoon :)

• Anonyymi

meksikolaiset julkkikset

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22