Hei. Aloitin viime viikolla allergoiden, duunipaikan huonon sisäilman ja katypölyn takia astmalääkityksen.
Ihmettelen tässä nyt kadonnutta ruokahalua?! Tänään on tullut herättyä ennen kuutta, ja syötyä ainoastaan pala leipää ja siivu appelsiinia. Ajatuskin ruoasta etoo.
Voiko tällainen aiheutua astmalääkkeistä? Vai yleensäkin astmasta.
Ihmettelen tässä nyt kadonnutta ruokahalua?! Tänään on tullut herättyä ennen kuutta, ja syötyä ainoastaan pala leipää ja siivu appelsiinia. Ajatuskin ruoasta etoo.
Voiko tällainen aiheutua astmalääkkeistä? Vai yleensäkin astmasta.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Lisäyksenä: tätä on siis jatkunut koko viikon lääkkeiden aloittamisen jälkeen.
Sinänsä mielenkiintoista, sillä ainakin eläimillä kortisoninsaanti jossakin muodossa lisää ruokavaliota, eikä päin vastoin.. On kumminkin täysin mahdollista, että ruokahaluttomuus johtuu juuri lääkityksestä, sillä oireet ovat aina yksilöllisiä. Olisiko mahdollista, että menisit lääkärille uudestaan ja vaihtaisitte lääkitystä? Syömättömyys on niin vaarallista pidemmän päälle.