Entiset ne touhuilee...

Ja sinun entisesi

Ja sinun entisesi siis oli pettynyt pahasti rakastettuaan aidosti. Vuosia kaipailtuaan ja päästyään pitkällisen yrittämisen ja erehtymisen jälkeen selvemmille vesille itsensä kanssa hän päätti, että jonain päivänä vielä... Jonain päivänä hän vielä löytää elämänsä rakkauden, jonka kanssa voi tehdä oikeita asioita ja josta on hänelle oikeaa seuraa.

Että ännäsi oli siis kunnollistakin kunnollisempi mies, ja joku nainen huijasi häntä ja petti hänet... Hän koki elämänsä shokin ja loukkaantui kohtelusta niin pahasti, ettei pystynyt moneen vuoteen ajattelemaankaan uutta suhdetta.

Että en nyt taas kerran ymmärrä, mitä sinun korviesti välissä liikkuu, että sinun pitää minun tarinani perään sylkeä. Hyvä Yhteenlasku, jos tuntisin sinut oikeasti, näkisit nyt tiukan ja vaativan silmäparin ja loukkaantumisesta kielivän ilmeen. Ja vaatisin jatkoselitystä ushittelullesi. Että antaa kuulua.

Enkä halua tuhannetta kertaa kuulla miten seko narsistimies pyöri kymmenen naisen kelkassa ja sängyissä, vaan miten hem******ä kehtaat kytkeä hänen tarinansa yksinäisen selviytyjäuhrin tarinaan.

Ja hienotunteisuudesta laitan sinun kommettisi viimeiseksi, ettei se näy ensimmäisenä tekstissä, kuten mainitsen Ännäsikin vasta viimeiseksi.

"Kuullostaa hyvinkin muinaisen ännäni touhulta... "

Ai niin. Sympatiasi naisia kohtaan ei ollut ihan aukotonta. Se sisältää kaikki muut, Afrikan nälkäänäkevistä suomalaisiin alkoholistinaisiin, mutta ei minua... On nähty ennenkin.

24

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Että ännäsi oli siis kunnollistakin kunnollisempi mies, ja joku nainen huijasi häntä ja petti hänet... Hän koki elämänsä shokin ja loukkaantui kohtelusta niin pahasti, ettei pystynyt moneen vuoteen ajattelemaankaan uutta suhdetta."

Niinku TÄH ???

Ihan en ny ymmärrä, mistäs tommosen vetäisit, ihanko tunnet minun tarinani ännän henkilökohtaisesti.

Mitä tuohon laauseeseen tulee...

"Kuullostaa hyvinkin muinaisen ännäni touhulta...

Niin se oli vastaus tähän sinun...

"muuta kuin että hänen mukavuutensakaan ei saa minua enää pitämään hänestä erikoisemmin......Minä otan hänet silloin kun tulee sellainen fiilis, että olisi kiva viettää miehen kanssa aikaa sängyssä..."

Ussshhh...

Kuullostaa hyvinkin muinaisen ännäni touhulta...

Ja kyllä tosiaan...se että kerrotaan ettei edes pidä erityisemmin ihmisestä jota tapailee syystä jos on sellainen fiilis, että olis kiva viettää aikaa sängyssä miehen kanssa niin otan hänet...

Niin kyllä, minusta se kuullostaa muinaisen ännäni touhulta...

Siinä suhteessa vain minä olin se ihminen, josta hän ei pitänyt, mutta ilmeisesti halusi tapailla minua samasta syystä kuin sinä sitä narsistiasi...

Tässä ei ny ollu kyse sinusta henkilönä vaan toiminta/käyttäytymis/ajatustavasta, joka minusta kuullosti hyvinkin tutulta/samankaltaiselta...

Jossain kohtaa olen jo ennemmin maininnut, etten tuomitse sinua, kukin tyylillään elää ja valintansa tekee ja olen ymmärtänyt aiemmin että pidät hänestä/hän tuo iloa elämääsi jne...

Afrikan nälkäänäkevillä, alkoholisteilla ei ny tässä ole mitään tekemistä, mielipiteen muodostin vain tuosta sinun, otan hänet seksiin kun on sellainen fiilis, vaikka en enää erityisemmin pidä hänestä...

En tiedä, jotenkin kummalta tuntuu sekin, että ylipäätään harrastaa seksiä säännöllisesti ihmisen kanssa josta ei edes pidä, kai siinä sitten pitää yrittää ajatella sen toisen olevan ikäänkuin käyttöesine ajattelematta sitä ihmistä ihmisenä sen enempää...

• "Sympatiasi naisia kohtaan ei ollut ihan aukotonta. Se sisältää kaikki muut, Afrikan nälkäänäkevistä suomalaisiin alkoholistinaisiin, mutta ei minua."

Mitä sympatiaan tulee, niin en ymmärrä miksi minun pitäisi tuntea sympatiaa sinua kohtaan syystä, että otat seksiin miehen, josta oman kertomasi mukaan et edes erityisemmin pidä...

Käsittääkseni valinta on ihan omasi ja käsittääkseni olet antanut aiemmin ymmärtää että olet valintaasi ihan tyytyväinen...

Sympatian voi toki ajatella myötäilonakin, mutta valitettavasti en voi sellaista tuntea, koska tosiaan olen itse ollut se, jota käytettiin vaikka ihmisenä ei pidettykkään...

• Olen tainnut ajat.

"kai siinä sitten pitää yrittää ajatella sen toisen olevan ikäänkuin käyttöesine ajattelematta sitä ihmistä ihmisenä sen enempää... "

Olen tainnut ajatella häntä ja hänen ihmisyyttään, ihmismäisyyttään ja eläimellisyyttään enemmän kuin melkein kenenkään muun. Muut eivät ole tehneet asiasta niin vaikeaa. Että mitä olen vielä jättänyt ajattelematta, niin voitko edes vihjaista. Aikakin tietenkin asettaa rajoituksiaan, että olen myös armollinen itselleni ja armahdan itseni hänen ikeestään ja loputtomasta ja hyödyttömästä hänen ajattelustaan, josta ei enää koitunut mitään järjellistä tulosta. Narsisti-psykopaatti mikä narsisti-psykopaatti. Annan viisaampien hoitaa loput, jos hänet joskus kohtaavat, mutta epäilen että eivät.

"Ihan en ny ymmärrä, mistäs tommosen vetäisit, ihanko tunnet minun tarinani ännän henkilökohtaisesti."

Jos minun tarinani on jotenkin yhteneväinen Ännäsi "touhuilujen" kanssa, niin eikös hänellä sitten pitäisi olla samanlaista asiaa taustallaan kuin minulla?

"Siinä suhteessa vain minä olin se ihminen, josta hän ei pitänyt, mutta ilmeisesti halusi tapailla minua samasta syystä kuin sinä sitä narsistiasi..."

Kuule. Meissä ihmisissä on yhteisiä piirteitä kaikissa. Seksuaalisuus elää meissä jokaisessa aikuisessa ihmisessä. En silti hyväksy, että minua rinnastetaan kehenkään noin, että ottaisitkos vähän pakkia tuossa innostuksessasi. Ymmärrän kyllä, että suurimmat rinnastukset ovat sinun korviesi välissä, enkä ole koskaan ymmärtänyt, että teet vertauksia noin heppoisesti.

Seksiä harrastetaan yleisesti ilman sen suurempia tunteita, jopa ilman mitään taustaa. Minä sentään rakastin narsisti-psykopaattia ennen. Että en nyt aio kokea olevani minkään sortin syntinen, vaikka olenkin hänen kanssaan edelleen toisinaan. Ja jos vaikka lienenkin syntinen, niin häntä ei siihen sekoiteta.

" halusi tapailla minua samasta syystä kuin sinä sitä narsistiasi..."

Tuskin.

En voi sille mitään, etten enää pidä hänestä. Tämä selvitysurakka, minkä olen joutunut tekemään hänen persoonastaan, on ollut yksi elämäni vastenmielisimmistä urakoista, ehkä vastenmielisin...

" kummalta tuntuu sekin, että ylipäätään harrastaa seksiä säännöllisesti ihmisen kanssa josta ei edes pidä, "

Ikävä tie on ollut kulkea nämä muutamat vuodet. Tuntuu sinusta kummalliselta. Minusta taas ei. Olen ennenkin tehnyt niin, koska en tahdo vaihtaa vain pelkän vaihtamisen vuoksi. Pitää olla näköpiirissä jotain uutta ja uljasta, ennen kuin vaihdan.

En suosittelisi, että kannattaisi upota enempää tarkastelemaan minun persoonaani täällä, koska se ei enempää aukene, vaikka yrittäisin selittää kuinka. Minun kaikille teoilleni ei ole järkevää loogista selitystä eivätkä ne löydy myöskään hinta-asteikosta, kuten monien muiden suhteet... Niinpä vain toimin kuten parhaaksi näen.

• "Jos minun tarinani on jotenkin yhteneväinen Ännäsi "touhuilujen" kanssa, niin eikös hänellä sitten pitäisi olla samanlaista asiaa taustallaan kuin minulla?"

Noh, ainakaan hän ei ole koskaan itse kertonut niin vaan kertoi ettei koskaan ole ilmeisesti rakastanut ketään naista, ei vaimoaankaan, puhumattakaan pitkäaikaisesta seurustelukumppanistaan, eikä usko rakkauteen...hänen mielestään "kaikki naiset on "sellaisia", että sitä munaa vaan...nyksäänkin liittyen , spostissani lukee ettei sellaisia tunteita(rakkautta) nyksää kohtaan ole ja ehdotteli minulle seksiä...

Että tuo sinun ylläoleva on ihan mielikuvituksesi tulosta...

Enikä minua kiinnosta sinun persoonasi vaan ennemminkin kiinnostaa, miksi joku ihminen harrastaa seksiä jonkun kanssa säännööllisesti, vuodesta toiseen vaikka ei edes pidä ko. ihmisestä...

Ännäni kohdalla kyse ehkä oli seksiriipuuvuudesta, mikä on sinun syysi?

• Olen lukenut

"Sympatian voi toki ajatella myötäilonakin, mutta valitettavasti en voi sellaista tuntea, koska tosiaan olen itse ollut se, jota käytettiin vaikka ihmisenä ei pidettykkään... "

Olen lukenut täältä palstalta, miten naisena sympatiseeraat pelkän saman sukupuolen perusteella toiset naiset viimeiseen akkaan saakka. Niin olen sitten tehnyt sen johtopäätöksen, että olen ainoa poikkeus...

Luepa nyt tuo oma pätkäsi ja mieti kuinka paljon maailmassa tehdään pahaa... Kuitenkin... Toisille riittää pelkkä pitäminen, toiset ovat vain rakkaudesta. Valtava määrä ihmisiä on sukupuoliyhteydessä kumppaninsa, kihlattunsa, puolisonsa kanssa jota on joskus ennen rakastanut. Että alapa siitä sitten veistelemään.

Herää todellisuuteen. Realismi kadossa?

• "Herää todellisuuteen."

Noh, tuo että kerrot ottavasi seksiin miehen, josta et edes erityisemmin pidä on ilmeisesti sinun tämän hetkistä todellisuuttasi...

Mies on kertomasi mukaan sama jonka kanssa olet kokenut vanhemmalla iällä (muutama vuosi sitten) kiihkeän, lyhyen rakkaussuhteen, joka päättyi syystä, että mies olikin narsisti ja petti sinua toisten naisten kanssa...

Tuossa elämäntilanteessa olet tullut palstalle kertomaan tarinaasi, että edelleen tapailet/ymmärtääkseni vuosien jälkeenkin tuota sinua pettänyttä miestä ja nyt tänä päivänä olet tilanteessa, että otat miehen silloin kun sinun tekee mieli seksiä vaikka et erityisemmin edes pidä hänestä...

Seksiä ihmisen kanssa josta ei edes pidä...niinhän se minun ännänikin...oli se pointti, mistä syystä mielipiteeni ilmaisin...pitääkö sellaista ihmistä kohtaan tuntea sympatiaa jos hän tekee sen omasta vapaasta tahdostaan...

Noh, pitäisikö minun sääliä sitten sinua siitä syystä, että sinun pitää/joudut harrastamaan seksiä ihmisen kanssa josta et edes pidä, koska sinulla ei ole vaihtoehtoja...

Olen ymmärtänyt, ettet ole itse halunnutkaan ketään muuta, että tilanne/todellisuutesi on oma valintasi, olet jopa kehuskellut tuon ko. henkilön seksuualisia kykyjä montakin kertaa tällä palstalla...

Että mistä syystä koet että minun pitäisi sympatiseerata sinua tänä päivänä tyylliin voi raukkaa kun joutuu ottamaan sänkyynsä miehen josta ei edes pidä...

saman periaatteen mukaan minun kai pitäisi sääliä ännäksi kutsumaani henkilöäkin, raukka joutuu harrastamaan seksiä naisen kanssa josta ei edes pitänyt...

Tiedän elämä on joskus rumaa, mutta edelleen aikuinen ihminen kantaa vastuun omista valinnoistaan, käsittääkseni tämän hetkinen tilanteesi/todellisuutesi (otat miehen josta et erityisemmin pidä seksiin) on oma valintasi...

En ny ymmärrä miksi ylipäätään vedät tähän juttuun "valtavan määrän ihmisiä, jotka ovat sukupuoliyhteydessä"...ikäänkuin puolustellaksesi omaa valintaasi...mitä heillä on tekemistä sinun valintojesi/elämäsi kanssa...

• Pyhä armias, ollos

"Mitä sympatiaan tulee, niin en ymmärrä miksi minun pitäisi tuntea sympatiaa sinua kohtaan syystä, että otat seksiin miehen, josta oman kertomasi mukaan et edes erityisemmin pidä..."

Pyhä armias, ollos laupias...

Ja sittenkö tunnet sympatiaa maailman kaikkia muita naisia kohtaan syystä että ottavat seksiin miehen oikeista syistä, joista oman kertomansa mukaan erityisesti pitävät?

• Jätäs ny pois ne muut ihmiset ja kaikki maailman naiset ja vastaa kysymykseen, miksi sinä otat seksiin ihmisen josta et edes erityisemmin pidä?

• Kun lapsi syntyy,
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

Jätäs ny pois ne muut ihmiset ja kaikki maailman naiset ja vastaa kysymykseen, miksi sinä otat seksiin ihmisen josta et edes erityisemmin pidä?

Kun lapsi syntyy, hän ei vielä heti tunne olevansa irrallinen yksilö, eri kuin äitinsä... "Minä itse" on asia, joka kehittyy hitaasti. Murrosikäiset lapset ja nuoret ovat vielä yhdessä paljon ja tuntevat suurta yhteisyyttä. Yksilöllisyys kehittyy hitaasti.

Tuossa kohtaa, kun olet itse laskenut monesti täällä kuuluvasi yhteisöön -maailman naiset, olen kyllä ymmärtänyt mitä tarkoitat, mutta samalla kokenut, että itse tunnen itseni niin paljon enemmän yksilöksi ja persoonaksi, etten ole kyennyt ajattelemaan, sanotaan nyt vaikka näin, arjessa, yhtä suuresti.

Koen enemmän yhteisyyttä ihmisenä, sukupuolesta riippumatta. En ole yhtä sukupuolisidonnainen kuin sinä. Toisaalta olen hyvin voimakkaasti hetero. Olen ollut ensimmäisen kerran vakavasti rakastunut seitsemän vuotiaana, ehkä jo ennen... Sen jälkeen on aina ollut joku mielitietty.

Nykyään elän aikoja, jolloin koen ensimmäistä kertaa elämässäni, etten rakasta erityisesti ketään miestä. Joskus tilanne on ollut sellainen, että asuin nuoruudenaikaisen kumppanin kanssa ja rakastin kodin ulkopuolista miestä.

Sanon, kuten olen jo kirjoittanut monin eri tavoin ennenkin, että rakastin tätä narsisti-psykopaattia niin paljon, kuin ikinä voi toista rakastaa, kuten myös aidosti tahdoin meille yhteistä elämää. Siitä suhteesta on pikkuhiljaa pudonnut elementti kerrallaan kaikki muu... vain seksiä silloin tällöin on vielä jäljellä. Edelleen, hän on erittäin vetävän näköinen ja erittäin siisti. Hänestä ei myöskään ole vaivaa nykyisessä tilanteessani, jossa työ, harrastukset ja muu seuraelämä vie myös aikaani.

Minulle ei parisuhde ole koskaan ollut sellainen ainoa asia, jossa haluan olla ja kykkiä, joten... nyt on vain näin. Ehkä joskus on toisin. Toivon, että joskus on toisin. Enemmänkin haluan uskoa kuin uskon, että tällä kaikella on jokin merkitys. Elämä on tuonut minulle aika-ajoin sellaista onnea, jota en välttämättä ole uskonut kohtaavani, joten ehkä vielä on joskus sellaisen aika.

Sano minulle, kuka voi edes pitää aidosti narsisti-psykopaatista saatuaan oikeaa ja todellista tietoa häiriön laadusta? Se ei ole edes teoriassa mahdollista.

Sano sinä minulle, miten jotkut, jotka elävät yksin, harrastavat sellaista yksinseksiä? Eikö silloin voida asettaa vielä hassumpi kysymys? Mitä he ottavat seksiinsä mukaan? Äläkä vain vastaa että unelmiaan... Sen verran minussakin on psykologia, että ymmärrän unelmienkin koostuvan jostain. Enkä usko, että kaikilla yksinäisen seksin harrastajilla on mitään vähänkään järkeviä unelmia, ennemminkin fetissejä ja hassuja ajatuksia. En kuule sellaiseen halua vaipua... nimenomaan vaipua. Kyllä pidän komistukseni, vaikken hänestä muuten pidäkään, en edes parhaalla tahdolla.

• Kun lapsi syntyy, kirjoitti:

Kun lapsi syntyy, hän ei vielä heti tunne olevansa irrallinen yksilö, eri kuin äitinsä... "Minä itse" on asia, joka kehittyy hitaasti. Murrosikäiset lapset ja nuoret ovat vielä yhdessä paljon ja tuntevat suurta yhteisyyttä. Yksilöllisyys kehittyy hitaasti.

Tuossa kohtaa, kun olet itse laskenut monesti täällä kuuluvasi yhteisöön -maailman naiset, olen kyllä ymmärtänyt mitä tarkoitat, mutta samalla kokenut, että itse tunnen itseni niin paljon enemmän yksilöksi ja persoonaksi, etten ole kyennyt ajattelemaan, sanotaan nyt vaikka näin, arjessa, yhtä suuresti.

Koen enemmän yhteisyyttä ihmisenä, sukupuolesta riippumatta. En ole yhtä sukupuolisidonnainen kuin sinä. Toisaalta olen hyvin voimakkaasti hetero. Olen ollut ensimmäisen kerran vakavasti rakastunut seitsemän vuotiaana, ehkä jo ennen... Sen jälkeen on aina ollut joku mielitietty.

Nykyään elän aikoja, jolloin koen ensimmäistä kertaa elämässäni, etten rakasta erityisesti ketään miestä. Joskus tilanne on ollut sellainen, että asuin nuoruudenaikaisen kumppanin kanssa ja rakastin kodin ulkopuolista miestä.

Sanon, kuten olen jo kirjoittanut monin eri tavoin ennenkin, että rakastin tätä narsisti-psykopaattia niin paljon, kuin ikinä voi toista rakastaa, kuten myös aidosti tahdoin meille yhteistä elämää. Siitä suhteesta on pikkuhiljaa pudonnut elementti kerrallaan kaikki muu... vain seksiä silloin tällöin on vielä jäljellä. Edelleen, hän on erittäin vetävän näköinen ja erittäin siisti. Hänestä ei myöskään ole vaivaa nykyisessä tilanteessani, jossa työ, harrastukset ja muu seuraelämä vie myös aikaani.

Minulle ei parisuhde ole koskaan ollut sellainen ainoa asia, jossa haluan olla ja kykkiä, joten... nyt on vain näin. Ehkä joskus on toisin. Toivon, että joskus on toisin. Enemmänkin haluan uskoa kuin uskon, että tällä kaikella on jokin merkitys. Elämä on tuonut minulle aika-ajoin sellaista onnea, jota en välttämättä ole uskonut kohtaavani, joten ehkä vielä on joskus sellaisen aika.

Sano minulle, kuka voi edes pitää aidosti narsisti-psykopaatista saatuaan oikeaa ja todellista tietoa häiriön laadusta? Se ei ole edes teoriassa mahdollista.

Sano sinä minulle, miten jotkut, jotka elävät yksin, harrastavat sellaista yksinseksiä? Eikö silloin voida asettaa vielä hassumpi kysymys? Mitä he ottavat seksiinsä mukaan? Äläkä vain vastaa että unelmiaan... Sen verran minussakin on psykologia, että ymmärrän unelmienkin koostuvan jostain. Enkä usko, että kaikilla yksinäisen seksin harrastajilla on mitään vähänkään järkeviä unelmia, ennemminkin fetissejä ja hassuja ajatuksia. En kuule sellaiseen halua vaipua... nimenomaan vaipua. Kyllä pidän komistukseni, vaikken hänestä muuten pidäkään, en edes parhaalla tahdolla.

"Sano minulle, kuka voi edes pitää aidosti narsisti-psykopaatista saatuaan oikeaa ja todellista tietoa häiriön laadusta? Se ei ole edes teoriassa mahdollista."

Noh, käytäntö ja teoria ovat eri asioita, onhan täällä näitä jotka pitävät "narsististaan", kun se on niin ihana ja haaveilevat jopa yhteiselämästä...

Mutta joo, jos ny oikein ymmärsin, niin vastauksesi kysymykseeni..."miksi sinä otat seksiin ihmisen josta et edes erityisemmin pidä?"

Oli että otat ko, miehen seksiin pelkästään hänen komea ulkokuorensa vuoksi, sillä millainen hän on ihmisenä ei ole merkitystä...

Josta tulee hyvinkin mieleen se muinainen Dizelin lanseerama sana "kokovartalovibraattori"...

mutta joo, kaiketi tuolaista sitten on, tuskin ne miehetkään jotka niissä maksullisissa käyvät, erityisesti pitävät niistä naisista...riittää kunhan saa omat seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä...

Tulee hyvinkin mieleen ännäni lause, ei sen niin väliä kenen kanssa kunhan vaan vehkeet sopii yhteen...toisinsanoen, riittää kun sukupuolielimet kohtaavat...

Sinun tapauksessasi ilmeisesti olette tuon asian/seksin suhteen tällä hetkellä samalla aaltopituudella, että tilanne/käytäntö sopii molemmille...ilman sen kummempaa huijaamista kummankaan puolelta...on ikäänkuin sovittu asia, eikä kumpikaan halua/odota mitään muuta, kunhan homma tulee hoidetuksi ja väliajalla ei vaivata toista millään lailla...

Minun tapauksessani en ymmärtänyt, että joku voi noinkin noita asioita hoitaa, että koin tulleeni täysin esineellistetyksi, ikäänkuin "astiaksi" johon ko. mies kävi pussissa tyhjäämässä, kun asia loppupeleissä tehtiin minulle selväksi...tyyliin "ettei minulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta ihmisiin joista ei ole mitään hyötyä, kun ilmoitin ettei minulta ny seksiä saa"

Minä tyhmä luulin silloin , että minulla olisi ihmisenäkin hänelle jotain merkitystä, että siltä osin tilanteeni oli toinen ja nuo sinun nykyiset käytäntösi tuntuvat siitä syystä hyvinkin samalta kuin ännäni touhut...

• Minkä väriset

"sinun nykyiset käytäntösi tuntuvat siitä syystä hyvinkin samalta kuin ännäni touhut... "

Minkä väriset hiukset sinulla on? Jos ne ovat ruskeat, tiedän yhden piruparan, jolla on myös ruskeat hiukset... Joten samalta näytätte siinä asiassa.

• Eli minun ja

Eli minun ja ännäsi käytännöt? tuntuvat samalta.

Ja Yhteenlaskutoimitus ja Piruparka ne yhteen soppii.
      Huomenna pannaan samaan koppiin.

Lällällää : b.

• "Eli minun ja ännäsi käytännöt? tuntuvat samalta."

Niin, kyllä ne osin samalta tuntuvat...

Sinä: otan miehen josta en erityisemmin pidä seksiin silloin kun on sellainen fiilis, että haluan miehen sänkyyn...

Ännä: otan naisen , joka ei ihmisenä merkitse mitään seksiin, että siitäkin on jotain hyötyä...

No joo, tuo jälkimmäinen tilanne on toki päättynyt ajat sitten, muistikuvani mukaan sinulla on suunitelma jatkaa tuohon malliin vuoteen 2017

Mutta joo, käännäs asia toisinpäin...mietis miltä sinusta tuntuisi jos joku mies käyttäisi sinua vuodesta toiseen samalla periaatteella...

• "Ja Yhteenlaskutoimitus ja Piruparka ne yhteen soppii."

Jäin miettimään tuota piruparkaasi siltä pohjalta, että minun ajatusmaailmani mukaan tämän tyyppisten tarinoiden piruparka voisi olla hän, jonka täytyy seksiä saadakseen tapailla ihmistä, josta ei erityisemmin edes pidä...

Mutta joo, en ny siltikään lähde lällättelemään...mielestäni asia kuullostaa surulliselta...kaikkien osapuolten kannalta...

• Mitä yleensäkään

"Ja Yhteenlaskutoimitus ja Piruparka ne yhteen soppii."

Jäin miettimään tuota piruparkaasi siltä pohjalta, että minun ajatusmaailmani mukaan tämän tyyppisten tarinoiden piruparka voisi olla hän, jonka täytyy seksiä saadakseen tapailla ihmistä, josta ei erityisemmin edes pidä...

Mutta joo, en ny siltikään lähde lällättelemään...mielestäni asia kuullostaa surulliselta...kaikkien osapuolten kannalta...

"mielestäni asia kuullostaa surulliselta...kaikkien osapuolten kannalta... "

Mitä yleensäkään teet koko palstalla. Moralisoit muita? Narsismin oire muuten tuokin. Nostelet ja kohottelet itseäsi. Narsismin oire sekin.

• Vai et? Mikä on

"Ja Yhteenlaskutoimitus ja Piruparka ne yhteen soppii."

"Mutta joo, en ny siltikään lähde lällättelemään..."

Vai et? Mikä on se punainen kökkä siellä ketjussa, jonne olen jo vuoden kirjoittanut erotarinaani?

Nimenomaan sinä olet lällätellyt, etkä edes vähän.

• Esiinnyt täällä

"Eli minun ja ännäsi käytännöt? tuntuvat samalta."

Niin, kyllä ne osin samalta tuntuvat...

Sinä: otan miehen josta en erityisemmin pidä seksiin silloin kun on sellainen fiilis, että haluan miehen sänkyyn...

Ännä: otan naisen , joka ei ihmisenä merkitse mitään seksiin, että siitäkin on jotain hyötyä...

No joo, tuo jälkimmäinen tilanne on toki päättynyt ajat sitten, muistikuvani mukaan sinulla on suunitelma jatkaa tuohon malliin vuoteen 2017

Mutta joo, käännäs asia toisinpäin...mietis miltä sinusta tuntuisi jos joku mies käyttäisi sinua vuodesta toiseen samalla periaatteella...

"Mutta joo, käännäs asia toisinpäin...mietis miltä sinusta tuntuisi jos joku mies käyttäisi sinua vuodesta toiseen samalla periaatteella..."

Esiinnyt täällä usein ihmisenä, joka tuntee Vakninin tekstien sisältöjä... tässä nyt sinulle yksi kohta, jota et ole ainakaan käytäntöön osannut soveltaa lainkaan. Kerta toisensa jälkeen rinnastat normaalit tuntevat ihmiset ja empatiakyvyttömät narsistit toisiinsa aivan surutta. Ei mitään eroa noilla...

Et siis itse tunne eroa itsesi ja narsistin välillä, kun ei oppi mene perille.

" Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan ja synnyttämään vieraantumista ja raivoa. Kaikki yritykset "ymmärtää" (jälkikäteen tai etukäteen) narsistisia käyttäytymismalleja, reaktioita, tai narsistin sisäistä maailmaa emotionaalin termein - ovat yhtä toivottomia. Narsisteihin pitäisi suhtautua kuin luonnonlakiin tai onnettomuuteen, joka vain odottaa tapahtumistaan." Sam Vaknin

Ja nimenomaan kohta: "Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan..."

Siis myös kaikki yritykset ymmärtää heitä emotionaalisten seikkojen kautta! Suotta yrität ahtaa normaaleihin ja narsisteihin samaa emotionaalista tunnekaavaa ja ajattelua. Narsisteilla ei ainakaan mene niin.

Eli niitä asioita EI VOI kääntää toisin päin.

Siksi toiseksi, olenhan joutunut kokemaan narsistin petturuuden, että ihmettelen, mitä peräänkuulutat vielä. Että mitä en olisi hänen taholtaan kokenut.

• Esiinnyt täällä kirjoitti:

"Mutta joo, käännäs asia toisinpäin...mietis miltä sinusta tuntuisi jos joku mies käyttäisi sinua vuodesta toiseen samalla periaatteella..."

Esiinnyt täällä usein ihmisenä, joka tuntee Vakninin tekstien sisältöjä... tässä nyt sinulle yksi kohta, jota et ole ainakaan käytäntöön osannut soveltaa lainkaan. Kerta toisensa jälkeen rinnastat normaalit tuntevat ihmiset ja empatiakyvyttömät narsistit toisiinsa aivan surutta. Ei mitään eroa noilla...

Et siis itse tunne eroa itsesi ja narsistin välillä, kun ei oppi mene perille.

" Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan ja synnyttämään vieraantumista ja raivoa. Kaikki yritykset "ymmärtää" (jälkikäteen tai etukäteen) narsistisia käyttäytymismalleja, reaktioita, tai narsistin sisäistä maailmaa emotionaalin termein - ovat yhtä toivottomia. Narsisteihin pitäisi suhtautua kuin luonnonlakiin tai onnettomuuteen, joka vain odottaa tapahtumistaan." Sam Vaknin

Ja nimenomaan kohta: "Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan..."

Siis myös kaikki yritykset ymmärtää heitä emotionaalisten seikkojen kautta! Suotta yrität ahtaa normaaleihin ja narsisteihin samaa emotionaalista tunnekaavaa ja ajattelua. Narsisteilla ei ainakaan mene niin.

Eli niitä asioita EI VOI kääntää toisin päin.

Siksi toiseksi, olenhan joutunut kokemaan narsistin petturuuden, että ihmettelen, mitä peräänkuulutat vielä. Että mitä en olisi hänen taholtaan kokenut.

"Ja nimenomaan kohta: "Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan...Siis myös kaikki yritykset ymmärtää heitä emotionaalisten seikkojen kautta! Suotta yrität ahtaa normaaleihin ja narsisteihin samaa emotionaalista tunnekaavaa ja ajattelua. Narsisteilla ei ainakaan mene niin

Eli niitä asioita EI VOI kääntää toisin päin."

Huh, sinä näköjään oikein taas innostuit minusta, mutta kauheesti en ny ehdi kaikkiin kohtiisi keskittymään/kommentoimaan, mutta tuohon yllä olevaan lainukseesiksi liittyen...

Etten ny tietoisesti osoittanutkaan sitä narsistille/lähestynyt narsistia emontionaalisesti...vaan pyysin sinua itseäsi ajattelemaan miltä sinusta tuntuisi vastaavassa tilanteessa, että joku mies ottaisi sinut seksiin vaikka ei edes pidä sinusta...

Mitä tulee tuohon ketjusi pilaamiseen, niin keskustelupalstalla ny voi sattua niinkin, että joku ilmaisee mielipiteen, josta ei pidä...senkin ongelman voi ratkaistailmoittamalla ylläpidolle asiattomasta viestistä, he poistavat sen ja ketjusi pysyy siistinä/punainen kökkö ei näy...

Toki itsekin voisin poistaa viestini, mutta siinä tapauksessa sinua haittaava punainen kökkö jää näkyviin...

Muutenkin voisit miettiä, että oliko se ihan viisasta tuon epämiellyttäväksi mieltämäsi mielipiteeni pohjalta avata vielä uusikin viestiketju/pitää samaa aihetta yllä...

• Tuossa sitten,

"Ja nimenomaan kohta: "Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan...Siis myös kaikki yritykset ymmärtää heitä emotionaalisten seikkojen kautta! Suotta yrität ahtaa normaaleihin ja narsisteihin samaa emotionaalista tunnekaavaa ja ajattelua. Narsisteilla ei ainakaan mene niin

Eli niitä asioita EI VOI kääntää toisin päin."

Huh, sinä näköjään oikein taas innostuit minusta, mutta kauheesti en ny ehdi kaikkiin kohtiisi keskittymään/kommentoimaan, mutta tuohon yllä olevaan lainukseesiksi liittyen...

Etten ny tietoisesti osoittanutkaan sitä narsistille/lähestynyt narsistia emontionaalisesti...vaan pyysin sinua itseäsi ajattelemaan miltä sinusta tuntuisi vastaavassa tilanteessa, että joku mies ottaisi sinut seksiin vaikka ei edes pidä sinusta...

Mitä tulee tuohon ketjusi pilaamiseen, niin keskustelupalstalla ny voi sattua niinkin, että joku ilmaisee mielipiteen, josta ei pidä...senkin ongelman voi ratkaistailmoittamalla ylläpidolle asiattomasta viestistä, he poistavat sen ja ketjusi pysyy siistinä/punainen kökkö ei näy...

Toki itsekin voisin poistaa viestini, mutta siinä tapauksessa sinua haittaava punainen kökkö jää näkyviin...

Muutenkin voisit miettiä, että oliko se ihan viisasta tuon epämiellyttäväksi mieltämäsi mielipiteeni pohjalta avata vielä uusikin viestiketju/pitää samaa aihetta yllä...

"Kaikki yritykset "ymmärtää" (jälkikäteen tai etukäteen) narsistisia käyttäytymismalleja, reaktioita, tai narsistin sisäistä maailmaa emotionaalin termein - ovat yhtä toivottomia. "

Tuossa sitten, jos ei se toinen kohta kelpaa.

Jos joku ottaisi seksiin minut, vaikka ei pitäisi minusta, niin katson, että on minun asiani tarkistaa seksikumppanin sopivuus. Hänen riittävyytensä kaikin tavoin. Narsistin tutkiminen vain ei onnistunut tietovajaukseni vuoksi.

Enpä vielä tähän asti ole petturuutta ihan harrastukseksi itselleni ottanut, enkä muutenkaan mitään iljettävää ja asiatonta loukkaamista harrastanut. Se vaara piilee aina, että ei tule oikein ymmärretyksi, joten parisuhdeproblematiikka on vaativaa ilman narsistien väliintuloakin.

Siitä toisinpäin kääntämisestä: nimenomaan olet toistanut tuota ja siitä saa sen käsityksen, että ne asiat merkitsevät sinun mielestäsi myös samaa narsistille. Minun mielestäni on älytön ajatuskin, koska narsistihan ei nimenomaan edes hyväksy rakkautta.

• Kyllä nyt olet

"Mutta joo, en ny siltikään lähde lällättelemään...mielestäni asia kuullostaa surulliselta...kaikkien osapuolten kannalta... "

Kyllä nyt olet survomalla survonut mielessäsi minut ja ännäsi samaan kategoriaan. Olet kirjoituksillasi täällä mustamaalannut minua ja naurettavilla perusteilla väittänyt minun toimivan samalla tavalla kuin iljettävä hirviöännäsi.

Etkös nyt ymmärrä, että on aivan normaalia olla kumppanin kanssa, josta ei enää suuremmin välitä. Silloin kun on rahallisia perusteita (avioliitto?) suhde voi jatkua vaikka hamaan maailman tappiin saakka. Samoin muut suhteet. Tietysti, mitä nuorempi ihminen, sitä helpommin sitten lähtee suhteesta, jos löytää uuden varteenotettavan kumppanin.

Toiselle kumppanille toisen äkkilähdöt suhteesta tulevat yllätyksenä, mutta kun asiaa pui tarpeeksi, saattaa huomata, että suhteesta olivat tunteet hiipuneet jo aikoja sitten. Toisaalta hyvä suhde perustuu luottamukseen ja tahtoon, jolloin pienet tunneheilahtelut sinne tänne ja poispäin eivät vaikuta suhteen pysyvyyteen.

On tavallista, että yksinäiset ihmiset lainaavat toisten aviopuolisoitakin. Missä ihmeen erämaassa oikein elät?

Et voi rinnastaa jotain yhtä ihmistä tuollaisin naurettavin perustein johonkin kaameaan hirviömieheen. Väitit vielä, että hän on parempi kuin minä, koska hän on jo pahoista tavoistaan luopunutkin....

Miksi pilaat omaa kuvaasi kirjoittajana ja narsistin uhrina väittämällä noin pöllöjä?

Taidat haluta vain vihamiehen tänne palstalle. Oletko siis narsisti, että haluat tällaista huomiota herättää? Tuntuu niin tarkoitushakuiselta se, että leimaat noin olemattomalla perusteella. Aivan naurettavaa. Pilasit sen ketjun, jonne olen kirjoittanut noin vuoden ajan erotarinaani.

• Yrität kääntämällä

Yritätä kääntämällä kääntää, että minä olisin suuri syntinen ja sinä puhdas pulmunen. Olet kertonutkin usein, että suhteesi ännääsi oli kyseenalaisella pohjalla itsesikin kantilta. Eli seurustelin miehen kanssa ilman tunteita... Siis SINÄ ITSE seurustelit ännäsi kanssa vain koska teillä oli seksiä. Tiesit, että hän ei välittäisi sinusta, koskapa tiesit hänen muusta suhteestaankin.

Koet varmaan huonoutta tuosta syystä ja nyt yrität siirtää tunnettasi minuun.

Minusta on yksi hailee, mitä sinä ajattelet, mutta pilasit toisaan sen ketjun, minne olen jo vuoden ajan kirjoittanut erotarinaani.

On niin pirun punainenkin vielä, että varmasti näkyy. Tovottavasti nyt sait hyvän mielen ja tunnet itsesi taas hyväksi, vaikka oletkin sortunut alunalkaenkin suhteeseen iljettävän narsistin kanssa, josta tiesit, ettei hän sinusta välittänyt. Tyyliin: kuten niin usein toistat ja jota yrität minullekin tunkea: vain sukuelimet kohtaavat.

Minä pidän tuota tunkeutumistasi seksuaalisena häirintänä.

• Ei ännä kun ämmä

Siis mikä ihme juttu tämä on ???
      Yhden ihmisen kirjottama vuoropuhelu koko homma. Voi hyvät hyssykät!

• Niin sitä vaan

Niin sitä vaan aina löytää jotain uutta, vaikka luulee jo kaiken nähneensä. : D.

• Niin sitä vaan kirjoitti:

Niin sitä vaan aina löytää jotain uutta, vaikka luulee jo kaiken nähneensä. : D.

"Niin sitä vaan aina löytää jotain uutta, vaikka luulee jo kaiken nähneensä. : D."

Tsih, siis mitä uutta täs on, käsittääkseni tuo vihjaileminen "moninikkisyydestä" tyyliin itse kysyy ja vastaa on koettu jo moneen kertaan...

Ainakin minun on vihjailtu kirjoittavan jos jollakin nikillä, puskista kuulemma käyn haukkumas/ilkeilemäs ja purkamas vihaani ympäri ämpäri nettiä...yrittipä joskus joku esiintyä minuna silloin ku mulla ei ollu tätä rekattua nimmaria ja kuvitteellinen ännäni nyksäkin lähetti spostia jne...

Alkuun tuokin harmitti, mutta nykyään noihin voi jo suhtautua ihan huumorilla, että kaikenlaista yritystä sitä täällä nettimaailmassa piisaa jollekkin tämä minun täällä kirjoittamiseni tuntuu aiheuttavan huomattavaa haittaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe