stringit on naurettavia

fulkkis

Mitä järkeä on käyttää stringejä? Ne ovat epähygieeniset ja suurimmalla osalla ihmisistä typerän näköiset ja lisäksi epämukavat käyttää.
Se, joka väittää stringien olevan mukavat käyttää, valehtelee tai sitten kyseisellä henkilöllä on perse niin puutunut ettei tunne mitään. Mitä mukavaa on siinä, että naru hankaa persvaossa koko ajan?!
Sitäpaitsi, itse koen alushousut hygieniavälineenä, mua kuvottaa ajatus että laittaisin vaikkapa farkut jalkaani ilman alushousuja. Ja sama asia on näiden stringien kanssa, eihän ne suojaa yhtään - mokomat narut. Naisella normaalisti tulee jonkin verran valkovuotoa aina sillon tällön, niin onko se ihanaa kun sottaa stringien takia farkut?!
Sinänsä mulle on aivan sama jos joku tahtoo pukeutua moisiin nauruihin ja vielä maksaa mokomista piuhoista. Ihmettelen vain kuinka nykynaiset ovat tulleet kehityksessä alaspäin. Koska naiset tulevat näköjään vain tyhmemmiksi, tasa-arvoa ei tulla koskaan saavuttamaan ja johtopaikat jää naisilta saamatta. Kuvitelkaa nyt, jos jollain vaikutusvaltaisella johtajalla vilkkuisi pöksyistä nämä typerät stringit...Mua ainakin naurattas. Tai toisaalta vetäs vakavaksi.

25

6137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara

      Enpä taas ollut pitkään aikaan näin nauranutkaan, kuinka näin pienet asiat voivat jotakuta häiritä noin paljon? Minun puolestani jokainen olkoon ilman tai käyttäköön minkä mummomallin pikkareita tahansa, itseltäni stringejen suurempi yhteiskunnallinen merkitys tasa-arvon ja johtopaikkojen kannalta jäi hieman hämärään. (tähän sopisi itsensä kuoliaaksi naurava hymiö)

      Onko se niin hankalaa tajuta että jotkut pitävät stringejä esteettisesti miellyttävämpinä ja mahdollisesti myös mukavina pitää? Itseäni eivät ainakaan hierrä tai häiritse, vai tietääkö kirjoittaja tämän asian paremmin kuin minä itse?

      • Anonyymi

        Nauruun on hyvä kuolla, silloin ei varmasti enää hierrä, ei kierrä, on helppo pierrä.


    • feministi

      Heh, taasko tästä kiistellään? Mietityttää vain, onko väittelyn aloittaja ikinä kokeillut stringejä. Sekä tavallisia alushousuja että stringejä sekaisin käyttävänä naisena sanon, että stringini ovat oikein mukavat ja miellyttävimmän tuntuiset. Miksi minä valehtelisin? :D Ehei, en ole puutunut, ja itseasiassa se ei ole naru (ainakaan minulla) vaan tavallista alushousua ohuempi kangassuikale. No, jotkut narut voivat kai olla epämukavat, en tiedä.

      Minäkin pidän alushousuja hygieniavälineinä. Kuukautisten aikaan käytän tavallisia alushousuja, jotta siteen saa paikoilleen. Muulloin stringit riittävät aivan hyvin. Totta, valkovuotoa tulee aina, mutta ALAOSAN kangassuikale on kyllin LEVEÄ suojatakseen vuodolta. En ole ikinä kuullut, että joku olisi sutannut housunsa stringien kanssa. Hygieniasta vielä sen verran, että naruja ei kannata pitää, mutta muut ovat yleensä moitteettomia. Siskoni, joka on terveydenhoitaja, käyttää itsekin stringejä.

    • Hehheh

      Jaahas jaahas...
      Itse käytän stringejä enkä ole koskaan kokenut niitä epämukavina. Ne ovat mukavat eikä näy mitään typeriä saumoja housujen läpi (niin kuin tavallisissa 'mummiksissa') En oo koskaan käyttänyt mitään NARUstringejä, ei ne varmaan olekaan mukavat, vaan stringejä joissa on "persvaossa" vähän paksumpi kangas kuin naru..... Eikä mielestäni mitkään alusvaatteet ole epähygieeniset jos niitä vaihtaa tarpeeksi usein. En sitten tiedä käyttääkö nimim. "stringit ovat naurettavia" alusvaatteitaan aina päiväkausia kerrallaan. :) Huhhuh mitä puheenaiheita taas.:)

      • Antsul

        Stringit ovat naurettavia ja epämukavia.
        Hyi olkoon kun joku kangassuikale menee persvaossa,hyh.
        Omistan yhdet stringit(nekin sain "pilailulahjaksi),kokeilin kerran ja en toista kertaa jalkaani pane!

        Joku kirjoitti että "mummoalkkareissa" näkyy housuissa ne saumat, niin itse olen tosi tiukkojen farkkujenkin kanssa käyttänyt ja kysellyt että näkyykö mitään, niin ei todellakaan. Ostan sellaisia missä on pienet saumat niin näy.
        Stringit sen sijaan näkyvät paljon paljon karseemmin kun muijat istuvat matalavyöt.housujen kanssa,niin nehän pilkottaa niin että puolet stringeistä näkyy,Hyh hyh!
        Jätkäkaverini kanssa aina naureskelemmekin kun niin törkeen näköistä on, heh..


      • maija

        Alkaa naurattaa kun ties kuinka moni on heittänyt täällä netissä kliseisen lauseen: " stringit on ihan ok, siskoni on terveydenhoitoja ja käyttää kans". Älkää nyt viitsikö pelleillä. Ja vaikka siskonne olisikin terveysdenhuolto alalla, ei se tietenkään tarkoita hänen olevan hygieniasta kunnolla perillä - tuoltakin alalta löytyy vaikka millasta tallaajaa.
        Ja kun sanotaan, että se pikkuruinen kangassuikale suojaa housuja ihan hyvin, niin tuokin on aika hauska väite - tai sitten kyseisillä muijilla on "se" reikä ummessa - tai oikeastaan ne molemmat.
        Tavalliset alushousut eivät paista housujen läpi, ihan tuulesta temmattua. Ja mistä lähtien muuten kaikki muut alushousut ovat olleet mummopöksyjä?!
        Kyllä kaupoista löytyy ihan kauniita ja istuvia alkkareita, jotka eivät ole stringejä!
        Onhan se hauskaa, kun 11-vuotiaat tytöt pukeutuu noihin naruihin. Te varmaan ostaisitte omalle 11-vuotiaalle tyttärellekin stringit, kun nehän on niin kivat.
        Tietenkin on tärkeämpiäkin asioita, joista "vouhottaa" kun nämä stringit, mutta tämähän taitaa olla muoti palsta, jossa saa jutella ja kommentoida muotioikuista ja vaatteista. Miksei stringeistä saisi kirjoittaa negatiiviseen sävyyn, ilman että leimataan feministiksi?!


      • mink
        maija kirjoitti:

        Alkaa naurattaa kun ties kuinka moni on heittänyt täällä netissä kliseisen lauseen: " stringit on ihan ok, siskoni on terveydenhoitoja ja käyttää kans". Älkää nyt viitsikö pelleillä. Ja vaikka siskonne olisikin terveysdenhuolto alalla, ei se tietenkään tarkoita hänen olevan hygieniasta kunnolla perillä - tuoltakin alalta löytyy vaikka millasta tallaajaa.
        Ja kun sanotaan, että se pikkuruinen kangassuikale suojaa housuja ihan hyvin, niin tuokin on aika hauska väite - tai sitten kyseisillä muijilla on "se" reikä ummessa - tai oikeastaan ne molemmat.
        Tavalliset alushousut eivät paista housujen läpi, ihan tuulesta temmattua. Ja mistä lähtien muuten kaikki muut alushousut ovat olleet mummopöksyjä?!
        Kyllä kaupoista löytyy ihan kauniita ja istuvia alkkareita, jotka eivät ole stringejä!
        Onhan se hauskaa, kun 11-vuotiaat tytöt pukeutuu noihin naruihin. Te varmaan ostaisitte omalle 11-vuotiaalle tyttärellekin stringit, kun nehän on niin kivat.
        Tietenkin on tärkeämpiäkin asioita, joista "vouhottaa" kun nämä stringit, mutta tämähän taitaa olla muoti palsta, jossa saa jutella ja kommentoida muotioikuista ja vaatteista. Miksei stringeistä saisi kirjoittaa negatiiviseen sävyyn, ilman että leimataan feministiksi?!

        Hmm, täytyy kyl olla joku "suurvuotaja" jos yhdistelmällä stringit normaali valkovuoto saa tahrattua paikkansa. Stringithän pysyy paikallaan eikä heilu. Ja siel alaosassa on kangasta riittävästi, normaalisti ainakin. Ja siitä toisesta reiästä, niin, kannattais käyttää ennemmin vessaa kuin alkkareita.

        Onkohan tässä stringien vastaisuudessa nyt pohjimmiltaan kyse vain lasten seksualisoitumisen pelosta?

        Näkyvyys riippuu housujen materiaalista ja muodosta. Joissain tavalliset ei näy ollenkaan, mutta onhan se vähän tökerön näköistä, jos ohuiden hienojen, kapeiden housujen kanssa alkkarit paistaa läpi. Nykyään on myös mainioita kokonaan saumattomia hipsterimäisiä alkkareita. Mullakin on oikeen kauniit, ihanaa mareriaalia, housujen alla täysin näkymättömät. Ikävä kyllä vaan vähän kalliimmat.


      • vastustaja
        maija kirjoitti:

        Alkaa naurattaa kun ties kuinka moni on heittänyt täällä netissä kliseisen lauseen: " stringit on ihan ok, siskoni on terveydenhoitoja ja käyttää kans". Älkää nyt viitsikö pelleillä. Ja vaikka siskonne olisikin terveysdenhuolto alalla, ei se tietenkään tarkoita hänen olevan hygieniasta kunnolla perillä - tuoltakin alalta löytyy vaikka millasta tallaajaa.
        Ja kun sanotaan, että se pikkuruinen kangassuikale suojaa housuja ihan hyvin, niin tuokin on aika hauska väite - tai sitten kyseisillä muijilla on "se" reikä ummessa - tai oikeastaan ne molemmat.
        Tavalliset alushousut eivät paista housujen läpi, ihan tuulesta temmattua. Ja mistä lähtien muuten kaikki muut alushousut ovat olleet mummopöksyjä?!
        Kyllä kaupoista löytyy ihan kauniita ja istuvia alkkareita, jotka eivät ole stringejä!
        Onhan se hauskaa, kun 11-vuotiaat tytöt pukeutuu noihin naruihin. Te varmaan ostaisitte omalle 11-vuotiaalle tyttärellekin stringit, kun nehän on niin kivat.
        Tietenkin on tärkeämpiäkin asioita, joista "vouhottaa" kun nämä stringit, mutta tämähän taitaa olla muoti palsta, jossa saa jutella ja kommentoida muotioikuista ja vaatteista. Miksei stringeistä saisi kirjoittaa negatiiviseen sävyyn, ilman että leimataan feministiksi?!

        mä kumoan ihan kaikki teidän väitteet. oon 13 vuotta ja oon käyttäny 10 vuotiaasta stringejä. kun esim tavalliset pikkarit menee sinne helvetin persevakoon nii stringit ei haittaa ku ne on niin ohuet. mulla on vaa kahet tavalliset alushousut ja käytän niitä vaa harvoin. miks käyttäsin vaan stringejä jos ne ois epämukavat??!!??


    • mä vaan..

      no jopas on taas puheenaihe. itsekin vastaan melkeimpä samalla tavalla, kuin muutkin immeiset, eli en itsekään tunne mitenkään epämukaviksi stringejä. itse käytän ainoastaan menkkojen aikaan pikkuhuosuja ja odotan vain, että menkat loppuisivat, että taas saa stringit jalkaan. mulla on narustringejä, sekä myös stringejä joissa on persosassa leveämpi kangassuikale ja molemmat ovat hyvän tuntuiset jalassa, ei niinkuin mitään ongelmaa ja miksi tälläisesta asiasta pitäisi muka valehdella? ihmettelen vaan. omana tietonasi olisit voinut pitää moisen tyhmän asian, mutta jos kerran tykkäät tehdä niin ison haloon stringeistä, niin siitä vaan ja voithan toki kirjoittaa niistä johonki lehteen. tsemppiä.

    • Beachgirl91

      Ja yleensähän stringit on ettei näe mitään rajoja....mutta musta enemmän rajoja ainakin näkee kun on stringit jalassa ainakin vaaleilla tiukilla housuilla jotka ovat pajastavat...
      eihän siinä mitään jos stringejä käyttää..ja sehän on makuasia...itse käytän enemmän normaaleita pikkuhousuja....Kai naispuolisilla on vaan stringit mielyyttääkeen miespuolisia...en tiedä?!

      • älkää väittäkö

        Ihan turha väittää, että stringit olisivat käytännöllisemmät ja mukavammat käyttää kuin tavan alushousut. Väitehän on ihan naurettava ja te itsekin tiedätte sen. Naisilla on nykyään vaan niin kova hinku pukeutua seksikkääksi että huijataan jo itseään ja väitetään että stringit tuntuu hyvältä.
        Jos ihminen miettisi vain pukeutumisen käytännöllisyyttä, tällöin ainakin stringit joutaisivat roskikseen. Tiedän ettei nykyään käytännöllisyys ole tärkeintä, vaan se miltä näyttää.
        Kumma juttu että itselläni nuo tavalliset pikkuhousut eivät housujen läpi paista. En tiedä millaisia läpinäkyviä housuja te oikein pidätte??
        Te saatte ihan rauhassa pitää stringejä, itse en moiseen alennu.


      • minä

        Minä en aluksi pitänyt stringeistä koska en ollut tottunut niihin, mutta nyt kun niitä olen kymmenisen vuotta käyttänyt niin en vaihtaisi tavallisiin. Enkä pidä niitä seksikkyyden takia, sillä minulla on selluliittia ja ihraa sekä pakaroissa että reisissä, vaan mukavuuden takia.
        Narustringeistä sen verran, että ne ovat minustakin epämukavat enkä niitä osta vaan aivan tavallisia, laadukkaita.Stringien pitää olla napakat etteivät tunnu epämukavilta.Mutta, kukin pitäköön mitä haluaa, joten ei moitita muita sen takia.


      • tyty77
        älkää väittäkö kirjoitti:

        Ihan turha väittää, että stringit olisivat käytännöllisemmät ja mukavammat käyttää kuin tavan alushousut. Väitehän on ihan naurettava ja te itsekin tiedätte sen. Naisilla on nykyään vaan niin kova hinku pukeutua seksikkääksi että huijataan jo itseään ja väitetään että stringit tuntuu hyvältä.
        Jos ihminen miettisi vain pukeutumisen käytännöllisyyttä, tällöin ainakin stringit joutaisivat roskikseen. Tiedän ettei nykyään käytännöllisyys ole tärkeintä, vaan se miltä näyttää.
        Kumma juttu että itselläni nuo tavalliset pikkuhousut eivät housujen läpi paista. En tiedä millaisia läpinäkyviä housuja te oikein pidätte??
        Te saatte ihan rauhassa pitää stringejä, itse en moiseen alennu.

        oletko käyttänyt stringejä? siis tiedätkö todella mistä puhut? minä olen käyttänyt sekä ns. tavallisia alushousuja että stringejä ja koen stringit ehdottomasti mukavammiksi päällä. ja kyse ei todellakaan ole siitä että kokisin niiden olevan jotenki seksikkäämät tms. miksi silloin käyttäisin stringejä myös esimerkiksi yksinäisillä metsän keskelle suuntautuvilla mökkireissuilla?

        ja voisko joku mulle selittää tän väitteen että stringit on epähygieeniset? siis että miten niin ja millä perusteella? ite en koe pakaroideni olevan sen epähygieenisempää aluetta kuin esimerkiksi reiteni ja muuthan osat alapäästäni sekä stringit että pikkuhousut peittävät molemmat. siis siirryn kyllä takasin pikkuhousuihin, jos jollakin on esittää todellisia perusteluita stringien epähygieenisyydestä.


      • pyhsulle
        älkää väittäkö kirjoitti:

        Ihan turha väittää, että stringit olisivat käytännöllisemmät ja mukavammat käyttää kuin tavan alushousut. Väitehän on ihan naurettava ja te itsekin tiedätte sen. Naisilla on nykyään vaan niin kova hinku pukeutua seksikkääksi että huijataan jo itseään ja väitetään että stringit tuntuu hyvältä.
        Jos ihminen miettisi vain pukeutumisen käytännöllisyyttä, tällöin ainakin stringit joutaisivat roskikseen. Tiedän ettei nykyään käytännöllisyys ole tärkeintä, vaan se miltä näyttää.
        Kumma juttu että itselläni nuo tavalliset pikkuhousut eivät housujen läpi paista. En tiedä millaisia läpinäkyviä housuja te oikein pidätte??
        Te saatte ihan rauhassa pitää stringejä, itse en moiseen alennu.

        Ihan turha sun on väittää, etteivät stringit ole mun mielestä mukavammat ja käytännöllisemmät kuin tavalliset. Niin on. NE TUNTUVAT MINUSTA HYVILTÄ. Piste.

        Miten selität sen, että työtiimini koostuu naisista veljeäni lukuunottamatta, ja käytän stringejä aina töissä. Samoin vapaapäivinä, vaikka olisin vain kotona, tai siltikin vaikka lähtisin ulos pitkän peittävän takin kanssa!


      • fulkkis
        tyty77 kirjoitti:

        oletko käyttänyt stringejä? siis tiedätkö todella mistä puhut? minä olen käyttänyt sekä ns. tavallisia alushousuja että stringejä ja koen stringit ehdottomasti mukavammiksi päällä. ja kyse ei todellakaan ole siitä että kokisin niiden olevan jotenki seksikkäämät tms. miksi silloin käyttäisin stringejä myös esimerkiksi yksinäisillä metsän keskelle suuntautuvilla mökkireissuilla?

        ja voisko joku mulle selittää tän väitteen että stringit on epähygieeniset? siis että miten niin ja millä perusteella? ite en koe pakaroideni olevan sen epähygieenisempää aluetta kuin esimerkiksi reiteni ja muuthan osat alapäästäni sekä stringit että pikkuhousut peittävät molemmat. siis siirryn kyllä takasin pikkuhousuihin, jos jollakin on esittää todellisia perusteluita stringien epähygieenisyydestä.

        Minun mielestäni on aivan sama olla jo ilman alushousuja kun pistää stringejä päälle. Eihän niissä ole sitä kangasta paljon yhtään, mitä järkeä on semmosia pitää? Mielestäni alushousujen tehtävä on olla edes hieman "suojana", en tiedä miksi te edes vaivaudutte pukemaan stringejä. Miksi ette ole ilman alkkareita? Ihan sama asia. Paitsi että ilman alushousuja ei mikään naru hankaa persvakoon.


      • minä
        fulkkis kirjoitti:

        Minun mielestäni on aivan sama olla jo ilman alushousuja kun pistää stringejä päälle. Eihän niissä ole sitä kangasta paljon yhtään, mitä järkeä on semmosia pitää? Mielestäni alushousujen tehtävä on olla edes hieman "suojana", en tiedä miksi te edes vaivaudutte pukemaan stringejä. Miksi ette ole ilman alkkareita? Ihan sama asia. Paitsi että ilman alushousuja ei mikään naru hankaa persvakoon.

        Se on nimenomaan niin, että ainakin omien stringieni kangas on siellä alhaalla tarpeeksi leveää suojaamaan valkovuodolta. En voisi kuvitellakaan olevani ilman alushousuja.


      • Kakku
        älkää väittäkö kirjoitti:

        Ihan turha väittää, että stringit olisivat käytännöllisemmät ja mukavammat käyttää kuin tavan alushousut. Väitehän on ihan naurettava ja te itsekin tiedätte sen. Naisilla on nykyään vaan niin kova hinku pukeutua seksikkääksi että huijataan jo itseään ja väitetään että stringit tuntuu hyvältä.
        Jos ihminen miettisi vain pukeutumisen käytännöllisyyttä, tällöin ainakin stringit joutaisivat roskikseen. Tiedän ettei nykyään käytännöllisyys ole tärkeintä, vaan se miltä näyttää.
        Kumma juttu että itselläni nuo tavalliset pikkuhousut eivät housujen läpi paista. En tiedä millaisia läpinäkyviä housuja te oikein pidätte??
        Te saatte ihan rauhassa pitää stringejä, itse en moiseen alennu.

        Kyllä ne näkyy normaaleista vaikka farkuista jos ne ei oo iha löysät.


      • tyty77
        fulkkis kirjoitti:

        Minun mielestäni on aivan sama olla jo ilman alushousuja kun pistää stringejä päälle. Eihän niissä ole sitä kangasta paljon yhtään, mitä järkeä on semmosia pitää? Mielestäni alushousujen tehtävä on olla edes hieman "suojana", en tiedä miksi te edes vaivaudutte pukemaan stringejä. Miksi ette ole ilman alkkareita? Ihan sama asia. Paitsi että ilman alushousuja ei mikään naru hankaa persvakoon.

        Jos sinä todella olet kokeillut stringejä, mitä kyllä kommenttiesi perusteella epäilen suuresti, olet tainnut valita vartaloosi nähden ihan väärän malliset tai kokoiset housut kun tollasta hankaamisesta olet kärsinyt. Kyllä liian pienet stringitkin varmasti tuntuvat epämukavilta, mutta niin tuntuvat liian pienet tangat, minit, midit, lahkeelliset ja jopa pitkät kalsaritkin. Ja kyllä oikean kokoisten stringien kangasmäärä riittää oikein mainiosti peittämään kaiken tarpeellsien ja suojaamaan housuja valkovuotosotkuiltakin (jos runsasta vuotoa suosittelen pikkuhousunsuojien, joita muuten löytyy myös string-mallisinakin, käyttöä).

        Miksi sinä muuten noin innokaasti tuomitset meitä jotka pitävät niiden käytöstä ja kokevat ne käyttömukaviksi? Mulle ainakin on ihan sama millaisia alusvaatteita muut naiset pitävät. minä pidän stringejä koska ne ovat mukavimmat. ettet nyt vaan ois katkeroitunut jostain stringillinen nainen vei mieheni tms. -jutusta?

        no mutta nyt minä ja stringeilläni riittävästi peitetty housuja sottaamaton alapääni jatkamme työnteko hymyssä suin.


      • Marika
        pyhsulle kirjoitti:

        Ihan turha sun on väittää, etteivät stringit ole mun mielestä mukavammat ja käytännöllisemmät kuin tavalliset. Niin on. NE TUNTUVAT MINUSTA HYVILTÄ. Piste.

        Miten selität sen, että työtiimini koostuu naisista veljeäni lukuunottamatta, ja käytän stringejä aina töissä. Samoin vapaapäivinä, vaikka olisin vain kotona, tai siltikin vaikka lähtisin ulos pitkän peittävän takin kanssa!

        Itse käytän aina stringejä koska ne on minusta mukavammat kuin pakaroita ja lantiota puristavat isot puuvillapöksyt!!!


    • Stringillinen

      Halusin kommentoida tuota seksikkyys - stringit asiaa. Henkilökohtaisesti mielestäni stringit eivät ole ne kaikkein seksikkäimmät alushousut. Jos haluaisin pukeutua seksikkäisiin alushousuihin, en laittaisi stringejä. Eli en pidä stringejä minkään seksikkyyden vuoksi vaan ihan käytännöllisyyden takia. Useammat housut näyttävät paremmilta ilman niitä tavallisien alushousujen aiheuttamia saumoja. Ja kyllä, ne saumat näkyy. Ja kun stringejä olen nyt useamman vuoden käyttänyt, en ilman osaa ollakaan. Tämä on vain tottumiskysymys. Jos jotakuta stringien "narut" hankaavat, kannattaisi hankkia oikean kokoiset alushousut ja sellainen stringimalli, missä ei ole mitään ihmeellisiä naruja. Huonoja ja hankaavia alushousuja löytyy ihan niistä tavallisistakin alushousuista eikä pelkästään stringeistä.

      T: molempia käyttävä

    • Anonyymi

      Hyvä hyvä. Periaatteessa olen samaa mieltä, hölmöt ja epähygieniset, mutta osin eri mieltä kuitenkin. Huolestuin asiasta aivan oikeasti saadessani niitä käyttäessä toistuvia virtsatietulehduksia! Kapea suikale liikkuu eri kohtiin päivän mittaan, eikä vähäkarvaisuus myös ole tässä eduksi (karvat ovat syystä aukkoja suojaamaan) vaan eri paikan bakteerit pääsevät näin vapaasti siirtymään paikasta toiseen. Mitään vuoto-ongelmaa en ole koskaan kokenut, en vuoda aina enkä todellakaan suuria määriä kuten aloituksessa kuvataan. Tämäkin asia toki jonkin verran muuttui vuosia sitten kun totesin että keinokuituiset alushousut vasta ovatkin todella haitalliset. Huono ruokavalio ja epäluonnollinen hengittämätön materiaali lisäävät vuodon määrää paljon. Totta on että kaikkea paskaa sitä meille naisille sitten kaupataan.

      • Anonyymi

        Sepä se mikä on kivan näköstä ei aina ole hyvää eikä tarpeellistakaan,miks iostaa joku kankaanpala joka on vieläpä tekokuitua kun melkeen samalla rahalla saa hyvät terveelliset puuvillaiset alkkarit?


    • Anonyymi

      Eräs nainen perusteli stringien käyttöään sillä, että ne muka tekevät hänen lattapeppunsa haluttavammaksi miesten silmissä, kun hän riisuuntuu.

    • Anonyymi

      Stringit eivät hierrä kun ostaa oikean kokoiset.
      Liian pienet eivät pelkästään tunnu epämiellyttävillä siellä pakaravaossa, vaan lisäksi jos etuosassakin on liian vähän kangasta kivekset tai peenis eivät tahdo pysyä alkkareissa vaan luiskahtelevat välillä housunlahkeeseen. Niitä joutuu sitten vaivihkaa ns manuaalisesti yrittämään muljauttelemaan takaisin stringeihin, ja riippuen housuista se käy joskus työstä.
      Kaiken a ja o on siis oikean kokoiset alkkarit.

    • Anonyymi

      Mä vihaan ”normaaleja” alushousuja. Ei pysy paikallaan, valuu, tuntuu ja vieläpä näyttää rumalta. Mitä hygieniaan tulee, sloggit olisi varmaan paremmat, mutta vaihdan stringit kuitenkin aamuin illoin (tai no usein yöllä olen ilman) ja suihkussa käyn vähintään kerran päivässä, yleensä kaksi. Vessassa on pidee suihku, niin ei mitään tulehduksiakaan pahemmin tule anaalista. Hyvät stringit ei tunnu miltään päällä, mummo malleissa ärsyttävä tunne pakaroiden päällä jatkuvasti. Ja ei, en liiemmin eritä mitään. Joskus hieman valkovuotoa, mutta ei todellakaan niin paljon että farkut kastuisi (jos tällaista ongelmaa on, menisin lääkäriin). Joskus kuukautisten viimeisinä päivinä joutuu mummot laittamaan jalkaan, ja vituttaa kyllä suoraan sanottuna pitää jotain niin epämukavaa päällä. Saman tien voisi vaan vaipat laittaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe