perfume.fi kokemuksia

Perfumefreak

Onko perfume.fi tai luotettava toimittaja? Kokemuksia? :)

73

17037

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhautunut1

      itse tilasin 3 päivää sitten ja vieläkin lukee ; Tilauksen tila Odottaa kompletointia!
      mitä toi niiku meinaa edes...

    • 18+4

      En voi muuta kuin suositella! Eilen aamulla(ke) laitoin tilauksen tulemaan. Mielestäni tarkistin ettei mikään tuotteistani ollut keskusvarastosta (toimitus 4-7pvää 1-3pvän sijaan) ja eilen neljän maissa tuli sähköposti että paketti lähtenyt tulemaan. Tänään (to) päivällä sain viestin sekä sähköpostin että tuotteet noudettavissa! Ainoa hämärä puoli oli kuitissa joka tuli paketissa, kahdessa tuotteistani luki että oli keskusvarastolta lähetetty ? En tiedä oliko toimitus äärimmäisen nopea vai oliko tuo vain virhe kuitissa. Tuotteet kumminkin suht hyvin pakattu ja juuri niitä mitä tilasinkin!

      • Anonyymi

        Epäluotettavaa ja tympeää käytöstä. Kun tuotetta ei toimiteta kuten on sovittu, ei edes pahoitella vaan "asiakas palveja" huuta ja syyttäkää asiakasta siitä ettei tuotetta ole lupausten mukaisesti tullut. En tilaa kyseisestä firmasta enää ikinä ja henkilökunta ei tasan ole Suomalaista. Tosi huonoa asiakaspalvelua, harvoin törmää.


    • Perfume.fi

      Hyvä Turhautunut1

      Selvityksemme asiaan

      Pahoittelemme, että jouduit kokemaan epäselvyyttä ja pettymystä Perfume.fi:stä tilatessasi. Kyseisenä aikana oli yleisiä vapaapäiviä (pitkäperjantai, toinen pääsiäispäivä) ja viikonloppu.
      Koska emme työskentele pyhinä ja viikonloppuina, toimitusaika valitettavasti viivästyi myös sen verran. Olemme pahoillamme ja toivomme, että ymmärrät.

      Ystävällisin terveisin

      Perfume.fi asiakaspalvelu

    • jebou10

      Kusettajia ovat. Rahat kelpaa mutta mitään eivät toimita. Sähköpoisteihin ja puhelimeenkaan eivät vastaa.

      • petturit

        Samoin käynyt minulle.Tilasin monta viikkoa sitten ja maksoin.. Huijausfirma! !!! Älkää tilatko mitään hyvät ihmiset.Ei vastata puhelimeen ja s.postiin vastaa joka kerta automaatti että ottavat yhteyttä vuorokauden sisällä,siis ei mitään...teen asiasta ilmoituksen ja julkistan...nimim.kusetettu


      • Anonyymi

        Sama mulle kävi, tilasin 14.1 ja tuotteita en vieläkään ole saanut. Joustoluotto kuitenkin jo perässäni laskun kanssa, vaikka tuotteet ties missä. Aivan pee firma.


    • Katuja

      Suosittelen pysymään kaukana perfume.fistä. Tuotetta ei ole vieläkään saapunut 3 viikon odotuksen jälkeen. Tässä välissä ei ole ollut pyhäpäiviä. Nettisivujen kautta tilauksen tilan pitäisi päivittyä, mutta mitään ei tapahdu. Maksoin tilisiirrolla ja harmittaa ihan vietävästi.

      • äksön

        Olen tilannut hajuveteni yli viikko sitten, ja maksanut siis jo, asiakaspalvelusta ei vastata ja tilausta ei ole vieläkään tullut ?


      • solisiinähajatukstuli

        juu parfume.fi täyttä huijausta kokko pulju... meni rahat ihan hukkaan.... puhelimeen tulee vastaaja enkuksi viel vastaa huijjareita ovat...


    • Harmistunut

      Tuotetta en saanut vaikka keskusvarastolta piti tulla 5-7 päivässä, tilauspäivä oli 9.12.15.
      Olin vähän vajaan kahden viikon jälkeen yhteydessä asiakaspalveluun ja kertoivat että tuote tuleekin vasta ensi vuoden alkupuolella. Sain valita haluanko edelleen tuotteen vai palauttavatko rahat. Ilmoitin asiakaspalvelulle odottavani tuotetta. Yllätyksekseni sain seuraavana päivänä Paytraililta viestin että JM Glamour (perfume.fi) on käynnistänyt maksun palautuksen.
      Lähetin vielä asiakaspalveluun viestin jossa kysyin vahvistusta sille etten tuotetta ilmeisesti tule koskaan saamaan... tähän ei asiakaspalvelu vastannut lainkaan.
      Rahat palautuivat kuitenkin tililleni tänään, kiitos siitä.
      Ikävintä oli se, että sain kiireellä (tieto palautuksesta tuli 22.12.) etsiä tuotteen kaupasta pukinkonttiin.
      Ensi kerralla harkitsen tarkkaan mistä tuoksuni ostan.

    • Tuoksut

      Toimitus oli nopea ja asiakaspalvelu ystävällinen. Suosittelen! :)

    • Happycustomer

      En kyl ymmärrä, mikä on ongelma, sillä itsellä loistavat kokemukset verkkokaupasta. Tilasin to 21.1.2016 (n. klo 14) Hugo Boss XX 100 ml:n hajuveden ja he lähettivät sen samana päivänä, paketti oli siis jo noudettavissa pe 22.1.2016. Hajuvesi täysin oikea ja hyvin pakattu. Kyseistä taivaallista hajuvettä ei saa enää oikein mistään (eikä tuohon hintaan), niin olen oikein tyytyväinen. Tilasin vuonna 2014 samaa hajuvettä 60 ml:n pakkauksessa ja silloinkin verkkokaupan toiminta oli täysin moitteetonta ja nopeaa.

    • Harmittaax2

      Itselläni myös huonoja kokemuksia. Kohta 2 viikkoa odottanut rahoja takaisin... Eivät ole ilmoittaneet koska maksavat. Eniten harmittaa, että ostin tuoksun syntymäpäivälahjaksi luottaen toimittajaan. Meni tämä lahja pieleen ja piti viime hetkellä paikata. En voi suositella tätä kauppaa.

    • TELLUNEN

      Olen tilannut hajuveteni yli 2 viikkoa sitten, sähköpostiin erinäisiä selityksiä, teen ilmoituksen jos tuote ei nyt tule tällä viikolla, olen siis tuotteen maksanut jo.

    • hyväseon

      perfume.fi toimittaa kyllä tuotteet. ehkä vähän hitaasti mutta kyllä ne vain perille löysi. ehkä heillä on vähän henkilökuntaa.... pitää olla kärsivällinen

      • törkeetä

        Jumalauta Jos luvataan muutamassa päivässä ja viikkotolkulla odotetaan nii on paskoja huijareita...niin ilmoitan ..


      • paskamikäpaska

        Paska pulju! Älkää ostako...


    • EiKannata

      Perfume.fi on ulosotossa joten en välttämättä itse lähtisi sinne rahoja jakamaan. Kukin toki kuten parhaaksi näkee mutta reklamaatioita on aika reilusti ja maksatuksia on jäädytetty.

    • khyllä

      7 kertaa jo tosta firmast tilannu eikä mitään ongelmaa ole ikinä ollu :)

      • Kettuuntunut

        Ensimmäinen osto 2.6.2016, tilausta ei näy eikä kuulu. Sposteihin ei vastata eikä puhelin ole enää käytössä. Asiassa tehty rikosilmotus! Suosittelen välttämään ks puljua


    • hajuvedet

      Sama homma kuin edellä. Ei vastausta firmasta. 1.6.16 tehty tilaus ja maksettu. Elkää hyvät ihmiset hukatko rahojanne ostamalla ko firmasta.

      • tuulia53

        Juu, todella epäluotettavaa toimintaa tuntuu olevan. Eivät vastaa puhelimeen eivätkä viesteihin. Tilaus noin kuunausi sitten, ei näy tuotteita. Maksoin myös verkkopankkissa jo tuotteet. En todellakaansuosittele!


      • Chergui

        Olen pari kertaa tilannut tuolta eikä ole ollut mitään ongelmaa. Toimitus saattaa kestää kolme viikkoa, jos tilaukseen kuuluu keskusvarastotuotteita, mutta tämä kyllä kerrotaan selvästi nettisivuilla.

        Tilasin viimeksi hajuvesiä Perfume.fi:stä 31.5. Kolmesta hajuvedestä kaksi tuli keskusvarastolta, ja toimitus kesti muistaakseni noin kaksi viikkoa.

        Pari päivää sen jälkeen, kun olin tehnyt tilauksen, huomasin että yhden tilaamani hajuveden hinta oli alentunut nettikaupassa yli kympin. Lähetin asikaspalveluun sähköpostia ja kysyin, saanko jonkinlaisen hyvityksen siitä. Pariin päivään ei kuulunut mitään, mutta sitten sain ilmoituksen, että saan tuon reilun kympin takaisin Paytralin kautta.

        Olen tyytyväinen kyseisen kaupan palveluihin: tuotteet ovat aitoja ja usein myös halpoja.


      • menimi
        tuulia53 kirjoitti:

        Juu, todella epäluotettavaa toimintaa tuntuu olevan. Eivät vastaa puhelimeen eivätkä viesteihin. Tilaus noin kuunausi sitten, ei näy tuotteita. Maksoin myös verkkopankkissa jo tuotteet. En todellakaansuosittele!

        Oletko saanut tilaamasi tuotteet?


    • nytenuskallatilata
    • mietin746

      Sivulla paljon kirjoitusvirheitä ja merkkituotteiden hintojen alhaisuus pistää silmään...periaatteessa hyvä asia, mutta mietittää onko liian hyvää ollakseen totta.

      • Anonyymi

        Haluaisin takaisin mun 4.80€ kun nyt maksaa vähemmän kuin vuona 1994! Ja vahinkokorvaksia noin 13 euro kansa. Ei, en ole alkuperänen Suomilainen


    • KatyP

      Voi hitsinvitsi... löysin nyt vasta tämän keskustelun, kun aloin googlaamaan ko firmaa. Tilasin 1,5 viikkoa sitten, tänään laitoin s-postia ja kysyin missä vaiheessa tilaukseni menee. Vastauksena sain meilin: Moikka. Pahoittelemme. Lähetys on mennyt ulos, lähetämme pian seurantakoodisi.
      Nyt hieman jännittää, miten käy...!

      • asdlapis

        Hei te tässä kesän aikana tilanneet, onko tuotteet tullu?


      • dunkkis

        01.08. tuli tehtyä tilaus kahdesta tuotteesta joilla oli toimitusaika 14-21vrk. Satuin vasta tänään lueskelemaan näitä kommentteja ja laitoinkin samantien kyselyä että mikähän mahtaa olla tilauksen tilanne?

        Sattumaa tai ei mutta parin tunnin kuluttua tuli automaattista viestiä että tilaus lähetetty... Jäämme odottamaan mitä tuleman pitää.

        Viimeiksi keväällä tuli pariin kertaan tuolta tilailtua ja silloin homma toimi ja tavarat tulivat ajallaan.


      • dunkkis

        Tähän tilaukseen päivitystä..
        Sähköpostivastauksen sain jossa luvattiin tilauksen olevan perillä viimeistään alkuviikosta.. eipä ole näkynyt.


      • dunkkis
        dunkkis kirjoitti:

        Tähän tilaukseen päivitystä..
        Sähköpostivastauksen sain jossa luvattiin tilauksen olevan perillä viimeistään alkuviikosta.. eipä ole näkynyt.

        ...ja heti kun pääsi mainitsemasta niin paketti saapui perille. Aavistuksen ilmoitetusta ajasta myöhässä mutta perille kuitenkin. Case closed.


    • KatyP

      Tilaus 5.8. ja toimitusajaksi luvattiin 1-2 päivää. Aloin kyselemään perään kun ei tuotetta kuulunut. Tuon 11.8. jälkeenkään ei tuotetta kuulunut. Viime perjantaina laitoin heille viestiä, etten aio kauaa tuotetta odotella, vaan teen rikosilmoituksen jos ei pian ala kuulumaan. Eilen tuli tekstari, että tuote odottaa pakettiautomaatissa :)
      En kyllä aio tilata sieltä enää uudelleen, olkoonkin tuotteet halpoja!

    • ma-tule

      Sama juttu,ei vastausta mihinkään,eikä mitään myöskään toimitettu.Tilaus tehty 2kk sitten ja myös maksettu mikä käy ilmi pankin dokumenteista.
      Seuraava askel sitten viralliset instanssit.

      • Onkototta

        Oletko saanut tilauksesi?


    • Hajuvesi-intoilija

      Oletteko saaneet rahoja takaisin? Olen saanut kaikki tilaukset yhtä lukuunottamatta, vaikka on lähtenyt ilmoituksen mukaan. Pari tuotetta palauttaisin, lupasivat laittaa viestiä, ei oo kuulunut. En taida enää sieltä tilata, luotan enemmän hajuvesi.fi-firmaan. Nytpä taitaa olla tuoksuja pariksi vuodeksi muutenkin.

      • Pettynyt1001

        Tilasin viikko sitten perfume.fi nettikaupasta hajuveden. Sain tilausvahvistuksen sähköpostiin ja kaikki vaikutti hyvältä. Nyt kun yritän googlata kyseistä nettikauppaa sitä ei enää löydy. Laitoin heille sähköpostia mutta kyseistä sähköpostia ei ole enää olemassa..? En suosittele tilaamaan perfume.fi nettikaupasta yhtään mitään!


      • Itkukurkussa
        Pettynyt1001 kirjoitti:

        Tilasin viikko sitten perfume.fi nettikaupasta hajuveden. Sain tilausvahvistuksen sähköpostiin ja kaikki vaikutti hyvältä. Nyt kun yritän googlata kyseistä nettikauppaa sitä ei enää löydy. Laitoin heille sähköpostia mutta kyseistä sähköpostia ei ole enää olemassa..? En suosittele tilaamaan perfume.fi nettikaupasta yhtään mitään!

        Minä olen odotellut useita viikkoja tilaustani, 3 hajuvettä ja maksoin suolaisen hinnan niistä. Koko kaupaa ei netissä enää ole ja sinne meni rahat!


      • Notrustno
        Itkukurkussa kirjoitti:

        Minä olen odotellut useita viikkoja tilaustani, 3 hajuvettä ja maksoin suolaisen hinnan niistä. Koko kaupaa ei netissä enää ole ja sinne meni rahat!

        Rikosilmoitus heti.


    • Notrust

      Firman facebook sivutkaan eivät toimi.

    • Huijaritkiinnivaan

      Tee rikosilmoitus, jos tilausta ei tule.

    • höhg

      Mitä tälle firmalle on käynyt kun nettisivut ei pelaa enää? Halvimmat hinnat oli aina tuolla ja suht nopee toimitus. Harmi.

      • Firmakonkka

        Toiminta on loppunut.


    • hajuvesifani

      Yritys on taas toiminnassa. Nettisivut perfume.fi nimellä, mutta firman nimi on nyt Cloudscale OÜ. Virolainen firma :(

    • Huijausfirma

      Tilasin heinäkuussa -16 ja maksoin luottokortilla hajuveden. Ei tullut, en saanut puhelimella kiinni ja sähköpostiin ei vastattu. Huijausfirma. Älkää vaan tilatko!

    • Hommahoitoon

      Pyydä Paytrailin tai Checkout Finlandin kautta apua. Jos olet luottokortila maksanut siitä on jälki. Toimin itse näin ja se, sekä rikosilmoituksella uhkaaminen auttoivat ja sain tuotteet parin kuukauden hikoilun jälkeen. Aiemmin firma toimi moitteettomasti, tilasin useita kertoja. Nyt en voi suositella enää ketään tilaamaan, ilmeisesti lafka haettu konkkaan ja eikun uutta nimeä Cloudscale firmalle ja nettisivut taas pystyyn.

    • Kosmetiikanasiantuntija

      On luotettava ja aina tullut tavara perille ja on ollut aitoa. Joskus voi joutua odottamaan hieman pidempään, jos tilaa tuotteita mitkä on keskusvarastossa, mutta aina tullut tuotteet. Suosittelen lämpimästi kaikille! :)

    • shadybaby

      Onko kukaan tilannut tämän vuoden (2017) maaliskuussa ja ovatko tuotteet tulleet perille?

    • Jespulis

      Tilasin 1.4 ei oo kuulunu.. ei vastaa puh eikä sähköpostii jännä nähä.. jos ei ensviikon aikana kuulu koitan paypalin kautta saada rahat takaisin.

      • Kuriintämä

        Ihme, ettei tätä huijarifirmaa saada kuriin. Kannattaa ottaa yhteyttä poliisiin ja tehdä rikosilmoitus.


    • Harmistuksen_harmistus

      Olen pari viikkoa sitten tilannut yhden hajuveden ja tänä aamuna tuli tällainen viesti:
      Hei,
      valitetavasti loppui meillä teidän tilattu tuote Boucheron Boucheron
      Quatre EDP 100ml naisille ja se on loppunut myös euroopalasien
      keskusvarastosa. Valitamme ja maksamme teille rahat takaisin. Olkaa
      hyvä, kirjoitakaa tähän teidän tilinumero,

      Anteeksi , että näin on mennyt,


      Yst.terveisin,


      Ingrid

      Perfume.fi

      • tittaratti

        Kerrotko, miten kävi rahojen kanssa. Saitko takaisin?


      • Odottova_ent.asiakas
        tittaratti kirjoitti:

        Kerrotko, miten kävi rahojen kanssa. Saitko takaisin?

        Juu, ilmoittelen miten kävi. Ja kaiken huipuksi nettisivuilla on vieläkin ko. tuote myytävänä ja muka keskusvarastossa.


      • Ent.asiakasjoo
        Odottova_ent.asiakas kirjoitti:

        Juu, ilmoittelen miten kävi. Ja kaiken huipuksi nettisivuilla on vieläkin ko. tuote myytävänä ja muka keskusvarastossa.

        No huh huh! Rahat oli palautettu, tilillä "13.04.2017 e-maksun palautus CHECKOUT FINLAND/ASIAKASVARAT 51,68 ". Olin jo siinä uskossa että nyt meikäläistäkin huijattiin ja rahoille saa sanoa goodbye. Vaikka rahat palautettiin niin en kyllä aio tilata mitään ko. firmasta, sen verran tässä on kaksi viikkoa v_tuttanut!


      • TittaRatti

        Onneksi sait rahat takaisin. Itse en uskalla tilata kyseisestä nettikaupasta mitään, vaikka halvat hinnat houkuttelevat.


      • Ent.asiakasjoo
        TittaRatti kirjoitti:

        Onneksi sait rahat takaisin. Itse en uskalla tilata kyseisestä nettikaupasta mitään, vaikka halvat hinnat houkuttelevat.

        Jeps, katselin vain hintoja että ovatpa edulliset verrattuna muihin tarjoajiin. En uskalla kyllä todellakaan tilata sieltä mitään, ehkä sitten jos olis tuota pätäkkää enemmän :D


    • Salamasiika

      Ekaa kertaa tilasin ja vähän jännitti kun täältä kommentteja luin, mutta onneksi kaikki sujui mainiosti. Tuotteen (PACO RABANNE
      1 Million EDT 200ml) tilasin 19.4.2017 ja se oli noudettavissa 21.4.2017 postin pakettiautomaatista, joten 1-2 päivän toimitusaika toteutui omalla kohdalla. Joten ei ole täysin huijausfirma omasta mielestäni. Pieneltä huijaukselta tosin vaikuttaa tuo nettisivujen viimeinen varastossa ilmoitus, koska tilasin "viimeisen" tuotteen ja edelleen on muka viimeine varastossa ja tuote tilattavissa. Ilmeisesti tällä yritetään saada asiakkaat tekemään nopeampia ostopäätöksi. Niin ja tuo mystinen tilauksen tila odottaa kompletointia on edelleen tilauksessani vaikka tuote on jo toimitettu, joten siitä on turha stressata.

    • huolestunut11

      Onkohan tää keskustelu enää hengissä? No kuitenkin tilasin tuolta eilen tuoksun ja vasta sen jälkeen sitten tulin lukemaan näitä keskusteluja.. Onko teille tullut tuo tilausvahvistus heti tilauksen jälkeen? Tilasin tosiaan eilen illalla enkä kirjautunut sisään enkä tuota tilausvahvistusta ole saanut eikä mulla nyt ole mitään muita todisteita tästä tilauksesta kuin tuo maksu. Onko kellään nyt lähiaikoina kokemuksia firmasta? Oonko ollut mahdollisimman helppo kusetettava😅 Pitäiskö jo huolestua vai vaan kiltisti odottaa tuota vahvistusta?

      • jaahasz

        Itse tuli tilattua sunnuntaina kyseisestä liikkeestä hajuvettä. Minulle tuli heti tilauksen jälkeen sähköpostiini tilausvahvistus. Hieman itseäni ihmetyttänyt tuo tuotteen tila. Ollut tilauksesta asti "Odottaa kompletointia", mutta johtunee siitä, että tuote on keskusvarastossa. Sieltä lähettäminen kai kestää sen 7-12 pv.

        Nyt näitä keskusteluja luettuani mietin itekin että tuliko nyt tilattua väärästä liikkeestä, mutta katsonpa nyt pari viikkoa ennen kun rupeen hätäilemään. Mutta sun tilanne on kieltämättä vähän hämärä, kun kaiken järjen mukaan sieltä olisi pitänyt tulla heti se tilausvahvistus. Suosittelen ottamaan yhteyttä heihin.


      • huolestunut11
        jaahasz kirjoitti:

        Itse tuli tilattua sunnuntaina kyseisestä liikkeestä hajuvettä. Minulle tuli heti tilauksen jälkeen sähköpostiini tilausvahvistus. Hieman itseäni ihmetyttänyt tuo tuotteen tila. Ollut tilauksesta asti "Odottaa kompletointia", mutta johtunee siitä, että tuote on keskusvarastossa. Sieltä lähettäminen kai kestää sen 7-12 pv.

        Nyt näitä keskusteluja luettuani mietin itekin että tuliko nyt tilattua väärästä liikkeestä, mutta katsonpa nyt pari viikkoa ennen kun rupeen hätäilemään. Mutta sun tilanne on kieltämättä vähän hämärä, kun kaiken järjen mukaan sieltä olisi pitänyt tulla heti se tilausvahvistus. Suosittelen ottamaan yhteyttä heihin.

        Joo laitoin nyt tuonne aspaan viestiä niin katotaan josko vastailis. Toivottavasti nää nyt tulee perille!


      • Berryrose
        jaahasz kirjoitti:

        Itse tuli tilattua sunnuntaina kyseisestä liikkeestä hajuvettä. Minulle tuli heti tilauksen jälkeen sähköpostiini tilausvahvistus. Hieman itseäni ihmetyttänyt tuo tuotteen tila. Ollut tilauksesta asti "Odottaa kompletointia", mutta johtunee siitä, että tuote on keskusvarastossa. Sieltä lähettäminen kai kestää sen 7-12 pv.

        Nyt näitä keskusteluja luettuani mietin itekin että tuliko nyt tilattua väärästä liikkeestä, mutta katsonpa nyt pari viikkoa ennen kun rupeen hätäilemään. Mutta sun tilanne on kieltämättä vähän hämärä, kun kaiken järjen mukaan sieltä olisi pitänyt tulla heti se tilausvahvistus. Suosittelen ottamaan yhteyttä heihin.

        Ilmoitteletko, kun tilaus tulee perille. Kiinnostaa, kuinka kauan kestää tilauspäivästä perilletuloon. Kiitos.


      • huolestunut11

        Tänään tuli perille!


      • jaahasz
        Berryrose kirjoitti:

        Ilmoitteletko, kun tilaus tulee perille. Kiinnostaa, kuinka kauan kestää tilauspäivästä perilletuloon. Kiitos.

        Tänään tuli sähköpostiin viestiä seurantakoodista. Paketin luulisi siis tulevan tämän viikon aikana perille. Kai tää on ihan legit sivu vaikka vaikuttaakin hämärältä


    • Lainassa

      Täyttä huijausta, enkä suosittele ketään laittamaan rahojaan kyseiseen puljuun. Toiminta hyvin epämääräistä. Tilausvahvistuksia ei tule automaattisesti ja ostoksia ei näy. Asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin, jos perään kyselee.

    • oma

      Huomasin jälkikäteen että sivuston selaimessa on i eli ei turvallinen sivusto? No ehdin kuitenkin tilata ja maksoin jo noin 50 EUR. Vahvistusta en ole saanut vaikka sen piti tulla sivujen mukaan heti. Eikä näköjään antanut myöskään mitään tilausnumeroa... Tosin muutama kuukausi sitten kaikki meni ihan sujuvasti. Mutta nyt epäilyttää.

    • Poliisivaimo

      Kyselin sähköpostilla tilaukseni perään viime perjantaina kun olin tilannut jo 5 arkipäivää sitten eikä edes mitään tilausvahvistusta. No eivät ole vastanneet mitään..
      Saa nähdä ovatko rahat menneet... ei mikään hirveä summa mutta silti. Odottelen vielä viikon sitten vaadin rahat takaisin. Mikäli eivät palauta niin rikosilmoitus on aina vaihtoehto.

    • Sepppeeerrri

      Ei ole huijausta ja kyllä toimii. Autimaattiset tilausvahvistukset ei aina tule, mutta asiakaspalvelu kyllä vastaa emailiin ja antaa arvion toimituksesta. Olen tilannut neljä kertaa ja ekalla kerralla kaikki toimi ok vahvistuksia myöten ja tavara tuli viikossa. Kahdella seuraavalla kerralla jouduin odottamaan reilut pari viikkoa, vaikka piti olla varastossa. Itse asiassa luulen, että heillä on vain vähän huono ERP, mutta ei siis ole huijausta ja kama tulee. Tällä vikalla kerralla en saanut vahvistusta, mutta kun otin yhteyttä vahvistivat uudelleen ja toimitus piti päivän tarkkuudella. Vei noin kolme viikkoa

    • Anonyymi

      Hirveän huonoa ja töykeää asiakaspalvelua on. Tilatuissa tuotteissa lukee että toimitus max 12 arkipäivää, mutta tuotteita joudut odottamaan pari kk. Ja perään saat kysellä. Sittenkin tuotteita ei yhtäkkiä olekaan vaan rahoja palautellaan miten sattuu ja millon sattuu. Tilatuista tuotteista vain murto-osan sain. En luota tähän puljuun. Ja niinkuin sanottu huonoa ja töykeää asiakaspalvelua!

    • Anonyymi

      Todella huonoa palvelua.

    • Anonyymi

      Tein tilauksen useita viikkoja sitten . Tavarat ei tulleet, raha kyllä kelpasi.
      Rikosilmoituksen tekoon siis..

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta. Tuplaveloitus paypalilta (toimituskuluihin laitettu sama summa kuin varsinaiseen tilauksen summa, piti olla ilmainen toimitus yli 50eur tilauksiin). Puhelinnumeroon ei vastata. Asiakaspalvelun s-postiin ei ainakaan parin päivän odottelulla mitään vastausta. Jättäkää tilaamatta täältä!!!

      • Anonyymi

        ja tulikin väärään ketjuun. Ylläoleva kommentti koski parfumdreams.fi palvelua


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe