Tavikset ja rumat siis karsastavat komeita miehiä?

Väärä yleisö kimpuss

Olen komeaksi kehuttu, hyvin pukeutuva ja hygieniasta hyvin huolta pitävä yli 35 ikisinkkumies, jolle kaikenikäiset naiset kuitenkin flittaavat viikoittain asioillani. Hassua tässä on se, että yksikään ns. tavallisempi nainen ei ole juuri koskaan hekumoinut oikein mistään.

Edes mukaviilta vaikuttavilta tavisnaisilta en ole saanut kuin pientä ja lievää flirttiä.
Tämä siksi hankala tilanne, koska olen "ujo", jolloin ne kauneimmat naiset saavat lähinnä aikaan, juu, joo efektejä.

Haluaisin tavallisen kauniin naisen. En mitään missiä, joka kuitenkin löytää jonkin jännäjaren, viim 3v suhten jälkeen. Ja jos naimisissa oltaisiin, niin turpiinhan siinäkin tulisi 0-6.

Perustanttaa, pliis.

27

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katse kenkiin päin

      Mikäli näytät ytmiltä, sinun tulisi käyttäytyä myös niin.

      • firebird

        Käyttäytyä miten? Tappaa, raiskata ja hakata naista, kun se on ätmien mielestä miten ytm käyttäytyy vai tarkoitatko viedä pissisten neitsyydet, himota joka reikää panna kilpikonnaakin, jos siinä on reikä? Siis mitä tarkoitat, näinä asioina palstan kirjoittelevat ätmit ajattelee kateellisina.


      • hghgxchxgk
        firebird kirjoitti:

        Käyttäytyä miten? Tappaa, raiskata ja hakata naista, kun se on ätmien mielestä miten ytm käyttäytyy vai tarkoitatko viedä pissisten neitsyydet, himota joka reikää panna kilpikonnaakin, jos siinä on reikä? Siis mitä tarkoitat, näinä asioina palstan kirjoittelevat ätmit ajattelee kateellisina.

        Kilpikonnassa on kylläkin kuusi reikää.


    • Melkeen sama homma myös täällä. Livessä vain hoikanpuoleiset ns. kaunottaret tuntuvat kiinnostuvan, kun taas ne mistä olisin itse kiinnostunut eivät vilkaise päinkään. Dilemma on sit valmis joka pitkittää sinkkuutta, kun kiinnostukset eivät natsaa :)

      • fire bird

        Älä ole ennakkoluuloinen, kaikkein kauneimmat naiset ovat usein hyvin lahjakkaits ihmisiä.


      • Päinvastoin
        fire bird kirjoitti:

        Älä ole ennakkoluuloinen, kaikkein kauneimmat naiset ovat usein hyvin lahjakkaits ihmisiä.

        Kauneus ja lahjakkuus eivät korreloi millään tavalla keskenään. Olen kyllä aloittaja huomannut päinvastaisen asian, mitä rumempi nainen sitä nirsompi on miehen ulkonäön suhteen. Monille tavis tai rumille naisille ei kelpaa esimerkiksi mies joka on heidän mielestään liian lyhyt tai jos on pienikin virhe jossakin kohtaa ulkonäköä niin ei kelpaa heille. Kauniit ei tunnu olevan niin nirsoja ja valikoivia. Kuulostaa todella oudolta mutta nämä ovat omia havaintojani.


      • Sun pitää tietää, et
        fire bird kirjoitti:

        Älä ole ennakkoluuloinen, kaikkein kauneimmat naiset ovat usein hyvin lahjakkaits ihmisiä.

        itmiehellä on läskifetissi. Ei siis kiihotu kuin isoista tytöistä, ei silloin mikään lahjakkuus auta.


    • piiloalfa

      Olen huomannut tuollaisen erikoisen jutun myös, että lähinnä hyvännäköiset naiset katsovat minua, tai jos on tavis, niin sitten selvästi vanhempi. En tiedä yhtään, että mihin tämä perustuu. Ikään kuin taviksia ei kiinnostaisi hyvännäköiset miehet ollenkaan. Ehkäpä tavikset ovat vähemmän ulkonäkökeskeisiä?

    • Marianne89

      No, ehkä ne tavalliset naiset kokevat että olet heille saavuttamattomissa jos kerran häikäisevän komea olet. Tuttu tunne mullekin, enkä nykyisinkään lähestyisi itse ketään komeaa miestä ellei komea mies itse tee ensin aloitetta katsekontaktiin ja tee tietynlaisella hymyllä selväksi sen, että seurani voisi olla tervetullutta...

      Aiemmin en olisi uskaltanut edes miehen aloitteesta mennä hyvännäköisen miehen luo kun ennakkoluulot sen suhteen, että "ei se kuitenkaan halua musta muuta kuin korkeintaan seksiä ja yrittää otta kontaktia vain siksi" olivat niin kovat. Kerran tuli kyllä kaduttua parikin viikkoa, kun kadulla vastaan tuli sellainen mies jonka kasvojen ulkonäkö ja kroppa miellyttivät molemmat heti silmää todella paljon ja kiinnittivät huomioni, ja yhtäkkiä tämä mies kohdalle tullessaan vislasikin mulle. Sen sijaan että olisin edes antanut takaisin ilahtuneen hymyn ja rauhallisesti ilman mitään kiireitä jatkanut kävelyä, tuli se vislaus mulle niin täysin odottamattomana yllätyksenä, että sain pienen "sokin" ja jokin kumma pisti mut ottamaan automaattisesti jalat alle.

      Nykyisin en taas todellakaan ajattele, että yksikään hyvännäköinen mies ei voisi haluta multa joskus muutakin kuin pelkkää seksiä. Se luulo kuuluu enemmänkin näihin atm-jorinoihin, koska ihmisiä on hyvin erilaisia ja erilaisin arvomaailmoin varustettuina myös niissä hyvännäköisissä, ihan samaan malliin kuin rumissa miehissä on joukossa todella pinnallisia. Mutta moni noista ap:n näkemistä "tavis"naisista voi hyvinkin ajatella niin. Myös tuo "en ole saanut kuin pientä ja lievää flirttiä" viittaisi siihen, että kiinnostusta heillä saattaa olla mutta eivät uskalla tuoda sitä ilmi kun luulevat etteivät riitä sinulle. Siksi sinun kannattaakin ujoudestasi huolimatta olla se, joka tekee näiden "tavallisten" kanssa ensimmäiset siirrot.

      • Sitten vielä

        "Aiemmin en olisi uskaltanut edes miehen aloitteesta mennä hyvännäköisen miehen luo kun ennakkoluulot sen suhteen, että "ei se kuitenkaan halua musta muuta kuin korkeintaan seksiä ja yrittää otta kontaktia vain siksi" olivat niin kovat."

        Ihmetellään, että miksi komeat ovat usein sinkkuja!


    • sitähän te halusitte

      Minä olen tavisnainen, enkä koskaan näyttäisi kiinnostustani millään tavoin, enkä varsinkaan ottaisi minkäänlaista kontaktia itseäni paremman näköiseen mieheen, koska täällä netissä on tehty niin selväksi, ettei se todellakaan ole miehen silmissä hyvä asia. Te haluatte huomiota vain kauniilta naisilta ja on vain ajan kysymys, jolloin se on selvinnyt kaikille taviksilla.

      Te olette viime vuosina tehneet parhaanne opettaaksenne naisilla, että ainoastaan kauniin ja nuoren naisen huomio on toivottavaa, muiden naisten lähinnä vastenmielistä. Nyt on ihan turha valittaa, että naiset alkavat oppimaan sen ja toimimaan sen mukaan. Ja tehän ette tavallista suomilehmää halunneetkaan, joten eikö tämä ole nyt sitten ihannetilanne?

      Hassua tässä on se, että te valitatte siitä, ettei naiset tee aloitteita, mutta samanaikaisesti teette parhaanne laskeaksenne tavisnaisten itsetuntoa, jolloin naiset ei ainakaan tee aloitteita!

      Kun luet muutaman vuoden netistä, miten vastenmielinen olet miesten mielestä, niin ei tosiaan tee mieli lähestyä suomalaista miestä.

      • tyytyväinen ATM

        Ainakin yksi voitto meille ätmeille. Jihuu!


      • tyytyväinen ATM
        tyytyväinen ATM kirjoitti:

        Ainakin yksi voitto meille ätmeille. Jihuu!

        Lähden ostamaan alkoholia.


      • Sitä ätmiyttä
        tyytyväinen ATM kirjoitti:

        Ainakin yksi voitto meille ätmeille. Jihuu!

        on sitten turha vinkua, jos tavikset ei kelpaa. Se on siis täysin OMA vikanne kun jäätte yksin. Noin, MAT kumottu.


      • tyytyväinen ATM
        Sitä ätmiyttä kirjoitti:

        on sitten turha vinkua, jos tavikset ei kelpaa. Se on siis täysin OMA vikanne kun jäätte yksin. Noin, MAT kumottu.

        Kelpasi ne aiemmin, mutta vuosien yrittämisen jälkeen tulin tulokseen, etten minä kelpaa heille. Siksi siirryin nettiin huutamaan, että vain viiden tähden muijat kelpaa.


      • tyytyväinen ATM kirjoitti:

        Ainakin yksi voitto meille ätmeille. Jihuu!

        No onpa fiksua...


      • 15+9

        Ihan saman tekevää se on mitä te teette, ei teiltä ole ennenkään mitään huomiota tullut.


    • sjlsljljgskljdg

      Itse olen tavis, ja pidän komeita miehiä tasoani ylempänä, niin siksi ei paljoa kiinnosta. En myöskään haluaisi olla miehen mielestä ruma. Oikeastaan mieluiten ottaisin ruman ja huonoitsetuntoisen miehen.

    • thatvictoria

      Kuten näistä viesteistä huomaat, vastaus on yksinkertainen. Jännä ettet itse tajunnut sellaista!

      Itse kauniina naisena kuulen jatkuvasti tätä, ettei joku ns uskalla lähestyä, tai hänellä on ennakkoluuloja sitä kohtaan mitä olisi olla kaltaiseni naisen kanssa suhteessa. Siksi olen itse ottanut sen lähtökohdan, että minun pitää enemmän luoda kontaktia ja varmuutta itseäni kiinnostavaan mieheen, ja vaikkei nyt varsinasesti tehdä itse aloitetta, niin tehdä se todella helpoksi miehelle kuitenkin ;)

      Toinen asia minullakin on se, että sitten ne väärätä miehet kyllä uskaltavat lähestyä, jotkut päätä lyhyemmät miehet tekevät uhmakkaan, jopa välivaltaisen lähestymisyrityksen, tai sitten sellaisen TODELLA itseään täynnä olevan komeat ja pinnalliset pleijerimiehet.

      Sellaiset kivat, peruskomea ja fiksut miehet ikäväkyllä harvemmin lähestyvät, vaikka kyllä saattavat katsoaja hymyillä.

      Itse olen kuitenkin saanut hyviä tuloksa sillä, että olen opetellut olemaan mahdollisiimmat helpostilähestyttävä ja sydämmellinen kiinnostavalle miehelle. Muutama turhauttava tilanne kuitenkin siitä huolimatta on ollut, kun se mies vaan on niin avuton EDELLEEN, ja eritoten jumissa niissä omissa stereotypioisaan kauniista naisista.

      Kaikki kauniit naiset eivät seksikkyydestään ja kauneudestaan huolimatta ole seiskapäivään kinuavia tyrkkybimboja, vaan osa on fiksuja, sydämmellisiä ja mukavia tavallisia ihmisiä hienon kuorensa alla.

      Ja kuten joku aiemmin sanoi, osa kauniista naisista on niin kyllästynyt komeisiin ja tyhjiin kiiltokuvapoikiin, että rakastuvat NIMENOMAAN siihen peruskivaan tavismieheen, joka kohtelee häntä oikein, ihmisenä!

      • ....

        Ulkonäöltään kaunis ja fiksu nainen kyllä ymmärtää, ettei ne kiiltokuvakomeat miehet ole ulkonäkönsä vuoksi tyhjäpäitä, kuten ei kaunis nainenkaan ole tyhmä ulkonäkönsä vuoksi.


    • miespanija

      Empä muista, että kukaan olisi koskaan kehunut minua komeaksi...Mutta silti saan pillua helposti ja parisuhteita. Tosin, en kyllä halua tavisnaista.

    • -M-

      Olen kritisoinut usein naisten passiivisuutta, mutta voi olla että se osittain johtuu myös ulkonäöstäni. En pidä itseäni erityisen komeana, mutta arvioni voi mennä hieman alakanttiin huonon itsetunnon takia. Huono itsetunto taas johtuu osittain siitä että naiset eivät juuri osoita kiinnostusta.

      Ehkä omaa tasoani ovat ne naiset joiden ei tarvitse olla aloitteellisia. Ne joiden tarvitsee, pitävät minua liian vaikeasti pyydettävänä saaliina vaikka en sitä olisikaan.

      • 3rd moon

        kun kuullut monelta taholta ulkonäöstä ja että joo vientiä varmaan on...siis kyllä katseita tulee mutta ei sen enempää. Ujo olen itsekin..siis kyllä saan juteltua ja naisen hyyilemään ja positiivistä palautetta saanut mutta aloitteessa ujous lyö liikaa vastaan.

        Sama juttu tuo itsetunto että se on myös vähän huono kun ei tule onnistumisia ja sitten onkin tuo oravanpyörä.

        Sitten tälläisiäkin että on vaikuttanut mukavalta ja ulkonäöltään semmoinen tavallisemmannäköinen nainen niin ei saa katsekontaktia jotlloin olisi vähän pedattu lähestymistä. Onko se sitten että tyttö pitää sitten paremmassa tasossa kuin itseään. Harmi sinänsä kun nainen on kyllä muutakin kuin ulkonäkö minulle ja itse pidä itseäni sen ihmeellisempänä.


      • absurdit luulot...

        Jos olisit komea, kyllä ne kauneimmat naiset lähestyisivät sinua, vaikka tavisnaiset pitäisivätkin sinua tasoaan parempana ja jättäisivät lähestymättä.

        Miettikää miehet nyt oikeasti kuinka kaunis pitäisi sen naisen olla, joka valittaisi, ettei miehet kauneuden takia lähesty. Ikäänkuin vastaavan komeita miehiä ei olisi, vaan hänen kauneutensa olisi jotain todella ainutlaatuista.


      • absurdus
        absurdit luulot... kirjoitti:

        Jos olisit komea, kyllä ne kauneimmat naiset lähestyisivät sinua, vaikka tavisnaiset pitäisivätkin sinua tasoaan parempana ja jättäisivät lähestymättä.

        Miettikää miehet nyt oikeasti kuinka kaunis pitäisi sen naisen olla, joka valittaisi, ettei miehet kauneuden takia lähesty. Ikäänkuin vastaavan komeita miehiä ei olisi, vaan hänen kauneutensa olisi jotain todella ainutlaatuista.

        No on sitä komeutta ja hyvännäköisyyttä kun siitä tullaan sanomaan...no aina on katsoja silmässä komeus. Sitten on ihan että onko sitten sellaisia tilanteita tai paikkoja jossa nainen sitten lähestyisi ja onko sellaisia naisia sitten edes liikeellä silloin.


      • Helppo elämä

        Naiset ovat siksi passiivisia, koska heidän pitää saada kaikki mahdollisimman vähällä vaivalla. Jopa maksullista naista ärsytti se kun hänen piti olla aktiivinen miehen suhteen.


    • jhbjyv

      Jos haluat tavisnaisen, niin etsi seuraa netistä. Netti on tavisnaisia pullollaan. Sekä rumia naisia myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe