Nyt kaivataan muiden apua!
Mistäköhän Suomesta voisi löytää kenkiä suuremmallekin jalalle? Olen "keskivertosuomalaisnaista" pidempi ja sen myötä olen saanut jalat kokoa 42. Kenkien hankinta on todella hankalaa...varsinkin kun haluaisi joskus kulkea muodikkaissa/nuorekkaissa kengissä! Lähes säännönmukaisesti kenkäkauppojen tarjonta Suomessa loppuu kokoon 41 ja ainoat 42 kokoiset ovat suunnattu jo vähän varttuneemmalle ikäpolvelle.
Mikäli jollain olisi antaa vinkkiä mistä löytää/tilata isokokoisia nuorekkaita kenkiä, niin olisin TODELLA KIITOLLINEN vinkistä!!!
Mistä isokokoisia kenkiä nuorelle naiselle???
11
4415
Vastaukset
- Flikka..
kengän kokoni on vaan 43... oon n.180cm...vähän alle.... mutta haluaasin kans muodikkaat nilkkurit joita voisi juhlissa käyttää, mutta taitaapi olla suunnattu kaikki kaupat vain joillekkin kääpiöille... :/
- sikkekoo
hesassa on kenkäkauppa Kristiina, joka on erikoistunut pieniin ja isoihin naisten kenkiin, heillä myös verkkokauppa os. www.kristiina.com
ja tampereella liike SpesiaaliKoot, joka myy sekä vaatteita pitkille naisille ja miehille että kenkiä isoissa kokonumeroissa, siis jopa johonkin 45 asti naisillekin joitain malleja. ensimmäistä kertaa elämässäni sovitin siellä liian suuria kenkiä :) (oma kokoni 42-43)
SpeciaaliKoot ei tietääkseni postitse myy, mutta yhteystiedot ja muuta infoa www.speci.net
Pieni- ja isokenkäiset ry:n sivuilta www.koputuksia.mpoli.fi/ löytyy varmaan muutakin kiinnostavaa, käy katsomassa :)- miinun
euromarketin valikoimassa on... ainakin lahdessa.. koko 43 on sitten vaikeempi
- tähti
käydä Halosella! Kun olen itse siellä käynyt, aina on ollut tarjolla myös 42 kenkiä, ja vieläpä ihan kauniita ja muodikkaita sellaisia. Mun kengännumero on 42, joskus 41.
- leveälestinen 43
Itse olen useasti käynyt kenkäostoksilla parin sadan kilometrin päässä Helsingissä, jossa on jo mainitun Kristiinan lisäksi myös isompivalikoimainen KenkäMarski. Äskettäin ostin sieltä saapikkaat, jotka eivät kyllä tasan olleet mitään mummomallia. Kokoja on tosin esillä vain 43:een asti, mutta hyllyistä tai kysymällä voi tuurilla löytää isompiakin. Hintaahan niille kengille tietysti tulee, mutta kun paikallisten kenkäkauppojen tarjonta on eioota...
- jussi24
eikö mieron juha tietäisi sanoa mistä se hakee kenkiä jos siellä olisi vaikka naisillekin
- ötökkä
mullaki on sama ongelma!kengän koko on 42 ja olen 18 vuotias,eikä löydy hyviä kenkiä!!!lenkkareita vaan löytyy.... :(
- Sini
Kenkä Derbystä Hakaniemessä löytyy myös naisten kenkiä 42, 43 ja kai muutama 44... Sinne siis...
- aaduska . . .
Brandosilta kans löytyy :)
- swans
Tampereen tullintorilla (siellä "2" kerroksessa) on kenkäkauppa, jossa paljon naisille ison koon kenkiä...Sieltä itse ostan kaikki muut kengät paitsi tennarit. Kaikki ostamani kengät olleet tosi laadukkaita ja palvelu pelaa ko. kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029430Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1515338Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265301Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta693471Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102851Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä452804