Minkä pituinen nainen kiinnostaa / minkä pituinen haluaisit olla

joonas.hill

Hei,

olen miettinyt asiaa naisten ja miesten näkökulmasta, elikkäs kysymys kuuluu seuraavasti:

Miehille kysymys: Minkä pituisen naisen haluaisitte jos saisitte päättää?
Naisille kysymys: Minkä pituinen haluaisit itse olla?

Itse miehenä haluaisin naiseni olevan 170cm. Pidemmät naiset pääsääntöisesti näyttävämpiä ja mukava kun nainen näyttää naiselta eikä pikkutytöltä. Sellaiset alle 160cm naiset ei ole ikinä kiinnostaneet, mittasuhteet näyttävät hukkapätkissä todella omituisilta ja tuntuu että heillä on myös itsellään ongelmia asian kanssa (henkisellä tasolla). Näin siis kärjistettynä.

Olen siinä käsityksessä että naiset haluaisivat itse olla pitkiä (eli suomessa varmaan 170cm?)

56

3678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heleene

      167-senttinen nainen vastaa: Olen ihan tyytyväinen pituuteeni, suurin osa miehistä on minua pidempiä, enkä kuitenkaan ole niin pätkä, että näyttäisin keskenkasvuiselta. Mutta jos pituutta pitäisi muuttaa, niin ehdottomasti olisin mieluummin hieman pidempi kuin lyhyempi. Muutama sentti jalkoihin, koska pitkiä sääriä ihailen. Ihan persjalka en ole nytkään, mutta minusta pitkät jalat naisella lisäävät viehättävyyttä.

    • Khlglgmlgö

      172cm nainen olen ja haluaisin olla 165 cm

      • Miksi haluaisit olla lyhempi. Ihan mielenkiinnosta kyselisin :)?


    • my 19 cents

      Minua kiinnostavat alle 170 cm naiset. Voi olla muutaman sentin tuon päällekin jos on muuten hyvä tyyppi. Itse olen vain 173 cm mies ja itseäni pidemmät eivät kiinnosta juuri ollenkaan jostain syystä. Joku alle 145 cm nainen taas alkaisi olemaan jo liian lyhyt. Tyttöystäväni, säätöni yms ovat olleet välillä 157 - 173 cm.

      • Ihan ymmärrettävää tapauksessasi, että pidemmät naiset ei kiinnosta. Yleinsähän miehet haluavat itseään lyhyemmän naisen, ja naiset taas pidemmän miehen.


    • karatekid

      Olen 161cm ja tämä on minusta oikein passeli pituus, jos pitäisi muuttaa niin mieluummin olisin lyhyempi kuin pidempi, vaikka jalkojen ei tosiaan tarvitsisi olla enää yhtään tätä lyhyemmät...

      Oikein tyytyväinen olen pituuteeni vaikka taidankin olla sellainen ns. persjalkainen, mutta mitä siitä, ei sille mahda mitään! Pitkät naiset näyttävät upeilta myös, itse en vaan tykkää katella ihmisiä alaspäin, tulee vähän vaivaantunut olo minua selvästi lyhempien seurassa. Ehkä se on vain tottumiskysymys kun tämän pituisena olen yleensä suunnilleen samoissa korkeuksissa tai alempana kuin useimmat suomalaiset naiset :)

      • ei ole

        Olet ainakin viisi senttiä ikäistäsi naista lyhyempi. Huono itsetuntosi aiheuttaa kroonista narsismia ja maanisdepressiivisyyttä.


      • karatekid
        ei ole kirjoitti:

        Olet ainakin viisi senttiä ikäistäsi naista lyhyempi. Huono itsetuntosi aiheuttaa kroonista narsismia ja maanisdepressiivisyyttä.

        Miksi ihmeessä pituuteni aiheuttaisi minulle huonoa itsetuntoa, aika surkea heitto :D Maailmanlaajuisella mittakaavalla taidan olla jotakuinkin keskimittaa enkä suomalaiseksikaan huomattavan lyhyt... juu, ne pitkät sääret olisivat kivat mutta kokonaispituutta en kaipaa lisää!


      • voi sinnuu
        karatekid kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pituuteni aiheuttaisi minulle huonoa itsetuntoa, aika surkea heitto :D Maailmanlaajuisella mittakaavalla taidan olla jotakuinkin keskimittaa enkä suomalaiseksikaan huomattavan lyhyt... juu, ne pitkät sääret olisivat kivat mutta kokonaispituutta en kaipaa lisää!

        Sinähän tuon tyhmän avauksen teit. Oletko todella niin typerä idiootti, että luulet naisten keskipituuden olevan jossain Ruotsissa yli 170 senttiä.


      • Aito mies
        voi sinnuu kirjoitti:

        Sinähän tuon tyhmän avauksen teit. Oletko todella niin typerä idiootti, että luulet naisten keskipituuden olevan jossain Ruotsissa yli 170 senttiä.

        Mistä tuo Ruotsin naisten keskipituus tähän tuli? Tai edes tyhmä avaus, pelkkää asiaahan tuo on. Karatekid kertoo olevansa tyytyväinen, kun naisten keskimitassa tai sen alle, ettei tarvitse juurikaan katsella alaspäin. Ihan asiaa.


    • Pitkät = sexyjä

      Jostain tutkimuksesta justiin luin, että pitkillä naisilla on lyhyitä enemmän jotain kasvutekijää, mikä teki naisesta hedelmällisemmän. Pitkät naiset vissiin tästä syystä synnyttää herkemmin esim. kaksosia. Kun alitajuisesti kuitenki aina on kyse halusta lisääntyä ja levittää omaa perimää, niin liekkö tässä syy että pituutta ihannoidaan? Pitkät on kyllä sexympiä ja mittasuhteet paremmat. Sanoisin että 167 - 177 cm on paras pituus naiselle. Mieluummin 170 kuin alle.

      • Korjaus

        Olet ymmärtänyt jutun hieman väärin, pitkät naiset eivät ole sen hedelmällisempiä kuin muutkaan naiset vaan he saavat todennäköisemmin kaksoset kuin lyhyet naiset.


      • Korjauksen korjaus
        Korjaus kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt jutun hieman väärin, pitkät naiset eivät ole sen hedelmällisempiä kuin muutkaan naiset vaan he saavat todennäköisemmin kaksoset kuin lyhyet naiset.

        Saavat siksi todennäköisemmin kaksosia, koska ovat hedelmällisempiä. Ei -identtisiä kaksosia, koska irtoaa kaksi munasolua kerrallaan. Ei ollut ymmärtämisistä kyse, vaan tutkimuksesta. Sama kasvutekijä vaikutti sekä pituuskasvuun, että hedelmällisyyteen.


    • Neiti-ihminen

      Just joo näitä Suoli24 provoja...taas tätä pituusasiaa... Ihan vasta oli aloitus jossa tyrmättiin pitkät..nyt lyhyet. Totuus on että suurimmalle osalle sillä pituudella ei ole mitään väliä. Tai aikanakaan se ei kiinnosta niin paljon että parisuhdetta aloittaessa siitä jäisi mitään kiinni.

      Ymmärrän toki että jos on itse poikkeuksellisen lyhyt tai pitkä niin sitten voi olla ehkä jonkinlainen kriteeri sille kumppanin pituudelle jottei oma poikkeava pituus korostuisi niin paljon. Mut suurin osa ihmisistähän on keskimittaa ja itse ainakin koen että suurimmalle osalle asialla ei ole väliä, siis että kumppanin ulkonäössä on monta todella paljon tärkeämpääkin seikkaa.

      Itse olen 169cm nuori nainen. Kaveripiirissä on yksi 175cm pitkä ja kaksi alle 160cm pitkää naista. Kaikille meille on vientiä riittänyt kun yhdessä ollaan oltu liikkeellä ja usein jopa samat miehet yrittää vokotella useita meistä, joten pituudella ei tunnu olevan merkitystä, kaikille löytyy ottajansa.

      • "liikkeellä" ollessanne tarkoittanet baaria. Sieltä harvempi mies etsii parisuhdetta, vaan seksiä. Kunhan on kaunis niin ehkä ne muut ominaisuudet ei niin paljon paina vaakakupissa. Sillä selittyy varmaan että joku jäbä yrittänyt useampaa teistä. Järki käteen.

        Itse siis olen pitkä mies, ja olen kyllä tälläisiä lyhyempiä säätöjä harrastanut myös lyhyempien naisten kanssa, mutta parisuhteeseen kumppania etsiessä, katselen kyllä mielummin pidempää naista kuin todella lyhyttä. Mutta jälleen tähän vaikuttaa oma pituus.


    • 12+13

      Olen varsin tyytyväinen omaan 158 cm:n pituuteeni. Huvittaa nämä vaatimukset jostain vähimmäispituudesta. Lyhyt voi olla hyvin puoleensavetävä oli sitten mies tai nainen.

    • 12517

      Itse olen 160cm. Olen aina tykännyt olla lyhyt, siro, haluan olla juuri tämän mittainen, lyhempänä olisin jo liian lyhyt.

      Lisäksi tykkään kun olen 170 senttistä poikaystävääni lyhempi, ja poikaystävälläkin tuntuu olevan jonkinlainen fetissi pieniin naisiin. Aika usein olen törmännyt miehiin, jotka tuntuu olevan jotenkin viehättyneitä pienestä koostani, kun heidän oma miehitisyteensä ilmeisesti korostuu(?)

      Pidän itse pelkän pituudenkin suhteen yhtälailla lyhyistä ja pitkistä miehistä, ja jotenkin tuntuu kivalle kun olen niitä lyhyitäkin miehiä lyhempi.

      • Ymmärrän poikaystäväsi "fetissin" pieniin naisiin, onhan hän itsekkin yläasteikäisen mitoissa.

        Suomalaisten naisten ruumiinrakenteella "lyhyt ja siro" harvoin pitää paikkaansa. Yleinsä lyhyillä (huom, ei nyt kohdisteta sinuun, ja en tarkoita todellakaan kaikkia suomalaisia naisia) on lyhyet jalat suhteessa muuhun vartaloon, ja tämä mielestäni on kaikkea muuta kuin siroa. Lyhyet töpöt kintut ja siihen päälle vielä suominaisten perinteinen ylipaino niin sirous kaukana. Jotenkin hieman pidemmässä varressa sirous korostuu paremmin. Esim 170-180cm normaalipainoinen nainen pitkine säärineen, huhhuh


      • 12517
        joonas.hill kirjoitti:

        Ymmärrän poikaystäväsi "fetissin" pieniin naisiin, onhan hän itsekkin yläasteikäisen mitoissa.

        Suomalaisten naisten ruumiinrakenteella "lyhyt ja siro" harvoin pitää paikkaansa. Yleinsä lyhyillä (huom, ei nyt kohdisteta sinuun, ja en tarkoita todellakaan kaikkia suomalaisia naisia) on lyhyet jalat suhteessa muuhun vartaloon, ja tämä mielestäni on kaikkea muuta kuin siroa. Lyhyet töpöt kintut ja siihen päälle vielä suominaisten perinteinen ylipaino niin sirous kaukana. Jotenkin hieman pidemmässä varressa sirous korostuu paremmin. Esim 170-180cm normaalipainoinen nainen pitkine säärineen, huhhuh

        170cm on minusta ihan hyvä mitta aikuiselle miehelle :). Pidän pienistä miehistä (en tosin liian pienistä, itseäni lyhemmistä). Ja tottahan se on että joillakin lyhyillä miehillä heidän erityinen mieltymyksensä pieniin naisiin, johtuu varmaan useimmiten heidän omasta koostaan, mutta mitäs sen on väliä. En minäkään varmaan tuntisi kovasti vetoa, jos olisin 180cm ja seisoisin itseäni 10cm lyhemmän miehen rinnalla.

        Toisaalta tiedän pari yli 185cm miestä, joista toinen on kertonut pitävänsä erityisesti lyhyistä, pienistä naisista, ja toisen ainakin 3 viimeisin tyttöystävää on olleet mittaisiani tai lyhempiä, mikä mahdollisesti kertonee jotain miehen mieltymyksistä (vaikka toki voi olla sattumaakin).

        Ja mitä siroluisuuteen tulee, on totta että suomalaiset eivät yleensä kovin siroja ole, mutta itse kyllä kuulun tähän pieneen vähemmistöön. Ja jalkojen suhteellisella pituudella nyt ei sinänsä ole tekemistä siroluisuuden kanssa, mutta ilmeisesti asian suhteen on hämäävää se, että täällä Suomessa näyttää olevan tyypillinen ruumiinmalli yhdistelmä: pitkä selkä ja lyhyet jalat tanakka luuston rakenne. Siro voi silti olla, vaikka olisikin lyhet jalat ja pitkä selkä, mutta sellaisia ihmisiä lienee erittäin harvassa.
        Itselläni jalat on puolet koko ruumiin mitasta. En siis ole pitkäsäärinen, mutten pitkä selkäinenkään.
        Ja myöskään ylipaino ei ole yhtäkuin ruumiinrakenne. Sirolla ihmisellä on esimerkiksi kapeat ranteet, nilkat, suhteessa pituuteen kapea rintakehä, lantio, tms. Toki eihän tämä sirous erotu, jos rasvaa on suuresti.


    • Kaa7

      Olen 165cm, haluaisin olla joko 175cm (jotta voisin tehdä mallin töitä) tai sitten jotain vähän alle 160cm, että olisin ihan pieni. Tylsää olla ns ei minkään pituinen.

    • 170cm(y)

      Itse olen 170 cm pitkä nainen. Oon kyllä tyytyväinen juuri tähän pituuteen. Hoikka runko ja pitkät sääret saavat kaikki vaatteet näyttämään hyvältä päällä. Tällä pituudella voi kuitenkin käyttää vielä melko korkeita korkojakin ilman, että tulee jättiläisvaikutelma.

    • Miä

      Terppa! Aloittajalle sen verran, että saat olla viehättynyt vaikka minkä pituisista naisista, mutta miksi pitää alkaa haukkumaan lyhyitä hukkapätkiksi? Mun mielestä on täysin ok, että tykkäät pitkistä naisista, mutta tuntuu ikävälle, että lyhyempiä pitää alkaa haukkumaan. Ei myä lyhyet naiset niitä senttejä saada lisää vaikka kuinka haluttais, ei ole oma valinta tämä :) Miksei vaan voi ilmaista oman mielipiteen toista halventamatta?
      Mutta asiaan.. Olen 152 senttinen HUKKAPÄTKÄ ;) Ikinä en ole syrjintää kokenut lyhyyteni takia. Toisaalta, joku on saattanut hyvinkin katsoa "hyi mikä kääpiö", mutta sehän on vain hyvä asia, ettei niin pinnalliset sitten tule lähentelemään. Jos kuitenkin saisin valita pituuteni, olisin varmaan joku 165 cm. Miesten pituudella ei itselleni ole väliä.
      PS. Hei on mulle eräs mies sanonut (kun lättäpohjaisilla kengillä olin liikenteessä), että olen kaunis, mutta vielä kauniimpi olisin korkkarit jalassa! :D Mutta moiset kommentit voi jättää omaan arvoonsa.

      • En tarkoittanut hukkapätkällä haukkua, se nyt on sellainen juurtunut tapa ja sanonta, pahoittelut siitä.

        Mutta sinullakin olisi siis toive että olisit pidempi. Yleinsä lyhyemmillä naisilla on asenne että eivät missään nimessä haluaisi olla pidempiä jne. Tähän yleinsä liitetään kaikenmaailman selitykset aiheeseen liittyen. Tälläistä bullshittiä entinen tyttöystäväni (178cm) joutui kuuntelemaan työpaikkansa vanhoilta 150-160cm mammoilta joilla painoindeksi lähenteli omaa ikäänsä. Eräs tuttu joutui kuuntelemaan samalla alalla näiden ylipainoisten valaiden röhkintää siitä, kuinka naisessa pitää olla kurveja yms. Entinen tyttöystäväni oli siis hoikka, mutta kurveja kyllä löytyi ;). Yleinsä vaan ylipainoiset ymmärtävät kurvit väärin (tai haluavat tahallaan ymmärtää ja pakottavat tätä sairasta kuvitelmaansa muille ;) )

        aiheeseen liittyvä kuva:

        http://2.bp.blogspot.com/-pfTVQiCQWk8/TztqBxbiDOI/AAAAAAAABAc/eJFe2MxL2ew/s1600/1329140342484320.jpg


    • Nainen vastailee

      Olen 177cm ja tyytyväinen pituuteni

      Lyhyemmiltä naisilta olen kuullut kaikenlaista panettelua.

      Sinänsä huvittavaa, koska en koskaan itse kehu itseäni

    • c c cb cb

      Miehille kysymys: Minkä pituisen naisen haluaisitte jos saisitte päättää?

      Itse olen 183cm, ja ideaalipituus naiselle olisi n. 175cm

    • mävaan

      hah musta on hauskaa kun menee baariin ja näkee kaiken! oon 177 ja korkkarit 10cm vähintään. eipä ole monta pidempää miestä, mutta sellaista halauisin. valinnanvara on vaan pieni kun kaikki on lyhkäsiä ja pitkillä mieheillä on jo se 150 senttinen nainen kainalossa.

      • +174joo

        No pitääks se välttämättä olla se 187cm mies? Miks haluut miehen, joka on pitempi kuin sä korois? Et kai sä niit jatkuvasti käytä?


    • Miä

      No kyllä tuo on jo kateellisten panettelua, jos lihava ihminen alkaa laihaa haukkumaan, kun pitäis niitä kurveja olla. Ei ne muuten huomauttelis tollasesta. Jos on sinut itsensä kanssa, ei ole tarvetta arvostella muita. :)
      Ja juu, haluaisin olla pidempi kuin 152 cm. Tunnen jatkuvasti oloni pikkutytöksi tässä koossa.

    • 16v

      Olen 174cm pitkä tyttö. En ole oikeastaan koskaan ajatellut pituudestani mitään erityistä. Vähän nuorempana halusin olla lyhyempi, mutta kyllä tää pituus on ihan jees :) Mieluiten olisin 160cm-178cm eli eipä tuolla juuri väliä...Sinänsä vähän surullista, kun ihmiset vertailevat pituuksia, koska se on asia mihin ei tosiaan voi itse mitenkään vaikuttaa. Tästähän tulee vaan surullinen fiilis kun ihmiset puhuu että "mun mielestä lyhyet/pitkät on niin rumia" yms. Itse olen nähnyt todella lyhyitä ja todella pitkiä naisia ja kummistakin on löytynyt uskomattomia kaunottaria! Eiköhän pituus ole loppujen lopuksi aika pieni seikka parinvalinnassa. Vaikka olenkin aika pitkä, niin en silti vaadi pojilta/miehiltä esim. 190cm pituutta, koska sehän olisi ihan järjetöntä ja karsisin siinä samalla pois aika paljon miehiä! Olishan se ihan kiva, jos mies olisi vähän pidempi kuin minä tai edes samanpituinen, mutta eipä tuollakaan niin väliä :)

      Miettikää kuitenkin ennen kuin kirjoitatte tänne jotain hätiköityjä herjauksia. Olette kuitenkin suurin osa aikuisia ihmisiä, ja ajatelkaa nyt mistä täälläkin kinastellaan ja pahoitetaan mieliä! Tehkää edes jotain vähän fiksumpaa, menkää vaikka ulos ja katsokaa ympärillenne. Maailma on täynnä ihmisiä. Lyhyitä, pitkiä, kauniita ja rumia...Tosi tyhmää yleistää nettipalstalla kuinka lyhyet ovat muka niin kateellisia ja pitkät katkeria...

    • 12 + 12

      Olen 160 cm pitkä nainen ja ihan tyytyväinen. Mieluummin muuttaisin vartalon mittasuhteita niin, että jalat olisivat pidemmät ja selkä lyhyempi. Lyhyydestä ja persjalkaisuudesta huolimatta olen onneksi sentään hoikka ja siro, mikä ehkä hieman tasoittaa vartalon huonompia puolia.

      Joskus ennen kuin aloimme seurustella mieheni kertoi pitävänsä pidemmistä naisista (hän on itse 178 cm). Ilmeisesti pituus ei sitten kuitenkaan ollut ratkaiseva tekijä, kun kaikki muut jutut natsasivat.

      Minusta sekä pitkissä että lyhyissä naisissa on omanlaistaan viehättävyyttä, ja kumpienkin pitäisi voida iloita pituudestaan. Minua tosin ärsyttää, jos omasta ulkonäöstä ei pystytä nauttimaan ilman, että toisesta ääripäästä on samalla aina pakko sanoa jotain ikävää. Pitkät, joiden on pakko mollata lyhyitä rumiksi kääpiöiksi ja lyhyet, jotka haukkuvat pitkiä kömpelöiksi kirahveiksi antavat katkeran ja keskenkasvuisen kuvan itsestään.

    • Nainen33v

      Olen 160 senttiä pitkä ja täysin tyytyväinen asiaan.

    • N26....

      Olen 170 cm, ja se on ns.yläraja minkä pituinen naisena haluaisin olla. Mutta haluaisin mieluummin olla lyhyempikin, 160-165 cm olisi kiva niin voisi käyttää korkoja, ja viihdyn sirona ja pienenä.

    • Lady 50v

      Olen 177-senttinen hoikka/normaalivartaloinen.
      Olen aina ollut omasta miestäni sopivan pituinen ja sopivan ikäinen.
      Miehiltä saamani palautteen perusteella kohtuullisen kauniskin:D
      Pukeudun naisellisesti, käytän mekkoa ja korkkareita aina kun on mahdollista.
      Minull on ex- miesystävän mukaan "kahden metrin jalat".

      Tykkään että miehen pitää olla iso, 190->

    • -S-

      160-170 cm nainen on passeli.
      Ja jos painoa on pituus -110, niin vielä parempi.
      -S- :)

    • 26v mies

      Jos saisin päättää naiseni pituuden, niin varmaan sellanen 165-175cm olisi hyvä. Mikään yli 20 sentin pituusero ei oikeen nappaa.

      Itse 180cm.

    • midsize man

      Korkeintaan pään mitan lyhempi, itse olen 178cm. Nolottaisi kulkea kovin lyhyen naisen kanssa, ihan kuin taluttelisi jotain pikkulikkaa. Eipä toisaalta itseäni pidemmätkään hirveästi kiinnosta.

    • 12+20

      Itse olen lähes 190cm mies, mutta olen aina tykännyt lyhyistä naisista vaikka ehkä sellainen pariskunta saattaakin näyttää hieman koomiselta yhdessä. Mutta joku 160cm tai jopa lyhyempi voisi olla kiva.

      • Lucky you!

        No sittenhän sulla on valinnanvaraa. Suurin osa maailman naisista ja ihmisistä ylipäänsä on lyhyitä. Suurin osa suomalaisistakin naisista on noin 160cm. Pitempien ihailijoilla on vaikeempaa, kun pitkät on niin harvinaisia.


      • Lucky you! kirjoitti:

        No sittenhän sulla on valinnanvaraa. Suurin osa maailman naisista ja ihmisistä ylipäänsä on lyhyitä. Suurin osa suomalaisistakin naisista on noin 160cm. Pitempien ihailijoilla on vaikeempaa, kun pitkät on niin harvinaisia.

        "Suurin osa suomalaisistakin naisista on noin 160cm. "

        Ei muuten ole :D, lähempänä 170cm on naisten keskipituus suomessa.


      • 12+20
        Lucky you! kirjoitti:

        No sittenhän sulla on valinnanvaraa. Suurin osa maailman naisista ja ihmisistä ylipäänsä on lyhyitä. Suurin osa suomalaisistakin naisista on noin 160cm. Pitempien ihailijoilla on vaikeempaa, kun pitkät on niin harvinaisia.

        Ongelmana tässä on, että monet lyhyet naiset eivät halua pitkää miestä koska liiallinen pituusero saattaa antaa humoristisia piirteitä. Tämän lisäksi joidenkin mielestä pitkällä miehellä on jonkinlainen fetissi tai jopa pedofiilisia taipumuksia, kun on lyhyemmän naisen kanssa (vaikka nainen olisikin ihan naisen näköinen).

        Syy miksi tunnen tunnen vetoa lyhyisiin naisiin on se, että he ovat usein söpöjä ja aika siroja joka vahvistaa heidän naisellisuuttaan silmissäni ja vahvistaa ehkä jonkinlaista luonnollista suojeluvaistoa. Olen kylläkin enimmäkseen seurustellut 165cm ja ylöspäin mittaisten naisten kanssa.


      • ...
        12+20 kirjoitti:

        Ongelmana tässä on, että monet lyhyet naiset eivät halua pitkää miestä koska liiallinen pituusero saattaa antaa humoristisia piirteitä. Tämän lisäksi joidenkin mielestä pitkällä miehellä on jonkinlainen fetissi tai jopa pedofiilisia taipumuksia, kun on lyhyemmän naisen kanssa (vaikka nainen olisikin ihan naisen näköinen).

        Syy miksi tunnen tunnen vetoa lyhyisiin naisiin on se, että he ovat usein söpöjä ja aika siroja joka vahvistaa heidän naisellisuuttaan silmissäni ja vahvistaa ehkä jonkinlaista luonnollista suojeluvaistoa. Olen kylläkin enimmäkseen seurustellut 165cm ja ylöspäin mittaisten naisten kanssa.

        Itse olen juuri 141cm ja miehen kanssa on pituuseroa 32 cm ja kyllä ihmiset tuijottavat typeryyttään ja hyvä ettei osa soita poliisia perään.
        Kuitenkin ruumiinrakenne on kaukana pikkutytöstä.


    • Keskimittainen

      Olen 164 cm nainen ja ihan perustyytyväinen, mutta jos saisin valita, niin 170 cm olisi ihannepituus. Korkkarit jalassa siihen suurinpiirtein pääsenkin. Mieheni on 192 cm, eli ehkä olemme vähän koominen pari. Hän on sanonut, ettei naisen pituudella ole hänellä oikeastaan mitään väliä. Ei minullekaan ole miehen pituudella, kunhan on itseäni pidempi. Olen seurustellut 169 senttisen kanssakin eikä asia mitenkään vaivannut minua.

      Voisi kuitenkin olla vaikea olla yhtäkkiä pidempi. Kehonkuvani on muotoutunut siten, että olen "pieni nainen". Siis hoikka ja (melkein) keskimittainen, pienitissinenkin vielä (mikä on minusta hyvä, koska ahdistun seksuaalisesti himoitsevasta huomiosta. Jos olisi isot rinnat, se houkuttaisi juuri semmoisia katseita. Lisäksi liikun paljon, ja siinä hommassa pienet rinnat ovat hyvät.) Eli tavallaan tykkään olla pieni, kevyt ja ketterä, toisaalta pidemmät naiset ovat näyttävällä tavalla kauniita.

    • Secondary issue

      Pituus ei mulle ole ykköskorin kriteeri. Lyhyemmät ovat viehättäviä omalla tavallaan, pidemmät taas omallaan, kummankaan olematta absoluuttisesti toistaan parempi. 180-senttisenä on tietty helppo sanoa että itseä lyhyempi ois kiva, kun harvoinpa törmää naiseen jolla olis silmät samalla tasolla tai ylempänä.

      Älkää työ ressatko senteist. Jos kuka kieroon kattoo "majakkaa ja perävaunua", nii antaa kattoa. Ittensä se siinä vaan nolaa. ;)

    • i like longlegs

      Minua ei haittaa ollenkaan että nainen on tälläistä pätkämiestä pidempi. Tykkään erityisesti pitkäsäärisistä naisista jotka on vähintään 180cm, Itse ole 173cm.Olenkin säärien lumoissa ja säärifetissi on mun elämäni suola, Tälläisiä naisia kyllä on harvassa koska suomalaiset ovat persjalkaisia. Sängyssäkään pituusero ei haittaa. :D

    • R11na

      Olen 171 cm pitkä nainen. Ideaalipituus miehelle olis joku 180 cm tai jonkin verran yli. Ei sillä pituudella kuitenkaan niin väliä ole, tällä hetkellä olen ihastunut mieheen joka on 165 cm. :)

    • Pituutta 182 cm naisena, viihdyn näin "pitkänä". Toki jos olisin vaikkapa 10 cm lyhyempi, löytäisin vaatteita paremmin, varsinkin housujen pituus loppuu usein pitkien jalkojen vuoksi. Miehen pituudella ei ole sillain väliä, lyhyempikin voi olla kunhan molemmilla on hyvä itsetunto. Oma mies on muutaman sentin lyhyempi.

    • Jos siis ajatellaan vain pituutta eikä muita seikkoja huomioida niin 160cm on minimi kyl ja siitä saa olla ylöspäin, kunhan ei oo mua pitempi eli 192 max. Semmonen 170-180 vaikuttas sopivalta.

    • Mie vaan

      Olen 158cm pitkä ja joskus toivoisin olevani pidempi. Yleensä käytä korkoja ja onneksi voinkin niitä hyvällä omallatunnolla käyttää, sillä harva mies on minua lyhyempi ja näin ollen minun ei tarvitse miettiä sitä.
      Mie tykkään pidemmistä miehistä, yli 180cm, jo ihan sen takia, että jos joskus löytäisin miehen joka haluaisi lapsia kanssani, niin ettei lapseni joutuisi kärsimään tästä pituudesta, vaan heillä olisi mahdollisuus jo geenien puolesta kasvaa ees 10cm pidemmäksi.
      Ongelma on, että tämän pitusena ei tahdo kelvata pitkille miehille, vaikka itse olisin tyytyväinen itseeni...

    • Akateeminen sika

      165-175 cm. Itse olen 171 cm.

      Pygminaiset hengaa hujoppien kanssa ja 180 cm on mulle vaan too much.

    • hmv,jlbghukmn

      Oon 177cm ja ihan tyytyväinen pituuteeni. Nuorempana ajattelin että pojat ei tykkää pitkistä tytöistä ja toivoin olevani lyhyempi, mutta nykyään ei enää asia vaivaa kun en niinkään miehiä katsele. Kyllähän se olis kuitenkin kiva käyttää korkeita korkoja ilman että oon kaikkia kavereitani päätä pidempi :)

    • voi teitä

      kaikella kunnioituksella jokapituisille, tämä keskustelu on aivan naurettava, huomaan selvästi että "lapset" täällä keskustelee. Kyllä se nyt niin on että jokainen on niin pitkä tai pätkä kun on. Jos esim erästä täällä kirjoituksen julkaissutta neitiä hävettää kävellä lyhyiden naisten kanssa kaupungilla, suosittelisin että menisi kotiin kasvamaan tai jonkinlaisen terapiaan, taitaa olla senteistä huolimatta itsetunto aika maassa. hoh hoh ja huokaus!

      • voi teitä

        oih anteeksi kyeessä olikin midsizeman eli ei neiti.. luin huolimattomasti. no joka tapauksessa ihan sama!!

        pituudelle kun ei voi mitään ei pitkä eikä pätkä sen kanssa vaan eletään ja otetaan paras irti siitä mitä meille on annettu. on tässä maailmassa muutakin murehtittavaa. Saamme olla kiitollisia jos vältämme ikävät sairaudet ja saamme olla terveinä.


      • keskikoon mies
        voi teitä kirjoitti:

        oih anteeksi kyeessä olikin midsizeman eli ei neiti.. luin huolimattomasti. no joka tapauksessa ihan sama!!

        pituudelle kun ei voi mitään ei pitkä eikä pätkä sen kanssa vaan eletään ja otetaan paras irti siitä mitä meille on annettu. on tässä maailmassa muutakin murehtittavaa. Saamme olla kiitollisia jos vältämme ikävät sairaudet ja saamme olla terveinä.

        Joku pikkulikka siellä raivoaa kun jotain ei kiinnosta pygmit :D


    • lyhyt

      Kiva kun mä oon vaan 153cm pitkä ja haluaisin olla yli 160cm :((

    • oonmikäoon

      Tietenkin mittasuhteet ovat pienelläkin naisella sopusuhtaiset. Olen 155cm ja 45kg. Itsetuntoni on hyvä, enkä ole koskaan kokenut itseäni liian lyhyeksi. On sivistymätöntä arvostella kenenkään ulkonäköä.

    • hyvänkokoinen

      Pituutta 155 cm enkä ole koskaan halunnut olla pidempi tai että sen kanssa olisi jotain ongelmaa. :o

      Kaikki ei tykkää, oli minkä pituinen tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe